آسان انتخاب کنید

توضیحات

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره آپارتمان دو خوابه در میدان تکسیم ظرفیت: 8 نفر | فی: 2750لیر برای اجاره هفتگی و ماهیانه: تماس

با ترک گشت اصلاً نگران تعداد بالا و هزینه زیاد اقامت برای اجاره روزانه آپارتمان در شهر استانبول نباشید

این آپارتمان ظرفیت گنجایش ۸ نفر را دارد معمولاً پیدا کردن واحدهای روزانه برای اجاره آپارتمان در میدان تکسیم برای تعداد زیاد به صورت واحدهای تمیز کار بسیار سختی است اما ما این کار را به آسانی برای شما انجام میدهیم از اقامت در آپارتمان های روزانه و هفتگی و ماهیانه برای ظرفیت های بالا با تمیز ترین و بهترین دسترسی در شهر استانبول لذت ببرید

اگر بار چندم تان است که به شهر استانبول و مرکز شهر آن منطقه تکسیم و استقلال سفر می کنید حتماً می دانید که بعضی از مناطق دارای سراشیبی های تند و نفس‌گیری هستند اما این آپارتمان اجاره روزانه در منطقه خوبی قرار گرفته و نیازی به سربالایی و سرپایینی رفتن و خسته شدن ندارد

برای اجاره آپارتمان در ترکیه و استانبول در برخی از مناطق معمولاً مقداری هزینه بابت دپوزیت و یا همان آن پول گرو می گیرد اما به دلیل سابقه طولانی ما در امر اجاره روزانه آپارتمان معمولاً همچنین درخواست مالک از مستاجران شرکت ترک گشت نمیکند.

این واحد دارای کولر اسپلیت یخچال بزرگ تختخوابهای دو نفره بزرگ و مبلمان تخت شو می باشد ظروف آن بسیار تمیز و مرتب آشپزخانه بزرگی دارد و سرویس بهداشتی آن بسیار بسیار تمیز است.

با اجاره آپارتمان در میدان تکسیم که فاصله آن تا میدان تقسیم به شکل پیاده ۵ دقیقه تا مترو تقریباً ۵ دقیقه پیاده‌روی دارد و برای لذت بردن از منطقه شیشلی به راحتی می توانید پیاده در مدت زمان کمتر از ۱۰ دقیقه خود را به آنجا برسانید در بین راه نیز مترو اسمان بین ما وجود دارد در اطراف این منطقه ایستگاه های اتوبوس فراوانی نیز وجود دارد شما از میدان تکسیم می توانید به تمام نقاط شهر استانبول قسمت آسیایی استانبول و چه قسمت اروپایی شهر استانبول دسترسی آسانی داشته باشید.

در صورت اجاره آپارتمان در میدان تکسیم اطراف آن مراکز خرید رستوران های فراوان با قیمت مناسب غذا و فروشگاههای خرید مایحتاج نیز بسیار در دسترس و نزدیک می باشد این آپارتمان از هر لحاظ از نظر اقتصادی و چه از نظر دسترسی بهترین موقعیت برای افرادی است که تعداد زیادی هستند و با همدیگر مسافرت می کنند

4/5 - (5 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:49 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 2,750لیر
  • متراژ ملک: 85 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2
  • اتاق ها: 3
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht