آسان انتخاب کنید

خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا با ویوی بسفر

  • تماس
تارابیا

توضیحات

خلاصه خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

فروش ویلا 7 خوابه در استانبول. مناظر تنگه بسفر در تارابیا با استخرهای سرپوشیده و روباز. سرمایه گذاری با ارزش در استانبول و مناسب اخذ شهروندی ترکیه.

کلیات این ویلای فروشی در تارابیا

  • نوع: ویلایی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 800 متر مربع
  • استخر: خصوصی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24/7
  • نوع فروش: نقدی
  • قیمت: تماس
خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

چرا این ویلا را در تارابیا بخریم؟

ما در ترک گشت مفتخریم که این ویلای لوکس معتبر در استانبول را برای فروش ارائه کنیم که در محله متمایز تارابیا، بخشی از منطقه ثروتمند و نسبتاً سرسبز ساریر در سمت اروپایی شهر، نزدیک به سواحل تنگه بسفر واقع شده است.

ساریر در چندین محله برجسته قرار دارد، برخی از آنها در خط ساحلی بسفر قرار دارند، برخی در سواحل دریای سیاه قرار دارند و برخی از آنها کمی در داخل مناطق جنگلی سرسبز احاطه شده اند که خانه های تمیز و تازه ای را ارائه می دهند که مناظر فوق العاده ای از آب های بسفر دارند.

محله‌هایی مانند امیرگان، ینی کوی و تارابیا مناطق ساحلی بسیار مورد توجهی هستند که توسط نخبگان استانبول برای دسترسی آسان به مرکز شهر و سلامتی بیشتر با وجود مناطق جنگلی مجاور انتخاب شده‌اند، که مسیرهای طبیعی، مناطق پیک‌نیک سایه‌دار و تعداد زیادی فعالیت در فضای باز، همراه با خط ساحلی که برخی از رستوران های بسیار محبوب در کنار آب و چندین اسکله را فراهم می کند – همه مناطق بسیار متمایز – ارائه می‌دهد.

تارابیا که کمی در شمال منطقه مرکزی اصلی ساریر قرار دارد، دارای امکانات محلی فراوانی است که برخی از بهترین مدارس بین‌المللی در شهر، مراکز خرید برتر، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، دانشگاه‌ها و موارد دیگر را دارد. همچنین اتصالات بسیار خوبی که از طریق مرکز تجاری ماسلاک به شهر دارد، خانواده‌های کارگری با حقوق بالا را برای رفت و آمد بسیار کم به دفتر جذب می‌کند.

خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

مکان ویلای فروشی در تارابیا

این ویلای مجزا و مستقل با نمای دریا برای فروش در تارابیا در یک ملک خصوصی کوچک، کمی مرتفع و در فاصله 850 متری از سواحل بسفر قرار دارد و مناظر شگفت انگیزی دارد که به دامنه های سرسبز استانبول اروپایی و آسیایی، پل Yavuz Sultan Mehmet و انحنای عظیم بسفر به سمت دریای سیاه می رسد.

امکانات موجود در مجاورت با مدارس، مراکز پزشکی، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های مختلف، مرکز ورزشی، موزه، و مجموعه‌ای عالی از کافه‌ها، رستوران‌های کنار آب و غیره فراوان است که برخی از آن‌ها با پای پیاده قابل دسترسی هستند و برخی از آن‌ها مانند نزدیکترین بیمارستان، مرکز خرید ایستینیه پارک، یک دانشگاه و مرکز مالی ماسلاک در فاصله 10-15 دقیقه‌ای با رانندگی قرار دارند.

برای دسترسی به بزرگراه TEM برای حدود 15 دقیقه از ماسلاک عبور کنید، یا برای دسترسی به بزرگراه مارمارای شمالی که مسیر مستقیم به فرودگاه جدید را در حدود 45-50 دقیقه ارائه می دهد، به سمت شمال بروید.

این املاک کمی مرتفع، جامعه ای امن با دیوار و دروازه ای را با تعداد انگشت شماری ویلا لوکس ارائه می دهد که همگی دارای باغ های خصوصی بزرگ با استخرهای شنای خصوصی هستند، و سالن بدنسازی کاملا مجهز به تهویه هوا دارند که توسط یک سیستم دوربین و دوربین های شبانه روزی برای آرامش شما محافظت می شوند.

خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

طراحی ویلای فروشی در تارابیا

در اینجا ما یک ویلای فروشی 7 خوابه بزرگ را در ساریر ارائه می دهیم که در زمینی وسیع به مساحت 800 متر مربع قرار دارد، که به طور خصوصی توسط پرچین های بلند و مرتب شده مخروطی پوشیده شده است، در حالی که فرشی از چمن سبز، درختان کاج و نخل، درختچه های مختلف و گیاهان گلدار دیگر را همراه با استخر خصوصی و تراس ارائه می‌دهیم.

این ملک در 4 طبقه با فضای نشیمن 850 متر مربعی ساخته شده است و دارای گاراژ زیرزمینی خصوصی بزرگ خود با دسترسی از طریق پله ها به باغ ها یا آسانسور به محله های اصلی نشیمن و تمام طبقات است.

ورودی اصلی در طبقه همکف فوقانی به سمت عقب قرار دارد، یک درب امنیتی فولادی که به یک راهروی باز جادار و نسبتاً بزرگ با کفپوش سرامیکی و لمینت باز می‌شود و یک آسانسور و پله‌های چوبی به طبقات بالا و پایین، نورافکن های سقفی توکار، انباری سرپوشیده و سرویس بهداشتی مهمان با کاشی کامل را ارائه می‌دهد.

سالن و بالکن ها

یک درگاه باز و مجموعه ای از درهای دو جداره مات به سالن/ غذاخوری L شکل باز می شود، یک اتاق بسیار جادار با نورافکن های بیشتر و نور مخفی، کفپوش چوبی جامد و یک شومینه دنج از مرمر سیاه و مشعل چوبی براق. سالن رو به جلو شامل دو مجموعه از درهای پاسیو با منظره خیره کننده بسفر و دسترسی به یک بالکن شیشه ای بزرگ برای استراحت و لذت بردن از مناظر هیجان انگیز است، در حالی که منطقه ناهار خوری در عقب، مناظر طبیعت را از طریق پنجره های جانبی و یک بالکن کوچک فرانسوی ارائه می‌دهد.

درهای دوجداره مات در راهرو و سالن، هر دو به یک آشپزخانه سرپوشیده مدرن بسیار جادار و کاملاً مجهز، با طیف وسیعی از واحدهای راش سبک، سطوح کار گرانیت سیاه و ترکیبی از گرانیت سیاه و پشتی آینه‌ای باز می‌شوند. همچنین دارای یک منطقه غذاخوری صبحانه و درهای بیشتر برای دسترسی به بالکن با نمای بسفر است.

از پله ها پایین بیایید یا با آسانسور به طبقه پایین باغ بروید و یک استخر سرپوشیده گرم، سونای خصوصی و اتاق بخار، همراه با یک سالن بزرگ گلخانه که به باغ های خصوصی و استخر روباز باز می شود، خواهید دید.

خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

طبقات بالا

7 اتاق خواب در دو طبقه فوقانی قرار دارند، همه اتاق‌ها بسیار جادار هستند و همگی از دوش یا حمام اختصاصی بهره می‌برند، همچنین یکی از آنها دارای حمام جکوزی است. همه اتاق ها دارای چشم‌انداز خیره‌کننده از دریا و طبیعت محلی از پنجره‌های بزرگ، بالکن فرانسوی، بالکن های شیشه ای کوچک یا تراس های بزرگ پشت بام هستند.

این ویلای معتبر تارابیا برای فروش به بازار املاک استانبول به صورت غیر مبله ارائه می شود، با این حال شامل سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی است و کلیه درها و پنجره های خارجی دارای کرکره می باشد.

خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا

کلام نهایی درباره خرید ویلا در تارابیا

در مجموع یک خانه بزرگ استانبولی است که برای یک خانواده بزرگ برای زندگی در طول سال یا به عنوان یک سرمایه گذاری عالی در استانبول و درآمد اجاره سالانه بسیار بالا ایده آل است، زیرا امکانات رفاهی عالی، یک سالن بدنسازی در محل و امکانات خصوصی دارد، همچنین در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار دارد و مناظر عالی دریا و طبیعت را ارائه می‌دهند.

برای خرید ویلای 7 خوابه لاکچری در تارابیا و کسب جزئیات بیشتر همین امروز با تیم ترک گشت تماس بگیرید و تیم مشاوران املاک استانبول ما به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ خواهند داد و مشاوره جامع و کمک کاملی در سراسر فرآیند خرید املاک ترکیه به شما ارائه خواهند کرد.

1.4/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر

جزئیات

به روز شده در آگوست 8, 2022 در 10:26 ق.ظ
  • قیمت: تماس
  • متراژ ملک: 800 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 7
  • سرویس ها: 7
  • پارکینگ ها: 7
  • سال ساخت: 2015
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht