آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه پیش فروش ملک در استانبول با وام

پیش فروش آپارتمان های هوشمند در استانبول. خانه های مدرن در بیلیک دوزو با دسترسی عالی و اقساط 15 ماهه بدون سود. سرمایه گذاری در املاک استانبول.

مشاهده آپارتمان های فروشی در استانبول

کلیات این آپارتمان های پیش فروشی در استانبول

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 35100 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
پیش فروش ملک در استانبول با وام بدون سود

چرا این ملک پیش فروشی را بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های لوکس در حال ساخت را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در منطقۀ بیلیک دوزو در حومۀ شهر و قسمت اروپایی استانبول واقع شده است. این منطقه بین دو دریاچۀکوچوک چکمجه و بیوک چکمجه در سواحل شمالی دریای مرمره قرار دارد.

دولت ترکیه در سال های اخیر در منطقۀ بیلیک دوزو و سایر مناطق استانبول برنامه های بازسازی بسیاری را انجام داده است. این تغییرات آن را به منطقه ای مدرن تبدیل کرده است. همچنین در طی این برنامه، مجموعه های مسکونی بی نظیر، مراکز خرید، مدرسه، بیمارستان و غیره نیز در این منطقه ساخته شده است.

شبکۀ حمل و نقل عمومی در استانبول روز به روز در حال گسترش است و هر روزه مناطق بیشتری به مرکز شهر دسترسی پیدا می کنند. سیستم مترو نیز هم اکنون بسیاری از قسمت های این شهر بزرگ را پوشش می دهد. با تغییراتی که دراین منطقه انجام شده، بیلیک دوزو موقعیتی مرکزی پیدا کرده و آرام آرام به مرکز جدید استانبول تبدیل می شود، زیرا به کانال جدید نزدیک است و وست مارینا در کنار دریا در این محل قرار دارد.

به دلیل قیمت پایین ملک در بیلیک دوزو، کمتر بودن میزان اجاره ها نسبت به مرکز شهر، دسترسی آسان آن به مرکز شهر و وجود امکانات فراوان، بسیاری از ساکنان شهر به این جا نقل مکان کرده اند. این منطقه همچنین برای سرمایه گذاری، تفریحات کنار دریا و زندگی دائمی ایده آل است.

پیش فروش ملک در استانبول با وام بدون سود

موقعیت و جزئیات پیش فروش ملک در استانبول

پروژۀ آپارتمان های مدرن در بیلیک دوزو به تازگی آغاز به کار کرده است. این مجموعه در شمال وست مارینا در کنار دریا قرار دارد و 7 کیلومتر با آن فاصله دارد و ظرف 15 دقیقه می توان به آن رسید. اگر 10 دقیقه به سمت غرب بروید، به دریاچۀ بیوک چکمجه و اگر 15 دقیقه به سمت شرق بروید، به دریاچۀ کوچوک چکمجه می رسید که دهانۀ کانال جدید را تشکیل می دهد.

این منطقه موقعیتی مرکزی داشته و دسترسی های خوبی به تمام نقاط شهر دارد. این پروژه در 100 متری جنوب بزرگراه E-5 و ایستگاه متروباس، قرار دارد. همچنین تا جنوب بزرگراه TEM، 15 دقیقه راه است و با پای پیاده می توانید به چندین ایستگاه اتوبوس برسید. بنابراین اگر 35 کیلومتر به سمت شرق بروید، به جاذبه های تاریخی مرکز شهر می رسید. فرودگاه بین المللی جدید در 51 کیلومتری شما به سمت شمال و مرکز نمایشگاهی تویاپ در 4 کیلومتری شما به سمت شمال غربی، قرار دارد.

با یک رانندگی 2 تا 10 دقیقه ای می توانید به چندین مرکز خرید بزرگ، بیمارستان دولتی و خصوصی و تعدادی دانشگاه، برسید. با پای پیاده نیز می توانید به تعداد زیادی از امکانات روزمره برسید که برای زندگی دائمی در استانبول عالی است.

درباره سازندگان این آپارتمان ها در استانبول

این پروژه توسط یکی از سازندگان اصلی و مورد اعتماد شهر ساخته می شود و هم اکنون در مراحل ابتدایی ساخت و ساز قرار دارد. مساحت زمین آن 35100 مترمربع است و شامل سه بلوک مدرن 9 تا 13 طبقه می شود. در کل این بلوک ها، 146 آپارتمان هوشمند 1 تا 3 خوابه را در خود جای داده اند. این خانه ها در بالای یک مرکز خرید قرار دارند که در آن چندین فروشگاه، کافه و رستوران وجود دارد. این مجموعه در پایان ژانویۀ 2024 تکمیل می شود. خانه ها در هنگام تحویل از استاندارد بالایی برخوردار بوده و تمامی قوانین و مقررات دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی در آن رعایت می شود.

پیش فروش ملک در استانبول با وام بدون سود

با پیش خرید این آپارتمان های لوکس در استانبول، پس از تکمیل، باغچه هایی بزرگ خواهد داشت و امکانات آن از این قبیل است:

  • یک استخر سرپوشیدۀ گرم
  • حمام ترکی
  • سونا
  • یک باشگاه مجهز
  • پارکینگ روباز مخصوص مهمانان و مشتری فروشگاه ها
  • گاراژ پارکینگ امن برای ساکنین
  • آسانسور در تمام بلوک ها
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

به منظور رفاه حال شما، نیروهای امنیتی به همراه دوربین های مداربسته در تمام ساعات شبانه روز از مجموعه محافظت می کنند.

قیمت پیش خرید آپارتمان های فروشی در استانبول

آپارتمان های 1 خوابه 71 تا 91 مترمربع قیمت از 143000 تا 200000 دلار آمریکا

خانه های 2 خوابه 98 تا 112 مترمربع قیمت از 218000 تا 250000 دلار آمریکا

آپارتمان های 3 خوابه 155 تا 186 مترمربع قیمت از 305000 تا 412000 دلار آمریکا

شرایط پرداخت این آپارتمان های پیش فروشی

خریداران نقدی از 8 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 15 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

طراحی خانه های پیش فروشی در استانبول

دسترسی به آپارتمان ها از طریق لابی ورودی امن و مشترک انجام شده و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. درب ورودی تمام واحدها مجهز به آیفون تصویری است که به درب های لابی متصل شده است. درب ورودی واحدها نیز امنیتی و فولادی است.

طراحی واحدها به دو صورت اپن و بسته است. همۀ آشپزخانه ها دارای کابینت ها و سطوح کاری باکیفیت خواهند بود و لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود در آن نصب می شود.

با پیش خرید این آپارتمان ها در استانبول تمام خانه ها لوله کشی گاز طبیعی و سیستم گرمایش مرکزی داشته و زیرساخت تهویۀ هوا در نشیمن و اتاق خواب ها وجود خواهد داشت. همچنین خانه ها دارای جدیدترین سیستم هوشمند خانگی خواهند بود.

اکثر واحدها بالکن های فرانسوی خواهند داشت و واحدهای طبقۀ بالا تراس شخصی روی بام دارند. ویوی خانه ها رو به باغچه و محله است و درب و پنجره های بزرگ پاسیو نور طبیعی فراوانی روز را در طول روز به خانه وارد می کنند.

کف واحدها در قسمت نشیمن و اتاق خواب با لمینیت باکیفیت و حمام ها از کف تا سقف با سرامیک باکیفیت پوشیده خواهد شد و لوازم بهداشتی جدید و مدرن در آن نصب می شود.

پیش فروش ملک در استانبول با وام بدون سود

کلام آخر درباره پیش فروش آپارتمان در استانبول

در کل، این آپارتمان های لوکس در استانبول تمام نیازهای شما را برآورده می کنند، برای زندگی دائمی، تفریحات و سفرهای کاری مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری و درآمد حاصل از اجاره، محسوب می شود، زیرا به امکانات محلی فراوان نزدیکند، دسترسی آسان به بزرگراه ها و سیستم حمل و نقل عمومی دارند و از آن جا به آسانی می توان به شهر و فرودگاه رسید، امکانات خود مجموعه فراوان است، در ناحیه ای خوب از شهر قرار دارد، به کانال جدید و وست مارینا نزدیک است و ویوی طبیعت دارد.

برای پیش خرید آپارتمان های فروشی در استانبول و کسب آگاهی از جزئیات بیشتر، قیمت ها و موجودی واحدها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم حرفه ای ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما پاسخ داده، شما را به صورت کامل راهنمایی کرده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و حتی برای خریدن لوازم منزل جدید، یاری تان خواهند کرد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در آوریل 19, 2022 در 3:26 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,000,000لیر
  • متراژ ملک: 67 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-4
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht