آسان انتخاب کنید

توضیحات

دلایل اصلی خرید آپارتمان در استانبول توپکاپی

موقعیت با پتانسیل سرمایه گذاری بالا
فناوری سیستم خانگی SMART
نمای بسفر

خرید آپارتمان های واقع در مرکز در توپکاپی منطقه استانبول

فروش آپارتمان در استانبول توپکاپی در مرکز اروپا در منطقه معروف شهر در نزدیکی زیتون برنوواقع شده اند. موقعیت مرکزی اصلی در یک منطقه معتبر بهترین پیوندهای اتصال و فرصت انتقال به نقاط اصلی استراتژیک را بدون هیچ گونه مشکل ترافیکی تضمین می کند. املاک در Zeyt sidesnburnu به دلیل همجواری با دو طرف اروپایی و آسیایی استانبول بسیار مورد جستجو است. خرید املاک و مستغلات در این مکان برابر با یک فرصت مادام العمر برای استقرار یا سرمایه گذاری در منطقه ای سودمند از استانبول با پتانسیل سرمایه گذاری بالا است. اگر این همان چیزی است که بدنبال آن هستید ، پیش بروید و این فرصت را برای یکی از امیدوار کننده ترین پروژه های مسکونی در ترکیه از دست ندهید.

املاک و مستغلات برای فروش در Topkapı در فاصله 3 کیلومتری ساحل دریا ، Eminünü و بسفر ، 10 کیلومتری مسجد Aya Sophia ، 12 کیلومتری میدان تقسیم ، 45 کیلومتری فرودگاه استانبول و 51 تا فرودگاه Sabiha Gökçen واقع شده اند. اتصال به حمل و نقل عمومی بسیار آسان است در حالی که فقط 500 متر تا نزدیکترین ایستگاه مترو ، 1 کیلومتر تا ایستگاه Cevizlibağı Metrobus ، 8 کیلومتر تا IDO Bakırköy Seabus و نزدیک مجاور بزرگراه E5 فاصله دارید. بیمارستان ها ، مدارس و مراکز خرید نیز در مجاورت این ملک قرار دارند: 3،7 کیلومتر از بیمارستان Memorial Service ، 400 متر از دانشگاه Istinye ، 2 کیلومتر از دانشگاه فنی Yildiz و دانشگاه Yeni Yüzyıl و 3 کیلومتر از دانشگاه Biruni ، 5 ، 4 کیلومتر با فروم استانبول بازار ، 4،5 کیلومتر با Axis Mall و 5 کیلومتر با مارمارا فروم مال فاصله دارد.

خرید آپارتمان در استانبول توپکاپی

آپارتمانهای نوساز برای فروش در قلب استانبول در زمینی به مساحت 30.000 متر مربع بنا شده اند و در مجموع از 2 بلوک و 228 واحد مسکونی تشکیل شده است ، از جمله واحدهای تجاری مانند مغازه ها ، دفاتر و دفاتر خانگی. انواع متنوعی از امکانات رفاهی اجتماعی باعث می شود شما در یک هتل 5 ستاره مانند استخر سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام ، سونا و اتاق بخار ، یک مرکز خرید با بسیاری از کافه ها و رستوران های دنج ، لابی ، خدمات دربان احساس راحتی کنید. نظافت ، تعمیر ، شستشوی ماشین و موارد دیگر) ، پارکینگ داخلی و ایمن برای هر آپارتمان. در باغی کاملاً محفوظ و دارای مناطق سبز فراوان ، زمین بازی ، مکان های نشسته و مسیرهای پیاده روی برای همه کسانی که صبح ها پیاده روی یا دویدن را انجام می دهند. در این پیشرفت منحصر به فرد ، همه چیز برای مراقبت از راحتی و سلامتی شما طراحی شده است ، در حالی که آسانسورها با تماس صفر کار می کنند و سونا و سالن های بدن سازی با استفاده از مواد ضد باکتری ساخته می شوند.

انواع خرید آپارتمان در استانبول توپکاپی:

آپارتمانهای 1 + 1 59 متر مربع و شامل یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه اوپن ، یک اتاق خواب ، حمام ، اتاق لباسشویی و بالکن می باشد
آپارتمانهای 2 + 1 از 86 تا 137 مترمربع هستند و شامل یک اتاق نشیمن ، اوپن یا آشپزخانه مجزا ، دو اتاق خواب ، یک حمام ، به صورت اختیاری حمام اختصاصی ، به صورت اختیاری اتاق لباسشویی و بالکن
تمام آپارتمانهای فروشی در Topkapı به صورت مدرن طراحی شده و مجهز به بهترین کیفیت مواد مانند سیستم SMART HOME ، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش ویژه برای هر آپارتمان (مطابق با قوانین بهداشتی و بهداشتی) ، پنجره های عریض و کف از سقف هستند که باعث ایجاد نور طبیعی و تهویه طبیعی به فضای زندگی ، درب امنیتی استیل ، حمام کاملاً مجهز به کاشی و کاشی ، آشپزخانه مجهز ، در کانون توجه ، کف سرامیک و پارکت و موارد دیگر می شود.

اگر به این پیشنهاد علاقه مند هستید ، برای کسب اطلاعات بیشتر دریغ نکنید با یکی از مدیران فروش ما تماس بگیرید یا فقط با ما ایمیل کنید.

“رویا پردازی بدون اجرا فقط توهم است”
_هنری فورد

+90535627655
www.turkgasht.com

#خرید_ملک_ترکیه
#مهاجرت_ترکیه
#خرید_خانه_در_ترکیه
#خرید_خانه_در_استانبول_اسیایی
#شهروندی_ترکیه_در_ازای_خرید_ملک
#اقامت_ترکیه
#خرید_ملک_در_استانبول
#خرید_از_ترکیه
#خرید_آپارتمان
#خرید_ملک
#خرید_فروش
#خرید_مستقیم_از_ترکیه
#خرید_ملک_در_ترکیه
#خرید_خانه_در_استانبول
#خرید_آپارتمان_در_ترکیه
#املاک_ترکیه
#املاک_استانبول
#استانبول_گردی
#شهروندی_ترکیه
#اقامت_ترکیه
#پاسپورت_ترکیه
#مهاجرت_ترکیه
#سرمایه_گذاری
#ترکیه_استانبول
#فروش_آپارتمان
#فروش_خانه
#شهروندی_ترکیه_با_خرید_ملک
#پاسپورت_ترکیه_خرید_ملک

به این مطب امتیاز بدهید
  • محله اروپایی

جزئیات

به روز شده در آوریل 8, 2021 در 2:16 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,500,000لیر
  • متراژ ملک: 126 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • اتاق ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ: 1
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: بدون اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht