آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید خانه در استانبول مناسب اخذ اقامت ترکیه در منطقه بیلیک دوزو شروع قیمت از 650.000 لیر خرید خانه بدون کمیسیون در استانبول ترکیه بی واسطه

ویژگی های اصلی خرید خانه در استانبول

  • بالکن
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری
  • رستوران

توضیحات خرید خانه در استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های مدرن را در شهر استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها آمادۀ تحویل هستند و در منطقۀ بیلیک دوزو و در قسمت اروپایی شهر قرار دارند.

منطقۀ در حال توسعۀ بیلیک دوزو در بیرون از مرکز شهر و در کنار سواحل شمالی دریای مرمره و در میان دریاچه های کوچوک چکمجه و بویوک چکمجه قرار دارد.

این ناحیه در 42 کیلومتری جنوب فرودگاه جدید بین المللی و نزدیک به تفرجگاه غربی استانبول واقع شده است. در این محل مجموعه هایی لوکس در حال ساخت است و این مجموعه ها همگی ویوی از ویوی دریا بهره می برند و اگر خوش شانس باشند ویوی تفرجگاه نیز به آن افزوده می شود.

با خرید خانه در استانبول امکانات رفاهی این محل بسیار خوب است و رستوران هایی عالی در تفرجگاه وجود دارد. همچنین مدرسه برای تمامی سنین از پیش دبستانی گرفته تا سطوح بالای دانشگاهی، مراکز درمانی و بیمارستان های بسیار و تعداد زیادی مرکز خرید بزرگ و مراکز عمده فروشی نیز در آن وجود دارد. این منطقه برای زندگی دائمی و دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر، ایده آل است. بزرگراه E-5 از این منطقه عبور می کند و برای کارمندانی که مشکلی با رفت و آمد هر روزه به محل کارشان ندارند، دسترسی به فرودگاه و مرکز شهر بسیار آسان است.

محل پروژه و جزئیات و خرید خانه در استانبول

این مجموعۀ آپارتمان آمادۀ تحویل در بیلیک دوزو در محلۀ بیکنت و سمت راست تقاطع بزرگراه E-5 واقع شده است. خط متروباس به آن نزدیک است و دسترسی خوبی به تمام مناطق شهر دارد. فرودگاه جدید و میدان تکسیم ظرف حدوداً 40 دقیقه در دسترس است و با ماشین ظرف 5 دقیقه می توان به دریای مرمره، 8 دقیقه به دریاچۀ بویوک چکمجه و 20 دقیقه به کوچوک چکمجه که دهانۀ ورودی دریای مرمره به کانال جدید شهر است، رسید.

این منطقه از نظر امکانات محلی بسیار غنی است و با یک پیاده روی کوتاه می توان به آنها رسید: فروشگاه، بانک، سوپرمارکت، رستوران، کافه، مدرسه و غیره. همچنین با یک رانندگی کوتاه ظرف چند دقیقه می توانید به مرکز نمایشگاهی تویاپ، چندین مرکز خرید بزرگ، بیمارستان های دولتی و خصوصی و دانشگاه برسید. این محل برای اقامت دائمی، تفریحات آخر هفته و سفرهای تجاری بسیار عالی است و همچنین محلی ایده آل برای سرمایه گذاری در املاک استانبول به شمار می رود.

با خرید خانه در استانبول  در این مجموعه در زمینی به مساحت 6500 مترمربع و توسط یکی از سازندگان خوش نام استانبول ساخته شده و تمامی مقررات ساختمان در زمینۀ امنیت آتش سوزی، گاز و زلزله و قواین جدید عایق بندی ساختمان ها در مقابل صدا و حرارت در آن رعایت شده است.

درباره خرید خانه در استانبول

این پروژه متشکل از دو بلوک مدرن 15 طبقه است که در بالای یک مرکز خرید دوطبقه قرار دارد و 106 واحد تجاری برای راه اندازی فروشگاه های برند، کافه و رستوران دارد. همچنین یک طبقۀ آن دارای 38 واحد تجاری است. بلوک های مسکونی شامل 421 آپارتمان هستند که از سوئیت تا آپارتمان 3 خوابهدر آن وجود دارد و برخی از آنها ویوی دریا در دوردست را به تصویر می کشند.

با خرید خانه در استانبول ساکنین و مهمانان علاوه بر مرکز خرید از امکانات زیر که در محل موجود هستند، برخوردار می شوند:

  • پارکینگ گاراژ امن فقط برای ساکنین
  • پارکینگ روباز برای مهمانان و مشتری های مرکز خرید
  • یک باشگاه مجهز
  • سونا
  • پذیرش/لابی 24 ساعته
  • آسانسور برای تمام طبقات
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

برای آرامش خاطر شما عزیزان تمامی این فضاها با دوربین های مداربسته و خدمات امنیتی به صورت 24 ساعته حفاظت می شود.

آپارتمان های موجود و قیمت خرید خانه در استانبول

قیمت خرید سوئیت آپارتمان های 45 تا 60 مترمربع قیمت از 649289 تا 859017 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 1 خوابه 59 تا 120 مترمربع قیمت از 1097477 تا 1819850 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 2 خوابه 146 مترمربع قیمت 2156560 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت خرید خانه در استانبول

خریداران نقدی این آپارتمان ها از 15 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار خواهند شد. همچنین برای پرداخت اقساطی می توانید 50 درصد از مبلغ را به صورت پیش پرداخت و بقیه را در 12 قسط مساوی ماهانه پرداخت نمایید.

با خرید خانه در استانبول همچنین سازنده میزان اجاره بهای سالیانه 8% بدون کسر مالیات را به مدت 3 سال تضمین می کند.

طراحی آپارتمان ها در استانبول برای خرید

هر دو بلوک از لابی همگانی قابل دسترس هستند و از طریق راه پله و آسانسورها می توان به تمام طبقات دسترسی داشت. درب های فولادی آپارتمان ها از طریق آیفون تصویری به درب ورودی اصلی وصل می شود.

واحدها آشپزخانۀ اپن دارند و در تمام آنها تجهیزات لوکس و نورپردازی مدرن، سطوح کاری گرانیتی و باکیفیت  و لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نصب شده است.

تمام اتاق ها نورپردازی در شب دارند و در طول روز نیز پنجره ها و درب های قدی پاسیو نور طبیعی فراوانی را به فضاها می رسانند و بسیاری از این درب ها به بالکن های بسیار بزرگ با درهای ریلی و شیشه ای شفاف باز می شوند و ویوهای از طبیعت و شهر ارائه می دهند. همچنین طبقات بالاتر از ویوی دریا لذت می برند و  فضای بزرگ نشیمن برای تابستان دارند.

جزئیات بیشتر خرید خانه در استانبول

کف آشپزخانه و راهروها با سرامیک پوشیده شده است. اتاق خواب ها و نشیمن نیز با لمینیت گرم پوشیده شده و لوازم مدرندر آنها نصب شده است.

با خرید خانه در استانبول هر خانه دارای سیستم گرمایش مرکزی بوده و تمام اتاق ها و نشیمن زیرساخت نصب تهویۀ هوا را دارند.

به طور خلاصه، این آپارتمان های جدید در استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای تفریحات، سفر کاری به شهر و زندگی دائمی با خانواده مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا با یک پیاده روی کوتاه می توانید به امکانات رفاهی محلی برسید، دسترسی به شهر و فرودگاه با ماشین و حمل و نقل عمومی آسان است.

برای خرید خانه در استانبول و کسب جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

قیمت خرید خانه در استانبول

اگر قصدِ خریدِ خونه یا گرفتنِ اقامتِ ترکیه از طریقِ خریدِ ملک در ترکیه رو دارید بای بدونید که گران‌ترین و بزرگ‌ترین شهرِ ترکیه استانبولِ و امروزه به دلیلِ پتانسیلِ بالا به یکی از شهر‌هایِ گرانِ دنیا تبدیل شده.

 البته نکته‌ای که هنگامِ خریدِ خونه در ترکیه باید مدِ نظر بگیرید اینه که در ترکیه بر خلافِ ایران قیمتِ واحدها براساسِ متراژ محاسبه نمی‌شه. حتی ممکنه دو واحد با متراژِ یکسان و نقشه‌یِ یکسان حتی در یک آپارتمان دارایِ قیمت‌هایِ متفاوتی باشند.

قیمت‌گذاریِ خانه در  ترکیه

در قیمت‌گذاریِ خانه در  ترکیه عواملِ مختلفی مثلِ فضایِ باز و مشاعات ویویِ واحد و جهتِ ساختمان تاثیرگذارِ. در مقایسه با قیمتِ خونه در ایران قیمتِ ملک در شهر‌هایِ مختلفِ ترکیه خصوصاً استانبول بدین شکله.

میانگینِ قیمتِ هر مترِ مربع آپارتمان در استانبول

 میانگینِ قیمتِ هر مترِ مربع آپارتمان در استانبول متری حدوداً هشت‌هزار و سیصد لیره. گران‌ترین منطقه‌یِ استانبول بِشیکتاشِ با حداقل متری ده‌هزارو ششصد لیر و در منطقه‌یِ بشیکتاش گرون‌ترین محله بِبِک هستش با میانگین متری پنجاه و پنج هزار لیر. در واقع ببک گرون‌ترین منطقه‌یِ ترکیه هم محسوب می‌شه. میانگین قیمتِ هر متر مربع در منطقه‌یِ فاتیح که یکی از مراکزِ ایرانیان و شاملِ منطقه‌هایِ تاریخی و توریستی و تجاری از جمله آکسارای هست متری هفت‌هزار و دویست لیرِ. بنا‌هایِ این منطقه عموماً قدیمی و کهنه سازند. میانگینِ قیمتِ هر مترِ مربع در منطقه‌یِ بیلیک دوزویِ استانبول که یکی از بهترین مناطق در حوزه‌یِ سرمایه‌گذاریِ ملک است و بسیاری از خارجی‌ها در این منطقه اقدام به خریدِ ملک می‌کنن چیزی حدودِ چهارهزار تا سه‌هزارو پونصد لیره. این منطقه در حالی که دارایِ قیمت‌هایِ مناسبِ دارایِ امکاناتِ پیشرفته‌یِ شهری و زیبایی‌هایِ منحصربه‌فردِ خودش هم هست.

میانگینِ قیمتِ هر مترِ آپارتمان در آنکارا

 میانگینِ قیمتِ هر مترِ آپارتمان در آنکارا دومین شهرِ بزرگِ ترکیه متری شش‌هزاروصدو پنج لیره و گرون‌ترین منطقه‌یِ آنکارا به‌نامِ چانکایو با متری ده‌هزارلیر به ‌فروش می‌رسه.

متوسط قیمت  خرید خانه در ازمیر

 متوسط قیمت  خرید خانه در ازمیر هم براساسِ مترِ مربعی هفت‌هزار و دویست لیر و منطقه‌یِ چشمه با قیمتِ نه‌هزار و پونصد لیر در صدرِ جدولِ قیمتِ مسکن قرار داره.

متوسط قیمتِ هر مترِ مربع خانه در آنتالیا

 متوسط قیمتِ هر مترِ مربع خانه در آنتالیا پنج‌هزار و صد لیر و گرون‌ترین منطقه‌یِ این شهر به‌نامِ کُنیالتی با قیمتِ هفت‌هزار و سیصد لیر به فروش میره. در زمانِ نوشتن این پست قیمتِ هر لیر حدوداً سه‌هزار تومنِ. قیمت‌هایی که بهتون اعلام کردم مربوط به آپارتمان‌هایِ معمولی با عمری متوسط بودن. قیمتِ آپارتما‌ن‌هایِ نوساز یا دارایِ امکاناتِ رفاهی نظیرِ استخر بیست‌وپنج تا پنجاه درصد گرون‌تر از چیزیِ که بهتون گفتم. اما این یک رویِ سکه است. رویِ دیگرِ سکه شرایطی خریدار بسیار مهم و تاثیرگذارِ.

خریداران ملک در ترکیه چه کسانی هستند

 قشرِ اول افرادی هستند که دارایِ تمکنِ مالیِ کافی در حدی هستند که مبلغِ خریدِ ملک در ترکیه جزءِ کوچیکی از دارایی‌هایِ شخصیشون محسوب می‌شه و این افراد با انگیزه‌هایِ مختلف اقدام به خریدِ آپارتمان در ترکیه می‌کنن که یا برایِ سرمایه‌گذاریِ یا برایِ سفرها و تفریحاتشونِ که خُب اقامتِ ترکیه رو هم می‌گیرَن با خریدِ ملک. اما قشرِ دوم دسته‌یِ دومی‌هستن که به ترکیه مهاجرت کرده‌اند و این افراد به احتمالِ زیاد می‌تونن کسانی باشند که اقدام به ثبتِ شرکت کرده‌اند و از لحاظِ کاری به یک درآمد و یک وضعیتِ باثباتی رسیدن و تونستن با ارائه‌یِ ثبتِ شرکت درترکیه و یا از طریقِ کار در شرکت‌هایِ ترک درآمدِ مناسبی برایِ خودشون ایجاد کنن. این افراد هم می‌تونن با موافقتِ بانک برایِ خریدِ خونه وام یا کِردیت دریافت بکنن. به‌شرطی که سابقه‌یِ کارِ طولانی با درآمدهایِ بالا تویِ شرکت‌هایِ معتبر داشته باشن.

 آیا با پونصد میلیون تومان می‌شه در ترکیه خونه خرید؟

 جوابِ من مثبتِ.

 ولی این خونه‌ها و آپارتمان‌ها به‌خصوص در شهر‌هایِ بزرگ در مناطقِ بومی‌نشین و یا خونه‌هایِ معمولی که بهش نرمال آپارتمان می‌گن امکان‌پذیرترِ. طبیعتاً پذیرشِ افرادِ خارجی در این مناطق که بسیار بومی هستن و ارتباط و فرهنگِ خاص خودشون رو دارَن برایِ ما خارجی‌ها به‌خصوص ایرانی‌ها سخته. مواردی که باید دقت کنید در موقعیت‌هایِ خانه در ترکیه عدمِ وجودِ مناطق نظامی در نزدیکیِ خونه‌ست که ممکنِ پرو‌ژه‌یِ دریافتِ سند رو دچارِ مشکل بکنه. در پایان بازم باید تاکید کنم که در زمان انتخابِ خونه دقت کنید تا صرفِ قیمتِ پایینِ خونه شما رو صاحبِ اول و آخرِ خونه نکنه.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در آگوست 30, 2021 در 9:45 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 649,289لیر
  • متراژ ملک: 45 مترمربع
  • اتاق خواب: 0~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht