آسان انتخاب کنید

فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

  • شروع قیمت از 17,450,000لیر
بیوک چکمحه

توضیحات

فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

فروش ویلاهای لوکس خارج از پلان استانبول. نزدیک به دریای مرمره در بیوک چکمجه با استخرهای خصوصی، سیستم خانه هوشمند و لذت بردن از طبیعت و منظره دریا. سرمایه گذاری در املاک لوکس استانبول.

کلیات ویلاهای خصوصی

  • نوع: ویلایی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • استخر: خصوصی
  • پارکینگ: خصوصی
  • امنیت: 24/7
  • شروع قیمت 5 خوابه: از 17,450,000 لیر
  • نوع فروش: اقساطی
  • تاریخ تحویل: سال 2024
فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

جزئیات منطقه ویلاهای خصوصی

ترک گشت خرسند است که این ویلاهای با پلان خاص با منظره دریا را در استانبول برای فروش در منطقه بیوک چکمجه که در بخش اروپایی استانبول واقع شده اند و کمتر از 1 کیلومتر با خط ساحلی دریای مرمره فاصله دارد ارائه می کند.

بیوک چکمجه یک سبک زندگی آرام تر با دسترسی خیره کننده به دریا و طبیعت را برای افرادی که از شلوغی و هیاهوی شهر بزرگ فرار می کنند، ارائه می دهد. اگر شما یکی از آنها هستید، بیوک چکمجه، با امکانات رفاهی عالی از غذاخوری های عالی، کافه تریا و پارک های طبیعی گرفته، تا دسترسی آسان به آب های دریای مرمره، خانه ای ایده آل برای شما خواهد بود.

برای رسیدن به بیوک چکمجه، بهترین مسیر، بزرگراه E-5 است که به هر نقطه از استانبول متصل می شود. منطقه دریاچه کوچوک چکمجه در نزدیکی آن در حال حاضر یک منطقه امیدوار کننده است. پروژه برنامه ریزی شده کانال استانبول این منطقه را به مکان جدید استانبول برای زندگی تبدیل می کند.

برخی دسترسی ها

  • مرکز شهر: 53 کیلومتر
  • ساحل: 1 کیلومتری دریای مرمره
  • فرودگاه: 48 کیلومتر
فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

چرا خرید ویلای خصوصی در استانبول

این پروژه کوچک خصوصی در حال حاضر در حال ساخت است. کمتر از 1 کیلومتر از سواحل دریای مرمره فاصله دارد. در عرض چند دقیقه از این ویلاهای لوکس می توان به بزرگراه های TEM و E-5 دسترسی داشت. همچنین یک ایستگاه مترو در 15 دقیقه و یک پایانه کشتی بیوک چکمجه در فاصله قابل دسترسی وجود دارد. علاوه بر این، فرودگاه جدید استانبول حدود 40 دقیقه با ماشین از بیوک چکمجه فاصله دارد.

این مجموعه خصوصی منحصر به فرد متشکل از 18 ویلا اختصاصی مستقل است که همگی در زمین های محوطه سازی شده خصوصی قرار دارند. شامل ویلاهای دوبلکس 5 خوابه و ویلاهای تریپلکس 6 خوابه هستند که هر کدام دارای پارکینگ اختصاصی، استخر شنای خصوصی و نشیمن در فضای باز وسیع هستند. همه این امکانات به صورت شبانه روزی توسط دوربین های نظارتی و یک تیم امنیتی خصوصی برای آرامش خاطر شما مشاهده می شوند. تاریخ تکمیل ویلاها اکتبر 2024 تعیین شده است.

قیمت فروش این ویلاها

دوبلکس 5 خوابه، 352 متر مربع، قیمت از 17,450,000 تا 21,150,000 لیر

ویلاهای تریپلکس 6 خوابه با 2 نشیمن، 426 متر مربع، قیمت از 19،640،000 تا 23،340،000 لیر

برنامه پرداخت

1) 50% پیش پرداخت + مابقی مبلغ در 24 قسط ماهانه با بهره 0%

2) پرداخت نقدی (لطفا برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ترکگشت تماس بگیرید)

لطفاً توجه داشته باشید که اسناد مالکیت موجود هستند، و این ویلاهای استانبول واجد شرایط شهروندی ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری هستند.

فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

طراحی ویلاها

این ویلاهای خصوصی با فضای نشیمن وسیع 352 متر مربعی برای نسخه های دوبلکس پنج خوابه و 426 متر مربع برای ویلاهای تریپلکس شش خوابه ساخته شده اند. همه خانه ها از طبقه همکف و از طریق درب های اصلی ورودی و خصوصی هر ویلا شروع می شوند.

ویلاها شامل درب های امنیتی فولادی خواهند بود که به یک راهروی وسیع با پله هایی به سطوح طبقه بالا، یک سرویس بهداشتی راحت برای مهمانان، و دسترسی مستقیم به یک منطقه نشیمن لوکس و اتاق غذاخوری با درهای پاسیو از کف تا سقف می رسد که به سمت بالکن های شیشه ای بزرگ با مناظر چشم انداز خیره کننده و مناظر منطقه استخر باز می شوند.

یک آشپزخانه مجلل مدرن و کاملاً مجهز در راهرو در کنار سالن استراحت قرار دارد. همانطور که از راهرو جلوتر می روید، یک اتاق خواب دو نفره جادار پیدا می کنید که یک اتاق دوش داخلی مدرن دارد.

اتاق خواب ها

طبقه اول، دسترسی به چهار اتاق خواب باقیمانده، دو اتاق دو نفره جادار با یک اتاق دوش اختصاصی و دو اتاق دو نفره استاندارد را فراهم می کند که هر دو دارای یک حمام خانوادگی با دوش در طبقه اول هستند. همه اتاق ها به بالکن شیشه ای وسیع با استخر و منظره دریا و طبیعت دسترسی دارند. این طبقه یک اتاق ابزار نیز دارد.

طبقه بالا شامل یک اتاق خواب بزرگ مستر با یک اتاق رختکن، یک اتاق دوش خصوصی و یک تراس بزرگ با منظره دریا و طبیعت است.

این ویلاهای لوکس بدون مبله هستند و شامل لوازم آشپزخانه ضروری مانند اجاق گاز، فر و هود، سیستم گرمایش مرکزی گازی و سیستم خانه هوشمند هستند و تمامی ویلاها به یک سیستم تلویزیون کابلی/ماهواره ای مرکزی متصل خواهد شد.

فروش ویلا با استخر خصوصی در استانبول

این ملک عالی فروشی، برای لذت بردن از زندگی در تمام طول سال یا یک سرمایه گذاری خوب در استانبول ایده آل است. در هر صورت، سرمایه‌گذاری با قیمت‌های خارج از برنامه/مقدماتی فعلی با طرح پرداخت 24 ماهه و بهره 0% از سوی سازندگان یک انتخاب عالی است.

برای خرید ویلا با استخر خصوصی در استانبول اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در هنگام خرید ملک در استانبول پاسخ خواهند داد. آنها شما را در تمامی جنبه‌های فرآیند خرید ملک در ترکیه و فراتر از آن راهنمایی خواهند کرد.

درباره تصاویر و متریال ویلاها

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر بالا فقط برای مصور کردن مطلب هستند. ترک گشت این تصاویر را از طریق مالک/سازندگان ارائه می کند. تصاویر نشان داده شده تصاویر سه بعدی/کامپیوتری از این .ویلاهای اختصاصی سفارشی ساخته شده است. بنابراین، تکمیل نهایی در پایان ممکن است متفاوت باشد. همه مشتریان این حق را دارند که برای هرگونه درخواست اضافی یا تغییراتی که ممکن است مشمول هزینه اضافی خریداران باشد، در مورد مواد و عناصر طراحی مستقیماً با توسعه دهندگان صحبت کنند. ترک گشت هیچ مسئولیتی در قبال مواد بازاریابی ارائه شده به ما ندارد.

محل

بیوک چکمجه در ساحل دریای مرمره، در سمت اروپایی استانبول قرار دارد. یکی از طولانی‌ترین سواحل عابر پیاده به طول 16 کیلومتر که تفرجگاهی با طیف وسیعی از غذاخوری‌ها، از کافه‌های سطح بالا گرفته تا چایخانه‌های معروف و مناطق پیک‌نیک بسیار دارد.

بیوک چکمجه دارای مکان تاریخی خود مانند حمام Yusuf Basa که قدمت آن به قرن هفدهم برمی‌گردد و فواره Sultan Suleyman متعلق به میراث عثمانی قرن شانزدهم می باشد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در آوریل 21, 2023 در 10:37 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 17,450,000لیر
  • متراژ ملک: 355 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 5-6
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: فروش, ویلا

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht