آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان 3 خوابه در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 3,900لیر
  • 0لیر/هفتگی
تکسیم
با اشیاء سه خواب
اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان 3 خوابه در میدان تکسیم استانبول
تکسیم
  • روزانه 3,900لیر
  • 0لیر/هفتگی

توضیحات

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان آنتیک 3 خوابه در میدان حوالی تکسیم استانبول اجاره روزانه 3900 لیر اجاره هفتگی: تماس لیر ظرفیت 6 نفر

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان ما که در طبقه 1 (یک پله) از یک ساختمان بزرگ و زیبا از قرن 19 بسیار نزدیک به برج گالاتا است. این آپارتمان زیبا ، برازنده و خانگی است ، با چشم اندازهای خیره کننده.

ما همچنین مجموعه ای از “تجربیات” را با راهنماهای محلی خود ارائه می دهیم تا به شما در ساختن دیدگاه واقعی و به یاد ماندنی خود در مورد شهر کمک کنیم.

لطفاً اطمینان داشته باشید: – ما از دستورالعملهای جدید سازمان بهداشت جهانی برای نظافت و نظافت Covid-19 پیروی می کنیم.

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان که در طبقه 1 (یک پله) از یک ساختمان بزرگ و زیبا قرن نوزدهم بسیار نزدیک به برج گالاتا واقع شده است. ورودی ساختمان در یک خیابان سنگفرش شده و پر از شخصیت است که مملو از بوتیک ها و کافه های جذاب است. چند طبقه بالاتر از بالای پشت بام ، یک تراس مشترک دارای چشم اندازهای زیبا از شاخ طلایی تا شهر قدیمی است.

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان تقریباً 3 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو شیشانه ، کمتر از 5 دقیقه پیاده تا تله کابین تونل و یک پیاده روی کوتاه برای پایین آمدن با تراموا برای سلطان احمد وجود دارد. خیابان معروف استقلال کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از میدان تکسیم است.

این آپارتمان به یک سالن خوشامدگویی و اتاق غذاخوری و آشپزخانه در دو طرف باز می شود. اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و مبل راحتی درست در کنار اتاق ناهار خوری است و به یک منطقه همه کاره برای استراحت اضافه می کند. پنجره های خلیجی اتاق نشیمن بیش از حد در خیابان زیر قرار دارد: برای تماشای مردم عالی است. دو اتاق خواب دونفره وجود دارد که یکی از آنها دارای یک اتاق دوش شیک است. همین اتاق خواب به سومین اتاق خواب کوچک متصل می شود ، ایده آل برای کودک یا دوست نزدیک. همه اتاق های خواب ملافه های سفید تمیر و مرغوب دارند. حمام خانوادگی اضافی با دوش بزرگ و پهن است. آشپزخانه مدرن ، شیک و مجهز به وسایل گران قیمت از جمله ظرفشویی است.

اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان که در مجموع 130 مترمربع است و سقفهای بلند طاقی زیبا و برخی از نقاشی های دیواری اصلی را حفظ کرده است. تعدادی از دیوارها به آجر برگردانده شده اند که همراه با منسوجات آناتولی فضای دنجی را ایجاد می کند. اتاق های خواب راحت پنج نفر را در خود جای می دهد.

مهمانان از حریم کامل کل آپارتمان برخوردار خواهند بود.

تراس پشت بام که با تمام آپارتمان های ساختمان مشترک است ، برای استفاده دقیق شما در هر زمان موجود است.

در همین ساختمان 3 آپارتمان دیگر نیز ارائه می دهیم:

دو یا سه آپارتمان رزرو شده با هم برای یک گروه بزرگ ایده آل است.

جهت اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان در استانبول سوالات و رزروهای شما در هر کجا که هستیم توسط ما انجام می شود. تیم دوستانه ما از شما در آپارتمان استقبال می کنند ، کلیدها را به شما می دهیم و در مورد موارد کاربردی و محله توضیح می دهیم.

همه ما به شما در حد نیاز کمک خواهیم کرد و فقط یک تماس تلفنی یا ایمیل با ما فاصله دارد.

گالاتا جامعه ای اصیل ، بسیار خوشامد و متنوع با ترکیبی جذاب از کافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه های کوچک مواد غذایی و بوتیک های هنری دارد. ساختمانهای ظریف قرن نوزدهم در خیابان های سنگفرش شده قرار گرفته اند و کشفیات در گوشه گوشه آن منتظر هستند. مهم نیست که در کجا سرگردان باشید ، همیشه به برج گالاتا که در 700 سال گذشته یکی از مکانهای محبوب بوده است ، راه خود را پیدا خواهید کرد.

با اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان در استانبول ایستگاه های مترو ، اتوبوس ، تراموا و کشتی فقط چند دقیقه با راه رفتن فاصله دارند. با حمل و نقل عمومی یا 20 دقیقه پیاده در حدود 12 دقیقه می توانید در سلطان احمد (برای دیدنی های بزرگ ایاصوفیه، توپکاپی ، مسجد آبی و غیره) باشید. در مسیر دیگر ، با مترو ، می توانید در 10 دقیقه در شیشلی (برای بزرگترین مرکز خرید استانبول) یا در 15 دقیقه در لونت(برای منطقه تجاری استانبول) باشید.

بسیاری از صفوف تاکسی در اطراف و برخی پارکینگ های امن نیز وجود دارد.

آیا جهت اجاره روزانه و هفتگی آپارتمان در استانبول شما در کنار ما تغییری ایجاد می کند؟ امیدواریم…

با تهیه غذای مناسب در جامعه محلی ، به سرعت از فروشگاه های مواد غذایی کوچک و سایر مشاغل خانوادگی پشتیبانی خواهید کرد. شما به زودی با این افراد دوست رابطه برقرار خواهید کرد و درک اصیل از فرهنگ اطراف خود را ایجاد خواهید کرد. مطمئن هستیم که در نتیجه برخوردهای خود با خاطرات خاص و چشم اندازهای پیشرفته تر خواهید رفت.

ما از خدمات نگهداری و تمیز کردن محلی آپارتمان ها استفاده می کنیم و از این طریق درآمد خوبی برای 2 خانواده ای که در این نزدیکی زندگی می کنند تأمین می کنیم. ما همه تلاش خود را می کنیم تا تمام خصوصیات اصلی و مواد جداگانه را حفظ کنیم

آپارتمان عالی

این آپارتمان مناسب برای گشت و گذار در استانبول است. برای لذت بردن از محله ای که در آن قرار دارد نمی توان مکان بهتری داشت و از نظر حمل و نقل عمومی که برای کاوش در مناطق متنوع شهر مورد نیاز است ، بسیار آسان است. این آپارتمان خود تمیز است ، در یک ساختمان قدیمی واقع شده است اما دارای تمام راحتیهای مدرنی است که در تعطیلات می خواهید. بهترین نمای شهر از تراس پشت بام!

آپارتمان زیبا پر از تاریخ

ما یک خانواده 6 نفره هستیم ، همه فرزندان ما زیر 13 سال هستند. این اولین تجربه ما این بود که یک آپارتمان رزرو کنیم نه یک هتل برای اقامت. از آنجایی که مادر فرزندان خردسال ابتدا نگران بودیم که تعطیلات به انجام کارهای خانه تبدیل شود ، زیرا ما 10 روز آنجا ماندیم
تجربه کلی عالی بود ، آپارتمان مجهز به همه لوازم ضروری با کیفیت عالی و به خصوص مهمترین مواردی است که با بچه ها مسافرت می کنید ، ماشین لباسشویی و خشک کن 🙂
ما مکان را دوست داشتیم. احساس می کردیم خانه است و محله بسیار زنده بود و ما توانستیم با بسیاری از مردم ملاقات کنیم و دوستان جدید پیدا کنیم.
همه ملافه ها و حوله ها بسیار تمیز بودند و ما دو بار هزینه اضافی برای خدمات نظافت پرداخت کردیم که به کنترل آپارتمان با 4 کودک بسیار فعال کمک کرد!
اگر از استانبول دیدن کنیم قطعاً هر یک از آپارتمان ها را در نظر خواهیم گرفت.
اگر عاشق تاریخ و مکان هایی هستید که شاهد بسیاری از داستان ها بوده اید ، عاشق این آپارتمان می شوید.
با این حال اگر دوست دارید از هتل دیدن لذت ببرید و زیاد به تاریخ اهمیت نمی دهید ، ممکن است با مکان مورد نظر لذت نبرید. این فضایی است که بسیار بیشتر از تجربیات معمول هتل ارائه می دهد.

آپارتمان بوتیک در مکانی باورنکردنی


من این آپارتمان را کاملاً توصیه می کنم:
مکانی باورنکردنی در قلب بی اوغلو ، کنار برج گالاتا ، نزدیک رستوران ها ، مغازه ها و بارهای عالی که در بین مردم محلی محبوب هستند و فاصله تا پیاده روی تا سلطان احمد با گردشگری بیشتر (اگرچه برای تپه ها آماده باشید!)
مشخصات و دکوراسیون بسیار بالا در خود آپارتمان – طراحی به سبک بوتیک ، تختخواب های بسیار بزرگ ، راحت ، حمام مدرن ؛
دسترسی به تراس پشت بام با چشم اندازهای خیره کننده از شاخ طلایی و شهر ، مناسب برای تماشای غروب آفتاب و همچنین خود آپارتمان ، خدمات مشتری قبل و در طول آن (تأیید رزرو ، تأیید پرداخت ، ارائه مشاوره ، استقبال از ورود) بی عیب و نقص بود .
4/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:33 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 3,900لیر
  • متراژ ملک: 130 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht