آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان 3 خوابه نوساز در بشیکتاش استانبول

  • قیمت 13,176,000لیر
بشیکتاش
سه خواب فروش فقط نقدی مناسب شهروندی
خرید آپارتمان 3 خوابه نوساز در بشیکتاش استانبول
بشیکتاش
  • قیمت 13,176,000لیر

توضیحات

خلاصه خرید این ملک در بشیکتاش

فروش آپارتمان 3 خوابه نوساز در مرکز شهر استانبول. واقع در بشیکتاش و با فاصله چند دقیقه‌ای با تکسیم و بسفر. فرصت عالی سرمایه گذاری در املاک استانبول و اخذ شهروندی ترکیه در سال 2022 با خرید این ملک استثنایی در بشیکتاش.

مشخصات کلی:

  • نوع:  آپارتمان دوبلکس
  • تابعیت:  واجد شرایط
  • وضعیت:  ساخت جدید
  • پارکینگ: گاراژ
  • متراژ: 135 مترمربع
  • قیمت: 728530 یورو
خرید آپارتمان 3 خوابه نوساز در بشیکتاش استانبول

چرا این ملک را در بشیکتاش بخریم؟

اینجا در ترک گشت، ما بسیار مفتخریم که این فرصت سرمایه‌گذاری عالی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک آپارتمان نوساز ۳ خوابه مدرن و فروشی در بشیکتاش استانبول، که واقع در ۵۰۰ متری سواحل بسفر در منطقه معتبر بشیکتاش در بخش اروپایی شهر می‌باشد.

بشیکتاش بدون شک یکی از قدیمی‌ترین مناطق تاریخی استانبول است و منطقه‌ای است که شور و نشاط خاص و فرهنگ متنوعی را ارائه می‌کند، شامل مراکز هنری، موزه نیروی دریایی ترکیه که بیش از 100 سال پیش تأسیس شده است، کاخ معروف دلماباهچه و بازار باز فوق‌العاده می‌باشد. با این حال، همه آنها یک فضای تقریباً روستایی در قلب استانبول ارائه می دهند.

این منطقه برای غذاخوردن نیز بسیار محبوب است، زیرا مجموعه‌ای از رستوران‌های عالی، کافه‌ها، بارها و موارد دیگر، و همچنین غذا خوردن در بازار ماهی منطقه در میدان بشیکتاش را ارائه می‌دهد، که فضایی فوق‌العاده دارد و بسیار محبوب است.

بشیکتاش نگین ترکیه

در بشیکتاش خانه‌هایی با قیمت‌های مقرون به صرفه پیدا نمی‌شود، زیرا بسیاری از آنها مشرف به بسفر و پل زیبای سلطان محمت فاتح هستند. با این حال، علی‌رغم هزینه‌ها، آپارتمان‌های فروشی منطقه بشیکتاش بسیار محبوب است. سرمایه گذاران املاک از درآمد بسیار خوبی از اجاره برخوردار می شوند و بشیکتاش یک آدرس معتبر در مرکز شهر را ارائه می دهد.

خرید آپارتمان 3 خوابه نوساز در بشیکتاش استانبول

مکان و جزئیات این مجتمع در بشیکتاش

این آپارتمان نوساز مدرن و فروشی در بشیکتاش تقریباً در 3 کیلومتری شمال غربی میدان تکسیم و پارک گزی، در 500 متری شمال خط ساحلی بسفر و کاخ دلماباهچه، و حدود 4 کیلومتری غرب پل شهدای 15 جولای بر روی بسفر واقع شده است.

با خرید ملک در بشیکتاش منطقه‌ای بسیار مرکزی از شهر که امکانات فراوان و آدرسی معتبر دارد. در فاصله چند قدمی مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مدارس و کالج‌های متعدد، پارک‌ها، موزه‌ها، بانک‌ها و خودپردازها، مراکز بهداشتی خانواده و داروخانه‌ها، بیمارستان، و انبوه کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بارها و رستوران‌ها و غیره قرار دارد. در حالی که با یک سفر 2 تا 10 دقیقه‌ای می‌توان به بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و چندین مرکز خرید رسید.

با خرید این آپارتمان در بشیکتاش با 5 دقیقه رانندگی به بزرگراه E-5، خط متروبوس و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو دسترسی خواهید داشت، در حالی که ایستگاه‌های اتوبوس مختلف و سه پایانه کشتی‌ با پای پیاده در دسترس هستند. بنابراین، دسترسی به مناطق مختلف شهر برای همه آسان است، شما می توانید در کمتر از یک ساعت به فرودگاه جدید برسید، در کمتر از 30 دقیقه به ماسلاک و در 20 دقیقه به پل گالاتا بر فراز شاخ طلایی برسید تا برای بسیاری از جاذبه های مرکز شهر قدیمی به امینونو و سلطان احمد دسترسی داشته باشید.

دارای پارکینگ اختصاصی

این آپارتمان یکی از چندین مجتمع مسکونی بشیکتاش جدید است که شامل یک پارکینگ امن و یک لابی مشترک امن است که مستقیماً از خیابان عبوری وارد می شود. لابی پله ها و آسانسورها را برای دسترسی به هر طبقه ارائه می دهد و همه خانه ها با سیستم آیفون تصویری به لابی متصل هستند.

طراحی این آپارتمان دربشیکتاش

ما یک آپارتمان دوبلکس 3 خوابه در طبقه همکف را ارائه می دهیم که از لابی و از طریق یک درب امنیتی فولادی وارد می شود تا به راهروی پذیرایی برسد که با کاشی های کف سرامیکی سبک پوشانده شده است. این پذیرایی شامل یک راه پله باز شناور و پیچ در پیچ به طبقه بالا و منتهی به یک سالن بزرگ و ناهار خوری را ارائه می‌دهد که کفپوش لمینت نرم و گرمتر و پر از نور طبیعی را از میان دو مجموعه درب پاسیو ارائه می دهد. این درب‌ها به بیرون باز می شود تا به یک تراس مشترک گسترده و وسیع و باغ های چمن کاری شده را برسید که پله هایی را به یک خیابان فرعی ارائه می دهد، بنابراین، برای واحدهای طبقه همکف به عنوان نقطه دسترسی دوم می‌باشد.

خارج از راهرو، دری به یک آشپزخانه بسته باز می شود، یک آشپزخانه مدرن جمع و جور و کاملاً مجهز که با طیف وسیعی از واحدهای سفید، سطوح کار گرانیت خاکستری، پشتی با کاشی های سبک و کفپوش کاشی‌شده، تزئین شده است. بیرون راهرو نیز یک اتاق خواب وجود دارد. یک اتاق یک نفره با کفپوش لمینت و یک پنجره کوچک که به راهرو باز می‌شود.

اتاق خواب ها

از پله‌های شناور که نرده‌های آلومینیومی دارند بالا بروید تا یک منطقه نشیمن پیدا کنید که دسترسی به 2 اتاق خواب دیگر را فراهم می کند. هر دو اتاق خواب دو نفره هستند و کفپوش لمینت گرم دارند، هر دو شامل درهای پاسیو هستند که به بالکن های فرانسوی به سمت پایین باغ‌ها باز می شوند. همچنین این طبقه شامل یک اتاق دوش خانوادگی مدرن و کاشی کاری شده است که یک ماشین لباسشویی نیز دارد.

این آپارتمان جدید 3 خوابه فروشی در بشیکتاش در بازار املاک و مستغلات استانبول به صورت دیده شده، بدون مبله، آماده و شامل بیاض اشیا، سیستم گرمایش مرکزی گاز و یک واحد تهویه مطبوع در سالن / غذاخوری ارائه می شود. درب های پاسیو دارای کرکره برقی هستند.

کلام نهایی برای خرید این ملک در بشیکتاش

به طور کلی این ملک جدید و مدرن در مرکز شهر استانبول برای بازدید از شهر عالی، برای زندگی یک خانواده در تمام طول سال، یا یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری در استانبول بسیار ایده‌آل است، زیرا واقع در یک محله مرکزی معتبر است و امکانات رفاهی قابل دسترسی با پای پیاده، دسترسی آسان به تمام جاذبه های معروف شهر، نزدیکی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی برای رسیدن به تمام مناطق شهر و در یک فاصله پیاده‌روی کوتاه از خط ساحلی بسفر را ارائه می‌دهد.

برای خرید این آپارتمان در بشیکتاش و کسب جزئیات بیشتر همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم دوستانه ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ خواهند داد، مشاوره بی طرفانه و جزئیات درآمد احتمالی اجاره را ارائه می دهند و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید ملک ترکیه راهنمایی می کنند.

محل

شهر فرهنگی استانبول بسیار وسیع و پر جنب و جوش است. جمعیت انبوهی در حدود 15 میلیون نفر دارد که از ملیت های بسیاری از سراسر جهان تشکیل شده است.

قدمت معماری در استانبول به هزاران سال پیش می‌رسد. با این حال، آنها اغلب در مجاورت طیف وسیعی از ساختمان‌های مدرن تازه توسعه‌یافته، مراکز خرید بزرگ، بیمارستان‌های پیشرفته و مجتمع‌های مسکونی قرار دارند که برای تامین خانه‌های مدرن با کیفیت برای مردم ساخته شده‌اند. این توسعه در آینده نیز ادامه دارد و این شهر یک مرکز عالی برای سرمایه‌گذاری است.

فاصله ها

  • فاصله تا شهر: 3 کیلومتری میدان تکسیم
  • فاصله تا ساحل: 500 متری بسفر
  • فاصله تا فرودگاه: 43 کیلومتر
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در نوامبر 5, 2022 در 4:19 ب.ظ
  • قیمت: قیمت 13,176,000لیر
  • متراژ ملک: 135 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس : 1
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht