آسان انتخاب کنید

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول

بازار املاک و مستغلات ترکیه بسیاری از خریداران خارجی را از سراسر جهان برای سرمایه گذاری یا زندگی جذب کرده است. بنابراین ، همه در تلاشند ملکی را خریداری و از آن بهره مند شوند تا از مزایایی که این معامله از جمله اقامت ترکیه یا تابعیت ترکیه فراهم می کند ، بهره مند شوند.
اما قبل از خرید ملک ، می توانید بین یک خانه معمولی یا یک مسکونی(سیته) در استانبول تردید کنید. ما به عنوان یک شرکت مشاور در زمینه املاک و مستغلات به دلیل مزایا و مزایایی که به آنها می دهند ، به شدت به مشتریان خود ترکیبات مسکونی را توصیه می کنیم.
ما در زیر این خدمات و امتیازات را لیست خواهیم کرد تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.
اگرچه ممکن است خانه های معمولی از نظر قیمت جذابیت بیشتری داشته باشند ، مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول شامل بسیاری از خدمات و امکانات است که به شما امکان می دهد از زندگی مناسب و راحت برخوردار شوید.


امنیت و ایمنی:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول مجهز به یک سیستم امنیتی کارآمد هستند. در حقیقت ، سیستمی از دوربین های پیشرفته در مناطق مختلف در محوطه مستقر شده و کارکنان هوشیاری آنها را به صورت شبانه روزی بررسی می کنند.
ورودی محوطه نیز توسط نگهبانان با یک سیستم بازشوی اتوماتیک کنترل می شود که اطمینان حاصل می کند فقط ساکنان یا مهمانان تأیید شده آنها به ساختمان وارد می شوند. بنابراین ، این مجموعه در برابر سو استفاده های غریبه ها یا سارقان محافظت می شود.
دسترسی به امکانات اجتماعی نیز توسط سیستم ورود خودکار کنترل می شود. بنابراین ، این امکانات را فقط با همسایگان خود به اشتراک خواهید گذاشت.
علاوه بر این ،مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول همچنین شامل سیستم ایمنی مانند کپسول های آتش نشانی در موارد اضطراری هستند.


ساختمانهای پیشرفته:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

در چند سال گذشته مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول نسبتاً مفهوم جدیدی است ، همه این ساختمانها با پتانسیلهای فن آوری عالی ساخته شده اند. این شامل تکنیک های مدرن و ابزارهای پیشرفته است. آپارتمان های بیشتر محوطه های مسکونی ترکیه به سیستم خانه هوشمند مجهز شده اند که به شما امکان می دهد حتی در بیرون از خانه نیز به راحتی خانه خود را کنترل کنید.

بیمه و مقاومت در برابر زلزله:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

خطر زلزله همیشه یک چالش بزرگ برای ترکیه در یک منطقه لرزه ای بوده است. احتمالاً امروزه به خصوص پس از زلزله های پی در پی که این کشور ماه های گذشته ، به یک نگرانی جدی تبدیل شده . اما اگر در یک مجتمع مسکونی(سیته)زندگی کنید می توانید با این مسئله راحت باشید.

در واقع ، پس از زلزله 1990 که خسارات زیادی به استانبول و Kocaeli وارد کرد ، دولت احتمال زمین لرزه موجود را در نظر گرفت و مجموعه ای از قوانین ساخت را وضع کرد و شرکت های خصوصی را ملزم به اجرای شرایط امنیتی لرزه ای کرد.
از آنجا که تقریباً تمام مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول در 5 سال گذشته ساخته شده اند ، همه آنها به اقدامات ضد لرزه ای را رعایت میکنند.
آنها همچنین برای خسارات ناشی از زلزله احتمالی بیمه می پردازند.


خدمات و امکانات اجتماعی:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول با تأمین تمام نیازهای شما بر اساس مفهوم زندگی درون مجموعه بنا شده است ، بنابراین مجبور به ترک مرزهای محوطه نخواهید شد.
در واقع ، این نیازهای روزمره شما مانند بازارها ، مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی را تأمین می کند. علاوه بر امکانات تفریحی مانند مرکز تناسب اندام ، سونا ، باغ ها ، استخرها ، کافه ها ، زمین های ورزشی و زمین های بازی. برخی از آنها حتی یک هتل 5 ستاره برای مهمانان شما در نظر گرفته اند.
علاوه بر این ، برخی از ترکیبات خدمات انتقال و دربان را ارائه می دهند. همه اینها با هزینه متوسط ماهیانه است.

حمل و نقل آسان:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

بیشتر مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول در نزدیکی یا مستقیماً در جاده های اصلی ساخته شده و حمل و نقل را در خلاف خانه های معمولی که بیشتر آنها بین خیابان های باریک ساخته شده اند ، تسهیل می کند.
علاوه بر این ، مجتمع های مسکونی به منظور افزایش ارزش پروژه های خود ، هنگام انتخاب زمین پروژه ، اغلب به گزینه های حمل و نقل عمومی توجه می کنند.


مکان استراتژیک:

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

علاوه بر اینکه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است ، ترکیبات مسکونی به طور کلی مکان جذابی نزدیک به نشانه های مهم شهر دارند تا شناسایی آن توسط ساکنان احتمالی به ویژه افراد خارجی را تسهیل کند.
علاوه بر این ، آنها نمای آپارتمان را از نظر دریا ، سبز یا شهر برای در نظر گرفتن فضای جذاب و آرام در نظر می گیرند.

مدیریت خوب و خدمات پس از فروش

مزایای خرید ملک در یک مجتمع مسکونی(سیته)  در استانبول

ویژگی ویژه ای که مجتمع مسکونی(سیته) در استانبول را بیش از خانه های معمولی متمایز می کند ، خدمات مدیریتی است که مسئولیت نگهداری و توسعه امکانات را سازماندهی و به دوش می کشد. همچنین از تعمیرات خانه مراقبت می کند و مشکلات و سو عملکرد را پیگیری می کند. در صورت نیاز می تواند خدمات اجاره ای را نیز ارائه دهد.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه