آسان انتخاب کنید

خرید ویلا در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 8لیر
بیلیک دوزو

توضیحات

ویژگی های خرید ویلا در بیلیک دوزو استانبول:

  • بالکن
  • زیر زمین
  • دو جداره
  • جاده ای
  • آشپزخانه مجهز
  • میز کار مرمر
  • ماهواره ای
  • ذخیره سازی
  • تراس
  • گرمایش از کف
  • مخزن آب

شرح ویلاها در بیلیک دوزو استانبول:

ترک گشت بسیار خرسند است که طرح ویلاهای لوکس و بزرگ استانبول را که واقع در ضلع اروپایی شهر در حومه مدرن بیلیکدوزو و بسیار نزدیک به خط ساحلی مارمارا و دریاچه  بویوک چکمجه   قرار دارد، برای فروش پیشنهاد می دهد.

بیلیکدوزو ، مانند بسیاری دیگر از مناطق استانبول ، طی سالهای اخیر تحت یک برنامه بزرگ بازسازی تحت حمایت دولت ترکیه به منظور آوردن حومه به دنیای مدرن با توسعه برخی مجتمع های مسکونی خارق العاده ، مراکز خرید ، مدارس ، بیمارستان ها و موارد دیگر قرار گرفته است.

 با گسترش روزافزون شبکه حمل و نقل عمومی در استانبول ، مناطق بیشتری به راحتی در دسترس مرکز شهر قرار گرفته اند و سیستم مترو اکنون به مناطق بیشتری از این شهر گسترده و پرجنب و جوش رسیده است و با ایجاد تغییرات زیادی در استانبول ، بیلیکدوزو بخشی از استانبول جدید و یک مکان مرکزی درخشان است که با فرودگاه جدید شهر 45 دقیقه و به مرکز شهر در کمتر از 40 دقیقه به راحتی دسترسی دارد.

 به دلیل پایین آمدن قیمت ملک در بیلیك دوزو  استانبول، بیلیكدوزو بسیاری از ساكنان شهر را به این منطقه منتقل كرده است ،زیرا به دلیل قیمت های پایین تر اجاره در مقایسه با مركز شهر ، ارتباطات آسان شهری و همچنین امکانات عظیم محلی در منطقه ، برای سرمایه گذاری و زندگی در طول سال عالی است.

موقعیت و جزئیات پروژه ویلاهای بیلیک دوز استانبول

 این پروژه خارج از برنامه ویلاهای لوکس 7 خوابه برای فروش در بیلیکدوزو در کمتر از 2 کیلومتری شمال دریای مرمره ، 5 کیلومتری شرق مارینای غربی و کمی بیش از 9 کیلومتری جنوب شرقی دریاچه ، ساحل و پایانه ی کشتی بویوک چکمجه قرار دارد.

واقع در محله مسکونی نسبتاً ساکت و سرسبز  گورپینار ، تقریباً در 10 دقیقه ای جنوب بزرگراه شلوغ E-5 و خط متروبوس، فاصله پیاده تا ایستگاه های اتوبوس ، 25 دقیقه ی غربی دریاچه کوچوک چکمجه است که نقطه آغازین کانال جدید شهر می باشد ، بزرگراهی که دسترسی آسان به بسیاری از مناطق دیگر از شهر پهناور را دارد ، فرودگاه بین المللی جدید در شمال در فاصله ی 50 دقیقه ای قرار دارد، بازار بزرگ و مسجد آبی و… در سلطان احمد در فاصله ی کمتر از 1 ساعت قابل دسترسی است ، در حالی که کشتی بویوک چکمجه به شما امکان دسترسی از طریق دریا به یالووا را می دهد و در آنجا می توانید به چشمه های آب گرم معروف در شهر بورسا برسید.

به عنوان یک منطقه مسکونی ، خواهید دید که با یک پیاده روی کوتاه می توانید چندین فروشگاه و سوپرمارکت ، مساجد ، مدارس ، داروخانه و مجموعه ای از کافه ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها را پیدا کنید ، یا می توانید سوار اتوبوس یا ماشین شوید تا به چندین مرکز خرید بزرگ مدرن و همچنین بیمارستان ها و تعدادی از دانشگاه ها که در عرض 10-20 دقیقه قابل دسترسی هستند،برسید.

جزئیات بیشتر خرید ویلا در بیلیک دوزو استانبول

یک ملک خصوصی که میزبان 12 ویلای جداگانه است و در مکانی کمی مرتفع و در زمین شیب دار 6،411 متر مربعی در حال ساخت است ، املاک و مستقلات دارای دیوارهای امن  برای لذت بردن از باغهای خصوصی با ابعاد مختلف از 250 مترمربع تا 295 مترمربع ، با منظره باغ ها ، پارکینگ های سایه دار و دروازه دار ، استخر شنای اختصاصی و تراس های آراسته برای آفتاب گرفتن و زندگی در فضای باز ، همه از یک سازنده برجسته و قابل اعتماد استانبولی است که متعهد به رعایت آخرین مقررات ساختمان برای ایمنی و عایق کاری است و همچنین اطمینان می دهد که خانه ها پس از اتمام نهایی در ماه مه 2023 با استاندارد بسیار بالا به پایان می رسند ، با ارائه ی یک سیستم دوربین و خدمات امنیتی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته.

 قیمت ویلا در بیلیک دوزو استانبول

قیمت خرید ویلاهای 7  اتاق خوابه 2 سالنه 469  تا 501 مترمربع: از 7،851،726 تا 8،377،391 لیر ترکیه

گزینه های پرداخت ویلا در بیلیک دوزو استانبول

سازنده به خریداران نقدی تخفیفی 10 درصدی از قیمت های لیست فوق ارائه می دهد یا می توانید یکی از سه گزینه پرداخت بدون بهره زیر را انتخاب کنید:

گزینه 1: 50٪ پیش پرداخت – 50٪ باقیمانده باید توسط 24 اقساط مساوی ماهانه پرداخت شود.

گزینه 2: 40٪ پیش پرداخت – 20٪  با 24 اقساط مساوی ماهانه – 40٪ باقیمانده قابل پرداخت هنگام تحویل.

گزینه 3: 35٪ پیش پرداخت – 30٪  با 24 اقساط مساوی ماهانه – 35٪ باقی مانده قابل پرداخت هنگام تحویل.

چیدمان ویلاها در بیلیک دوزواستانبول

نکته مهم درباره خرید این ویلا در بیلیک دوزو اینکه، این ویلا ها در چهار طبقه ساخته شده اند ، ورودی در طبقه همکف است ، درب ورودی استیل به سمت عقب به یک ایوان بسته باز می شود که درب داخلی دار و به یک راهرو پذیرایی با کاشی های کف سرامیکی مرغوب متنهی می شود و یک اتاق ذخیره سازی رختکن بسته دارد که به WC مهمان همراه با پله هایی برای دسترسی به طبقات بالا و پایین هدایت می شود.

طبقه همکف میزبان یک آشپزخانه مدرن و بسته است که به طور کامل با واحدهای کافی ، سطوح کاری گرانیت و درهای پاسیوی مجهز شده است که به سمت تراس های تزئین شده برای ناهار خوری در فضای آزاد باز می شوند.

در مجاورت آشپزخانه اتاق ناهارخوری جداگانه با لمینیت شده ی گرم تر ، پنجره های بزرگ کنار باغ و دسترسی بیشتر به تراس و استخر شنا قرار دارد.

اتاق استراحت دوم که کوچکتر است و می تواند به عنوان اتاق خواب همکف استفاده شود ،به راهرویی در سمت عقب منتهی تا پنجره های جانبی و عقب مشرف به باغ ها را ارائه دهد.

به طبقه اول بروید تا 4 اتاق خواب دیگر و یک اتاق بزرگ ذخیره سازی لوازم پیدا کنید. اتاق خواب شماره یک بزرگترین اتاق خواب اصلی با یک اتاق رختکن اختصاصی ، اتاق دوش کاملاً کاشی کاری شده با ظرفشویی دوقلو و درهای پاسیو است که به یک بالکن شیشه ای خصوصی مشرف به استخر و مناظر سبز محلی باز می شود.

3 اتاق خواب دیگر طبقه اول اتاق های دونفره جادار ویژه با اتاق های دوش اختصاصی هستند ، یکی در جلو برای لذت بردن از بالکن خصوصی و دو عدد در عقب با بالکن های فرانسوی جانبی.

طبقه دوم قسمتی از فضای سقف با سقف های شیب دار است ، در این طبقه 2 اتاق خواب آخر ، یک اتاق دو نفره و یک اتاق تک نفره با پنجره هایی از منظره طبیعت  و یک اتاق دوش خانوادگی کاملاً کاشی کاری شده در همان طبقه را می بینید. ، در حالی که این طبقه همچنین دارای یک اتاق نشیمن با طرح باز با یک آشپزخانه و درب دوم مدرن است که به یک تراس بام خصوصی بزرگ با چشم اندازی از مناطق سبز محلی باز می شود.

در زیر سطح زمین یک زیرزمین بزرگ قرار دارد که حاوی یک اتاق بزرگ است که می تواند به عنوان سالن بدن سازی و اتاق بازی استفاده شود ، یک اتاق خواب بزرگ دیگر ، یک اتاق کوچک دیگر که می تواند به عنوان سینما ، اتاق بازی یا دفتر استفاده شود ، تصمیم با شما است که بخواهید علاوه بر این، سطح زیرزمینی با یک اتاق دوم ، یک سرویس بهداشتی کاملاً کاشی کاری شده ، یک اتاق فنی و یک اتاق ذخیره با مخزن آب انتخاب کنید.

ویلا ها با سیستم گرمایش از کف کامل می شوند و زیرساخت ها برای قرار دادن واحدهای تهویه مطبوع در همه اتاق ها فراهم خواهد شد ، در حالی که برای فروش به عنوان خانه های بدون طرح مبله ارائه می شوند.

در مجموع، این ویلاهای لوکس برای فروش در استانبول همه ی موارد  مناسب را انتخاب می کنند تا تبدیل به خانه هایی جهت تعطیلات خانوادگی ، بازدید منظم از شهر ، زندگی در طول سال یا یک انتخاب عالی به عنوان یک سرمایه گذاری عالی در استانبول برای درآمد بسیار بالای سالانه،شوند. از جمله امکانات کافی محلی ،ارتباطات آسان شهر و فرودگاه ، باغ های خصوصی و استخرهای شنا و چشم انداز طبیعت.

برای خرید این ویلاهای لوکس در بیلیک دوزو و کسب جزئیات بیشتر درباره خرید این ویلاها در بیلیک دوزو استانبول، قیمت و اطلاع از دسترس بودن، با ترک گشت تماس بگیرید، تیم اختصاصی ما با مشاورین املاک استانبول به تمام سوالات املاک و مستغلات استانبول شما پاسخ می دهند ، در طول مراحل خرید ملک ترکیه به شما کمک می کنند و در هنگام تهیه مبلمان خانه جدید خود در استانبول آماده کمک خواهند بود.

4.9/5 - (24 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در دسامبر 27, 2021 در 9:32 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 8لیر
  • متراژ ملک: 550 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 7
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht