آسان انتخاب کنید

راهنمای خرید ملک در استانبول جامع 2020

راهنمای خرید ملک در استانبول جامع 2020

خرید آپارتمان در استانبول مدرن یکی از بزرگترین شهرها و کلانشهر ترکیه است. استانبول با جمعیت تقریبی 14 میلیون نفر جمعیت ، به یکی از بزرگترین شهرهای جهان تبدیل شده است. دقیقاً مانند هر بخش دیگری از ترکیه ، استانبول نیز مملو از زیبایی های طبیعی و تصاویر زیبا از معماری است.

و بار دیگر ، درست مانند سایر شهرهای ترکیه ، استانبول نیز برای بخش املاک و مستغلات خود شناخته شده است.در راهنمای خرید ملک در استانبول باید بیان داشت که بسیاری از مردم از ایده خرید آپارتمان در استانبول الهام می گیرند و این ایده تاکنون در اقتصاد ترکیه بسیار خوب عمل کرده است.

وقتی صحبت از اقامت و خرید آپارتمان در استانبول می شود ، افراد زیادی به این ایده بسنده نخواهند کرد. اما واقعیت این است که بسیاری از مردم از سراسر جهان به ویژه ایرانی ها از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول سود و امتیازات خوبی را دریافت کرده اند.

بسیاری از ایرانی ها، که در ابتدا به عنوان گردشگر به اینجا آمده بودند ، چنان عاشق شهر شدند که اقامتگاه دائمی در استانبول پیدا کردند امیدواریم با مطالعه راهنمای خرید ملک در استانبول بتوانید به آگاهی بیشتری در مورد خرید ملک در استانبول دست یابید..

به غیر از بناهای باستانی ، اماکن معماری تاریخی ، استراحتگاه ها و سواحل زیبا ، یک ایده جدید و خلاقانه برای اجاره دادن آپارتمان در استانبول و کسب درآمد نیز وجود دارد که میل به داشتن خانه و سرمایه گذاری در استانبول را به وجود آورده است.

اما ، به عنوان یک آدم معمولی ، و نه آنهایی که بخصوص متعلق به بخش املاک و مستغلات هستند ، چگونه می توان آپارتمانی در استانبول پیدا کرد که مناسب ما باشد و چگونه می توانیم بدانیم که فروشنده در حال دریافت قیمت مناسب از ماست ؟ پاسخ این است که ، فقط ریلکس باشید و بنشینید به مطالعه این مقاله آموزنده که چگونه می توانید به طور خاص ملک در ترکیه و استانبول بخرید.

اول

اولین و مهمترین چیزی که باید هنگام شکار خانه رویایی خود در خاطر داشته باشید این است که فکر کنید چگونه می خواهید خانه رویایی شما باشد. اقامت در استانبول می تواند از محلی به محل دیگر ، بسته به اندازه های مختلف، آپارتمان ارزان در استانبول، در قلب شهر یا حومه آن ، در دسترس بودن ملزومات مختلف دارای قیمت های متفاوتی باشد.

دوم

 قدم بعدی پیدا کردن یک آژانس املاک و مستغلات یا یک فروشنده ملک در منطقه ای که شما به دنبال خانه هستید. آپارتمان های فروشی در استانبول به وفور در دسترس است ، اما اینکه ملکی مناسب برای خرید است کار آن آژانس املاک و مستغلات است. اطمینان حاصل کنید که در مورد اصالت و مجوز فروشنده ملک به اندازه کافی تحقیق کرده اید.

سوم

مشقت را خودت بنویس. راهنمای خرید ملک در استانبول خوب است ولی بی دلیل به هر مشاور املاک و مستغلاتی اعتماد نکنید ، مهم نیست که چقدر به او اعتماد دارید. در مورد روند بازار املاک در ترکیه فعال باشید و از قیمت مناسب مطلع شوید.

دیده شده است که کسانی که از طریق روابط خانوادگی، یا شخصی که از طریق تماس با آنها در ارتباط بوده اید ، اغلب منجر به شارژ هزینه های حتی بالاتر از یک فروشنده ملک عادی می شوند. بنابراین ، این پول شماست ، مواظب آن باشید.

چهارم

خریداران محترم، از این واقعیت آگاه باشید که راهنمای خرید ملک در استانبول و اقامت در استانبول توسط مهاجران یک بازار نوظهور است و بنابراین می تواند بسیار گیج کننده باشد. هرگز بر اساس یک توصیه حقوقی تصمیم گیری نکنید. برای این موضوع با کارشناسان و حتی افراد محلی مشورت کنید. از آنچه در دنیای واقعی املاک و مستغلات اتفاق می افتد مطلع شوید.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول تنها هنگامی که به هر یک از موارد و از جمله تکمیل تشریفات قانونی مطابق آیین نامه های تعیین شده توسط دولت ترکیه انجام میشود قابل قبول و مطمعن است.

پنجم

هرگز به دلیل اینکه مقداری پول پس انداز می کنید ، برای یک ملک بی ارزش  سرمایه گذاری نکنید. درک کنید که در طولانی مدت چقدر این موضوع میتواند اهمیت داشته باشد.

منطقه باید دارای شرایط قابل قبولی باشد. آپارتمان های ارزان قیمت در استانبول این روزها بیشترین جاذبه را دارند ، اما به یاد داشته باشید که هرکدام و همه چیز جوانب مثبت و منفی خود را دارد. ابتدا تجزیه و تحلیل ، و سپس خرید کنید.

ششم

بهترین نکته راهنمای خرید ملک در استانبول را به یاد داشته باشید ، هر چیزی که درخشش دارد طلا نیست. غالباً آپارتمانهای پیش فروش با متقاعد کردن خریدار مبنی بر ماندگاری بیشتر آپارتمانهای جدید نسبت به آپارتمانهای قدیمی و پرداخت اقساطی و خرید ملک در استانبول سعی بر این دارند هزینه بیشتری را بر مشتری در طولانی مدت وارد کنند.

ممکن است در همه موارد این واقعیت نباشد. در حقیقت ، همیشه ترجیح دهید آپارتمانی بخرید که در سن و دوران متوسط خود باشد ، تا دوام بیشتری داشته باشد. زندگی در استانبول می تواند رویایی باشد ، اما به همان دلیل نیز ممکن است فریب بخورید.

هفتم

اگر هدف شما از خرید ملک در ترکیه زندگی کردن نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری یا اجاره آپارتمان در استانبول است ، باید حتی بیشتر مراقب باشید.

این راهنمای خرید ملک در استانبول را ازما بپذیرید که غالباً سرمایه گذاری هایی که برای مدت طولانی تری ایجاد می شوند ، ارزش آنها باید رشد کند ، اما در بسیاری موارد حتی اثبات می شود این سرمایه گذاری بی فایده است.

سرمایه گذار باید سوابق قبلی منطقه ای را که ملک در آن قرار دارد ، تجزیه و تحلیل کند و تنها در این صورت تصمیم اساسی را برای سرمایه گذاری بلند مدت در ملک اتخاذ شود.

هشتم

و آخرین ، اگر انگیزه شما بر اجاره دادن آپارتمان در استانبول است ، قبل از اجازه ورود به مستاجر ، درباره جزئیات وی اطلاعات دقیق کسب کنید. زیرا هنوز هم می توانید با مشکلات جدی روبرو شوید. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که ساکن استانبول یا حتی ترکیه نباشید

کلام آخر

راهنمای خرید ملک در استانبول بیش از این موارد است ولی برای امروز به همین 8 نکته اساسی اکتفا میکنیم. بنابراین ، این مواردی بود که باید انجام دهید و در هنگام خرید ملک در استانبول آنها را رعایت کنید.

مهم نیست که شما یک شهروند یا خارجی باشید. این نکات را باید همیشه در ذهن داشته باشید تا تجربه شما از خرید ملک در استانبول لذت بخش باشد.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه