آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک درعثمان بی شیشلی

فروش آپارتمان در مرکز شهر استانبول. خانه های لوکس آمادۀ تحویل نزدیک به میدان تقسیم و بسفروس در منطقۀ شیشلی در محله درعثمان بی شیشلی. سرمایه گذاری ایده آل در املاک استانبول با اقساط بدون سود.

کلیات این املاک فروشی

  • نوع: آپارتمان
  • شهروندی: واجد شرایط
  • مساحت طرح: 1000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه
خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه

چرا این ملک را درعثمان بی شیشلی بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های لوکس و نوساز در مرکز شهر استانبول به فروش برساند. این مجتمع در قلب شهر و در منطقۀ باپرستیژ شیشلی واقع شده و فاصلۀ کمی با میدان تکسیم و بسفر در قسمت اروپایی شهر دارد.

شیشلی یکی از معتبرترین مناطق مرکز شهر محسوب می شود و در همسایگی مناطق بشیکتاش و بی اوغلو قرار دارد. این مناطق تا سال 1800 فضای سبز و زمین کشاورزی بودند. اما بعدها و در اواخر امپراتوری عثمانی به منطقه ای مسکونی تبدیل شدند. امروزه نیز این نواحی مرکز خرید و تجارت پرترددی در مرکز شهر هستند و در آن بزرگترین مراکز خرید جهان، به نام «جواهیر استانبول»، قرار دارد که در منطقۀ شیشلی واقع شده است. علاوه بر این، فروشگاه های طراحی مد نیز در این ناحیه وجود دارد که در محلۀ معروف نیشانتاشی در شیشلی واقع شده است.

این محل برای سرمایه گذاری در املاک ایده آل است، زیرا موقعیتی مرکزی دارد و به همین علت افزایش سرمایه و داشتن درآمد حاصل از اجاره در آن تضمین شده است. همچنین قیمت ملک در آن روز به روز در حال افزایش است و تقاضا برای خانه های باکیفیت نیز از سوی کارمندان و خانواده های متمول در حال افزایش است. زیرا این خانواده ها ترجیح می دهند تا زمان رفت و آمدشان به محل کار کوتاه باشد و بتوانند از امکانات آموزشی و روزمرۀ این منطقه همچون رستوران، کافه، بار و غیره که همگی برای زندگی در مرکز استانبول و یک سرمایه گذاری پرسود در ترکیه ایده آل هستند، بهره ببرند. این محل همچنین توریست های فراوانی را به خود جذب می کند، زیرا آنها ترجیح می دهند به جای هتل در واحد شخصی اقامت داشته باشند.

موقعیت مجموعه و جزئیات آپارتمان های فروشی درعثمان بی شیشلی

این مجموعۀ کوچک از آپارتمان های لوکس برای فروش در مرکز شهر استانبول و در منطقۀ شیشلی ومحله عثمان بی قرار دارند و 2.8 کیلومتر تا شمال میدان تقسیم و گزی پارک و کمتر از 4 کیلومتر تا سواحل بسفروس فاصله دارند و در کمتر از 10 دقیقه می توان به آن ها رسید.

این محل از موقعیتی مرکزی در شهر برخوردار بوده و منطقه ای باپرستیژ محسوب می شود. دسترسی آن به شهر و فرودگاه عالی است و تنها 2 دقیقه تا خط متروبوس و بزرگراه اصلی E-5 فاصله دارد. با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه متروی عثمان بی بروید. ظرف 10 دقیقه نیز می توانید از شهر عبور کرده و به بسفروس برسید و از آنجا با استفاده از پل شهدای 15 جولای به استانبول آسیایی دسترسی داشته باشید. فرودگاه جدید ظرف 40 دقیقه و مرکزی تجاری مسلک ظرف حدوداً 15 دقیقه در دسترس است. همچنین از طریق پل گالاتا می توانید ظرف کمتر از 20 دقیقه به محله های قدیمی و تاریخی سلطان احمد بروید.

هر امکاناتی که برای زندگی دائمی بخواهید، کم و بیش در چند قدمی مجموعه وجود دارند و با یک رانندگی چند دقیقه ای می توانید به مراکز خرید بزرگ، چندین بیمارستان و دانشگاه برسید.

این مجتمع نبش یک خیابان باریک در محلۀ بومونتی واقع شده و مساحت آن 1000 متر مربع است. مجموعه متشکل از یک بلوک مدرن 8 طبقه است که سه طبقۀ آن دارای واحد تجاری است و در طبقات بالاتر 55 آپارتمان 1 تا 2 خوابۀ آمادۀ تحویل وجود دارد. در ساخت این بنا تمامی قوانین و مقررات ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی رعایت شده و تمام خانه ها با استاندارد بالا و توسط یکی از سازندگان معروف شهر ساخته شده است.

امکانات رفاهی مجموعه به دلیل کاهش هزینه های شارژ کمتر از معمول است و شامل یک باشگاه کاملاً مجهز و دارای تهویۀ هوا، تلویزیون ماهواره ای مرکزی، آسانسور به تمام طبقات، ژنراتور پشتیبان و گاراژ پارکینگ امن در زیرزمین است. برای رفاه حال شما عزیزان در این مرکز شهر پرتردد، تمامی مجموعه توسط نیروهای امنیتی و دوربین مداربسته کنترل می شود.

خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه
خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه

قیمت خرید خانه های فروشی درعثمان بی شیشلی

آپارتمان های 1 خوابه 48 تا 70 مترمربع قیمت از 204540 تا 362975 دلار آمریکا

آپارتمان های 2 خوابه 80 تا 115 مترمربع قیمت از 388162 تا 601657 دلار آمریکا

نحوۀ پرداخت

خریداران نقدی از 10 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند، همچنین شما می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در 6 قسط ماهیانه پرداخت نمایید (لطفاً توجه کنید که تخفیف پرداخت نقدی و اقساط بدون سود فقط برای واحدهای 2 خوابه امکان پذیر است).

طراحی آپارتمان های فروشی در عثمان بی شیشلی

تمامی واحدها از طریق لابی امن به تمام طبقات دسترسی دارند. راه پله وآسانسور در لابی به تمام طبقات موجود است. درب ورودی آپارتمان ها از جنس در های امنیتی فولادی است و واحدها از طریق آیفون تصویری به درب های لابی متصل شده اند.

در تمامی واحدها نشیمن دارای طراحی باز است. آشپزخانه ها مدرن و کاملاً مجهز بوده و در آن کابینت ها و سطوح کاری باکیفیت نصب شده است. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آن تعبیه شده است.

در طول روز نور طبیعی فراوانی از طریق پنجره ها و درب های اسلایدی و قدی پاسیو وارد نشیمن/نهارخوری آپارتمان ها می شود. درب پاسیوها به بالکن های فرانسوی باز شده و ویوی آن شهر و طبیعت است.

تمام خانه ها مجهز به سیستم گرمایش مرکزی گازی بوده و تمام اتاق ها و نشیمن ها زیرساخت نصب تهویۀ هوا را دارند تا در صورت نیاز خودتان نصب نمایید.

کف آپارتمان ها با سرامیک یا لمینیت پوشیده شده است و حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده اند و جدیدترین شیرآلات مدرن در آن نصب شده است.

خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه
خرید ملک در عثمان بی شیشلی مناسب شهروندی ترکیه

کلام آخر برای خرید این آپارتمان ها درعثمان بی شیشلی

در کل این املاک لوکس فروشی در استانبول تمام انتظارات شما را برآورده می کنند و برای تفریح، سفرهای کاری، زندگی دائمی و یا سرمایه گذاری در استانبول ایده آل است، زیرا به امکانات محلی فراوانی نزدیک است، دسترسی آسانی به تمام نقاط شهر و فرودگاه دارد، هزینۀ نگهداری آن پایین است، ویوی طبیعت و شهر را دارد و اجارۀ سالانۀ آن بالا است.

برای خرید این آپارتمان های فروشی در عثمان بی و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران حرفه ای ما در استانبول کاملاً دوستانه به تمامی سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده، اطلاعات صحیحی از میزان درآمد حاصل از اجاره در اختیار شما قرار داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کند.

3.7/5 - (3 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, شیشلی, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در آوریل 29, 2022 در 12:35 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,900,000لیر
  • متراژ ملک: 48 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-2
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht