آسان انتخاب کنید

توضیحات

ویژگی‌های اصلی خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول

  • بالکن
  • گرمایش مرکزی
  • سینما
  • امکانات
  • آشپزخانه مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • رویه کابینت از جنس مرمر
  • مرکز ماساژ

توصیف این آپارتمان در شیشلی استانبول

شیشلی یکی از مناطق شلوغ شهر در شمال بی اوغلو است که از محبوب‌ترین مراکز تجاری و خرید به شمار می‌رود که در آن برج‌های اداری بلند و آپارتمان‌های مسکونی وجود دارند که ساختار آنها از هتل‌های پنج ستاره برگرفته شده و خدماتی نظیر دربان، محل فرود هلیکوپتر‌ و امکانات هتل مانند دیگری دارند و در این میان نیز فروشگاه‌ها، کافه‌ها، بارها و رستوران‌های متعددی برای ساکنین منطقه فراهم شده‌اند.

به عنوان بخشی از مرکز شهر، شیشلی از طریق جاده‌ها و سیستم حمل‌ و نقل عمومی استانبول ارتباطات بسیار خوبی دارد و تمام مسیرها دسترسی خوبی به تمام نقاط شهر ارائه داده‌اند. دسترسی به بخش آسیایی شهر نیز از طریق پل بسفر (بوغاز) ممکن است.

به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، شیشلی منطقه‌ای به شدت محبوب بوده و کارمندان درآمد بالایی داشته و خانواده‌های ثروتمند متعددی در آن مستقر هستند و میزبان اماکن تحصیلی فوق‌العاده برای تمام سنین، بیمارستان‌ها و چندین مرکز خرید بزرگ است و هیچ منطقه‌ای عاری از خریدار نیست و در نتیجه شیشلی نیز از جمله مکان‌هایی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود و منازل موجود در منطقه نیز از نظر درآمد اجاره نیز بازده بالایی داشته و اجاره بهای آنها در صورتی که نمایی از پل بوغاز را در اختیار ساکنین قرار دهند، بیشتر خواهد بود.

موقعیت و جزئیات ساختمان خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول

مجموعه‌ای از آپارتمان‌ها برای خرید در شیشلی استانبول قرار دارند که یکی از مناطق باکلاس مرکز شهر استانبول به شمار می‌رود و فاصله آن با میدان تکسیم در حدود 5 دقیقه است و همچنین به صورت پیاده نیز می‌توان در مدت 30 دقیقه به آن دسترسی داشت. دسترسی به پل بوغاز و شاخ طلایی نیز در مدت 10 دقیقه امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در مدت  دقیقه به جاذبه‌های تاریخی سلطان احمد نیز دسترسی داشته باشید.

امکانات موجود در  خرید آپارتمان در شیشلی استانبول دقیقاً همان امکاناتی هستند که در یک مرکز شهر می‌توانید انتظار داشته باشد و فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها، مدارس و داروخانه‌‌های متعددی در آن وجود دارند. تمام این اماکن به صورت پیاده نیز قابل دسترسی هستند و شایان ذکر است که چندین مرکز خرید، بیمارستان و دانشگاه نیز در فاصله چند دقیقه‌ای قرار دارند.

صرف نظر از اینکه در استانبول یک راننده یا پیاده هستید، شما با خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول مسیرهای ارتباطی عالی برای تمام مناطق شهر دارید، زیرا ایستگاه مترو در فاصله 5 دقیقه‌ای شما قرار داشته و خط متروبوس و E-5 نیز در مدت 10 الی 20 دقیقه از طریق پل فاتح سلطان محمد شما را به بخش آسیایی استانبول منتقل می‌کنند. فرودگاه بین‌المللی جدید استانبول نیز در مدت 40 دقیقه قابل دسترسی است.

مجتمعی برای خرید در شیشلی استانبول توسط یکی از سازندگان معروف ترکیه نیز در حال ساخت است که از دو بلوک پنج طبقه تشکیل شده است که دارای باغ‌هایی نیز هستند که در زمینی به مساحت 13000 متر مربع قرار دارند و بلوک‌ها 148 آپارتمان لوکس و جادار با یک یا دو اتاق خواب را در خود جای داده‌اند. سازندگان از تطابق ساختمان‌ با جدیدترین اصول ساختمان‌سازی مصوب دولت ترکیه از نظر ایمنی و عایق‌بندی اطمینان حاصل کرده‌اند و ساختمان با بهره‌مندی از استانداردهای کیفی در سپتامبر 2022 تکمیل خواهد شد.

بعد از تکمیل، ساکنین و مهمانان از گستره‌ای از امکانات برخوردار خواهند شد. شایان ذکر است که با خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول به منظور کاهش هزینه‌های اشتراکی، فقط افرادی که از این امکانات استفاده می‌کنند، هزینه‌ای برای آنها پرداخت خواهند کرد. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارکینگ ایمن داخل ساختمان
  • اتاق بازی داخل ساختمان
  • باشگاه
  • حمام ترکی
  • اتاق بخار
  • آبگرم
  • اتاق پیلاتس و یوگا
  • آسانسور در هر دو بلوک
  • ژنراتور برق
  • تلویزیون ماهواره‌ای مرکزی
  • اتاق پلی استیشن
  • اتاق سینما
  • لابی / پذیرش
  • نظافت

مجتمع دارای نگهبانی 24 ساعته بوده و دوربین‌ها نیز از امنیت شما و خانواده‌تان اطمینان حاصل می‌کنند.

آپارتمان‌های موجود و قیمت‌ خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول

  • قیمت‌ خرید آپارتمان‌های تک خوابه ـ 70 الی 85 متر مربع ـ قیمت از 1.206.000 تا 1.776.556 لیر
  • قیمت‌  خرید آپارتمان‌های دو خوابه ـ 120 الی 176 متر مربع ـ قیمت از 2.450.427 تا 3.124.294 لیر

شرایط پرداخت سازندگان برای خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول

اگر قصد دارید کل مبلغ را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کنید، می‌توانید از تخفیف 10 درصدی برخوردار شوید، این در حالی است که شما می‌توانید 35% مبلغ را در ابتدا پیش پرداخت کرده و مابقی را طی اقساط 24 ماهه پرداخت نمایید.

جوانب دیگر خرید این خانه ها در شیشلی استانبول

تمام خانه‌ها دسترسی ایمنی به لابی یا سالن پذیرش داشته و دسترسی به تمام طبقات از طریق آسانسور و راه پله امکان‌پذیر است. اگرچه تمام واحدها از طریق سیستم نظارت ویدئویی مورد نظارت قرار می‌گیرند، با این حال، تمام واحدها به درب‌های فولادی ضدسرقت نیز مجهز خواهند شد.

تمام واحدها از طراحی باز برخوردار بوده و آشپزخانه نیز مجهز بوده و تمام مصالح به کار برده شده در آشپزخانه از کیفیت بالای برخوردار هستند. از جمله لوازم موجود در آشپزخانه می‌توان به اجاق گاز، هاب و یک فن دمنده اشاره کرد.

پنجره‌های بزرگ یا درب‌های پاسیو در تمام واحدها روشنایی بسیار خوبی را فراهم کرده و برخی از واحدها نیز دارای بالکن شیشه‌ای هستند. برخی از آنها از باغچه‌های شخصی برخوردار بوده و برخی نیز دارای بالکن فرانسوی هستند که نمایی از شهر یا باغچه را در اختیار ساکنین قرار می‌دهند.

سرویس‌های بهداشتی به طور کامل با کاشی پوشانده شده‌ و از تجهیزات مدرن برخوردار هستند. کفپوش سایر بخش‌های واحدها نیز از جنس لمینت با کیفیت گرم و سرامیک است.

هر یک از واحدها دارای سیستم گرمایش مرکزی گازی بوده و زیرساخت تهویه نیز برای اتاق‌های خواب و پذیرایی تعبیه شده و تمام واحدها از جدیدترین سیستم خانه هوشمند برخوردار خواهند بود.

خرید خانه‌های لوکس در قلب مرکز شهر استانبول که برای سفرهای تجاری مکرر یا دوری از شهر مناسب هستند. این واحدها همچنین برای زندگی در طول سال و یا برای سرمایه‌گذاری نیز ایده‌آل بوده و درآمد اجاره بسیار بالایی دارند. از جمله دیگر مزایای خرید این آپارتمان در شیشلی استانبول می‌توان به نزدیک به امکانات و جاذبه‌ها، دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات در محل ساختمان و نمای باغ یا شهر اشاره کرد.

خرید ملک در شیشلی استانبول

سرمایه گذاری در شیشلی یک فرصت هیجان انگیز برای سرمایه گذاران استانبولی است. موقعیت محلی و شهرت منطقه برای قیمت های بالا به این معنی است که املاک شیشلی برای سودهای متوسط ​​و بلند مدت و درآمد بالای اجاره ایده آل است. امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات در شیشلی با ما تماس بگیرید. خریدارانی که به دنبال املاک در شیشلی در سمت اروپایی استانبول هستند می توانند از نمونه کارهای قابل توجه املاک و مستغلات لذت ببرند. طیف گسترده ای از این آپارتمان ها شامل آپارتمان های استودیویی برای کارمندان ساکن شهر ، املاک تجاری برای سرمایه گذاران باهوش و پنت هاوس های لاکچری برای خریداران میلیونر  است که دکوراسیون منزل شیک و بهترین سبک زندگی لوکس را می خواهند. به عنوان منطقه ای که برای آسمان خراش های کلاس جهانی مشهور است ، لیست گسترده ای از خانه های فروشی بیش از چهار دیواری است. خریداران همچنین در حال استفاده از یک سبک زندگی منحصر به فرد و منطقه منحصر به فرد در استانبول هستند.

از کجا می توان ملک را در شیشلی خریداری کرد؟

شیشلی 25 محله به خریداران آپارتمان  با انتخاب موقعیت مکانی گسترده ارائه می دهد و هر یک از ویژگی های منحصر به فرد برای برجسته بودن برخوردار است. با این حال ، مناطق خاص محبوبیت بیشتری نسبت به مناطق دیگر نزد خریداران املاک شیشلی و به دلایل خوب دارد.

نیشانتاشی: این منطقه جدید با مضامین معماری Art Nouveau از ساختمانهای کلاسیک بی انتها مشهور است ، اما همچنین اگر می خواهید یک ساختمان جدید ، یک آپارتمان لوکس در طبقه آخر با  فضای خاص و معماری تمیز در شیشلی استانبول خرید کنید ، محلی عالی برای خرید ملک در استانبول است. سبک زندگی پنت هاوس منطقه نیشانتاشی همچنین شامل محله محبوب تشویکیه است که به دلیل تجارت گردشگری برای سرمایه گذاران ایده آل ایده آل است.

مجیدیه کوی: به عنوان مرکز تجاری و خرید ، سبک زندگی سریع مجیدیه کوی کارمندان شهری و سرمایه گذاران املاک و مستغلات را به خود جلب می کند. بسیاری از آپارتمانهای بدون برنامه و جدید با امکانات متنوع سبک زندگی مانند استخرهای شنا ، سالن های بدنسازی در محل ، مراکز آبگرم ، گلدان و خدمات دربان ارائه می شوند. برای رانندگان غیر اتومبیل ، این محله دارای اتصالات حمل و نقل عمومی عالی است.

بومونتی: سرمایه گذاران املاک و مستغلات که خواهان افزایش سرمایه بلند مدت سودآور هستند باید به منطقه بومونتی که در حال آمدن است و زمین بازی معماری است و دارای آپارتمان های طراح زیادی در بازار است ، نگاه کنند. ساکنان می توانند طی 30 دقیقه با پیاده روی به سمت تکسیم ، قلب استانبول جدید بروند.

کورتولوش: در انتهای پایین دسته قیمت گذاری  خرید ملک در شیشلی استانبول، کورتولوش فرصت های عالی  برای خریداران بار اولی  ملک ارائه می دهد. این منطقه در فاصله کمی از همسایگان بشیکتاش ، نیشانتاشی و  تکسیم ، رستوران ها و مغازه ها را در آستان منزل شما ارائه می دهد و برای خانواده ها مناسب است.

دلایل بررسی املاک برای خرید در شیشلی استانبول

دلایل اینکه شیشلی یک بازار ایده آل املاک و مستغلات برای برای خرید و فروش در استانبول است ، فراوان است. این منطقه علاوه بر اینکه مکانی مطلوب برای زندگی در استانبول است ، گزینه های مختلف زندگی را برای خریداران مجرد ، زوج ها و خانواده ها ارائه می دهد. حمل و نقل عالی به بسیاری از مناطق استانبول دسترسی به آن را آسان می کند ، و فراوانی مراکز خرید و مراکز سرگرمی و همه زیر یک سقف است. برخی از مناطق دارای پتانسیل انبوه برای سرمایه گذاری طولانی مدت هستند ، در حالی که املاک تجاری برای کسانی که به دنبال یک پایگاه تجاری هستند ، در آستانه درهای خود  همیشه  دارای مشتری های فراونی خواهند بود. اگر بخواهید سرمایه آجر و ملات خود را به پول نقد تبدیل کنید ، به دلیل وضعیت برجسته آن ، همیشه بسیار آسان است.

شروع جستجوی املاک شیشلی استانبول برای خرید

به عنوان یک آژانس املاک معتبر در استانبول ، طیف گسترده ای از آپارتمانهای فروشی ما در شیشلی علاقه شما را جلب می کند. هر لیست شامل عکس ها ، نقشه های طبقه در صورت امکان ، ویژگی های اصلی آن ملک ، دلایل خرید و جزئیات اضافی مکان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر خانه ، از ما جزئیات بیشتر درخواست استفاده کنید ، با استفاده از خدمات پیام رسان بلافاصله با شماره تلفن ذکر شده تماس بگیرید یا با نماینده فروش تماس برقرار کنید. اگر در حال حاضر در استانبول هستید ، با ما تماس بگیرید تا زمان و تاریخی را برای مشاهده املاک در شیشلی ترتیب دهیم یا به دفتر ما برویم. اگر شما یک خریدار املاک در خارج از کشور ترکیه هستید ، ما سفرهای بازدید را ترتیب می دهیم تا به شما کمک کنیم یک آپارتمان در شیشلی استانبول برای خرید پیدا کنید و به عنوان بنگاه املاک و مستغلات شما ، شما را در هر مرحله از خرید راهنمایی می کنیم.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژوئن 29, 2021 در 2:19 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2لیر
  • متراژ ملک: 120 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht