آسان انتخاب کنید

برخی نکاتی که قبل از خرید ملک در استانبول را باید در ذهن نگه داشت

چگونه می توان با سرمایه گذاری در یک ملک به یک شهروند ترک تبدیل شد

برخی  نکاتی که قبل از خرید ملک در استانبول را باید در ذهن نگه داشت

خرید خانه در ترکیه به تنهایی یک فرایند چالش برانگیز است چه برسد به خرید ملک در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان. بیش از حد فکر کردن یکی از مهمترین فرایندهایی است که قبل از اینکه تصمیم بگیرید ده ها هزار دلار هزینه کنید. شما باید تحقیق خود را در مورد قوانین ، مقررات و ارزشهای ترکیه در مورد دارایی انجام دهید.

خرید یک ملک فقط در مراحل امضای سند مالکیت پس از پرداخت انجام می شود. انواع مختلفی از مشکلات می تواند وجود داشته باشد. با هر قدمی که برمی دارید مراقب باشید و همیشه به پیشنهادهایی که برای درست بودن خیلی خوب هستند مشکوک باشید. فقط به این دلیل که قیمت کمتری در یک آپارتمان ارائه می دهند ، سعی نکنید به دنبال آژانس بد بروید. اطمینان حاصل کنید که نمایندگان و مترجمان حرفه ای را انتخاب کنید که در هر مرحله به شما کمک کنند.

محیط پیرامون خود را بشناسید

موقعیت ملک شاید مهمترین موضوع باشد درزمانیکه شما می خواهید خانه ای بخرید. زندگی شما این مقصد سرمایه گذاری را شکل خواهد داد. حتی اگر برای خود و خانواده خود خرید می کنید ، منطقه ای که ملک شما به آن تعلق دارد می تواند آینده شما را رقم بزند.

اگر به دنبال یک ویلا برای حفظ حریم شخصی و فضای بزرگ هستید ، ممکن است بخواهید استانبول ساحلی را بررسی کنید. اگرچه خانه های بسفر به دلیل قیمت و موقعیت لوکس خود معروف هستند ، اما مناطقی مانند Kadıköy ، Fatih و Küçükçekmece هنوز هم می توانند منظره ای با ارزش از جزایر پرنس را ارائه دهند.

برای مقاصد مقرون به صرفه تر ، منطقه üsküdar می تواند منظره ای شگفت انگیز از بسفر را ارائه دهد ، جایی که می توانید در بالکن خود رو به قاره اروپا باز کنید.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است. هر منطقه از این شهر ویژگی هایی دارد که آن را از منطقه دیگر منحصر به فرد می کند. این ویژگی به دلایل زیادی باعث می شود که بهترین مناطق مسکونی متفاوت باشد. خواهید فهمید که همه این مناطق از نظر زیبایی طبیعی ، شهری و همچنین اقتصادی بودن ، موفقیت در پروژه های مختلف و … متفاوت هستند.

اگر به دلیل کار خود در حال جابجایی هستید ، احتمالاً باید به یکی از مناطق مرکزی مانند Maslak ، Basın Express ، Ataşehir یا Maltepe منتقل شوید. بسته به مکانی که محل کار شما در آن قرار دارد ، ممکن است برای سهولت زندگی ، ملکی را انتخاب کنید که نزدیک کار باشد. از آنجا که بیشتر نیروی کار در قسمت اروپایی فعالیت می کند ، به دلیل پروژه های مدرن منطقه Maslak بسیار توصیه می شود.

پس از دانستن اینکه کدام منطقه بهترین گزینه برای شرایط شما است ، باید در مورد محله ها به طور کامل تحقیق کنید. هر منطقه دارای ویژگی های خاص خود است. خواه بخواهید در منطقه ای مجلل در کنار دریا زندگی کنید ، یا در یک اجتماع آرام ، اطلاعات دقیق منطقه به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید. خود را به یک منطقه محدود نکنید زیرا ممکن است یافتن دقیق ملک مورد نظر شما در یک منطقه دشوار باشد. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که در منطقه یا منطقه خاصی که در ذهن دارید گشت بزنید تا ببینید آیا مکان برای شما مناسب است یا خیر. هر منطقه ای موافقان و مخالفان خود را دارد. بنابراین بر روی مواردی تمرکز کنید که فکر می کنید در انتخاب منطقه ضروری و مهم هستند.

نوع ملک

زندگی در ویلا و عمارت ، حتی اگر در یک محیط اجتماع محور باشد ، برای کسانی است که مایلند تنها بمانند. یک ویلا دارای فضای شخصی فراوانی است که می توانید پشت درهای بسته عقب نشینی کنید و از طبیعت و هر چیز دیگری که استانبول ارائه می دهد لذت ببرید.

زندگی در یک واحد مسکونی ، مانند آپارتمان ها و پروژه های اجتماعی که در مرکز شهر استانبول رو به افزایش هستند ، مهم نیست که برج چه ارتفاع دارد ، یا فضای زندگی چقدر می تواند بزرگ باشد ، در اصل احساس می شود در یک فضای کوچک بین صدها نفر دیگر تنگ شده است. این امر می تواند با شفافیت کمی در حفظ حریم خصوصی شما ، فرصت های بیشتری برای معاشرت با مردم و ایجاد دوستان جدید ایجاد کند.

به طور کلی ، ویلا برای سرمایه گذاری شخصی است ، جایی که خریدار با اطمینان از جایی برای زندگی در آینده خانواده خود سرمایه گذاری می کند و شاید بعد از 10-20 سال آن را با سود دوباره بفروشد.

از طرف دیگر ، آپارتمان ها برای سود مداوم هستند ، جایی که مدت زمان آن به محبوبیت منطقه ای که پروژه در آن بستگی دارد بستگی دارد. اگر در مناطقی مانند Kadıköy ، Beyoğlu یا Maslak باشد ، تضمین می کنید که هرگز سود سرمایه گذاری خود را از دست ندهید.

ارزش مذاکره در مورد قیمت را دارد

چانه زنی ممکن است همیشه احساس خوبی ندهد ، حتی در ترکیه که چانه زنی یک سنت ملی است. با این وجود ، همیشه در مورد خرید ملک باید مذاکره کنید. از ارائه مبلغ کمتری متناسب با امور مالی خود نترسید. اگرچه قیمت ها معمولاً انعطاف پذیر هستند ، اما فروشنده مجبور نیست موافقت کند. حتما مبلغ مناسبی را ارائه دهید.

مالیات

در طول مراحل ثبت اسناد مالیات عوارض تمبر وجود دارد که به میزان 4.4٪ از کل قیمت ملک است. اگر این ملک یک فروش دست دوم باشد ، مالیات بین فروشنده و مالک جدید تقسیم می شود.

اگر در پنج سال اول مالکیت خود تصمیم به فروش خانه جدید خود بگیرید ، مالیات بر سود سرمایه برای املاک و مستغلات شما اعمال می شود.

این مالیات بر اساس درآمد ناخالص در TL محاسبه می شود و براساس عملکرد ملک از نظر مسکونی یا تجاری تغییر می کند.

آیا ترکیه بی خطر است؟

ترکیه به عنوان کشوری که 4 فصل را در 7 منطقه خود تجربه می کند ، یک آهنربا برای گردشگری و محل زندگی بسیاری از تمدن های باستان است. بسیاری از صاحبان خانه های خارجی در سراسر کشور ترکیه را به عنوان املاک و مستغلات انتخاب می کنند و این کشور همچنان سالانه میلیون ها گردشگر را پذیرا می شود. ترکیه کشوری امن برای زندگی ، بازدید و سرمایه گذاری به عنوان یک خارجی است.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه