آسان انتخاب کنید

نکاتی که باید قبل از خرید آپارتمان در استانبول بدانید

نکاتی که باید قبل از خرید آپارتمان در استانبول بدانید

می خواهید یک خرید آپارتمان در استانبول انجام دهید؟ اما بهترین راه برای پیشبرد خرید ملک در استانبول چیست و مواردی را که باید جستجو کنید کدام است؟ ما قبل از اینکه یک سرمایه گذاری اساسی در این شهر ترکیه انجام دهید ، نکات اساسی را با هم جمع و جور می کنیم.

6نکته ای که باید قبل از خرید آپارتمان در استانبول بدانید

شروع کردن

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال ، عاقلانه است که قبل از اجرای تصمیم خود ابتدا با کنسولگری تماس بگیرید. وقتی تصمیم گرفتید که به دنبال چه نوع آپارتمانی باشید ، حتما با یک آژانس املاک و مستغلات محلی در محله ای که قصد خرید آن را دارید ، تماس بگیرید. تعداد زیادی مکان برای فروش وجود دارد ، اما یک آژانس املاک و مستغلات محلی به شما کمک می کند تا یک ملک خوب را پیدا کنید.

کدام آژانس املاک؟

اگر ترکی صحبت نمی کنید ، می توانید از وب سایتهای قابل اعتماد مانند ترک گشت برای همکاری استفاده کنید. شرکت ما همچنین با یکی از مشاوران خود یک برنامه بازدید را برای شما تدارک میبیند تا بتوانید واقعاً از شهر و نوع ملک مورد نظر خود آگاهی پیدا کنید. اگر به زبان ترکی صحبت می کنید ، وب سایتهایی مانند Sahibinden و Hürriyet Emlak محبوب ترین لیست املاک فروشی در استانبول با توجه به فیلترهای خاص هستند.

هنگام انتخاب یک ملک

وقتی در حال بازرسی از یک ملک بالقوه هستید ، اطمینان حاصل کنید که خانه دارای یک عنوان رسمی است و قبض های آب ، گاز طبیعی ، تلفن و برق توسط مالک قبلی پرداخت شده است. همچنین باید بپرسید که آیا این سازه در برابر زلزله مقاوم است ، زیرا استانبول گاهی پذیرای زلزله های ریز و درشتی بوده است. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که همه چیز در مورد ملک و همچنین مساحت اطراف آن باید به دلخواه شما باشد و شما واقعاً باید از خودتان سؤالاتی راجع به نحوه احساس طولانی بودن زندگی در آنجا بپرسید.

انتخاب محله مناسب

محله های استانبول همه با یکدیگر متفاوت هستند و دامنه قیمت نیز با توجه به منطقه به شدت تغییر می کند. برای تصمیم گیری در کجا می خواهید زندگی کنید و برای خرید آپارتمان در استانبول، بهتر است یک شهر گشت و گذار را انجام دهید ، خواه یک آپارتمان متوسط در طرف آسیا باشد ، یا خانه ای زرق و برق دار در آرناواتکی که مشرف به بسفر است.

به یاد داشته باشید که جزایر پرنسس نیز جزئی از استانبول است خرید آپارتمان در استانبول و می تواند شیوه زندگی بسیار خاصی از شهر را ارائه دهد (اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید). همچنین به یاد داشته باشید که همیشه مقرون به صرفه بودن این املاک در حومه شهر واقع شده و همه چیز در محلات محبوب و توسط بسفور گران می شود.

کاغذ بازی های خرید آپارتمان در استانبول

وقتی ملک خود را انتخاب کردید ، وقت آن است که با کاغذ بازی های خرید امور روبرو شوید ، که بعضی اوقات می تواند کمی دشوار باشد. برای آگاهی از این صفحه راهنمایی توسط وزارت امور خارجه جمهوری ترکیه بازدید کنید. با این حال ، توصیه می شود قبل از پیشروی ، مشاوره حقوقی حرفه ای را جستجو کنید تا در شرایط نامناسبی قرار نگیرید.

جابجایی به ملک جدید

هنگامی که موفق به یافتن و خرید ملک دوست داشتنی خود شدید ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که فکر کنید زندگی در ترکیه به چه معنی است. اگر فکر می کنید درمورد موضوعاتی مانند زبان ، کار یا امور حقوقی به کمک نیاز دارید شرکت ترک گشت در پاسخگویی شما آماده است.

ملک‌چیان با بیش از ۳ سال سابقه در املاک ترکیه تضمین کننده بهترین قیمت و با ارزش ترین املاک برای شماست.

شما مستقیماً برای خرید ملک در استانبول از سازنده خرید می کنید و به همین دلیل بدون پرداخت کمیسیون به راحتی و با کمترین هزینه میتوانید خانه خود را خریداری کنید. همچنین تیم ما تمام امور مالی و قراردادی شما را به راحتی انجام می دهد و نیز برای هم میهنان عزیزی که از ایران جهت خرید آپارتمان تشریف می آورند شرکت ما سه روز اقامت در .ترکیه را به صورت رایگان برای آنها در نظر می گیرد.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه