آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه پیش خرید خانه در کارتال استانبول

پیش فروش آپارتمان های لوکس در کارتال استانبول با ویوی دریا و جزیره در کارتال در بخش آسیایی استانبول با شرایط اقساط 2 ساله با سود 0%. سرمایه گذاری امن در املاک استانبول در ترکیه.

جزئیات

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 20972 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این آپارتمان ها را در کارتال استانبول بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس را در استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در منطقۀ کارتال استانبول، یکی از پرطرفدارترین مناطق قسمت آسیایی استانبول واقع شده و خانه هایی با ویوی دریا و جزیره دارد.

کارتال در سواحل دریای مرمره واقع شده و 25 تا 30 دقیقه تا شرق کادیکوی فاصله دارد که مرکز شهر آناتولیایی است و نزدیک به آتاشهیر، منطقۀ تجاری شلوغ در قسمت آسیایی و بسیار نزدیک به مناطق پندیک و مالتپه است.

کارتال در گذشته یک دهکدۀ ماهیگیری بوده است و محلی ساکت و آرام است که خانواده های جوان به دلیل رفت و آمد سریع به شهر و نزدیک بودن به مرکز تجاری برای کار، آن را ترجیح می دهند. این محل همچنین برای سرمایه گذاری در استانبول مناسب است، زیرا موقعیت آن در میانۀ راه بین مرکز شهر و فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده است و با آنها 20 دقیقه فاصله دارد.

این ناحیه در حال حاضر با تغییراتی که در محل و زیرساخت هایش انجام می شود، در حال ارتقا است و مجموعه های مسکونی فراوان، امکانات بسیار و سیستم حمل و نقل عمومی در آن در دست احداث است. مزیت دیگر کارتال وجود جنگل های بی نظیر آیدوس در شمال آن است. این جنگل تفریحگاهی برای آخر هفته محسوب می شود و خط ساحلی آن در مقابل جزایر زیبا و منحصر به فرد پرینسس قرار دارد.

موقعیت مجموعه و جزئیات پیش خرید آپارتمان در کارتال استانبول

پروژۀ پیش فروش آپارتمان های لوکس در کارتال استانبول، تقریباً 800 متر با خط ساحلی مرمره در کارتال فاصله دارد. این پروژه در 23 کیلومتری غرب فرودگاه صبیحاگوکچن و 15 کیلومتری شرق کادیکوی قرار دارد. جنگل های سرسبز و انبوه آیدوس نیز در 8 کیلومتری شمال آن قرار دارند.

با خرید این ملک ها در کارتال استانبول رفتن به سایر نواحی شهر با استفاده از ایستگاه قطار و ایستگاه های اتوبوس مختلف که با یک پیاده روی کوتاه در دسترس هستند، امکان پذیر است. نزدیکترین ایستگاه مترو و بزرگراه E-5 ظرف 5 دقیقه، بزرگراه TEM ظرف 20 دقیقه و تونل اوراسیا ظرف 25 دقیقه در دسترس است. همچنین شما می توانید برای رفتن به یالووا از ترمینال کشتی رانی که 10 دقیقه با شما فاصله دارد، استفاده نمایید.

این محل امکانات فوق العاده زیادی دارد که با پای پیاده می توانید به آنها برسید، از جمله فروشگاه و سوپرمارکت، بانک و خودپرداز، ادارۀ پست، مدرسه برای تمام سنین، داروخانه، مراکز پزشکی و بیمارستان، تعداد زیادی کافه، بار و رستوران، چندین دانشگاه و چند مرکز خرید بزرگ و مدرن.

این مجموعۀ بزرگ املاک و مدرن توسط یکی از سازندگان اصلی استانبول و در زمینی به مساحت 20972 مترمربع ساخته می شود و شامل 10 بلوک مدرن 24 طبقه است که 825 خانۀ لوکس 1 تا 4 خوابه را در خود جای داده است. واحدهای طبقۀ سوم به بالا از ویوی دریای مرمره و جزایر پرینسس لذت می برند. مجموعه 17 واحد تجاری نیز دارد تا ساکنان بتوانند از فروشگاه و غذاخوری خود مجموعه بهره ببرند. تمامی ساختمان ها مطابق با قوانین ساختمان دولت ترکیه ساخته شده، آپارتمان ها از استاندارد بالایی برخوردارند و تاریخ اتمام پروژه در آوریل سال 2023 خواهد بود.

با خرید این خانه ها در کارتال استانبول مالکین، مستأجران و مهمانان عزیز از امکانات مجموعه برخوردار خواهند شد:

  • یک استخر سرپوشیدۀ بزرگ
  • تراس آفتاب گیر
  • محل بازی کودکان
  • زمین ورزشی
  • باغچه های همگانی پارک مانند
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • اتاق بخار
  • پذیرش
  • آسانسور در تمامی بلوک ها
  • پارکینگ روباز و سرپوشیده
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور

با خرید آپارتمان در کارتال استانبول برای رفاه شما عزیزان، این مجتمع توسط سیستم دوربین مداربسته و خدمات امنیتی دقیق محافظت می شود.

واحدهای موجود و لیست قیمت پیش خرید آپارتمان در کارتال استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 53 تا 54 مترمربع قیمت از 1291705 تا 1579525 لیر ترکیه

آپارتمان های 2 خوابه 82 تا 95 مترمربع قیمت از 1963328 تا 2667357 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 111 تا 132 مترمربع قیمت از 3011245 تا 3610050 لیر ترکیه

آپارتمان های 4 خوابه 158 مترمربع قیمت از 4382592 تا 4502005 لیر ترکیه

شرایط پرداخت پیش خرید خانه در کارتال استانبول

خریداران نقدی در کارتال از تخفیف 10 درصدی بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 24 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی این آپارتمان ها در کارتال استانبول

ورودی واحدها در بلوک ها از یک لابی ورودی انجام می شود و برای دسترسی به طبقات می توان از راه پله و یا آسانسور استفاده کرد. هر واحد یک درب فولادی دارد و از طریق آیفون تصویری به درب های ورودی لابی متصل می شود.

طراحی واحدها به صورت آشپزخانه های اپن و بسته خواهد بود. آشپزخانه ها بسیار مجهز و مدرن بوده و در آن کابینت های مدرن و سطوح کاری باکیفیت نصب خواهد شد. لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه تعبیه می شود.

با خرید این املاک در کارتال استانبول پنجره ها و درب های پاسیوی دوجداره و بزرگ، نور طبیعی فراوانی را به اتاق ها می آورند و درب های پاسیو به فضای باز نشیمن، بالکن های فرانسوی و یا بالکن های بزرگ شیشه ای باز می شوند. همۀ خانه ها از ویوی باغچه لذت می برند و از طبقۀ سوم به بالا ویوی دریا و جزیره وجود دارد.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده وشیرآلات مدرن در آنها نصب می شود. کف نشیمن، غذاخوری و اتاق خواب ها با لمینیت باکیفیت و کف آشپزخانه با سرامیک پوشیده می شود.

هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی دارد و زیرساخت تهویۀ هوا در نشیمن و اتاق ها وجود دارد.

به طور خلاصه این آپارتمان ها با ویوی دریا در استانبول تمام نیازهای شما را برآورده می کنند، برای مسافرت و زندگی دائمی عالی هستند و انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود، زیرا امکانات محلی زیادی دارد، با وجود بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات مجموعه فراوان است، ویوی دریا، جزیره، شهر و جنگل را خواهید داشت و اجارۀ سالیانۀ آن بالاست.

برای پیش خرید آپارتمان در کارتال استانبول و اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

منطقۀ کارتال

کارتال در ساحل دریای مرمره و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد.

مساحت آن 147000 مترمربع است و جمعیت آن بیش از 500000 نفر است.

از شمال با ناحیۀ سلطان بی، از جنوب با دریای مرمره، از شرق با ناحیۀ پندیک و از غرب با ناحیۀ مالتپه همسایه است.

کارتال با مناظر زیبای جزایر پرینسس شناخته می شود که یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی برای بازدیدکنندگان استانبول و ترکیه به شمار می رود.

کارتال ایستگاهی مرکزی محسوب می شود که از طریق آن می توان با حمل و نقل دریایی به جزایر پرینسس و شهر یالووا رفت که در نزدیکی استانبول قرار دارد.

از لحاظ آموزشی، منطقۀ کارتال تعدادی مدرسۀ خصوصی و دولتی و دانشگاه دارد که بهترین آموزش ها را ارائه می دهند، مانند دانشگاه سلیمان شاه، دانشگاه مرمره و دانشگاه استانبول شهیر.

از لحاظ بهداشتی و خدمات سلامتی، منطقۀ کارتال در استانبول دارای 4 بیمارستان دولتی، 3 بیمارستان خصوصی و 9 مرکز پزشکی است که معروف ترین آنها بیمارستان کارتال و بیمارستان دانشگاهی مرمره است.

کارتال از نظر خدمات حمل و نقل عالی است، زیرا بزرگراه های E-5 و E-80 که استانبول اروپایی و آسیایی را به هم وصل می کنند، از درون آن عبور می کند.

همچنین متروی مرمره نیز از منطقۀ کارتال عبور می کند که آن را به بخش اروپایی استانبول متصل می کند. همچنین ایستگاه های حمل و نقل دریایی نیز وجود دارند که امینونو و ینیکاپی در استانبول اروپایی را به هم و جزایر پرینسس و یالووا را به یکدیگر وصل می کنند.

کارتال امکانات تفریحی مناسبی نیز برای خانواده ها دارد، ازجمله ساحل کارتال، بازار ایست مارینا و بازار مالتپه که معروف ترین برندهای محلی و بین المللی، رستوران ها، کافه ها و بازی های کودکان در آن قرار دارد.

سرمایه گذاری در املاک استانبول یکی از پرسودترین انواع سرمایه گذاری هاست، زیرا این محل زنده و فعال است و تاجران و سرمایه گذاران ترک و خارجی را به خود جذب می کند. به همین دلیل است که هم اکنون 35 پروژه در کارتال در حال انجام است.

اول: مزایای خرید ملک در منطقۀ کارتال در استانبول

منطقۀ کارتال مزایای بسیار و نکات منحصر به فرد بسیاری در شهر استانبول دارد، زیرا موقعیت جغرافیایی استراتژیک دارد و صرف نظر از پروژه هایی که هم اکنون در حال ساخت است، ارزش املاک و اهمیت آن در استانبول روز به روز افزوده می شود. این ساخت و سازها سبب می شود تا سرمایه گذارانی از ملیت های مختلف به این ناحیه جذب شوند که عده ای به دنبال خرید ملک در استانبول، عده ای به دنبال اقامت و آرامش و بقیه به دنبال ورود به بخش سرمایه گذاری املاک استانبول هستند. آنها ترجیح می دهند که این املاک نوساز و کلید نخورده باشد، زیرا یک مزیت محسوب شده و قیمت ملک را افزایش می دهد.

علاوه بر موارد بالا، منطقۀ کارتال در استانبول نوع دیگری از پروژه های املاک را نیز در بر دارد که به آن پروژه های تغییرات شهری گفته می شود. به این معنی که آپارتمان های قدیمی که سبک قدیمی دارند، تخریب شده و دوباره از نو ساخته می شوند. ما به این نتیجه رسیدیم که این نوع پروژه ها به افزایش اهمیت املاک کارتال کمک شاینی می کند و قیمت های آن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد و مهم ترین اتفاقی که می افتد، این است که سرمایه گذاران خارجی بیشتری به این محل جذب شده و به انتخاب کارتال به عنوان ایستگاه شروع کار خود در بخش سرمایه گذاری ملک در استانبول، ترغیب می شوند.

دوم: دلایل انفجار سرمایه گذاری در املاک کارتال

دلایل بسیار زیاد و متفاوتی وجود دارد که منطقۀ کارتال در استانبول را به یکی از متمایزترین مناطق برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. اولین دلیل این است که کارتال تنها منطقۀ آسیایی استانبول است که قدرت رقابت با املاک بخش اروپایی شهر را دارد و همین امر آن را از دیگر مناطق استانبول آسیایی متمایز می کند. به همین دلیل می توان علت اینکه چرا بسیاری از سرمایه گذاران، حتی سرمایه گذاران خارجی، املاک منطقۀ کارتال در استانبول را به املاک دیگر ترجیح می دهند، را فهمید. همین امر موفقیت بزرگی برای قسمت آسیایی شهر محسوب می شود.

سوم: خدمات منطقۀ کارتال در استانبول

منطقۀ کارتال مزایای زیادی دارد و شاید مهم ترین آنها نزدیک بودن به بزرگراه ها باشد که خصوصیتی مهم برای سرمایه گذارانی است که قصد خرید ملک در استانبول را دارند. علاوه بر این، این منطقه به چندین خط حمل و نقل نزدیک است. مانند الکترو کادیکوی، متروی مرمره، پل عثمان قاضی و از همه مهم تر فرودگاه صبیحا. همین امر به افزایش سرمایه گذاری در املاک این منطقه کمک می کند.

علاوه بر موارد بالا، کارتال مانند بسیاری دیگر از مناطق استانبول، منطقه ای توریستی است. زیرا جاذبه های توریستی و تاریخی فراوان دارد که باعث می شود سرمایه گذاران دوست داشته باشند در آنجا ملکی بخرند، خصوصاً در جاهایی که به جادۀ ساحلی نزدیک باشد. در ملکی با این موقعیت شما می توانید در ساحل قدم بزنید و اوقات بسیار خوشی را در آنجا سپری کنید.

منطقۀ کارتال همچنین دارای جنگل های سرسبز آیدوس است که ملک هایی عالی برای عاشقان طبیعت و فضای سبز دارد. موقعیت جغرافیایی استراتژیک آن نیز باعث شده است تا ویوی دریای مرمره را داشته باشد و آن را به یک منطقۀ سرمایه گذاری عالی تبدیل می کند که سرمایه گذاران را از سرتاسر دنیا به آنجا می کشاند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در دسامبر 19, 2021 در 11:39 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,291,705لیر
  • متراژ ملک: 53 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: پنج خواب, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht