آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان های اقساطی next level göktürk در استانبول

  • شروع قیمت از 17,754,000لیر
ایوب سلطان

توضیحات

خرید آپارتمان های اقساطی next level göktürk در استانبول

اگر به عنوان سرمایه‌گذار یا خریدار به فکر خرید یک خانه عالی در استانبول هستید، در مطلب امروز قصد داریم شما را با یکی از آپارتمان های بی‌نظیر ترکیه یعنی آپارتمان های نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان، استانبول آشنا کنیم. کافی است مطلب امروز را تا انتها مطالعه کنید تا جزئیات بیشتری از این املاک مدرن به دست‌تان بیاید و ببینید که آیا این آپارتمان‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای‌تان باشند یا نه. با ما همراه باشید. آپارتمان های لوکس خارج از پلان و فروشی در مرکز شهر استانبول. بخشی از یک مجتمع مدرن در Eyup با چشم انداز جنگل و رودخانه و امکانات عالی در محل. سرمایه گذاری عالی ملک در استانبول.

جزئیات next level göktürk

ما در ترک گشت بسیار خرسندیم که نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان خارج از پلان آپارتمان های لوکس استانبول را برای فروش در سمت اروپایی شهر در Eyup ، که تنها 15 دقیقه با فرودگاه جدید و 10 دقیقه تا یک باشگاه گلف نخبگان فاصله دارد،ارائه می‌دهیم.

Eyup اخیراً پیشرفت هایی داشته است و مجتمع های مسکونی مدرنی در مجاورت برخی از معماری های باستانی چشمگیر قرار گرفته است، چون این منطقه برای قرن ها مرکز اصلی شهر بوده است. Eminonu در ضلع غربی Golden Horn و Taksim در ضلع شرقی قرار دارد و از طریق پل معروف Galata، جایی که صدها نفر از مردم محلی با میله های ماهیگیری آنجا جمع می شوند، به این منطقه می رسید.

برخی از مناطق Eyup در لبه جنگلی عظیم قرار دارند که در آن ساکنان شهر از یک سبک زندگی سالم با محیط طبیعی خیره کننده و دسترسی آسان به خط ساحلی دریای سیاه با سواحل زیبا لذت می برند. Eyup به بسیاری از جاذبه های شهر نزدیک است و این منطقه را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری ملک در استانبول، جذب گردشگران، بازدیدکنندگان تجاری منظم و زندگی شهری در تمام طول سال تبدیل می کند.

مکان و جزئیات پروژه next level göktürk

پروژه نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان فوق العاده از آپارتمان های لوکس برای فروش در Eyup، واقع در منطقه سرسبز Gokturk، از فرودگاه بین المللی جدید 15 دقیقه و از میدان Taksim تقریبا 30 دقیقه فاصله دارد.

محله‌ای آرام با جنگلی وسیع و باشگاه گلف ممتاز Kemer که تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. این منطقه طیف وسیعی از امکانات روزمره را ارائه می دهد که می توان با پای پیاده به آنها دسترسی پیدا کرد، از جمله چندین فروشگاه، انواع سوپرمارکت ها، مدارس برای تمام سنین، مراکز پزشکی، داروخانه ها، مسجد، امکانات ورزشی، مجموعه ای از بارها، کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و غیره. خدمات حمل‌ونقل عمومی منظم در نزدیکی مراکز خرید، دانشگاه‌ها و چندین بیمارستان است.

این پروژه دسترسی آسانی به اتوبان دوگانه شلوغ را دارد که به سه بزرگراه اصلی، TEM، E-5 و بزرگراه های Marmara شمالی متصل می شود، که همگی برای دسترسی به مناطق مختلف استانبول آسیایی و اروپایی به پل Bosphorus متصل می شوند.

خرید آپارتمان های اقساطی next level göktürk در استانبول

نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان در زمینی به مساحت 70000 متر مربع در حال ساخت است تا یک جامعه محصور و دردار با 9 بلوک آپارتمانی در دو تا هفت طبقه را ارائه دهد که 274 آپارتمان لوکس 1 تا 5 خوابه، مغازه ها، کافه ها و رستوران ها را در خود جای می دهد. همه با استانداردهای بسیار بالا توسط یک توسعه‌دهنده مشهور استانبولی به پایان خواهند رسید که اطمینان می‌دهد تمام قوانین ایمنی و عایق‌بندی دولت ترکیه برای تحویل در دسامبر 2025، رعایت می‌شود.

این مجموعه مجلل باغ‌های محوطه‌سازی شده مشترک و حوض‌های تزئینی را به همراه طیف خوبی از امکانات در محل ارائه می‌کند که شامل موارد زیر است.

برخی امکانات next level göktürk

  • پارکینگ سرپوشیده
  • تراس های آفتابگیر وسیع
  • استخر سرپوشیده
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • زمین بازی
  • اتاق بخار
  • حمام ترکی
  • گرمایش مرکزی
  • کافه ها
  • رستوران
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور
  • آسانسور
  • چشم انداز جنگل
  • فضای ذخیره سازی برای هر آپارتمان

این مجموعه با وجود سیستم دوربین و خدمات امنیتی 24 ساعته برای امنیت و آسودگی خاطر شما ایمن خواهد بود.

موجودی و قیمت next level göktürk

آپارتمان 1 خوابه، 80-105 متر مربع، قیمت از 538000 تا 795000 دلار

آپارتمان 2 خوابه، 112 – 187 متر مربع، قیمت از 739,000 تا 1,373,000 دلار

آپارتمان 2.5 خوابه، 140 – 209 متر مربع، قیمت از 945,000 تا 1,295,000 دلار

آپارتمان 3 خوابه، 154 – 217 متر مربع، قیمت از 1,005,000 تا 1,510,000 دلار

آپارتمان 3.5 خوابه، 173 – 240 متر مربع، قیمت از 1,107,000 تا 1,680,000 دلار

آپارتمان 4.5 خوابه، 229 – 351 متر مربع، قیمت از 1,570,000 تا 2,466,000 دلار

آپارتمان 5.5 خوابه، 330 – 437 متر مربع، قیمت از 2,638,000 تا 3,166,000 دلار

برنامه پرداخت

گزینه 1: 50% پیش پرداخت و 24 ماه قسط برای مابقی مبلغ.

گزینه 2: پرداخت نقدی (لطفا برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ترک گشت تماس بگیرید)

این پروژه واجد شرایط شهروندی ترکیه از طریق طرح سرمایه گذاری است.

ویژگی های املاک

همه آپارتمان‌ها یک لابی مشترک و امن دارند و از طریق پله‌‌ها و آسانسور به تمام طبقات دسترسی دارند. همه خانه‌ها مجهز به درب‌های امنیتی فولادی و سیستم آیفون تصویری هستند که به درب لابی متصل می‌شود.

آپارتمان ها با چیدمان پلان باز یا آشپزخانه های مجزا طراحی شده اند. همه آشپزخانه‌ها واحدهای وسیع و میزهای کار با کیفیت دارند و به اجاق گاز، فر و هود مجهز هستند.

خانه ها دارای سیستم گرمایش مرکزی خواهند بود و تمامی اتاق ها زیرساختی برای نصب واحدهای تهویه مطبوع خواهند داشت.

همه اتاق ها نور طبیعی روز فراوانی را ارائه می دهند. هر آپارتمان دارای فضای نشیمن در فضای باز مانند بالکن، بالکن سایه دار، یا تراس باغ خصوصی خواهد بود و همه خانه ها از منظره باغ یا منظره رودخانه و جنگل های اطراف لذت می برند.

کف‌ها ترکیبی از لمینت گرم و کاشی‌های سرامیکی با کیفیت را ارائه می‌دهند، در حالی که حمام‌های مدرن از کف تا سقف کاملاً کاشی‌کاری شده و با واحدهای مدرن مجهز خواهند شد.

next level göktürk

به طور کلی، نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان تمام گزینه‌های مناسب را برای خانه های تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم از شهر، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای یک سرمایه گذاری املاک با اجاره سالانه بسیار بالا فراهم می‌کند، زیرا در فاصله چند قدمی امکانات محلی و نزدیک به زمین گلف می باشد و دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، مجموعه ای از امکانات موجود در محل و مناظر خیره کننده جنگل را برای یک سبک زندگی سالم در منطقه خوبی از شهر را ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر از نکست لول گوکتورک در ایوب سلطان ، قیمت و موجودی همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما از مشاوران اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ می دهد، مشاوره حرفه ای ارائه می دهد و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید املاک ترکیه راهنمایی می کند.

next level göktürk

 

لطفا توجه داشته باشید که تصاویر بالا فقط برای مصور کردن مطلب هستند. ترک گشت این تصاویر را از طریق مالک/توسعه دهندگان ارائه می کند. تصاویر نشان داده شده تصاویر سه بعدی/کامپیوتری از یک پروژه خارج از پلان یا سفارشی ساخته شده است. بنابراین، تکمیل نهایی املاک ممکن است متفاوت باشد. همه مشتریان این حق را دارند که برای هرگونه درخواست اضافی یا تغییراتی که ممکن است مشمول هزینه اضافی خریداران باشد، در مورد مواد و عناصر طراحی مستقیماً با توسعه دهندگان صحبت کنند. ترک گشت هیچ مسئولیتی در قبال مواد بازاریابی ارائه شده ندارد.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ایوپ

جزئیات

به روز شده در آوریل 18, 2024 در 11:51 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 17,754,000لیر
  • متراژ ملک: 80 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-6
  • سرویس ها: 1-5
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht