آسان انتخاب کنید

هزینه های خرید ملک در ترکیه

هزینه های خرید ملک در ترکیه

هزینه های خرید ملک در ترکیه

این راهنما برای اتباع خارجی تهیه شده است که مایلند اطلاعات گسترده ای در مورد هزینه های خرید ملک در ترکیه داشته باشند. با توجه به تجربه ما ، ما معمولاً به خریدارانمان توصیه می كنیم كه برای تأمین كلیه هزینه های خرید و سایر موارد اضافی همانطور كه ​​در زیر آمده است ، بودجه معقول 5٪ – 7٪ را به اضافه قیمت خرید اضافه كنند.

برای اینکه درک بهتری داشته باشید ، ما هزینه ها را در دو عنوان مختلف طبقه بندی کرده ایم. اولین مورد هزینه های یک بار خرید است که باید بپردازید تا بتوانید در ترکیه صاحب ملکی شوید که دیگر آن را پرداخت نمی کنید. دوم هزینه های مداوم سالانه برای نگهداری اموال شما پس از اینکه مالکیت رسماً به نام شما مبادله می شود.

هزینه های یک بار خرید یک ملک در ترکیه

مالیات برای مالکیت


هزینه خرید یک ملک در ترکیه این اساساً به عنوان مالیات خرید ملک در ترکیه شناخته می شود که 4 درصد بیش از ارزش شهرداری املاک و مستغلات مزبور پرداخت می شود. این مقدار حدود 60٪ از قیمت خرید است. به عنوان مثال ، اگر قیمت خرید 100.000 $ باشد ، شما 4٪ مالیات بیش از 60.000 $ ارزش شهرداری را پرداخت می کنید که به 2640 $ می رسد. شهرداری متغیر ارزش ملک را با توجه به مناطق و اندازه ها ارزیابی می کند ، بنابراین نباید نگران باشید که چرا مالیات کمتری پرداخت می کنید. این به نفع خریدار است و کلیه مراحل قانونی است.

حق الزحمه تمبر در هنگام ثبت ملک به نام شما در دفاتر اسناد رسمی پرداخت می شود. بنابراین ، اگر در حال خرید ملک خارج از طرح هستید ، در پایان کار ملک شهریه را پرداخت خواهید کرد.

V.A.T (مالیات بر ارزش افزوده) خارجی ها معاف هستند!


V.A.T با 1٪ برای توسعه که پروانه های ساختمانی قبل از 01.01.2013 اعطا شده است. برای پروژه های مجاز پس از این تاریخ ، V.A.T بسته به منطقه و سایر متغیرها بین 1٪ تا 18٪ است.

با این حال ، این مبلغ بیشتر در صورتی قابل پرداخت است که شما در حال خرید ملکی از یک پروژه خارج از برنامه یا در حال انجام هستید. اگر دارایی شما قبلاً به اتمام رسیده باشد ، احتمالاً V.A.T قبلاً به دولت پرداخت شده باشد ، بنابراین نیازی به پرداخت این هزینه ندارید.

لطفاً در مورد این هزینه برای یک ملک خاص س askال کنید ، تا بتوانیم اطلاعات صحیحی به شما بدهیم که آیا v.a.t برای این ملک پرداخت می شود یا خیر.

هزینه های دفتر اسناد رسمی


انتقال سند مالکیت املاک برای اینکه بتوانید مراحل قانونی انتقال سند مالکیت را به نام شما انجام دهید ، ما یا وکیل شما به یک وکالت نامه اعطا شده توسط دفتر اسناد رسمی نیاز خواهیم داشت. P.O.A فقط برای خرید ملک و مدیریت نیازهای رسمی از طرف شما محدود شده است.

همچنین گذرنامه شما باید توسط مترجم قسم خورده ترجمه شود و توسط دفاتر اسناد رسمی تأیید شود.

هزینه برآورد شده برای هر دو معامله حدود 750 TL است.

هزینه های ثبت قبوض


پس از ثبت رسمی ملک به نام شما در دفتر سند مالکیت ، مسئولیت های بیشتری برای مدیریت دارید. ما مقالات مورد نیاز را از طرف شما ترتیب خواهیم داد تا برق و آب شما آماده استفاده باشد. شما باید هزینه های اسقاط را به عنوان سپرده تأمین به مقامات گفته شده در حدود 1000 TL پرداخت کنید. این مبلغ پس از نهایی کردن اشتراک ها هنگام تخلیه ملک خود ، کاملاً قابل استرداد است.

بیمه زمین لرزه اجباری 150 TL (بر اساس مساحت 100 متر مربع)

هزینه کارگزاری: 0٪ (ما خدمات کارگزاری رایگان ارائه می دهیم.)

هزینه های مستمر پس از مالکیت مالکیت خود


بیمه اجباری زمین لرزه: 150 TL (بر اساس مساحت 100 متر مربع)

هزینه نگهداری:

این هزینه ثابت به مدیریت سایت شما پرداخت می شود و به صورت ماهانه پرداخت می شود. اگر ملک خود را اجاره کنید ، توسط مستاجر پرداخت می شود.

مالیات سالیانه: بین 0،1٪ – 0/2٪ برای واحدهای مسکونی.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه