آسان انتخاب کنید

خرید ملک در کارتال استانبول ویژه اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 4,976,500لیر
کارتال

توضیحات


خلاصه خرید ملک در کارتال

فروش آپارتمان های لوکس در استانبول آسیایی، دارای ویوی دریا و جزیره واقع در منطقۀ کارتال. دسترسی عالی به شهر و امکانات محلی. سرمایه گذاری در شهر استانبول ترکیه. در انتهای بررسی این ملک فروشی در کارتال میانگین .قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در محله های مختلف کارتال به تومان و لیر در سال 2023 نیز قرارداده شده است

چرا این آپارتمان را در کارتال استانبول بخرم؟

  • نوع: مسکونی
  • مساحت طرح: 3000 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • نوع پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: امنیت 24 ساعته

ویدیوی معرفی خرید ملک در کارتال استانبول

https://youtu.be/znJ_1b0w3vg

جزئیات فروش آپارتمان در کارتال استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان تازه تکمیل شده در شهر استانبول به فروش برساند. این مجموعه در منطقۀ کارتال، یکی از پرطرفدارترین مناطق قسمت آسیایی شهر و در جنوب جنگل های انبوه آیدوس واقع شده است.

محله های جنوبی کارتال در سواحل دریای مرمره قرار دارند. این منطقه در 19 کیلومتری شرق کادیکوی واقع شده که مرکز آناتولیایی شهر به حساب می آید و از غرب با آتاشهیر، از شرق با مال تپه و پندیک در قسمت آسیایی و از شمال با جنگل های زیبای آیدوس، همسایه است.

کارتال در گذشته یک دهکدۀ ماهیگیری بوده است. این منطقه محلی ساکت و آرام است که خانواده های جوان زندگی در آن را به دلیل رفت و آمد راحت و سریع به شهر و مراکز تجاری ترجیح می دهند. همچنین کارتال منطقه ای ایده آل برای سرمایه گذاری در استانبول به حساب می آید، زیرا کمابیش در میانۀ راه بین مرکز شهر و فرودگاه صبیحا گوکچن قرار داشته و با آنها نزدیک به 20 دقیقه فاصله دارد.

این محل هنوز هم در حال توسعه است، زیرا تحولاتی در مناطق حومۀشهر و زیرساخت های آن در حال انجام است و در این گونه مناطق مجموعه های مسکونی مدرن و امکانات رفاهی بسیار زیادی در حال احداث است. همچنین سیستم حمل و نقل عمومی نیز در حال گسترش است. محله های شمالی کارتال سبک زندگی سالمی را ارائه می دهند، زیرا به جنگل نزدیک هستند که تفرجگاهی برای آخر هفته و پیکنیک و پیاده روی به شمار می رود.

محل پروژه و جزئیات فروش آپارتمان در کارتال استانبول

این آپارتمان ها در 3 کیلومتری شمال ایست مارینا قرار دارند و کمتر از 20 کیلومتر تا غرب فرودگاه صبیحا گوکچن، 19 کیلومتر تا شرق کادیکوی و 8 کیلومتر تا جنوب غربی جنگل های آیدوس فاصله دارند.

در مورد دسترسی های این محل، با ماشین 3 دقیقه تا بزرگراه E-5 و 10 دقیقه تا بزرگراه شمالی TEM فاصله دارید. همچنین تا نزدیک ترین ایستگاه مترو با پای پیاده تنها 2 دقیقه، تا ایستگاه قطار مرمره 5 دقیقه و تا ترمینال کشتیرانی محلی که از دریای مرمره عبور کرده و به یالووا می رود، 7 دقیقه فاصله است.

همه دسترسی ها با یک پیاده روی کوتاه

اگر بخواهید در مورد امکانات رفاهی محل بدانید، با خریدملک در کارتال استانبول شما با یک پیاده روی کوتاه می توانید به تعدای فروشگاه و سوپرمارکت، مدرسه برای تمام سنین، داروخانه، مراکز درمانی، بانک، بار، کافه، کافی شاپ، رستوران و غیره برسید. همچنین با ماشین ظرف 5 تا 10 دقیقه می توانید به چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن، دانشگاه و بیمارستان دولتی و خصوصی برسید. همچنین این محل در استانبول آسیایی، برای تفریح، سفرهای کاری، زندگی دائمی و یا درآمد اجارۀ بالا و سرمایه گذاری در املاک بسیار ایده آل است.

این مجموعه توسط یکی از سازندگان معروف استانبول در زمینی به مساحت 3000 مترمربع ساخته شده و شامل یک برج مسکونی 25 طبقه است. این برج متشکل از 77 خانۀ مدرن و جادار است که با استاندارد بالایی ساخته شده و با جدیدترین قوانین ساختمان دولت ترکیه در مورد امنیت و عایق بندی حرارت و صدا، تطابق دارد.

در نظر داشته باشید با خرید این املاک در کارتال استانبول آپارتمان های طبقۀ ششم و بالاتر ویوی بی نظیری از دریای مرمره، جزایر پرنسس، نورهای شهر در شب، خط ساحلی یالووا در دوردست و طبیعت جنگل دارند. همچنین تمام واحدها از ویوی زیبای محلی و باغچه های اطراف لذت می برند.

برخی امکانات خانه های کارتال

مجتمع دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد. زندگی در آن آغاز شده و ساکنین و مهمانان عزیز  با خرید این خانه ها در کارتال استانبول از امکانات زیر لذت خواهند برد:

  • استخر سرپوشیدۀ گرم با سقف گنبدی شیشه ای
  • استخر سرپوشیده مخصوص کودکان
  • سونا
  • حمام ترکی
  • مرکز تناسب اندام
  • آسانسور
  • گاراژ پارکینگ امن
  • فروشگاه و غذاخوری
  • ژنراتور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

برای امنیت خاطر شما عزیزان کل مجموعه با نیروهای امنیتی و دوربین های مداربسته محافظت می شود.

قیمت فروش این خانه ها در کارتال استانبول

خانه های 1 خوابه 83 تا 87 مترمربع قیمت از 269 هزار دلار

آپارتمان های 2 خوابه 125 مترمربع قیمت : پایان فروش واحدهای صفر

املاک 3 خوابه 170 مترمربع قیمت از 630 هزار دلار

آپارتمان های 4 خوابه 318 تا 435 مترمربع قیمت: پایان فروش واحدهای صفر

نحوۀ پرداخت برای خرید ملک در کارتال استانبول

سازنده فقط پرداخت نقدی را می پذیرد.

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

طراحی ملک در کارتال استانبول

دسترسی این خانه ها در کارتال از لابی ورودی امنیتی است و راه پله و آسانسور به تمام طبقات وجود دارد. همچنین تمام واحدها آیفون تصویری دارند که خانه ها را به ورودی لابی متصل می کند. هر خانه نیز درب امنیتی فولادی دارد.

تمام آپارتمان های 1 خوابه آشپزخانۀ اپن دارند و خانه های بزرگتر دارای آشپزخانۀ بسته هستند. تمام واحدها مجهز به آشپزخانۀ مدرن هستند که دارای کابینت و سطوح کاری نیز هستند. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آنها نصب شده است.

با خرید ملک در کارتال استانبول تمام اتاق ها دارای نور طبیعی هستند که از پنجره ها و درب های پاسیوی دوجداره وارد خانه می شوند. درب پاسیوها به فضاهای مختلفی باز می شود: بالکن های فرانسوی یا بالکن های شیشه ای بزرگ، که در هر دو می توان از منظرۀ زیبای بیرون بهره برد.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن نیز در آن نصب شده است. فضاهای نشیمن و نهارخوری و اتاق خواب ها دارای کفپوش لمینیت هستند و کف آشپزخانه نیز با سرامیک پوشیده شده است.

هر خانه سیستم گرمایش مرکزی گازی دارد و زیرساخت مورد نیاز برای نصب تهویۀ هوا در نشیمن و اتاق خواب ها وجود دارد که در صورت نیاز و با هزینۀ خودتان آن را نصب نمایید.

بهترین آپارتمان ممکن برای خرید در کارتال

به طور خلاصه، این آپارتمان های جدید در کارتال استانبول تمامی انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. برای تفریحات، سفر کاری به شهر و زندگی دائمی با خانواده مناسب هستند و انتخاب خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود. زیرا اجاره بهای بالایی دارند، امکانات رفاهی فراوانی دارند، دسترسی به بزرگراه و تمام نقاط شهر آسان است، دسترسی به فرودگاه با استفاده از بزرگراه و سیستم حمل و نقل عمومی آسان است، امکانات محلی زیادی برای خانواده ها وجود دارد و آپارتمان ها ویوی زیبایی از طبیعت و جزیره دارند.

برای خرید آپارتمان درکارتال استانبول جزئیات بیشتر، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم و میزان اجاره بها را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

معرفی محله کارتال استانبول

محله کارتال استانبول (Kartal) واقع در ترکیه در قسمت آسیایی شهر، در کرانه دریای مارمارا بین محله مال تپه (Maltepe) و پندیک (Pendik) قرار گرفته است. این محله از مرکز شهر فاصله زیادی دارد اما با این حال جمعیت زیادی در حال حاضر در آن ساکن هستند. جمعیت ساکنین این محله طبق سرشماری سال 2008 حدود 541,209 نفر تخمین زده می‌شود. امروز قصد داریم تا شما را با هر آنچه که باید در مورد این محله پرجمعیت بدانید آشنا کنیم پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

کارتال به ترکی به معنی عقاب است.  این منطقه در قسمت جنوب شرقی استانبول واقع شده و با داشتن خط ساحلی طولانی در امتداد دریای مرمره به مقصد خوبی برای گردشگران تبدیل شده است.

کارتال استانبول یک محله قدیمی است که در گذشته ماهیگیران یونانی در این منطقه زندگی می‌کردند و به عنوان یک شهر ماهیگیری بسیار کوچک در امتداد خط ساحلی تاسیس شد.

اکنون کارتال یک منطقه ساکت و آرام است که بسیاری از خانواده های دارای فرزند ترجیح می‌دهند در این منطقه زندگی کنند زیرا کارتال به عنوان یک منطقه امن تقریباً به تمامی نیازهای ساکنان خود پاسخ می‌دهد.

در آخر هفته ها می توانید در امتداد ساحل دوچرخه‌سواری کنید یا قدم بزنید و در کنار ساحل در رستوران ها غذا بخورید.

منطقه کارتال یکی از مناطق مهم استانبول از که به شدت از لحاظ ساخت و ساز رشد چشمگیری دارد در این منطقه آپارتمان های لوکس پروژه های زیبایی ساخته شده که امکانات بسیار خوبی دارند برای مشاهده آپارتمان های مسکونی در منطقه کارتال به این خرید ملک در منطقه کارتال  مراجعه کنید.

نگاهی اجمالی به محله کارتال

محله کارتال استانبول در حال حاضر مساحتی به‌اندازه صدو چهل و هفت هزار مترمربع دارد که حومه محله‌ها اطراف را نیز در برمی‌گیرد. از جمله همسایگان این ناحیه می‌توان به سلطان بیلی (Sultanbeyli) از ناحیه غربی و سنجاق تپه (Sancaktepe) از شمال و در نهایت پندیک (Pendik) از شرق اشاره داشت. این محله بین سال‌ها 1923- 1987 در همسایگی گبزه (Gebze)، شیله (Şile)، بیکوز (Beykoz) و اوسکودار قرار داشته، بین سال‌های 1987 تا 2009 همسایه عمرانیه بوده و در نهایت در سال‌های 1928 تا 1992 و 2004 تا 2009 همسایه کادیکوی بوده است.

در واقع کارتال یکی از محله‌ها بسیار قدیمی استانبول شناخته می‌شود و در زمان‌ها قدیم ماهیگیران یونانی در آن زندگی می‌کردند. این محل به دلیل نزدیک بودن به خطوط دریایی در دوران بیزانس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. در دوره امپراتوری عثمان تمامی ساکنین کارتال را افراد ترک تشکیل داده بودند.

محله های کارتال استانبول

  • محله اورتا
  • محله آتالار
  • محله جویزلی
  • محله حریت
  • محله یالی
  • محله گوموش پینار
  • محله اسن تپه
  • محله اورهان تپه
  • محله یاکاچیک چارشی
  • محله یوکاری
  • محله اوقومومجو
  • محله یونوس
  • محله تاپسلوی
  • محله چاووش اوغلو
  • محله کارلیک تپه
  • محله پترول ایش
  • محله جمهوریت
  • محله کوردون بویو
  • محله سوقانلیک

محله کارتال از نگاه امروز

کارتال استانبول یکی از محله‌ها ساحلی در بخش آسیایی بوده که به جزایر پرنس و یالووا (Yalova) راه دارد اما اکثر مردم برای رفت و آمد بین این نواحی ترجیح می‌دهند از مسیر جاده استفاده کنند؛ چراکه دسترسی به محله کارتال استانبول از طریق جاده D100 که در واقع راه اصلی مابین آناتولی و پل بسفروس (Bosphorus) است، بسیار راحت‌تر خواهد بود.

علاوه بر آن جاده ساحلی توزلا (Tuzla) به بوستانجی (Bostancı) نیز یکی از مسیرهای زیبا و جذاب برای رفت و آمد بین مناطق ذکر شده است.

از جمله سایر امکانات محله کارتال می‌توان به فرودگاه سبیحا گوکجن (Sabiha Gökçen) در پندیک اشاره کرد که تنها 15 دقیقه با این محل فاصله دارد. به طور کل می‌تولن گفت کارتال سیستم حمل و نقل قوی دارد پس اگر قصد انتخاب این محله به‌عنوان مقصد مهاجرت را دارید از نظر رفت و آمد‌ها بین محله با مشکل مواجه نخواهید شد؛ دلیل این گسترش ارتباطات و رفت و آمدها به خاطر افزایش جمعیت سریع محله کارتال است که باعث شده توجه‌ها به پیشرفت، رونق و مجهز کردن این ناحیه بیشتر شود.

مجتمع‌ها لوکس و آپارتمان‌ها گران‌قیمت به‌سرعت در حال ساخت و افزایش در این محله هستند؛ طراحی و ساخت مسکن در کارتال استانبول رونق بسیاری دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا فروشگاه‌ها زیادی به‌سرعت در حال افزایش در سطح این منطقه باشند پس از نظر خرید و مغازه نیز با مشکل مواجه نخواهید شد.

از نظر تحصیلی باید بگوییم تعداد زیادی از مدارس خصوصی و دولتی معروف در محله کارتال وجود دارند؛ همچنین دانشگاه‌ها مال تپه و دانشگاه سلیمان شاه از جمله دانشگاه‌ها معروف و خصوصی کارتال هستند.

امکانات آموزشی و بهداشتی منطقه کارتال

  • ۴ بیمارستان دولتی
  • ۳ بیمارستان خصوصی
  • ۵ پلی کلینیک
  • ۹ مرکز پزشکی
  • دانشگاه (دانشگاه مرمره، دانشگاه علوم بهداشتی، دانشکده پرستاری، دانشگاه مالتپه، دانشگاه سلیمان)
  • سالن های کنسرت
  • موزه
  • تئاتر

دسترسی های منطقه کارتال استانبول

  • فرودگاه صابیحا گوکچن ۱۵ کیلومتر
  • کادیکوی ۱۶ کیلومتر
  • بوستانچی ۱۷ کیلومتر
  • تا تکسیم ۳۳ کیلومتر

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در منطقه کارتال استانبول در سال 2023

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه کارتال استانبول تا پایان دسامبر 2022 و شروع سال 2023 متوسط مبلغ 25 هزار لیر است.

جمعیت کارتال: 480.738 نفر

قیمت میانگین اکنونرشد سال 2022رشد دو سال گذشتهرشد چهار سال گذشته
25.000 لیر159,78 درصد450,77 درصد580,42 درصد
60,000,000 تومان   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات کارتال استانبول در سال 2023 به تومان

نام محلهقیمت به لیرقیمت به تومان
کوردون بویو44 هزار لیر105,600,000 تومان
اورهان تپه29 هزار لیر69,600,000 تومان
پترول ایش29 هزار لیر69,600,000 تومان
چاووش اوقلو28 هزار لیر67,200,000 تومان
آتالر27 هزار لیر64,800,000 تومان
کارلیک تپه25 هزار لیر60,000,000 تومان
جویزلی24 هزار لیر57,600,000 تومان
حریت19 هزار لیر45,600,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2023 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای لیر: 2400 تومان است.

تبدیل دلار به لیر: 18.9 میباشد.

برترین و معروف ترین پروژه کارتال ایست مارینا میباشد که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی کارتال در محله های کوردون بویو، اورهان تپه و کارلیک تپه  قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های کارتال استانبول در سال 2023 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی کارتال در سال 2023 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک کارتال در سال 2023 کلیک فرمایید.

منطقه کارتال و پروژه شهرسازی

به طور کلی در حال حاضر منطقه کارتال استانبول از وضعیت کیفی مسکن خوبی برخوردار است. بعد از وقوع زلزله سال 1999 درست زمانی که مردم از وجود یک خط گسل اصلی در این ناحیه آگاه شدند، ساخت‌وساز آپارتمان‌ها و خانه‌ها مسکونی در نواحی خطوط ساحلی متوقف شد تا جان افراد به خطر نیفتد. با وجود پیشرفت‌ها چشمگیر این محله تا چند سال آینده پیش‌بینی می‌شود که کارتال یک منطقه مهم و اصلی به شمار برود. یکی از مکان‌ها محبوب این ناحیه پارک چشمه آیزاما است که به محل تفریح ساکنین کارتال تبدیل شده است.

در چهارم ژوئن سال 2007، شهرداری بزرگ استانبول و شهردار سابق کارتال اعلام کردند که یک محیط جدید شهری در محله کارتال قرار است ساخته شود که پس از اتمام این پروژه کارتال، به استانبول جدید ترکیه تبدیل خواهد گشت. هدف اصلی این پروژه آن است که کارتال اولین شهر کاملا سبز در جهان شود. این طرح شامل ساخت مناطق تجاری، توسعه ساختمان‌ها مسکونی لوکس، اضافه کردن امکانات فرهنگی از جمله سالن تئاتر، کنسرت، انواع موزه‌ها و مکان‌ها گردشی و تفریحی برای ساکنین کارتال از جمله هتل‌ها تفریحی است در کل خرید ملک در کارتال استانبول در حال حاضر یک سرمایه گذاری مطمعن محسوب میشود.

جاذبه های گردشگری منطقه کارتال استانبول

جنگل آیدوس

جنگل آیدوس در شمال منطقه کارتال در استانبول است. یک منطقه تفریحی که برای پیک نیک بسیار مناسب است. آخر هفته ها به داخل جنگل بروید و از آب و هوای خوب آن لذت ببرید.

وقتی وارد جنگل می شوید یک حوضچه ۵ کیلومتری را می بینید یا می توانید کنار این حوزه بنشینید و یا از تپه ها بالا بروید و سری به طبیعت بزنید. جنگل آیدوس منظره بسیار زیبا و آرامی دارد.

ساحل کارتال

کارتال دارای خاک های شنی و رسی است. ساحل کارتال یکی از پرطرفدارترین سواحل قسمت آسیایی استانبول به حساب می‌آید که با داشتن امکانات بی نظیر مثل مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دوچرخه سواری، کافه و رستوران ها توانسته بسیاری از گردشگران را به سمت خود سوق دهد.

تپه دراگوس

تپه دراگوس بین کارتال و مال تپه قرار دارد.  وقتی در بالای این تپه بایستید می توانید جزایر آدالار را به خوبی مشاهده کنید. دراگوس در قرن ششم میلادی ساخته شده و امروزه به یکی از مهم ترین آثار گردشگری قسمت آسیایی تبدیل شده است.

تپه آیدوس

تپه آیدوس که به زبان ترکی به آن  Aydos Tapesi گفته می‌شود تپه ای است که در شمال منطقه کارتال قرار دارد.  قلعه این تپه ۵۳۷ متر بالاتر از سطح دریا است و یکی از بلندترین نقطه استانبول به حساب می آید. این قلعه با جنگل احاطه شده است .

نام آیلتس از قلعه آیدوس گرفته شده که در نیمه اول قرن ۶ توسط امپراتوری روم ساخته شده است.

منطقه کارتال استانبول

منطقه کارتال یکی از مناطق آسیایی در استانبول است که در سواحل دریای مرمره قرار دارد و از شرق با پندیک، از شمال با سنجاق تپه و از غرب با مال تپه همسایه است.

ویژگی های منطقه کارتال استانبول

همانطور که می دانید منطقه کارتال یکی از مناطق آسیایی استانبول است که بین پندیک و مال تپه واقع شده است. در زبان ترکی کلمه کارتال به معنی عقاب می باشد. یکی از مزایای منطقه کارتال این است که شما می توانید بین منظره جنگل و دریا برای آپارتمان خودتان انتخاب داشته باشید.

این منطقه دسترسی خوبی به تمامی مناطق را دارد و دارای دو خط مترو به موازات یکدیگر است. یکی خط متروی M4 که منطقه‌ی پندیک شروع می شود و از منطقه کارتال در راستای اتوبان D100 عبور کرده و در انتها به منطقه کادیکوی می رسد و خط متروی دیگر، خط متروی مارمارای است.

فاصله این منطقه تا فرودگاه صبیحا ۱۵ دقیقه و به خیابان بغداد که یکی از قشنگ ترین خیابان های استانبول است، ۲۰ دقیقه می باشد.

ساحل کارتال بیش از ۸ کیلومتر است و از لحاظ جغرافیایی همسایه جزیره‌ی بویوک آدا می باشد و این موضوع ارزش کارتال را از نظر گردشگری افزایش می دهد.

در کنار خط ساحلی ، شهرداری با ایحاد مراکز تفریحی و سرگرمی توانسته است موقعیت های خوبی را در راستای پر کردن اوقات فراغت برای ساکنین کسب کند.

تپه دراگوس جزء منطقه کارتال و یکی از گران ترین و لوکس ترین مناطق در استانبول است.

ادامه به تحصیل در کارتال

در این منطقه دانشگاه های زیادی از جمله دانشگاه مرمره و دانشکده پرستاری قرار دارد.

مراکز خرید منطقه کارتال

از مراکز خرید این منطقه می توان به مرکز خرید آسیا، M1 و ایست مارینا اشاره کرد.

از اماکن دیدنی این منطقه مجتمع تفریحی اسینتی، ساحل کارتال ، تپه دراگوس، جنگل آیدوس و تپه دیدنی آیدوس استانبول نام برد.

منطقه کارتال یک منطقه ساکت و آرام است که بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند در این منطقه زندگی کنند.

بیمارستان های منطقه کارتال

از بیمارستان های این منطقه می توان به بیمارستان دولتی کارتال، بیمارستان دولتی لطفی کردار که در محله جمیزلی واقع شده اند، و بیمارستان خصوصی بیرلیک که در محله اورتا قرار دارد اشاره کرد.

هتل های منطقه کارتال

بهترین هتل های منطقه کارتال، هتل گلدن دریم، هتل دگرند میرا و هتل تایتانیک بیزنس، پارک ۱۵۶ و هتل گراند پارک می باشد.

خرید و اجاره آپارتمان در کارتال

میانگین فروش یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع در منطقه کارتال 900.000 لیر می باشد.

نمودار تغییرات قیمت فروش در منطقه کارتال در بازه زمان یک ماه 20 درصد در سه سال 65 درصد و در پنج سال 120 درصد افزایش داشته است. همچنین میانگین قیمت اجاره یک آپارتمان برای ۱۰۰ متر مربع 8000 لیر می باشد که با توجه به نمودار تغییرات اجاره در این منطقه، در بازه زمانی یک ماه 30 درصد در سه سال 200 درصد و در پنج سال 250 درصد افزایش داشته است. در این نمودار کل جمعیتی که در منطقه کارتال هستند حدود۴۷۰.۰۰۰ نفر است که د یک سال با افزایش ۲.۶ روبرو بوده است.

وضعیت اقتصادی منطقه کارتال

وضعیت اقتصادی و اجتماعی در این منطقه، در سطح A قرار دارد که با توجه به جمعیت تراکم مسکن، موسسات بهداشتی، حمل و نقل عمومی، جرم و جنایت و رضایت از زندگی محاسبه میشود.‌ همچنین ۲۷ درصد این منطقه را افراد مجرد و ۶۱درصد را افراد متاهل تشکیل می دهند.

4.9/5 - (60 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کارتال

جزئیات

به روز شده در می 26, 2023 در 11:09 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 4,976,500لیر
  • متراژ ملک: 83 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht