آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در مارینای بیلیک دوزو در استانبول

فروش آپارتمان های کنار دریا نزدبک به مارینای بیلیک دوزو استانبول پروژه ای در کنار دریا و نزدیک به وست مارینا با ویوی دریا و غروب آفتاب. سرمایه گذاری ایده آل با خرید املاک در استانبول.

جزئیات این پروژه

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 26893 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این ملک را پالم مارینای بیلیک دوزو بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های کنار دریا را در استانبول پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در نوار ساحلی دریای مرمره در بیلیک دوزو قرار دارند و با یک پیاده روی کوتاه می توان به وست مارینا رسید.

بیلیک دوزو در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک و بین دو دریاچۀ بیوک چکمجه و کوچوک چکمجه قرار دارد و ناحیه ای درحال توسعه است که به نقطه ای محبوب برای زندگی دائمی و سرمایه گذاری تبدیل شده است، زیرا به فرودگاه نزدیک است، دسترسی خوبی به شهر دارد، امکانات محلی آن عالی است و مراکز خرید بزرگ، بیمارستان و امکانات آموزشی بسیار دارد و در کنار وست مارینا قرار دارد. محلۀ یعقوبلو ناحیه ای متمایز در این منطقه است که برای گذراندن تعطیلات در کنار دریا مناسب است.

سیستم حمل و نقل عمومی در استانبول هر روز در حال گسترش است و نواحی بیشتری به مرکز شهر دسترسی پیدا می کنند. سیستم مترو نیز هر روز در حال پیشرفت است و بخش های بیشتری را تحت پوشش خود در می آورد. تغییرات بسیاری در بیلیک دوزو در حال انجام است. این منطقه موقعیتی مرکزی نزدیک به فرودگاه دارد و در شمال فرودگاه جدید استانبول قرار دارد و هر روز به تعداد توریست های خارجی در آن افزوده می شود.

موقعیت مجموعه در کنار دریا و اطلاعات پروژه

پروژۀ ساخت آپارتمان های لوکس در بیلیک دوزو به تازگی آغاز به کار کرده و در منطقه ای سرسبز قرار دارد که در آن ساکنین می توانند از منظرۀ دریا و غروب های زیبای آن لذت ببرند.

این مجموعه در محلۀ در حال توسعۀ یعقوبلو و در نزدیکی وست مارینا قرار دارد. این محل کافه های معروف، رستوران ها و بوتیک های عالی، مدرسه برای تمام سنین، ساحل های زیبا و مراکز خرید فراوانی دارد. با خرید ملک در مارینای بیلیک دوزو در استانبول با ماشین و یا سیستم حمل و نقل عمومی، دسترسی خوبی به شهر، فرودگاه و سایر مناطق وجود دارد. همچنین با استفاده از ترمینال کشتی رانی IDO می توانید به راحتی به شهر بروید.

این مجموعه هم اکنون در زمینی به مساحت 26893 مترمربع توسط یکی از سازندگان مورد اعتماد استانبول با بیش از 40 سال تجربه، در حال ساخت است. این سازنده، تجربۀ ساخت چندین پروژۀ بزرگ در استانبول را دارد. ساخت و ساز مطابق با قوانین ساختمان برای امنیت آتش سوزی، گاز و زلزله و عایق بندی صدا و حرارت، انجام خواهد شد.

این مجموعه در دسامبر 2021 تکمیل خواهد شد و شامل 20 بلوک آپارتمان خواهد بود که در مجموع 330 خانۀ 2 تا 5 خوابه با ویوی دریا را در بر خواهد داشت. این خانه ها مدرن و بزرگ بوده و زندگی لوکسی را برای ساکنانش فراهم می کند. با خرید ملک در مارینای بیلیک دوزو در استانبول امکانات آن از این قبیل است:

  • یک استخر سرپوشیدۀ گرم
  • چندین استخر سرپوشیدۀ تزئینی و آب نما
  • مدرسۀ خصوصی
  • بیمارستان/مرکز سلامت
  • مرکز خرید
  • زمین تنیس و بسکتبال
  • امکانات فوتبال
  • امکانات اسپا
  • مسیر پیاده روی
  • پارکینگ سرپوشیده
  • مرکز تناسب اندام مجهز
  • زمین بازی کودکان

همۀ این امکانات به علاوۀ 19500 مترمربع باغچه های سرسبز و جوی های آب و غیره وجود دارد که برای رفاه شما عزیزان، توسط سیستم دوربین مداربسته و خدمات امنیتی محافظت می شود.

واحدهای موجود و قیمت خرید ملک در مارینای بیلیک دوزو در استانبول

آپارتمان های 2 خوابه 123 تا 129 مترمربع قیمت از 2666000 تا 2898000 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 158 مترمربع قیمت 3466000 لیر ترکیه

آپارتمان های دوبلکس 3 خوابه 170 مترمربع قیمت از 3381000 تا 3460000 لیر ترکیه

آپارتمان های دوبلکس 4 خوابه 210 مترمربع قیمت 4996000 لیر ترکیه

آپارتمان های دوبلکس باغچه دار 4 خوابه 214 مترمربع قیمت 4695000 لیر ترکیه

آپارتمان های 5 خوابه دارای دو نشیمن، دوبلکس و باغچه دار 236 مترمربع قیمت 5614000 لیر ترکیه

آپارتمان های 6 خوابه دارای دو نشیمن، دوبلکس و باغچه دار 308 مترمربع قیمت 6187000 لیر ترکیه

شرایط پرداخت

برای خرید این خانه هت در بیلیک دوزوی استانبول سازنده برای خریداران شرایطی را فراهم کرده است 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 18 ماهه بدون سود پرداخت نمایند. در مورد تخفیف خرید نقدی با فروشنده صحبت کنید.

طراحی این خانه ها در بیلیک دوزو

با خرید آپارتمان در مارینای بیلیک دوزو در استانبول ورودی واحدها در هر بلوک از یک لابی مجزا است و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به درب های ورودی لابی متصل می شود.

طراحی واحدها به صورت آشپزخانه های اپن و بسته خواهد بود که هر یک سبک زندگی خاصی را برای ساکنان فراهم می کند. آشپزخانه ها بسیار مجهز بوده و کابینت های مدرن و سطوح کاری باکیفیت خواهند داشت.

هر خانه لوله کشی گاز طبیعی خواهد داشت و سیستم گرمایش مرکزی گازی دارد و زیرساخت لازم برای تهویۀ هوا در نشیمن و اتاق خواب ها وجود دارد.

اتاق خواب های مستر امکانات اختصاصی دارند و حمام ها کاملاً کاشی کاری شده و مدرن هستند.

هر خانه حداقل یک بالکن رو به دریا دارد که ویوی طبیعت، دریا، وست مارینا و غروب های بسیار زیبا داشته و درب پاسیوها به صورت قدی است.

این پروژه یک فرصت سرمایه گذاری عالی با قیمت های ارزان است که نباید از دست بدهید. این خانه ها برای تعطیلات، تفریحات و زندگی دائمی عالی است. اما باید عجله کنید، زیرا قیمت ها با پیشرفت هر یک از مراحل پروژه، در حال بالا رفتن هستند.

برای خرید ملک در مارینای بیلیک دوزو در استانبول اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

بازار املاک بیلیک دوزو و چند دلیل برای سرمایه گذاری در آن

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به دلایلی به بازار املاک بیلیک دوزو چشم دوخته اند. با اینکه استانبول یکی از شهرهایی است که در بازار املاک ترکیه خوب درخشیده است، اما هنگامی که صحبت از جلب توجه خریداران ملک به میان می آید، برخی محله ها بسیار بهتر هستند.

بیلیک دوزو یکی از این محله هاست. این منطقه خانواده ها، زوج ها، و افراد مجرد را به خود جذب کرده است، زیرا منطقه ای خوب است که امکاناتی عالی و موقعیتی استراتژیک دارد. اگر به لیست املاک فروشی در استانبول نگاهی بیاندازید، این منطقه در صدر لیست مناطق قرار دارد.

در مورد بیلیک دوزو

در سال های اخیر بسیاری از حرفه ای ها در بیلیک دوزو ملک خریده اند، زیرا به داشتن محیطی با کلاس متوسط معروف شده است. خانواده ها و بازنشستگان نیز به این محل علاقه دارند، اما بدون شک با رشد صنعت قایق رانی توریستی در ترکیه، به دلیل آنکه این محل در غرب استانبول قرار دارد و نزدیک به مارینای اتاکوی قرار دارد، توجه خارجی ها را به خود جلب کرده است.

این منطقه نواحی معروف زیادی دارد و ساحلی و بسیار زیباست. ساکنان این منطقه آن را بسیار دوست دارند و در زمان امپراطوری عثمانی، سلطان اغلب برای گرفتن آرامش و رفتن به طبیعت به اینجا می آمد.

بیلیک دوزو از نظر مراکز خرید نیز اهمیت زیادی دارد و به جمهوری فروشگاه ها معروف است. ساکنان آن می توانند برای رفتن به خرید از بین مراکز خرید بزرگ مانند میگروس، بیلیسیوم، پرلاویستا و پارک مرمره انتخاب کنند. همچنین در منطقۀ اسنیورت در مجاورت این محل، مراکز بزرگی وجود دارد که همه چیز را می توانید در زیر یک سقف پیدا کنید، از قبیل فروشگاه، سینما، فست فود، مراکز سرگرمی برا کودکان و غیره.

اخیراً انتقاداتی به برخی محلات استانبول به دلیل عدم وجود فضای سبز کافی، شده است. اما این مشکل در بیلیک دوزو وجود ندارد. این منطقه بیشترین میزان فضای سبز را نسبت به جمعیت خود دارد.

بازار املاک بیلیک دوزو

بیلیک دوزو لیست بلند و بالایی از املاک را در اختیار خریداران قرار می دهد. خریدارانی که برای اولین بار ملک می خرند و یا بودجۀ کمی دارند، می توانند با آپارتمان های کوچک و ارزان قیمت این محل شروع کنند. همچنین زوج ها، خانواده ها و بازنشستگانی که مشکل مالی ندارند نیز می توانند از خرید ویلاهای لاکچری در این منطقه لذت ببرند.

آپارتمان ها موقعیتی مرکزی دارند و به فروشگاه و مسیرهای ارتباطی نزدیک هستند. همچنین معماران طوری خانه ها را طراحی کرده اند که امکانات بسیاری در مجموعه و در اختیار ساکنین قرار داده شود، امکاناتی مانند استخر، حمام ترکی، باغچه، مسیر پیاده روی و باشگاه تناسب اندام.

ویلاهای لوکس با امنیت بیشتر و ویوی دریا، در خط ساحلی و محله های بیرون از شهر قرار دارد و به قدری زیباست که شاید باور آن سخت به نظر برسد که این محل متعلق به کشور و شهری بسیار شلوغ باشد.

شش دلیل برای خرید ملک در بیلیک دوزو

10 محله در بیلیک دوزو وجود دارد که هر یک خصوصیات و ساکنین مربوط به خود را دارد. محله های کامهوریت و بیوک شهیر به بزرگراه های D100 و E-5 دسترسی دارند.

1. محله های ساحلی: شامل ساحل مرمره (منطقۀ مارینا) و یعقوبلو است که در همسایگی آوجیلار و کلوب ساحلی در منطقۀ گورپینار قرار دارند.

2.مدل های مختلف املاک: علاقۀ ترک ها و افراد خارجی به این محل، سبب شده است تا مدل های مختلفی از آپارتمان و ویلا شامل پیش فروش، آمادۀ تحویل و چندسال ساخت با 1، 2، 3، 4، 5 و 6 اتاق خواب وجود داشته باشد. معماران نیز دقت خاصی دارند که املاک جدید فضای سبز و فضای داخلی فراوانی داشته باشند. این املاک نه تنها از لحاظ ظاهری زیبا هستند، بلکه مدرن بوده و نیازهای خریدار امروزی را برآورده می کنند.

3.افزایش سرمایۀ عالی: خرید ملک یک تصمیم بزرگ در زندگی محسوب می شود. خانه فقط جایی برای زندگی نیست، بلکه وسیله ای برای سرمایه گذاری نیز هست. به علت توسعه هایی که اخیراً در بازار املاک ترکیه انجام شده، این بازار امروزه پتانسیل خوبی برای افزایش سرمایه دارد.

4.نقدینگی بازار: شاید شما مجبور شوید که ملک خود را به پول نقد تبدیل کنید، اما بازار هم اکنون صعودی است. بنابراین فروشندگان نه تنها ملک خود را به ترک ها، بلکه به افراد خارجی در سطح جهانی نیز می فروشند.

5.نحوۀ پرداخت اقساطی: اکثر خریداران ترک وام مسکن دارند، در حالی که خارجی ها به صورت نقدی خرید می کنند. اما برای کسانی که به خرید اقساطی علاقه مندند، بسیاری از خانه ها به صورت اقساط 12 تا 36 ماهه بدون سود نیز فروخته می شوند. این شرایط برای کسانی که به تازگی می خواهند وارد بازار مسکن ترکیه شوند، مناسب است.

6.پروسۀ سریع خرید ملک: سال ها قبل مراحل خرید ملک برای خارجی ها طولانی و خسته کننده بود و اغلب ماه ها زمان می برد. دولت حل این مشکل را در دستور کار قرار داد و موانع بی دلیل که این پروسه را متوقف می کرد، حذف نمود.

اطلاعات بیشتر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار املاک بیلیک دوزو، یا سرمایه گذاری در املاک ترکیه، همین امروز از طریق تلفن یا ایمیل با ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر ما مراجعه فرمایید. همکاران باتجربۀ ما در بخش فروش به سوالات شما پاسخ داده و سفری برای بازدید ملک ترتیب داده و یا شما را با خود می برند تا از نزدیک آپارتمان ها و ویلاها را ببینید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در دسامبر 20, 2021 در 2:37 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 2,666,000لیر
  • متراژ ملک: 133 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht