آسان انتخاب کنید

توضیحات

توضیحات اجاره خانه درعمار استانبول

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

لطفاً توجه داشته باشید که کوزا پارک در باهچه شهیر متعلق به منطقه اسنیورت است و برای سال اولی ها مشکل اقامت دارد.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

مکان: استانبول / آسیایی

منطقه: اسکودار

نوع آپارتمان: 1 اتاق خواب + 1 اتاق نشیمن

اندازه: 80 مترمربع

طبقه: دوازدهم

مبلمان: مبله

نوع قرارداد: سالیانه

قیمت اجاره خانه مبله درعمار استانبول هر ماه: 7.000 TL

دپوزیت: 14000 لیر

کمیسیون: 12 درصد

آیدات: 700 لیر

این آپارتمان کاملاً مبله با مساحت 80 متر مربع دارای یک اتاق خواب است و در فاصله پیاده تا مرکز خرید قرار دارد. در داخل مرکز خرید می توانید مارک های لوکس و رستوران های انحصاری پیدا کنید. همچنین در این پروژه ، امکانات بسیاری وجود دارد ، استخرهای شنای داخلی و خارجی ، سالن بدن سازی ، امنیت 24/7 ، پذیرایی ، پارکینگ بسته و پارک محصولات ارگانیک تنها تعدادی از آنها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پل بوگازیچی: 7 کیلومتر راه است

پل سلطان محمت: 20 کیلومتر

تونل اوراسیا: 17 کیلومتر است

شهر مالی: 8 کیلومتر

ایستگاه مترو: 1 متر

فرودگاه استانبول: 56 کیلومتر است

فرودگاه صبیحا: 30 کیلومتر فاصله دارد

خیابان بغداد: 4 کیلومتر است

بیمارستان: 2 کیلومتر

میدان تکسیم: 17 کیلومتر است

اجاره‌ی خانه در استانبول: راهنمای اصولی اسکان

اجاره خانه در استانبول می‌تواند برای کسانی که اولین تجربه آنهاست، تجربه‌ای استرس‌زا و ترس‌آور باشد. باید خیلی چیزها را در نظر داشته باشید و اگر مراقب نباشید ممکن است از شما سواستفاده شود. که می شود گفت، اگر محتاط و مراقب باشید می‌توانید با خوشحالی در خانه‌ای فوق‌العاده در اسرع وقت زندگی کنید.

اولین تصمیم شما بعد از اینکه محله‌ی خود را انتخاب کردید این است که آیا می‌خواهید خانه‌ای از طریق آژانس املاک اجاره کنید(emlak)، مستقیماً از سوی مالک بگیرید (sahibinden)، آژانس مخصوصی که برای شما خانه‌های مبله فراهم کرده و در این راه شما را حمایت می‌کند یا اگر به دنبال اتاقی در یک خانه‌ی مشترک هستید. نمی‌دانید که کدام گزینه برای شما مناسب است؟ بگذارید نگاهی به خوبی‌ها و بدی‌های هرکدام از این گزینه‌ها بیندازیم.

Renting a Flat in Istanbul

ازطریق آژانس املاک ایرانی

برای کسانی که با آژانس املاک ایرانی آشنایی ندارند حالا دیگر هر جایی را نگاه بیندازند از این آژانس‌ها پیدا می‌شود. محل کار این افراد در هر محله ای از شهر یافت می‌شود و شاید در نگاه اول افرادی را می‌بینیم که کار زیادی نداشته باشند، اما در حقیقت این بنگاه‌های املاک و مستغلات هستند که بازار خانه در استانبول را سرپا نگه داشته‌اند. برای اینکه راحت آن‌ها را پیدا کنید به پنجره‌های جلویی آن‌ها که با عکس خانه‌های مختلف در بازار پوشانده شده توجه کنید.

اجاره کردن خانه ازطریق آژانس املاک ایرانی چندین مزیت و خوبی دارد. اولین و مهم‌ترین آن، فراوانی گسترده آن‌ها یعنی تنکه شما گزینه‌های زیادی را برای انتخاب پیش روی خود دارید. این گزینه‌ها بالاترین قیمت را لیست کرده (این خیلی عالی است، چراکه دیگر مطمئن هستید از شما سواستفاده نمی‌شود) تا اینکه بدانید چه چیزی در دسترس شما است و چه چیزی را قرار است امتحان و بر سر آن مذاکره کنید‌. در قراردادهای قانونی و لازم‌الاجرا این اطمینان خاطر را به شما داده می‌شود که حق با مستاجر است و این موارد قانونی به شما در مواقعی که با یک صاحب خانه‌ی بدخلق روبرو شدید کمک می‌کنند تا قدرت را دست داشته باشید. به عبارتی بهترین گزینه در بنگاه‌های املاک و مستغلات ایرانی این است که به شما قراردادی یک ساله پیشنهاد می‌شود، که این بهترین سند برای ثابت کردن اسکان شما در مواقعی است که برای اجازه‌ی اقامت درخواست داده باشید. اگر حضوری به دفتر بنگاه بروید میتوانید از آپارتمان‌های در دسترس زیادی که مناسب شما هستند دیدن کنید یا اینکه میتوانید به بنگاه‌های نزدیک برای دیدن گزینه‌های بیشتر مراجعه کنید. درنهایت درحالیکه شمار راهی سخت در پیش دارید و باید اولویت‌های خود را دسته‌بندی کنید، اما با درنظر داشتن این گزینه‌ها و اینکه به نام خودتان باشد قطعا برای پرداخت‌های بموقع و مدیریت گرما در زمستان معتبرتر است.

هرچند ازطریق مسیر آژانس و بنگاه‌های املاک ایرانی شما بهترین و کاملترین گزینه را انتخاب نکرده‌اید. اول از همه اینکه گران است. آژانس‌های املاک ایرانی کمیسیون دریافت می‌کنند (که برابر ۱۲٪ مبلغ اجاره یک سال است) و اینکه قراردها سپرده‌ی یک یا دو ماهه لازم دارند. اکثر خانه‌های در دسترس مبله نشده‌اند. بنابراین اگر قصد اقامت طولانی مدت را ندارید، اینکه بخواهید بر خانه‌های مبله سرمایه‌گذاری کنید ارزش را قطعاً نخواهد داشت. همچنین در مواقع نادر، برخی از این آژانس‌های املاک مشکوک هستند و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد. اگر به آن‌ها شک دارید، همیشه با عقل سلیم پیش رفته و هیچ‌گونه انتقالات مالی را به صورت غیررسمی انجام ندهید و اگر امکانش هست یک شخص محلی را همراه خود آورده و از او در سنجیدن موقعیت کمک بگیرید. در طول هر مرحله از پروسه نباید انتظار داشته باشید که با شما انگلیسی صحبت کنند، بنابراین اینکه شخصی را همراه خود بیاورید تا بر قرارداد شما نظارت داشته باشد و هر سوالی را برای شما روشن کند قطعاً به شما کمک خواهد کرد. تجربه‌ی کلی من در امتحان و نهایی کردن هرچیزی در طول پروسه شخصاً بوده و اینکه دوستی محلی را با خود برای نیم‌ساعت به همراه داشتم تا به من در نتیجه‌گیری بر سر امضا و پرداخت کمک کند‌.

گویا دلسرد کننده‌ترین بخش فرایند املاک آنجاست که بسته به این که شما که هستید ممکن است همه آپارتمان‌هایی را که در دسترس هستند را به شما نشان ندهند‌. بیشتر صاحبان خانه ترجیح می‌دهند تا خانه‌های خود را به افراد مجرد، خارجی و جوان و غیره اجاره ندهند. و این بنگاه‌ها (کارگزاران املاک و مستغلات) اغلب از ترجیحات صاحب خانه خیلی خوب خبر دارند‌. اگر چندتا از این گزینه‌ها را بررسی کنید، می‌تواند سخت باشد، اما سعی کنید این توهین‌ها را به خود نگیرید. اصرار و پافشاری کلید اصلی موفقیت شما است و اگر موفق به صحبت با یک املاکی شوید، میتوانید در خبر کردن صاحب خانه و اینکه شما را ضمانت کنند موفق بشوید.

تعدادی نکته: درحالی که می‌توانید از سایت‌هایی مانند Hürriyet Emlak و Sahibinden استفاده کنید، این سایت‌های اینترنتی همیشه لیست‌های موجود را ندارند و کیفیت عکس‌ها در بهترین حالت در حد متوسط است. بهترین کار این است که به آن محلی که قصد خرید خانه از آنجا را دارید بروید و خودتان شخصاً به بنگاه‌های املاک سر بزنید. زبان ترکی شرط لازم در این مرحله نیست (فقط نیازهای ابتدایی خود را یادداشت کنید)، اما قطعاً کمکتان می‌کند. با این روش، می‌توان بدون اغراق گفت که موفق به دیدن ۲۰ خانه آپارتمان‌ می‌شوید امت به شرطی که از بنگاه‌های مختلف دیدن کنید‌.

اینکه صداقت و درستی را پیشه کنید بهترین راهکار است. پسر مجردی که می‌خواهد آپارتمانی سه خوابه اجاره کند با تعجب و حیرت بقیه روبرو می‌شود. اگر قصد دارید با دوستانتان زندگی کنید یا فقط یک اتاق اجاره کنید، بهترین کار این است که وضعیت خود را برای صاحب خانه توضیح دهید تا از مسائل و مشکلات مرتبط جلوگیری کنید.

مانند دیگر جنبه‌های زندگی کردن در ترکیه، مذاکره کردن قطعا همیشه در اولویت است و خوشبختانه در این موقعیت به کمک شما می‌آید. قیمت پیشنهادی همیشه بالاترین قیمت است، پس بهتر است زمانی که صاحب خانه‌ی خود را ملاقات کردید با ایشان صحبت کرده و سعی کنید از ایشان تخفیف بگیرید. همچنین شما می‌توانید سپرده دو ماهه (اگر از شما خواسته باشند) را نیز در ابتدا پرداخت نکنید. درنهایت، درحالیکه ممکن است مذاکرات با املاکی دشوار باشد، می‌توانید تاریخ پرداخت کمیسیون را هم به عقب بیندازید. به این خاطر که در آینده احتمال اینکه با املاکی خود ملاقات کنید و او را ببینید، پس بهتر است که با آن‌ها روابط دوستانه، مثبت و مودبانه داشته باشید.

Renting a Flat in Istanbul 2

مستقیماً از سوی مالک

فرآیند اجاره‌ی خانه از سوی مالک قطعاً راهی آسانتر بوده و برای میانگین افراد خارجی این روش بهتر عمل می‌کند. در حقیقت آن بیرون مالکین زیادی را پیدا میکنید که میخواهند خانه‌های خود را خصوصاً به افراد خارجی اجاره بدهند، بنابراین اول راجب این مورد بحث می‌کنیم. اگر به مزیت و خوبی این تردیدها که پشت این قضایا است نگاه کنیم، این است که آن‌ها انتظار ندارند شما بیشتر از چندسال در خانه‌های آن‌ها اقامت داشته باشید و اینکه انتظار دارند تا خانه‌ی خود را روزی پس بگیرند تا اینکه بخواهند با مستأجری سروکار داشته باشند که بطور قانونی برای مدت طولانی در آنجا اسکان داشته باشد. این خانه‌ها اغلب خیلی خوب مبلمان‌ و چیده شده‌اند (حتی معمولاً از خانه‌های پیشنهادی مبله شده بنگاه هم بهتر بنظر می‌رسند)، تمام اثاثیه از قبل چیده شده‌اند و احتمال اینکه صاحب خانه انگلیسی حرف بزند بیشتر است. شما می‌توانید قرارداد خود را امضا کنید (مخصوصاً به اجازه‌ی اقامت مربوط است) و میتوانید در این خانه‌ها مطابق با طول اقامت خود در آنجا اسکان داشته باشید. بنابراین لازم است که وسایل شخصی خود را همراهتان آورده، اجاره‌ ماهیانه‌ای که بر سر آن توافق کرده‌اید را بموقع پرداخته و به این صورت کارتان درست است.

البته که این مسیر اشکالات یا بدی‌هایی نیز دارد. واضح‌ترین آن‌ها جدای از اینکه گزینه‌های کمتری را در دسترس دارید، این است که اگر آن‌ها قصد اجاره دادن خانه‌ی خود به افراد خارجی را داشته باشند پس شما باید پول بیشتری نسبت به افراد محلی پرداخت کنید. اینکه آن‌ها از شما بخواهند به دلار یا یورو پول خود را پرداخت کنید، چیزی غیرعادی برای آن‌ها نیست، بنابراین اگر قرار است به لیر در اینجا پول دربیاورید، بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید. اگر وسایل برقی و گرمایشی جز پرداخت‌های همراه با اجاره شما هستند، مطمئن شوید و از آن‌ها بپرسید که برنامه‌ برای زمستان چه هست، بخاطر اینکه گاز در زمستان خیلی گران می‌شود و اگر کنترل ترموستات در دستان شما نیست، بنابراین آن‌ها ممکن است علاقه‌ای به اینکه مطمئن شوند شما گرم می‌شوید نداشته باشند. شنیدن این داستان‌ها خالی از لطف نیست که برخی از مالکین خانه‌ها در اینجا به روش‌های مختلفی سعی می‌کنند تا از موقعیت آسیب‌پذیر یک خارجی سواستفاده کرده، که این سواستفاده می‌تواند شامل بالا بردن اجاره خانه بطورعمدی، اینکه سعی کنند شما را قبل از موعد مقرر از خانه بیرون کنند، در نیازهای ابتدایی مسکن مانند تعمیرات به شما کمکی نکنند، رهن یا سپرده‌ی شما را برنگردانند و غیره. قرارداد اجاره (که در هر لوازم التحریری در دسترس است) که می‌توانید به محضر رفته و بگیرید قطعاً به شما کمک می‌کند (و برای اجازه‌ی اقامتتان الزامی است) که اگر آنها قاطعانه در برابر این هستند، به آن‌ها تذکراتی بدهید که اجاره دادن فکر خوبی است یا نه.

البته می‌توانید خانه‌هایی را پیدا کنید که مستقیماً از طرف مالک فقط مختص اشخاص خارجی نیستند و درواقع ترکیبی از یک پیکیج هستند، اما اصول اصلی و مهم در این موارد هم اجرا می‌شوند.

تعدادی نکته: تا آنجا که می‌توانید سعی کنید با مالک رابطه‌ای رسمی داشته باشید. قرارداد خود را در محضر ثبت کنید، پرداخت‌های خود را ازطریق بانک انجام دهید و غیره. از اینکه بقیه راه را نمایشی و داستانی کنید جلوگیری کنید‌. اگر قرار است خودتان شخصاً هزینه‌های برق و آب و گاز را پرداخت کنید، کپی رسیدها را درخواست کرده تا مطمئن شوید پول اضافی پرداخت نمی‌کنید.

باز در اینجا می‌توانید شرایط خود را فیلتر کرده و از Hürriyet Emlak و Sahibinden.Carigslist و استفاده کنید و گروه‌های شریک کردن خانه در فیسبوک گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهند، گروه‌هایی مانند خارجی‌های مقیم استانبول، خارجیان در استانبول، اتاق‌ها و خانه‌های بین‌المللی در استانبول و خارجی‌هایی که در استانبول زندگی می‌کنند.

Renting a Flat in Istanbul 1

اجاره‌ی اتاق یا خانه‌های مشترک

اگر میخواهید آسانترین راه را انتخاب کنید این گزینه پیش روی شماست. اجاره کردن اتاق ارزان‌تر است، این اتاق‌ها تقریبا مبله و کامل هستند و برای پیداکردن گزینه‌هایی که با مدت و طول اقامت شما مطابقت داشته باشند این گزینه‌ی مناسبی است.

بدی‌ها و ضررهای خانه‌های مشترک تنها مختص به خانه‌های ترکیه نمی‌شوند، از آنجایی که زندگی کردن با هم خانه‌ یا هم‌اتاقی همیشه خطرات خود را دارد و این بدی‌ها شامل اینکه شما با چه کسی زندگی خواهید کرد می‌شوند. که می شود گفت در اینجا موقعیت‌هایی هستند که باید در نظر گرفت. اول اینکه مطمئن شوید که پول اضافی برای اتاق پرداخت نمی‌کنید. اگر اینطور بنظر می‌رسد که اجاره‌ای که می‌دهید برابر با اجاره‌ی کل آپارتمان می‌شود (سعی کنید این مسئله را ازطریق پنجره‌ی محل کار یک بنگاه متوجه شوید)، این احتمال می‌رود که آن‌ها از شما برای پرداخت بخش بزرگی از سهم خود استفاده می‌کنند. همچنین، راحب قرارداد پرس‌وجو کنید مخصوصاً اگر مشتاق به اجازه‌ی اقامت هستید. ارزشش را دارد که بگوییم اگر آن‌ها هم مثل شما خارجی هستند، اجازه‌ی اقامتتان بستگی به طول مدتی دارد که فردی که خانه به‌طور رسمی به نام او به ثبت رسیده و اجازه اقامت دارد معتبر است. همچنین برای پرهیز از هرگونه ماجرا یا داستانی در طول مدت اقامتتان مطمئن شوید و از صاحب خانه بپرسید که آیا آن‌ها از اجاره دادن اتاق به شما خبر دارند یا خیر (اگر به چنین مسائلی اهمیت می‌دهید).

اگر مشتاق هستید تا با یک فرد محلی زندگی کنید، گروه‌های فیسبوک دیگری که می‌توانید به جز آن یکی که در بالا ذکر کردیم جستجو کنید این دو تا هستند. اگر دانشجوی بین‌المللی هستید، گروه‌های اراسموس با گزینه‌های زیاد در اختیار شما هستند.

Renting a Flat in Istanbul 4

حقایق کلی و جهانی

درحالی که مختصر در بالا اشاره کردیم، حقایق کلی و‌مهمی در زمانی که بدنبال اسکان جدید باشید وجود دارند. با خود تمرین کنید که همیشه عقل سلیم باعث می‌شود که کارها را منطقی پیش ببرید. محله‌ای که میخواهید در آن زندگی کنید را کشف کرده، مطمئن شوید که تمام اصول ابتدایی خانه‌ی شما به درستی کار می‌کنند، از روزی که وارد به خانه می‌شود عکس بگیرید بخاطر جلوگیری از هرگونه تلاشی که آن‌ها ممکن است بعداً در کم کردن رهن از شما بگیرند، از همسایه‌های خود اطلاعات کسب کنید و غیره.

اگر پیشنهاد یا منابعی دارید که باید در اینجا ذکر کنیم لطفاً در قسمت نظرات به ما اعلام کنید.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در دسامبر 6, 2021 در 12:43 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 7,000لیر
  • متراژ ملک: 80 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • سرویس : 1
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 2019
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht