آسان انتخاب کنید

توضیحات

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

 طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

همه  واحدها  حداقل 2 دپوزیت(پول پیش) نیاز دارند

آیدات(شارژ) بستگی نوع آپارتمان از 50(نرمال آپارتمان) تا 2000(رزیدانس های لوکس) لیر مینواند باشد میانگین بین 400 تا 800 لیر است که ماهیانه میباشد.

به صورت میانگین 600 لیر برای قبوض(آب و برق و گازو اینترت و شارژ سیم کارت) در نظر داشته باشید

کمیسیون 12 درصد است 12 درصد از مجموع اجاره یکسال خانه در استانبول است.

با یک قرارداد اجاره  سالیانه تمام اعضای خانواده میتوانند اقامت یک ساله توریستی دریافت کنند ولی اگر خانواده نیستید فقط 3 نفر میتوانند.

توضیحات اجاره ویلا بزرگ در آجارکنت

مکان: استانبول / آسیایی

منطقه: بیکوز

نوع آپارتمان: 7 اتاق خواب + 2 اتاق نشیمن

اندازه: 1000 متر مربع

مبلمان: نیمه مبله

نوع قرارداد اجاره ویلا بزرگ در آجارکنت : سالیانه

قیمت اجاره هر ماه: 85،000 لیر

دپوزیت: 200.000 لیر

اجاره ویلا بزرگ در آجارکنت

ویلایی جادار که در آجارکنت واقع شده است و مکانی است که راحتی زندگی مسکونی را در نظر می گیرد. این زندگی را با فرصت های اجتماعی ، بهداشتی و آموزشی در مرزهای خود بسیار آسان می کند. محله آجارکنت در منطقه بیکوز واقع شده است که می تواند با موقعیت شگفت انگیز و سرسبز که می تواند از طریق خط ساحلی به چشم انداز تماشایی دریا از قلعه آناتولی دسترسی داشته باشد ، سرسبزترین قسمت شهر محسوب شود. این پل در کنار پل 2 واقع شده است و دسترسی بسیار آسان و سریعی به قسمت اروپایی استانبول دارد. باشگاه معروف و معروف “زندگی و سلامتی” Coliseum یکی از بزرگترین مناطق ورزشی و اجتماعی اروپا است که دارای 48000 متر مربع فضای داخلی و خارجی است.

در داخل ویلا ، منظره ای باشکوه از شهر خواهید داشت. همه چیز در اینجا یک سبک زندگی منحصر به فرد و مدرن را به شما ارائه می دهد. ویلا دارای امکانات رفاهی بسیاری از جمله سالن بدن سازی ، استخرهای روباز و داخلی ، سونا ، حمام ترکی ، خدمات ایمنی و فنی کاملاً عالی است که 24/7 فعالیت می کند. همچنین در داخل خانه آسانسور وجود دارد. همه چیز در اینجا حس کیفیت بالا را تداعی می کند.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، دریغ نکنید! اکنون با ما تماس بگیرید

دسترسی ها

پل بوگازیچی: 15 کیلومتر است

پولونزکوی: 9 کیلومتر

قلعه آناتولی: 8 کیلومتر

پل سلطان محمت فاتح: 8 کیلومتر

فرودگاه استانبول: 44 کیلومتر است

فرودگاه صبیحا: 45 کیلومتر است

خیابان بغداد: 28 کیلومتر

بیمارستان: 1 کیلومتر

میدان تکسیم: 27 کیلومتر است

چگونه در استانبول ویلا اجاره کنیم؟

اگر قصد دارید به همراه تعدادی از افراد خانواده به شهر استانبول سفر کنید،یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید در هزینه‌های سفر خود به استانبول صرفه جویی کنید، اجاره ویلا در استانبول است. اجاره ویلا بسیار به صرفه تر از رزرو هتل های استانبول خواهد بود. شما می‌توانید با تعداد زیادی از افراد خانواده خود ویلاهایی که دارای استخر، سالن فیتنس، سالن پینگ پنگ و سالن بیلیارد و امکاناتی شبیه به هتل ۵ ستاره استانبول هستند را اجاره کنید.

هزینه اجاره ویلا در استانبول بین تمامی اعضای خانواده تقسیم خواهد شد؛ در نتیجه خواهید دید که می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های اقامت خود نسبت به رزرو هتل صرفه جویی کنید و در عین حال از امکانات اختصاصی ویلا نیز بهره‌مند شوید. به این موضوع توجه کنید که خانوادگی بودن محیط ویلایی که اجاره می‌کنید، فضای وسیع و در کنار هم بودن اعضای خانواده، از مزایایی است که اقامت در هتل شامل آن‌ها نمی‌شود.

امکانات ویلاهای استانیول مثل داشتن ۵ اتاق خواب بزرگ، ۴ حمام مجزا، تراس بزرگ، چشم اندازی به دریا، استخر و امکانات و تجهیزات کامل مورد نیاز، امکان اقامت را برای چند خانواده به صورت همزمان فراهم می‌کند. بعضی از ویلاهای استانبول نیز امکانات و خدماتی را بسیار بیشتر و بهتر از هتل‌های ۵ ستاره به مسافران ارائه می‌دهند.

اگر قصد سفر خانوادگی به استانبول را دارید، قبل از خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول می‌توانید به تعدادی از سایت‌هایی که در استانبول ویلا اجاره می‌دهند مراجعه کنید و اطلاعاتی در رابطه با هزینه‌ها و شرایط اجاره ویلاها دریافت کنید.

نکاتی هنگام اجاره ویلا در استانبول

هنگام اجاره ویلا در استانبول به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • بررسی بودجه برای پرداخت اجاره خانه
  • انتخاب محل مناسب در استانبول برای اقامت
  • انتخاب ویلا و خانه مناسب
  • بازدید از چند ملک متفاوت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر
  • دسترسی به مرکز شهر و امکانات مورد نیاز نزدیک به محل اسکان
  • قانونی بودن شرکت طرف قرارداد
  • مزایای اجاره ویلا در استانبول در مقایسه با رزرو هتل
  • هزینه کمتر در مقابل رزرو هتل استانبول
  • امکان اجاره منزل در نزدیکی محلی که قصد دارید بیشتر به آن‌جا رفت و آمد داشته باشید.
  • وجود گاز و یخچال که امکان تهیه غذا را فراهم خواهد کرد.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد به محل مورد نظر شما به دلیل مسافت کم.
  • امکان اجاره ویلا به صورت خانوادگی.

اقامت یک ساله ترکیه با اجاره ویلا در استانبول


یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید اقامت یک ساله ترکیه را دریافت کنید، اجاره ویلا در استانبول یا خرید آپارتمان است. شما می‌توانید در ویلایی که اجاره کردید زندگی کنید و پس از دریافت اقامت یک ساله از مزایایی مثل افتتاح حساب بانکی برخوردار شوید. فقط به این موضوع توجه کنید که اقامت موقت ترکیه باید در هر سال تمدید شود. اگر قصد دارید تا اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید، می‌توانید در تمامی شهرهای ترکیه برای اجاره یا خرید آپارتمان یا ویلا اقدام کنید. اما به دلیل گستردگی شهر استانبول و وجود محله‌ها و مناطق مختلف، این امکان برای تمامی متقاضیان با هر سطح مالی وجود دارد که برای خرید و یا اجاره ویلا در استانبول اقدام کنند.

برای اجاره ویلا در استانبول، دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای رهن منزل همانند ایران نیست. شما با پرداخت دو ماه اجاره بیشتر به عنوان دپوزیت می‌توانید در منزل اقامت داشته باشید. پس از پایان مدت زمان اقامت در صورت تحویل سالم منزل و عدم وجود خسارت هزینه‌ای که به عنوان دپوزیت پرداخت کردید، به شما باز گردانده می‌شود.

5/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, بیکوز

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2021 در 12:57 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 85,000لیر
  • متراژ ملک: 1000 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 7
  • سرویس ها: 7
  • پارکینگ ها: 6
  • سال ساخت: 2017
  • نوع ملک: اجاره سالیانه, ویلا
  • وضعیت ملک: با اشیاء, هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht