آسان انتخاب کنید

توضیحات

رزیدانس مسکونی Roya Nova خرید خانه در استانبول عمرانیه در مجاورت مرکز مالی استانبول، در منطقه عمرانیه (قسمت آسیایی استانبول) قرار گرفته است. این منطقه رشد قیمت ۲۴% را نسبت به سال گدشته به خود اختصاص داده و از ارزش سرمایه گذاری بالایی برخوردار است. وضعیت اقتصادی اجتماعی این عمرانیه دارای نمره +Aمی باشد.

نمای دید رزیدانس مسکونی Roya Nova
نمای دید رزیدانس مسکونی Roya Nova

مختصری درباره شرکت سازنده خرید خانه در استانبول عمرانیه:

شرکت ساختمانی Roya Yapı با الهام گیری و فعالیت در زمینه های عمرانی و معماری در داخا و خارج ترکیه تجربه و تخصص لازم را در این سال ها کسب نموده است.

اصول اساسی شرکت ساختمانی Roya Yapı این است که برای ایجاد ارزش افزوده به پروژه های خود کارایی موثر داشته باشیم و مطابق با اصل نوآوری عمل کنیمو کل تیم خود را مسئول کیفیت کار بدانیم.

هدف کیفیت ما این است که در تماس مداوم با مشتریان خود باشیم ، بدون تضعیف کیفیت ، با تکنولوژی های مدرن و بهینه، پروژه ها را طبق زمان بندی ارایه شده به پایان برسانیم، با افزایش کارایی هزینه ها را کاهش دهیم و این را به مشتریان خود نشان دهیم.

شروع قیمت خرید خانه در استانبول عمرانیه از 830.000 لیر


تحویل آپریل ۲۰۲۱
شرایط اقساط: ٪50 پیش پرداخت با اقساط 12 ماهه

پروژه roya nova (رویا نوا) در قسمت آسیایی استانبول و در منطقه عمرانیه، چاملیک محله سی قرار دارد. اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید، توجه کنید این مجموعه مسکونی با ویوی زیبا به سمت جنگل طبیعی و پل 15 تموزوپل اف ام اس بوغاز ساخته شده است. به طوری که تنها با پیاده روی ده دقیقه ای، میتوانید به جنگل  وطبیعت زیبای بوغاز برسید.

این پروژه دارای استخر و سونا و سالنهای ورزشی مجهز و مدرن برای بزرگسالان و کودکان است. مجتمع مسکونی رویانوا از بهترین گزینه های خرید خانه در استانبول به ویژه بخش آسیایی است. چراکه از موقعیت و دسترسی ویژه ای برخوردار است. از خصوصیات قابل توجه این پروژه می توان به نزدیکی به سواحل دریای مارمارا با دسترسی راحت و سریع این پروژه به تمامی مراکز دیدنی و تاریخی و همچنین مراکز خرید نام برد. و البته نزدیکی به اتوبان ابش واتوبان تم هم مسیر رفت و آمد را راحتتر میکند.

این پروژه دارای واحد های 0+1 الی 1+2 است. از دیگر مزایای خاص این مجتمع می توان به کارگیری تکنولوژی به روز دنیا در صنعت ساختمان سازی را نام برد. با رعایت استاندارد جهانی ارتفاع سقف  3مترو 20 سانتی متروهمه واحد های آن دارای تراس با فضای بزرگ و رو به جنگل هستند.

مختصری درباره منطقه عمرانیه استانبول

عمرانیه Ümraniye در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است. این محله در گذشته جزو منطقه اُسکُودار Üsküdar بود که در سال ۱۹۸۷ میلادی از آن جدا شد. عمرانیه در شمال بزرگراه E80 قرار دارد و از شمال به اتوبان شیله اتویولو منتهی می شود و از شمال با منطقه چکمه کوی(Çekmeköy)  ، از جنوب با منطقه آتاشهیر(Ataşehir) ، از غرب با منطقه اسکودار(Üsküdar) ، از شرق با منطقه سنجاق تپه (Sancaktepe) و از شمال غرب با منطقه بیکوز(Beykoz) همسایه است.

این منطقه چهارمین منطقه پر جمعیت استانبول و پر جمعیت ترین منطقه در قسمت آسیایی استانبول می باشد.

عمرانیه با چشم انداز طبیعی و طراحی شهری خود توسط ISTAC به عنوان پاک ترین منطقه استانبول انتخاب شد.

منطقه عمرانیه از ۳۸ محله تشکیل شده و مساحت آن ۲۲ هزار هکتار می باشد.

عمرانیه از مناطق قدیمی و با تاریخ قدیمی در شهر استانبول است که در گذشته تمام این منطقه انبوه از جنگل ها و درختان سبز بود زیرا آب و هوای آن برای رشد جنگل بسیار مناسب بود.

در منطقه عمرانیه ۳۴ مهد کودک، ۶۱ مدرسه ابتدایی و ۹ دبیرستان همچنین ۲۲ مرکز ورزشی و ۲۹ بیمارستان و کلینیک در آن وجود دارد و ۴۰ پارک و ۳ سالن سینما و ۳ سالن نمایش تنها بخشی از تفرجگاه‌های آن به شمار می روند.

بزرگترین مرکز خرید قسمت آسیایی استانبول(مرکز خرید Buyaka )در این منطقه قرار دارد که اولین شعبه IKEA (بزرگتربن مرکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل)در استانبول در این مرکز خرید قرار گرفته است.

وضعیت توسعه مسکن در منطقه عمرانیه

اخیراً تغییرات زیادی در عمرانیه ایجاد شده است. مراکز خرید بزرگ و مراکز تفریحی در همه جا افتتاح شده اند. بسیاری از پروژه های مسکن در عمرانیه برای رفع نیازهای همه طبقات ساخته شده است. عمرانیه یکی از مناطق با سرعت رشد در استانبول است، این منطقه رشد قیمت ۱۹% را نسبت به سال گدشته به خود اختصاص داده و از ارزش سرمایه گذاری بالایی برخوردار است. مجتمع های آپارتمانی مدرن باعث شده است که عمرانیه منطقه جذابی برای خرید املاک و مستغلات باشد ، به ویژه اینکه عمرانیه در بین دو پل اصلی ارتباطی قسمت آسیایی به اروپایی استانبول قرارگرفته و همچنین عمرانیه دسترسی آسان به اسکودار ، کادیکوی و آتاشهیر ، پایتخت تجاری طرف آسیایی استانبول را فراهم می کند.

متروی عمرانیه در خط M5 قرار دارد. خط متروی عمرانیه در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و از شلوغترین ایستگاه های مسیر M5 است.

معرفی رزیدانس مسکونی Roya Nova

رزیدانس مسکونی Roya Nova ، شامل یک بلوک ۳۲ طبقه و ۲۴۶ واحد مسکونی می باشد. واحد ها در تیپ های استدیو ، تک خواب و دو خواب در متراژهای ۴۸ الی ۱۰۱ متر مربع  متناسب با نیازهای شما طراحی شده اند.

این رزیدانس در فاصله ۸۰۰ متری از مرکز مالی استانبول در بین آتاشهیر و عمرانیه قرار گرفته است. همجواری با مرکز مالی استانبول باعث ارزش افزوده بیشتری برای سرمایه گذاری در این مجتمع خواهد گردید.

شما می توانید برای سرعت بخشیدن به کارهای خود، جلسات کاری خود را در ۳ اتاق جلسه لوکس و مدرن که در این مجتمع تدارک دیده شده انجام دهید.

در این پروژه ، مساحت ۱۰۲۴ متر مربع برای امکانات اجتماعی و رفاهی اختصاص یافته است.

پروژه Roya Nova ، که با طراحی مدرن در طراحی خود از ویژگی های مدرن استفاده می کند ، فضاهای زندگی با کیفیت بالایی را ارائه می دهد، پارامترهای اساسی، که طراحی آن را شکل می دهد: کیفیت نور ، نمای پانوراما ، ادغام موثر مناطق خدماتی و تعامل با محیط شهری موجود است.

برای دسترسی به سایر نقاط استانبول از دو خط متروی M12 و M5 که در مجاورت این مجتمع می باشند استفاده نمایید.

فلسفه رویا
زندگی با رویا نوا می آید ، پروژه اقامتی 30 طبقه واقع در مقابل مرکز مالی بین المللی استانبول ، مفهومی زنده را ارائه می دهد که بر مردم ، زندگی و محیط پایدار متمرکز است. زندگی ای که راحتی و طراحی به ویژه برای شما شکل گرفته و امکاناتی که شما برای مدیریت شغلی و تأمین نیازهای اجتماعی خود به آن نیاز دارید در انتظار شماست.

نمای خارجی رزیدانس مسکونی Roya Nova
نمای خارجی رزیدانس مسکونی Roya Nova

دسترسی رزیدانس مسکونی Roya Nova

ایستگاه مترو عمرانیه

۲.۹ km از ایستگاه متروی Ihlamurkuyu

مراکز خرید عمرانیه

مرکز خرید Metropol Istanbul   حدود ۳ کیلومتر ، مسافت زمانی با رانندگی ۸ دقیقه   

مرکز خرید Bulvar 216   حدود ۳.۳ کیلومتر ، مسافت زمانی با رانندگی ۸ دقیقه 

مرکز خرید Mozaik Çarşı AVM  حدود ۳ کیلومتر، مسافت زمانی با رانندگی ۸ دقیقه 

فرودگاه و عمرانیه

فرودگاه sabiha gökçen  ۲۶ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۲۶ دقیقه

فرودگاه  جدید استانبول   ۵۲ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۴۷ دقیقه

دسترسی عمرانیه به اسکله

اسکله Bostancı   ۸.۲ km ، مسافت زمانی با رانندگی ۴۱ دقیقه

اسکلهÜsküdar    ۱۴.۵ km مسافت زمانی با رانندگی ۲۳ دقیقه

دسترسی این املاک در عمرانیه به ایستگاه اتوبوس

۶۰۰ m

دسترسی این آپارتمان ها در عمرانیه به اتوبان اصلی

۷۰۰ m

دسترسی این املاک در عمرانیه به بیمارستان

بیمارستان Hisar Intercontinental Hastanesi    km 4  ،مسافت زمانی با رانندگی ۱۲ دقیقه

بیمارستان Memorial Ataşehir Hastanesi  km 4.8   ، مسافت زمانی با رانندگی ۱۱ دقیقه

دسترسی این خانه ها در عمرانیه به دانشگاه

دانشگاه Fenerbahçe Üniversitesi    km 3 ، مسافت زمانی با رانندگی ۶ دقیقه

دانشگاه Acibadem University    km 5.9 ، مسافت زمانی با رانندگی ۱۴ دقیقه

همانطور که باید باشد رویا نوا ، که در فاصله کمی از مرکز مالی بین المللی استانبول قرار دارد ، شما را به آینده ای سودآور می رساند. وقتی در Roya Nova زندگی می کنید ، دارای معماری اصیل است که توسط TAGO Mimarlık با دقت طراحی شده است ، احساس خاص بودن خواهید کرد.

امکانات رزیدانس مسکونی Roya Nova

از جمله امکانات اجتماعی رزیدانس مسکونی Roya Nova، امنیت ۲۴/۷ ، امنیت با دوربین ، استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام لوکس ، پارکینگ ،مخزن آب، آسانسور ، لابی ، ژنراتور ، گرمایش مرکزی، زمین بازی کودکان، کافه، رستوران،اتاق لباسشویی، یسنما در فضای باز، اتاق ماساژ، تراس

استخر رزیدانس مسکونی Roya Nova
استخر رزیدانس مسکونی Roya Nova

قیمت خرید خانه در استانبول عمرانیه Roya Nova

شروع قیمت ها خرید خانه در استانبول عمرانیه : ۸۳۰ هزار لیر

توجه داشته باشید که قیمت های خرید خانه در عمرانیه و سایر مناطق به دلیل تغییرات قیمت لیر و دلار و همچنین گرانی مسکن در سال 2022 در استانبول و ترکیه تغییرات چشمگیری داشته است لطفاً جهت اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش واحد های عمرانیه استانبول با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید

آپارتمان های صفر این پروژه در عمرانیه فروخته شده است. لطفا جهت خرید مستقیم از سایر پروژه های عمرانیه استانبول با ما در ارتباط باشید.

  • واحد استدیو(۱+۰)
    شروع قیمت ها از ۸۳۰ هزار لیر
    شروع متراژ ۴۸ مترمربع
  • واحد تک خواب(۱+۱)
    شروع قیمت ها از ۱ میلیون و ۱۱۵ هزار لیر
    شروع متراژ ۶۸ مترمربع
  • واحد دو خواب(۱+۲)
    شروع قیمت ها از ۱ میلیون و ۶۴۴ هزار لیر
    شروع متراژ ۱۰۱ مترمربع

با پرداخت ۵۰% از مبلغ، سند خانه خود را تحویل بگیرید و مابقی را طی اقساط ۱۲ ماهه پرداخت نمایید.

این قیمت ها دیگر معتبر نمیباشد. لطفا جهت خرید آپارتمان های دست دوم رویا نووا استانبول با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

نمای داخلی واحد های رزیدانس مسکونی Roya Nova
نمای داخلی واحد های رزیدانس مسکونی Roya Nova

تاریخ اتمام پروژه خرید خانه در استانبول عمرانیه:

رزیدانس مسکونی Roya Nova در اوایل سال ۲۰۲۱  به اتمام  میرسید و  واحدهای موجود در این مجتمع، با شرایط اقساطی به مشتریان قاصدک تحویل داده می شود.

وضعیت سند خرید خانه در استانبول عمرانیه: آماده تحویل

بزرگ بودن از کف تا سقف
شما به لطف پنجره های از کف تا سقف خورشید را به خانه خود دعوت خواهید کرد. زیبایی بی نظیر منظره پانوراما در شهر شما را همیشه همراهی می کند. شما می توانید در آپارتمان های با سقف بلند و بهار و تابستان در بالکن های با طراوت زندگی گسترده ای داشته باشید. با سیستم گرمایش از کف ، فضای غیر ضروری را از دست نخواهید داد.

ویدیوی معرفی خرید خانه در استانبول عمرانیه

منطقه عمرانیه استانبول

منطقه عمرانیه استانبول یکی از مناطق آسیایی شهر استانبول است که از غرب با منطقه اسکودار، از جنوب با منطقه آتاشهیر، از شرق با منطقه سنجاک تپه و از شمال با منطقه چکمه کوی همسایه است. منطقه عمرانیه چهارمین منطقه پرجمعیت استانبول است. این منطقه از ۳۵ محله تشکیل شده است و مساحت آن حدود ۲۲ هکتار می باشد. عمرانیه از نظر تنوع اقتصادی، منطقه ای بسیار غنی می باشد که صنایع کوچک تولیدی پوشاک، قطعات یدکی و محصولات چوبی تشکیل شده است. این منطقه نمونه ای از شهرنشینی است که در آن قسمت های روستایی و محلی هم حفظ شده اند.

مراکز خرید عمرانیه استانبول

از مراکز خرید منطقه عمرانیه میتوان به مرکز خرید آکیو پارک، مرکز خرید آسیا پارک، مرکز خرید جان پارک و بویوکا اشاره کنیم.

اماکن دیدنی عمرانیه استانبول

از اماکن دیدنی و آثار تاریخی این منطقه جنگل ایگلامور، پارک تفریحی ترابزون و عمارت حکیم باشی می باشد.

هتل های عمرانیه استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون، هتل فرازر پلاس آنتاسیا، هتل آئولو مای سیتی از هتل های معروف و پتج ستاره در این منطقه هستند.

بیمارستان های عمرانیه استانبول

بیمارستان دولتی عمرانیه و بیمارستان خصوصی اطلس از مراکز درمانی در این منطقه می باشند.

حمل و نقل عمرانیه استانبول

حمل و نقل عمومی در این منطقه آسان است و میتوانید با مترو یا اتوبوس و دلموش به این منطقه دسترسی داشته باشید. منطقه عمرانیه در حال تغییرات بزرگی است. به همین دلیل روز به روز ارزش سرمایه گذاری در این منطقه بالا می رود.

قیمت اجاره و فروش آپارتمان در عمرانیه استانبول

میانگین قیمت فروش یک آپارتمان نرمال برای ۱۰۰ متر مربع در عمرانیه، ۴۳۵۰۰۰ لیر می باشد. نمودار تغییرات قیمت فروش در این منطقه در بازه زمانی یک ماه ۳.۲۷ درصد، در سه سال ۱۷.۴ درصد و در پنج سال ۴۵.۹ درصد افزایش داشته است. همچنین میانگین قیمت اجاره یک آپارتمان معمولی برای ۱۰۰ متر مربع ۱۶۲۶ لیر می باشد که با توجه به نمودار تغییرات قیمت اجاره در این منطقه در بازه زمانی یک ماه ۲.۲۹ درصد، در سه سال۱۷.۶ درصد و در پنج سال ۳۴.۶ درصد افزایش داشته است. در این نمودار کل جمعیتی که در منطقه عمرانیه وجود دارند، حدود ۷۱۰۰۰۰ نفر است که در یک سال با افزایش۲.۹۱ درصدی روبرو بوده است.

کیفیت زندگی در عمرانیه استانبول

وضعیت اقتصادی و اجتماعی در منطقه عمرانیه در سطح A قرار دارد که با توجه به جمعیت، تراکم مسکن، موسسه های بهداشتی، حمل و نقل عمومی، سطح جرم و جنایت و اطلاعات رضایت از زندگی محاسبه میشود. همچنین ۲۸ درصد این منطقه را افراد مجرد و ۶۳ درصد را افراد متاهل تشکیل می دهند.

4.9/5 - (25 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, عمرانیه

جزئیات

به روز شده در اکتبر 18, 2022 در 3:12 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 830,000لیر
  • اتاق خواب ها: 4 ~ 0
  • سرویس : 1
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: با اشیاء, بدون اشیاء, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب, سوئیت

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht