آسان انتخاب کنید

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2024 و قوانین جامع و قیمت مناطق استانبول

خرید ملک در ترکیه در سال 2023

سرفصل مطالب

در این پست میخواهیم نحوه ی خرید ملک در ترکیه و استانبول در سال 2024 را از صفر تا صد توضیح دهیم این یک راهنمای جامع برای خرید ملک در ترکیه و استانبول است پس با ما همراه باشید.

 

در بخش میانگین قیمت های خرید آپارتمان در مناطق مهم استانبول و از هر منطقه 10 محله را برای نمونه برای شما عزیزان قیمت گذاری کرده ایم.

ترک گشت با احترام اعلام میدارد  قیمتها و موجودی املاک به صورت روزانه در حال تغییر می باشد لطفاً جهت دریافت فایل های به روز و مناسب بودجه شما در سال 2024 با تیم مشاور املاک ایرانی ترک گشت ارتباط باشید.

همچنین شرکت ما نماینده رسمی بسیاری از پروژه های مطرح استانبول میباشد جهت دریافت بهترین قیمت و آفرهای روز با ما در ارتباط باشید.

ما در اینجا تلاش کردیم که برای دوستانی که اطلاعاتی از شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک و قیمتهای حدودی املاک استانبول و ترکیه را ندارند مطالبی را ارائه کنیم که ذهنیت مناسب تری را نسبت به سرمایه گذاری خرید ملک و دریافت شهروندی ترکیه در سال 2024 داشته باشند. ولی جهت خرید و مشاوره دقیق حضور شما در دفاتر ما الزامی میباشد.
با تشکر
تیم ترک گشت
سال 2024

قوانین جدید برای خرید ملک در ترکیه و استانبول:

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

قیمت های ارائه شده بر اساس میانگین قیمت آپارتمان نوساز در  مناطق متوسط شهرها ذکر شده است و نه براساس پایین ترین قیمت خرید خانه های قدیمی  ساخت در مناطق پایین شهرها(برای ارزان ترین ها یا لوکس ترین ها با ترک گشت تماس مستقیم داشته باشید.)

1. ایرانی های عزیزی که با خرید ملک اخذ اقامت ترکیه را دارند باید در نظر داشته باشند که طبق قوانین جدید حداقل مبلغ خرید ملک در شهرهای بزرگ ترکیه مانند استانبول و و آنکارا و آنتالیا حداقل باید ۷۵ هزار دلار(تقریبا 3.8 میلیارد تومان) باشد و برای شهر های کوچکتر با ۵۰ هزار دلار ( تقریبا 2.5 میلیارد تومان) شما می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید و به صورت سالیانه آن را تمدید نمایید.

نکته: ایرانی های عزیزی که در سال‌های گذشته ملکی را در ترکیه به قیمت کمتر خریداری کرده اند شامل قانون جدید نمی شوند.

البته اگر  قبلا از روی ملک با ارزش کمتر از حد مجاز اقدام به اخذ اقامت نکرده اید در واقع سال اولی محسوب شده و قادر به دریافت اقامت نخواهید بود.

2.هم میهنان عزیز ای که با خرید ملک در ترکیه قصد دریافت شهروندی و اخذ پاسپورت ترکیه را دارند بر اساس قانون جدید حداقل قیمت ملک از ۲۵۰ هزار دلار(12.5 میلیارد تومان) به ۴۰۰ هزار دلار (20 میلیارد تومان) افزایش یافته است.

3. توجه داشته باشید 3 مالک قبلی ملک دست دوم در ترکیه باید ترک بوده باشند وگرنه امکام دریافت شهروندی وجود نداره.

نکته بسیار مهم دیگر این است که قیمت ملک در ترکیه جدید آن به دلیل اینکه وام خرید ملک برای ترک ها با بهره بسیار کم ارائه می شود بسیار رشد داشته و متغیر است لطفاً اگر ملکی را می پسندید به سرعت آنرا قرارداد کنید در غیر این صورت قیمت آن افزایش و یا مالک از فروش آن صرف نظر می کند.

استانبول بهشت سرمایه گذاران ایرانی و روسی

بهترین املاک ترکیه، با کیفیت بالا و  بسیار لوکس به خریداران اروپایی، خاورمیانه و کشورهای عربی و همچنین سرمایه گذاران املاک روسی و ایرانی  ارائه می شود.  سازندگان در حال آماده شدن برای پروژه های بزرگ مسکن جدید در سراسر ترکیه هستند. مشاهده می شود که آماده سازی عالی و پروژه های بزرگ جدید برای ساخت و ساز آغاز شده است. شرکت های سازنده املاک و مستغلات در ترکیه می گویند که در سال 2024 سهام بزرگی از مسکن وجود خواهد داشت.  

در واقع تفاوتی با سال های گذشته ندارد و حقیقت اینجاست که آپارتمان های فروشی در ترکیه در سال 2024 ، پیشرفت آن را از رونقی که به دست می آورد متوقف نمی کند، بلکه گام های آن را تسریع می بخشد.  سال 2024 طرحی برای ترکیه در نظر گرفته می شود، زیرا این کشور دروازه چشم انداز خود برای سال 2024 ، سال صدمین سالگرد آن است. این بدان معناست که دولت به دلیل موفقیت هایی که از دست داده و به دلیل شرایطی که قبلا نتوانسته بود  به آن دست یابد، تلاش های خود را تا حد امکان تشدید خواهد کرد. ترکیه به خوبی از کاهش ارزش لیر آگاه است،

بنابراین برای مبارزه با تورم و کاهش ارزش ارز به ویژه در سال جاری، موانع غیرممکن را از بین خواهد برد.  همانطور که همیشه می بینیم دولت با سود بالای بانکی نیز مبارزه می کند، زیرا می خواهد سرمایه گذاران را در پروژه های حیاتی کشور جذب کند و نمی خواهد سرمایه گذاران پول خود را به عنوان سرمایه گذاری در بانک ها بگذارند.  

بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح میدهند با سپرده گذاری پول خود در بانک‌ها و کسب سود بالا، پایه‌های سودآوری را برای خود ایجاد کنند که باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری در پروژه های حیاتی می شود که بیشتر به نفع شهروندان ترکیه است تا بانکها.  

در اینجا ما هنوز نظر خود را بیان نکرده ایم، اما موضوع را توضیح می دهیم. اما تاثیر همه اینها بر بازار املاک در سال آینده چیست؟ . . .

فروش آپارتمان در سال 2024 در ترکیه

بازار املاک و مستغلات در ترکیه گسترده ترین بازار در بین سایر زمینه های سرمایه گذاری است، از زمانی که خارجی ها در سال 2012، اجازه مالکیت در ترکیه را پیدا کردند، سالانه هزاران سرمایه گذار را جذب می کند .

بر این اساس، ترکیه با وجود مالیات های پایینی که دولت از فروش املاک و مستغلات در ترکیه به دست می آورد، سالانه سود بالایی به دست می آورد تا به نوعی تشویق سرمایه گذاران خارجی باشد.  با این وجود، از یک سو، تقاضای زیاد برای املاک و مستغلات باعث افزایش سود برای دولت و مردم و از سوی دیگر برای سرمایه گذاران خارجی می شود.  از آنجایی که رابطه اساسی در این فرآیند، فروش بین خریدار خارجی و فروشنده ترکیه ای است، سرمایه گذار خارجی از بازده سود امیدوار کننده ای که ترکیه برای سرمایه گذاران خود تضمین می کند، سود می برد و فروشنده، یکی از طرفین معادله سود است.  همانطور که می بینیم، فعال ترین بازار، بازار املاک و مستغلات است. هیچ طرف بازنده ای در این معادله وجود ندارد.

حجم بالای خریداران آپارتمان در ترکیه

ترکیه سالانه حتی در سال گذشته  با وجود اینکه حجم سرمایه گذاری های آن تحت تاثیر آسیب های ناشی از ویروس کرونا در جهان قرار گرفته بود، به رکوردهایی دست یافت.  اما فروش املاک و مستغلات به دلیل سیستم محبوب فروش  در ترکیه که سیستم فروش آنلاین دارد، اصلا کاهش نیافته است.  در حالی که ترکیه، امسال با فروش املاک و مستغلات بیش از 50000 ملک برای خارجی ها، نسبت به سال 2021 ، در حال رسیدن به یک رکورد منحصر به فرد است.

 حتما می دانید که اگر یک ملک به ارزش 400،000 دلار در ترکیه خریداری کنید به شرط این که آن ملک را حداقل برای 3 سال نگه دارید، در طول کمتر  از سه ماه رسما پاسپورت ترکیه دریافت می کنید و شهروند ترکیه به حساب می آیید! نیاز به رزیدنس پرمیت و مدت زمان حداقل ماندن در کشور ندارید. همچنین، همسر و فرزندان زیر 18 سال شما هم واجد شرایط شهروندی می شوند. علاوه بر این، اگر فرزند بالای 18 سال دارید، اگر بخواهند می توانند به زندگی خود در ترکیه برای همیشه ادامه دهند.

اگرچه، ممکن است از خود بپرسید با خرید ملک در ترکیه برای چه باید شهروندی و پاسپورت ترکیه را بخواهم؟

در این پست، امیدواریم تا پاسخ بعضی از این سوالات مربوط خرید ملک در ترکیه را به شما بدهیم. رتبه پاسپورت ترکیه در جهان را بازگو می کنیم و همچنین اسناد و مدارکی که برای دریافت شهروندی ترکیه در ازای خرید ملک در ترکیه نیاز دارید.

کشورهای بدون ویزا با خرید ملک در ترکیه 

در سال های اخیر خرید خانه و ملک توسط ایرانیان  و سایر کشور ها در ترکیه به دلیل سیاست های تسهیل دهنده دولت ترکیه  افزایش پیدا کرده است.

نزدیکی ترکیه به ایران و فاصله پروازی کوتاه و  وجود مرز زمینی  ایران و ترکیه بسیاری از افراد را علاقه مند به خرید ملک و مستغلات در این کشور کرده است.

با توجه به قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه نسبت به ایران خرید خانه برای حفظ ارزش پول به ارز و همچنین گذراندن اوقات تفریحی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد.

همچنین با خرید خانه در ترکیه اقامت این کشور را برای خود و خانواده دریافت می کنید و حتی میتوانید تحت شرایطی که در ادامه توضیح می دهیم شهروندی ترکیه را نیز اخذ نمایید.

پاسپورت ترکیه دارای رتبه ۳۹ در جهان است و با پاسپورت ترکیه می توانید به ۷۱ کشور جهان بدون ویزا سفر کنید.

کسانی که پاسپورت ترکیه دارند می توانند بدون ویزا به 72 کشور سفر کنند.

همچنین با ویزای آنلاین می توانید به 7 کشور مثل استرالیا و عمان سفر کنید. و کشورهایی هم هستند که نیاز به ویزا دارند که غالبا شرایط سختی برای ترکیه در نظر نمی گیرند.

از  صفر تا صد شرایط خرید ملک در ترکیه در سال 2024 را  برای شما توضیح میدهیم.

قیمت خرید ملک در ترکیه

قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران از  حدودا ۱ میلیارد تومان در غرب استانبول مانند اسنیورت و سیلیوری شروع میشود.

برای خرید سوئیت ۴۰ متری در رزیدانس نوساز  قیمت در سال 2024 افزایش شدیدی داشته و از ۱۸۰ هزار لیر در سال 2021  به 900 هزار لیر در سال 2024 رسیده است .برای خرید ملک در ترکیه و در غرب استانبول  برای یک خانه 80 متری نرمال آپارتمان قدیمی  و دوخواب قیمت حدودی 900 هزار لیر یعنی 1.7 میلیارد تومان را دارد.

قیمت خرید آپارتمان در ترکیه در شهرهای دیگر به عنوان مثال در شهر سامسون حدود متری 20 هزار لیر– متری 36 میلیون تومان ( مشاهده املاک فروشی در شهر سامسون ترکیه در صاحییبندن کلیک)  و در اسکی شهیر حدود 20 هزار لیر-36میلیون تومان متری ( مشاهده املاک فروشی اسکی شهیر ترکیه در صاحیبندن اینجا) می باشد.

قیمت فروش خانه های قدیمی تر در محله های پایین حدودا نصف مبالغ بالا میباشد

در شهرهای  توریستی آنتالیا  و آلانیا این قیمت در حدود متری 18 هزار لیر- متری 32 میلیون تومان برای نرمال آپارتمان و حدودا متری 80 هزار لیر – متری 146 میلیون تومان برای مجتمع(مشاهده املاک فروشی بروز آنتالیا در صاحیبیندن) است.

همچنین قیمت خرید ملک در ترکیه در شهر های دیگر ترکیه ازمیر حدود قیمت خرید خانه برای هر متر مربع حدود شبیه آنتالیا محاسبه میشود برای رزیدانس ها و سیته های نوساز و نصف این مبالغ برای نرمال آپارتمان ها و خانه های دست دوم  در سال 2024 برآورد شده است.

نمونه هایی از خرید اقساطی ملک در استانبول

برای خرید اقساطی ملک در استانبول و ترکیه با تیم مشاور املاک ایرانی  ترک گشت در ارتباط باشید. ما پروژه‌های ویژه‌ای برای فروش داریم که بعضی از آنها آماده تحویل و برخی از آن ها آماده تحویل و سکونت برای خریدارن میباشند. و برخی در سال‌های آینده آماده تحویل خواهند بود با شرایط فروش عالی برای مشتریان ترک گشت در نظر گرفته شده است. برای خریداران ملک در استانبول ما آفرهای ویژه تا حتی اقساط ۶۰ ماهه و پیش پرداخت می ۳۰ تا ۵۰ درصد در نظر گرفتیم.برخی از پروژه های فروشی ما در استانبول به خریداران امکان دریافت اقساطی شهروندی ترکیه را می دهند.

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2021 و اقامت ترکیه

دلایل خرید ملک در ترکیه:

نکته مهم این است که چه ویژگی هایی در کشور ترکیه هست که فرد را به خرید خانه جذب میکند؟

  • در ترکیه نسبت به کشور های اروپایی و آمریکایی هزینه های جاری و مالیات بسیار  کمتری پرداخت میشود.
  • هزینه پایین  خورد و خوراک، پوشاک، رفت و آمد، تحصیل، خودرو، خانه، مالیات، اینترنت و…
  • از طرفی در ترکیه به اندازه لازم محصولات باکیفیت  و تازه با قیمت مناسب هست و خریدار نگرانی ندارد.
  • مراکز تفریحی و سرگرمی و گردشگری بسیاری در ترکیه وجود دارد که قابل رقابت با بهترین کشورهای دنیاست و هر گردشگری را جذب میکند.
  • خط  ساحلی و دریایی وسیع مدیترانه، اسکی، زمین های  ورزشی، دورچرخه سواری و اسکی نیز به وفور در ترکیه موجود است.
  • خرید ملک در ترکیه و اخذ شهروندی  بسیار سریع انجام میشود معمولا کمتر از چهارماه و دولت ترکیه این کار را برای رفاه حال اتباع خارجی انجام داده است.
  • تنوع بسیار خانه ها در نوع آپارتمانی، مجتمعی مثل رزیدانس ها و سیته ها، ویلاهای ساحلی در ترکیه میتوان پیدا کرد.
  •  میتوانید مبلغ خانه را قسطی بدون بهره پرداخت کنید اما همزمان سند هم به نام شما باشد.
  • سیستم حمل و نقل ترکیه کامل و به راحتی قابل دسترس است. از مترو، متروبوس، ترن گرفته تا هواپیما و سایر وسایل نقلیه در این کشور موجود است.
  • فرصت سرمایه گذاری مناسب با خرید ملک در ترکیه فراهم است و گرفتن شهروندی ترکیه بخه صورت اقساطی از این روش بسیار آسان است.

در بسیاری از کشور ها به راحتی شهروندی نمی دهند و حتی رفتار انسان دوستانه با مخاطب ندارند. اما نزدیک بودن فرهنگ مردم ترکیه با ایرانیان، خرید ملک در ترکیه را راحت کرده است. برای خرید ملک در ترکیه میتوانید با گروه ما همراه باشید و بهترین انتخاب و پیشنهاد را دریافت کنید. همچمین سرعت بالا در دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک حتی بدون دانستن زبان ترکی از عوامل بسیار مهم برای سرمایه گذاران است.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2021 و اقامت ترکیه

قیمت خرید هر مترمربع نرمال آپارتمان در ترکیه به پول ایران

نام شهرمتوسط قیمت خرید ملک در ترکیه برای هر متر مربع
استانبول25.000 لیر ( 42 میلیون تومان به پول ایران)
ازمیر19.000 لیر ( 32 میلیون تومان به پول ایران)
آنتالیا19000 لیر (32 میلیون تومان به پول ایران)
آنکارا16.000 لیر (27 میلیون تومان به پول ایران)
بدروم21000 لیر (36 میلیون تومان به پول ایران)
دنیزلی16000 لیر ( 27 میلیون تومان به پول ایران)

در مطلب زیر میانگین قیمت آپارتمان در استانبول و همچنین هر یک از مناطق آن به صورت جداگانه ذکر شده است. تا به شما خریداران و سرمایه گذاران محترم دید بهتری نسبت به گذشته و حال و آینده خرید ملک در ترکیه و استانبول را ارائه نماید.

از آنجایی که قیمت رزیدانس ها و مجتمع وابسته به کیفیت و سازنده و نوع فروش بسیار متفاوت است. قیمت فروش نرمال آپارتمان صفر و آماده را در سال 2024 به عنوان مرجع در نظر گرفتیم. برای اطلاع از قیمت رزیدانس ها و مجتمع ها لطفا به بخش پروژه ها مراجع فرمایید یا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید هر مترمربع نرمال آپارتمان در مناطق استانبول و محله های مهم به تومان و لیر در سال 2024

قیمت میانگین سال 2024

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

24.674 لیر

174 درصد

393 درصد

484 درصد

41  میلیون تومان

   

میانگین فروش قیمت متر مربع آپارتمان در منطقه ساریر به تومان و لیر در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان در استانبول برای فروش در منطقه سارییر در سال 2024 متوسط 71.401 لیر است.

با توجه به تغییرات قیمتی بازار املاک و مستغلات در استانبول، میانگین قیمت فروش مترمربع ملک در محلات سارییر در حال حاضر حدود ۵۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ لیر ترکیه‌ می‌باشد. با توجه به نوسانات بازار و عوامل مختلف، این رقم ممکن است در آینده تغییر کند. لازم به ذکر است که این مبلغ تنها برای ارائه یک تخمین است و در واقع قیمت‌ها به سبب موقعیت دقیق ملک، وضعیت بازار و عوامل دیگر، ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

جمعیت سارییر: 349.968 نفر

قیمت میانگین 2024

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

71.401  لیر

121,59 درصد

347,66 درصد

608,90 درصد

127,003,830 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع ملک در محلات سارییر استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

روملی حسار

105 هزار لیر

192,150,000 تومان

امیرگان

102 هزار لیر

186,660,000 تومان

ایستینیه

99 هزار لیر

181,170,000 تومان

ایازآقا

86 هزار لیر

157,380,000 تومان

حضورمحلسی

78 هزار لیر

142,740,000 تومان

ینی کوی

77 هزار لیر

140,910,000 تومان

ماسلاک

66 هزار لیر

120,780,000 تومان

زکریاکوی

53 هزار لیر

96,990,000 تومان

برترین پروژه های مسکونی در  سال های اخیر در منظقه سارییر در محله های ایازآقا و حضور محلسی انجام شده است. که از معروف ترین آنها میتوان به پروژه اسکای لند(صفر و دست دوم موجود است) و وادی استانبول فاز اول و وادی استانبول فاز دوم و همچنین پروژه ماسلاک 1453(فقط دست دوم) اشاره کرد. پروژه های جدید ویلایی هم غالبا در محله زکریاکوی با ویو بسفر ساخته شده اند. برای خرید انواع ویلا در استانبول با ترک گشت تماس بگیرید.

لطفا برای خرید آپارتمان در استانبول با کارشناسان ترک گشت در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه بشیکتاش در سال 2024 به تومان و لیر

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در استانبول و منطقه بشیکتاش در سال 2024 متوسط مبلغ 72.000 لیر است.

جمعیت بشیکتاش : 178.938 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

72.000  لیر

139.83 درصد

294.55 درصد

447.48 درصد

122,610,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در استانبول و محلات بشیکتاش در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

لوازیم

175 هزار لیر

303,780,000 تومان

کوروچشمه

125 هزار لیر

214,110,000 تومان

ببک

115 هزار لیر

192,150,000 تومان

اتیلر

97 هزار لیر

177,510,000 تومان

اولوس

95 هزار لیر

157,380,000 تومان

لونت

88 هزار لیر

150,060,000 تومان

ییلدیز

65 هزار لیر

107,970,000 تومان

گایرت تپه

55 هزار لیر

91,500,000 تومان

برای خرید خانه های خاص در استانبول با بهترین شرایط اقساطی با کارشناسان ترک گشت در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه شیشلی در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه شیشلی استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 42.000 لیر است.

جمعیت شیشلی : 284.294 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2022

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

42.000 لیر

248,05 درصد

432,66 درصد

516,91 درصد

65,880,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات شیشلی استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

هاربیه

164 هزار لیر

285,480,000 تومان

جمهوریت

82 هزار لیر

142,740,000 تومان

تشویکیه

66 هزار لیر

115,290,000 تومان

فولیا

59 هزار لیر

98,820,000 تومان

مجیدیه کوی

38 هزار لیر

69,540,000 تومان

مشروطیت

40 هزار لیر

65,880,000 تومان

اینونو

39 هزار لیر

64,050,000 تومان

گلبهار

24 هزار لیر

34,770,000 تومان

لطفا برای خرید ملک در استانبول با بهترین قیمت با کارشناسان ترک گشت در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه کادیکوی در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه کادیکوی استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 60.000 لیر است.

جمعیت کادیکوی: 284.294 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

60.000 لیر

123,50 درصد

365,05 درصد

573,35 درصد

95,160,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در استانبول و محلات کادیکوی در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

فنرباهچه

95 هزار لیر

150,060,000 تومان

جاده بوستان

88 هزار لیر

142,740,000 تومان

سوآدیه

75 هزار لیر

111,630,000 تومان

گزتپه

70 هزار لیر

104,310,000 تومان

ارنکوی

62 هزار لیر

95,160,000 تومان

فیکیرتپه

50هزار لیر

80,520,000 تومان

بستانجی

52 هزار لیر

75,030,000 تومان

اینونو

45 هزار لیر

64,050,000 تومان

برای خرید خانه های لاکچری در استانبول و جاده بغداد کادیکوی با ترک گشت در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول  منطقه بیکوز در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه بیکوز استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 43.700 لیر است.

جمعیت بیکوز: 248.595 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

43.700 لیر

123,50 درصد

365,05 درصد

573,35 درصد

79,971,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات بیکوز استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

آجارلر

80 هزار لیر

146,400,000 تومان

ریوا

51 هزار لیر

93,330,000 تومان

گورله

48 هزار لیر

87,840,000 تومان

آنادولوحساری

45 هزار لیر

82,350,000 تومان

باکلاجی

44 هزار لیر

80,520,000 تومان

چوبوکلو

40 هزار لیر

73,200,000 تومان

مرکز

30 هزار لیر

54,900,000 تومان

کاواجیک

25 هزار لیر

45,750,000 تومان

معمولا بهترین پروژه های بیکوز در محله آجارلر هستند. که بهترین پروژه آن آجاربلو میباشد که فاز دوم آن تا انتهای سال 2024 به صورت کامل تحویل میگردد.جهت دریافت اطلاعات پروژه آجاربلو با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

فاز اول و تحویل داده شده آجاربلو در اینجا.

اطلاعات فاز دوم پروژه آجاربلو در اینجا.

بهترین پروژه های ویلایی بیکوز در محله ریوا  واقع شده است.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی بیکوز کلیک.

برای خرید خانه های ارزان در استانبول با بهترین شرایط با کارشناسان ترک گشت در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه باکرکوی در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه باکرکوی استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 49  هزار لیر است.

جمعیت باکرکوی: 228.759 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

49.000 لیر

140,62 درصد

327,96 درصد

421,99 درصد

89,670,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات باکرکوی استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

آتاکوی

86 هزار لیر

157,380,000 تومان

یشیل یورت

68 هزار لیر

124,440,000 تومان

یشیل کوی

65 هزار لیر

118,950,000 تومان

شنلیک کوی

52 هزار لیر

95,160,000 تومان

باسین کوی

44 هزار لیر

80,520,000 تومان

زوحارات بابا

37 هزار لیر

67,710,000 تومان

کارتال تپه

35 هزار لیر

64,050,000 تومان

عثمانیه

30 هزار لیر

54,900,000 تومان

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی باکرکوی در محله آتاکوی هستند..جهت دریافت اطلاعات پروژه های باکرکوی با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

بهترین پروژه های ویلایی باکرکوی در محله شنلیک کوی( فلوریا)  واقع شده است.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی فلوریا  در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه اسکودار در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه اسکودار استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 31 هزار لیر است.

جمعیت اسکودار: 525.395 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

71.000 لیر

179,40 درصد

435,60 درصد

502,84 درصد

129,930,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات اسکودار استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

کوزگونجوک

78 هزار لیر

142,740,000 تومان

بیلربی

76 هزار لیر

139,080,000 تومان

بورهانیه

78 هزار لیر

142,740,000 تومان

آلتین زاده

78 هزار لیر

142,740,000 تومان

آجی بادام

76 هزار لیر

139,080,000 تومان

کندیلی

73 هزار لیر

133,590,000 تومان

بارباروس

71 هزار لیر

129,930,000 تومان

چنگل کوی

78 هزار لیر

142,740,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیار متفاوت میباشد.

برترین و معروف ترین پروژه اسکوار پروژه عمار اسکوئر میباشد. مشاهده اطلاعات پروژه عمار کلیک. که در محله اونالان قرار گرفته است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی اسکودار در محله های آلتین زاده، کندیلی و چنگل کوی قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های اسکودار استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

بهترین پروژه های ویلایی اسکودار در محله کندیلی واقع شده اند.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی اسکودار در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

بهترین آپارتمان های فروشی برای خرید در استانبول ویلایی آپارتمانی با ویوی بسفر با مشاور املاک ایرانی ترک گشت.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه بیلیک دوزو در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه بیلیک دوزو استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 17 هزار لیر است.

جمعیت بیلیک دوزو: 398.122 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

17.000 لیر

157 درصد

392,15 درصد

577,18 درصد

31,110,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات بیلیک دوزو استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

مارمارا

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

ساحیل

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

ادنان قهوه چی

21 هزار لیر

75,030,000 تومان

گورپینار

19 هزار لیر

34,770,000 تومان

کاواکلی

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

باریش

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

یعکوپلو

14 هزار لیر

25,620,000 تومان

جمهوریت

11 هزار لیر

20,130,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

برترین و معروف ترین پروژه بیلیک دوزو پروژه دنیز استانبول میباشد. مشاهده اطلاعات پروژه دنیز استانبول کلیک. که در محله مارمارا قرار گرفته است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی بیلیک دوزو در محله های مارمارا، ادنان قهوه چی و ساحیل قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های بیلیک دوزو استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

بهترین پروژه های ویلایی بیلیک دوزو در محله مارمارا و گورپینار واقع شده اند.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی فروشی بیلیک دوزو در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه مال تپه در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه مال تپه استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ27  هزار لیر است.

جمعیت مال تپه: 525.566 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2022

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

27.000 لیر

166,72 درصد

418,15 درصد

554,99 درصد

49,410,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات مال تپه استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

چنار

32 هزار لیر

58,560,000 تومان

ایده آل تپه

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

یالی

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

باشی بیوک

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

جویزلی

30 هزار لیر

54,900,000 تومان

کوچوک یالی

29 هزار لیر

53,070,000 تومان

آلتای چشمه

28 هزار لیر

51,240,000 تومان

آلتین تپه

28 هزار لیر

51,240,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

برترین و معروف ترین پروژه مال تپه نیدا پارک کوچوک یالی استانبول میباشد. که درحال حاضر فاز جدید آن در حال ساخت است و دارای اقساط 40 ماهه میباشد.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی مال تپه در محله های چنار، کوچوک یالی و یالی قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های مال تپه استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی مال تپه در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

ما بهترین فرصت های سرمایه گذاری با خرید ملک و زمین در استانبول را به مشتری های خاصمون ارائه میکنیم.

برای ما حفظ سرمایه و افزایش آن در اولویت است.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه کوچوک چکمجه در سال 2024

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه کوچوک چکمجه استانبول درسال 2024 متوسط مبلغ 20 هزار لیر است.

جمعیت کوچوک چکمجه: 525.566 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

20.000 لیر

171,97 درصد

312,29 درصد

480,21 درصد

36,600,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات کوچوک چکمجه استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

آتاکنت

34 هزار لیر

62,220,000 تومان

فاتح

32 هزار لیر

58,560,000 تومان

یاریم بورگاز

24 هزار لیر

43,920,000 تومان

کارتال تپه

23 هزار لیر

42,090,000 تومان

هالکالی

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

بش یول

21 هزار لیر

38,430,000 تومان

جنت محلسی

20 هزار لیر

36,600,000 تومان

جمهوریت

19 هزار لیر

34,770,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه کوچوک چکمجه نیدا بلو لیک میباشد که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی کوچوک چکمجه در محله های آتاکنت، جنت محلسی و هالکالی  قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های کوچوک چکمجه استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی کوچوک چکمجه در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک کوچوک چکمجه در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه کارتال در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه کارتال استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 25 هزار لیر است.

جمعیت کارتال: 480.738 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2024

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

25.000 لیر

159,78 درصد

450,77 درصد

580,42 درصد

45,750,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات کارتال استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

کوردون بویو

44 هزار لیر

80,520,000 تومان

اورهان تپه

29 هزار لیر

53,070,000 تومان

پترول ایش

29 هزار لیر

53,070,000 تومان

چاووش اوقلو

28 هزار لیر

51,240,000 تومان

آتالر

27 هزار لیر

49,410,000 تومان

کارلیک تپه

25 هزار لیر

45,750,000 تومان

جویزلی

24 هزار لیر

43,920,000 تومان

حریت

19 هزار لیر

34,770,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه کارتال ایست مارینا میباشد که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی کارتال در محله های کوردون بویو، اورهان تپه و کارلیک تپه  قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های کارتال استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

جهت مشاهده برترین پروژه ویلایی و آپارتمانی کارتال در سال 2024 با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک کارتال در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه اسنیورت در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه اسنیورت استانبول درسال 2024 متوسط مبلغ 13 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان در اسنیورت استانبول از حداقل 8 هزار لیر (21.6 میلیون تومان) و حداکثر 22 هزار لیر(59.3میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های دست دوم و مجتمع کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت اسنیورت: 977.489 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

13.000 لیر

145,89 درصد

360,15 درصد

452,70 درصد

23,790,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات اسنیورت استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

کوزا

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

اسکنت

21 هزار لیر

38,430,000 تومان

ظفر

20 هزار لیر

36,600,000 تومان

اورهان قاضی

19 هزار لیر

34,770,000 تومان

گوک اولر

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

بارباروس

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

مولانا

17 هزار لیر

31,110,000 تومان

ایستکلال

8 هزار لیر

14,640,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه اسنیورت کوزاپارک، باباجان، نویستا و مجتمع های استوری میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های دلتا دبی  کامفورت و حیات پارک درحال ساخت و تحویل میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی اسنیورت در محله های کوزا، بارباروس و گوک اولر  قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های اسنیورت استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک اسنیورت در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در آتاشهیر منطقه آتاشهیر در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه آتاشهیر استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 31 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان از حداقل 12 هزار لیر (32.4 میلیون تومان) و حداکثر 54 هزار لیر(145 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های دست دوم و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت آتاشهیر: 427.217 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

31.000 لیر

166,00 درصد

472,03 درصد

535,74 درصد

56,730,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات آتاشهیر استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

بارباروس

53 هزار لیر

96,990,000 تومان

آتاتورک

49 هزار لیر

89,670,000 تومان

کوچوک کوی

39 هزار لیر

71,370,000 تومان

ینی شهیر

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

اورنک

26 هزار لیر

47,580,000 تومان

اینونو

23 هزار لیر

42,090,000 تومان

ینی چاملیجا

20 هزار لیر

36,600,000 تومان

میمار سینان

12 هزار لیر

21,960,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه آتاشهیر آندرومدا گولد، واریاپ مردیین، پالادیوم تاور و متروپل استانبول میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های اوتو آتاشهیر و آتاشهیر مدرن درحال ساخت و تحویل میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی آتاشهیر در محله های عزت پاشا، بارباروس و ینی شهیر قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های آتاشهیر استانبول در سال 2024 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک آتاشهیر در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه عمرانیه در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه عمرانیه استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 26 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم از ارزان ترین 9 هزار لیر (17 میلیون تومان) و حداکثر 69 هزار لیر(127 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت عمرانیه: 726.758 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

26.000 لیر

169,66 درصد

447,46 درصد

580,83 درصد

47,200,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات عمرانیه استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

فینانس کنت

69 هزار لیر

126,270,000 تومان

ینی شهیر

57 هزار لیر

104,310,000 تومان

سلطان محمت

44 هزار لیر

80,520,000 تومان

تان تاوی

38 هزار لیر

69,540,000 تومان

یامان اولر

35 هزار لیر

64,050,000 تومان

سیته

30 هزار لیر

54,900,000 تومان

دوملوپینار

12 هزار لیر

21,960,000 تومان

توپآجی

8 هزار لیر

14,640,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه عمرانیه رویا نووآ، فینانس اولری، اوریا پارک استانبول و سینپاش پالاس و کوآترو میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های نارلی باهچه اولری و لیمونلو باهچه اولری درحال ساخت و تحویل میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی عمرانیه در محله های ینی شهیر، یامان اولر و تاتلی سو قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های آتاشهیر استانبول در سال 2024 با تیم فروش املاک ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک عمرانیه در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه کایتهانه در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه کایتهانه استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 27 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم در کایتهانه از ارزان ترین 17 هزار لیر (31 میلیون تومان) و حداکثر 66 هزار لیر(120 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت کایتهانه: 454.550 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2022

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

27.000 لیر

209,16 درصد

424,92 درصد

594,43 درصد

49,400,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات کایتهانه استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

حمیدیه

66 هزار لیر

120,780,000 تومان

سیران تپه

35 هزار لیر

64,050,000 تومان

مرکز

34 هزار لیر

62,220,000 تومان

طلعت پاشا

27 هزار لیر

49,410,000 تومان

چلک تپه

26 هزار لیر

47,580,000 تومان

چالایان

21 هزار لیر

38,430,000 تومان

سلطان سلیم

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

هارمان تپه

16 هزار لیر

29,280,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه کایتهانه ایستووا، پروژه های نف، آوانگارت و صبا فلت و صبا سوئیت میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های پورتا وادی و آوروپا کانوتلری درحال ساخت و تحویل میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی کایتهانه در محله های حمیدیه، سیرانتپه و مرکز قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های کایتهانه استانبول در سال 2024 با تیم فروش املاک ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک کایتهانه در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه بی اوغلو در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه بی اوغلو استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 36 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم در بی اوغلو از ارزان ترین 16 هزار لیر (29 میلیون تومان) و حداکثر 99 هزار لیر(181 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت بی اوغلو: 233.322 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

36.000 لیر

272.47 درصد

466.12 درصد

542.12 درصد

65,880,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات بی اوغلو استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

شهیت موهتر

99 هزار لیر

181,170,000 تومان

برکت زاده

81 هزار لیر

148,230,000 تومان

استقلال

80 هزار لیر

146,400,000 تومان

کیلیچی پاشا

66 هزار لیر

120,780,000 تومان

توم توم

54 هزار لیر

98,820,000 تومان

جهانگیر

47 هزار لیر

86,010,000 تومان

پیاله پاشا

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

ینی شهیر

16 هزار لیر

29,280,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و معمولا قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه بی اوغلو پیاله پاشا، تکسیم 360، بنتسا بی اوغلو و الیسیوم بی اوغلو و هاجیمی گاردنز میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی بی اوغلو در محله های شهیت موهتر واستقلال قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های بی اوغلو استانبول در سال 2024 با تیم فروش املاک ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک بی اوغلو در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه باشاک شهیر در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه باشاک شهیر استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 28 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم در باشاک شهیر از ارزان ترین 14 هزار لیر (26 میلیون تومان) و حداکثر 45 هزار لیر(83 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت باشاک شهیر: 503,243 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2022

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

28.000 لیر

88.40 درصد

327.49 درصد

645.68 درصد

75,600,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات باشاک شهیر استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

ایکی تلی

45 هزار لیر

82,350,000 تومان

ضیا گوکلپ

34 هزار لیر

62,220,000 تومان

باهچه شهیر.1

32 هزار لیر

58,560,000 تومان

باشاک

32 هزار لیر

58,560,000 تومان

باشاک شهیر

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

کایاباشی

28 هزار لیر

51,240,000 تومان

آلتین شهیر

14 هزار لیر

25,620,000 تومان

گورجین تپه

14 هزار لیر

25,620,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه باشاک شهیر مال آف استانبول، آقا اوغلو مای هوم، ماورا باشاک شهیر و مدیکوله استانبول و اولمپیا پارک اولری میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی باشاک شهیر در محله های ضیا گوکلپ و ایکی تلی قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های باشاک شهیر استانبول در سال 2024 با تیم فروش مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک باشاک شهیر در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه زیتون بورنو در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه زیتون بورنو استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 32 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم  در زیتون بورنو از ارزان ترین 20 هزار لیر (36 میلیون تومان) و حداکثر 120 هزار لیر(219 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت زیتون بورنو: 292,616 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

32.000 لیر

102 درصد

476.15 درصد

629.63 درصد

86,400,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات زیتون بورنو استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

کازلی چشمه

120 هزار لیر

219,600,000 تومان

سیتنی ضام

52 هزار لیر

95,160,000 تومان

مال تپه

50 هزار لیر

91,500,000 تومان

سومر

32 هزار لیر

58,560,000 تومان

مرکزافندی

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

نیوبورن

24 هزار لیر

43,920,000 تومان

نوری پاشا

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

یشیل تپه

20 هزار لیر

36,600,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

برترین و معروف ترین پروژه زیتون بورنو یدی ماوی( پایان فروش دست اول)، بویوک یالی( پایان فروش دست اول)، لوکا محل و استانبول پانوراما و سلنیوم پارک میباشند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی زیتون بورنو در محله های کازلی چشمه و در مجاورت جاده کندی و خط ساحلی دریای مرمره قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های زیتون بورنو استانبول در سال 2024 با تیم فروش مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک زیتون بورنو در سال 2024 کلیک فرمایید.

میانگین قیمت خرید مترمربع آپارتمان در استانبول منطقه پندیک در سال 2024

میانگین قیمت واحد متر مربع آپارتمان برای فروش در منطقه پندیک استانبول در سال 2024 متوسط مبلغ 24 هزار لیر است.

حداقل قیمت هر مترمربع نرمال آپارتمان دست دوم در پندیک از ارزان ترین 8 هزار لیر (15 میلیون تومان) و حداکثر 37 هزار لیر(68 میلیون تومان) در سال 2024 است. قیمت آپارتمان های صفر و رزیدانس کاملا متفاوت است. جهت اطلاع تماس لطفا.

جمعیت پندیک: 750,435 نفر

قیمت میانگین اکنون

رشد سال 2023

رشد دو سال گذشته

رشد چهار سال گذشته

24.000 لیر

133 درصد

520.65 درصد

729.12 درصد

64,800,000 تومان

   

میانگین قیمت فروش مترمربع آپارتمان در محلات پندیک استانبول در سال 2024 به تومان

نام محله

قیمت به لیر

قیمت به تومان

باتی(ساحلی)

37 هزار لیر

67,710,000 تومان

باهچه لی اولر

31 هزار لیر

56,730,000 تومان

یشیل باغلر

30 هزار لیر

54,900,000 تومان

دوئو(ساحلی)

28 هزار لیر

51,240,000 تومان

کایانارجا(ساحلی)

22 هزار لیر

40,260,000 تومان

اورهان قاضی

18 هزار لیر

32,940,000 تومان

صنایع

14 هزار لیر

25,620,000 تومان

کوورنا

8 هزار لیر

14,640,000 تومان

لازم به ذکر است قیمت های ذکر شده برای هر متر مربع نرمال آپارتمان در سال 2024 میباشد و قیمت پروژه ها و مجتمع ها بسیارمتفاوت میباشد.

مبنای قیمت های محاسبه شده 

دلار : ۵۵ هزارتومان

لیر : ۱۹۱۰ تومان

هر دلار: ۳۱ لیر

جهت دریافت اطلاعات پروژه های پندیک استانبول در سال 2024 با تیم فروش مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.

برای خرید انواع آپارتمان های صفر و دست دوم در استانبول با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده املاک پندیک در سال 2024 کلیک فرمایید.

ادامه دارد…

حداقل قیمت خرید خانه در ترکیه

در ترکیه حداقل قیمت برای خانه های کوچک و بدون اتاق خواب  که سوئیت نامیده می شوند در رزیدانس های نوساز در غرب استانبول  در سه ماهه دوم سال 2024 حدود 1.5 میلیون لیر( 2.7 میلیارد تومان) و بدون کمیسیون و  بدون واسطه بود که در سه ماهه سوم تقریبا ثابت بوده و به 1.6 میلیون لیر( 2.9 میلیارد تومان) رسیده است. قیمت خانه های دست دوم میتواند متفاوت و کاملا توافقی  و همراه با 2 درصد کمیسیون باشد.

واحدهای دست دوم در مجتمع های فول امکانات اسنیورت در قیمت کمتر از 1 میلیون لیر ( 2.7 میلیارد تومان) هم موجود است. که متاسفانه مناسب اخذ اقامت در سال 2024 نمیباشند.

قیمت خرید ملک در ترکیه در شهرهای کوچک تر نیز کمتر است ولی فروش آنها در آینده نیز میتواند زمان بر باشد.

شما با مبلغ 750 هزار لیر نیز میتوانید در ترکیه  و حتی استانبول ملک خریداری کنید اما ما خرید خانه های ارزان قیمت را پیشنهاد نمیکنیم زیرا مناسب اخذ اقامت سال 2024 در ترکیه نمیباشد.

در ادامه فایل های متنوع مربوط به خرید ملک در استانبول از قبیل رزیدانس  سیته نرمال آپارتمان و املاک دست دوم و نقدی و اقساطی را معرفی می کنیم.

 خرید ملک یکی از بهترین روش سرمایه گذاری محسوب می شود ضمن اینکه ما  خرید مغازه و خرید رستوران و همچنین خرید هتل را نیز به شما هم میهنان عزیز جهت سرمایه گذاری در ترکیه پیشنهاد میکنیم که جزء خدمات مجموعه ترک گشت میباشند.

  

 خرید ملک ارزان در ترکیه

در ترکیه ملک های ارزان زیادی برای فروش وجود دارد که فرصت بسیار مناسبی برای خرید در نگاه اول محسوب میشود و بسیار ایده آل به نظر میرسند اما از دید کارشناسی برای سرمایه گذاری مناسب نیستند و بعدها برای مالک دردسر ساز میشوند.

قیمت ملک های ارزان در ترکیه از حدود 2 میلیارد تومان در سال 2024 (به لیر 1800 تومانی محاسبه شده) به پول ایران شروع می شوند.

این ملک های ارزان حتی در شهرهایی مانند استانبول نیز هستند و این املاک همان شناسنامه شما خواهند شد و مالک آنها تنها شما خواهید بود  .

همچنین شما میتوانید بسیاری از خانه ها را در سال 2024 در ترکیه  پیش خرید کنید که در حال حاضر میتوانیئ با پرداخت ۳۵% .پیش و اقساط برابر ۴۸ ماهه در مناطقی مانند آوجیلار  در بخش اروپایی یا کارتال در بخش آسیایی با ویوی دریا صاحب خانه شوید

پیش خرید خانه هم یکی از روش های آسان برای خانه دار شدن در ترکیه و اخذ اقامت یا شهروندی در سال 2024 است.5

اجاره روزانه و ماهیانه آپارتمان در استانبول

چند نمونه از خانه های ارزان در اسنیورت استانبول

چنانچه قصد خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در ترکیه را دارید چندان خرید ملک در غرب استانبول مانند مناطقی مثل اسنیورت بیلیک دوزو سیلیوری یا بیوک چکمجه را به شما پیشنهاد نمی کنیم. هرچند در این مناطق شرایط بسیار مناسبی برای خریداران در نظر گرفته شده است اگر مقایسه بین افزایش اجاره بها و قیمت ملک در سالهای گذشته در مناطق مختلف استانبول را داشته باشید متوجه خواهید شد که مناطق دیگری نیز وجود دارند که با همین سرمایه شما میتوانند در آینده سوددهی بسیار مناسب تری داشته باشند.ولی بنا به وظیفه و جهت آشنایی شما ایرانی های عزیز ما تعدادی از پروژه های مطرح منطقه اسنیورت را برای شما در اینجا در نظر گرفته ایم.همانطور که در سال گذشته ما شاهد بودیم اسنیورت اولین منطقه بود که بعد از فاتح به عنوان منطقه ممنوعه در نظر گرفته شد. پس این را در نظر داشته باشید که ممکن است در آینده‌ای نزدیک خیلی از مناطق دیگر غرب استانبول نیز شاهد همین مشکل باشد. پس  چنانچه قصد سرمایه گذاری مطمئن و پربازده  در استانبول را دارید با ما در ارتباط باشید. کارشناسان بخش فروش ملک ما آفر های بسیار استثنایی با شرایط پرداخت مناسب در همه مناطق استانبول برای شما داریم. در سال 2024 تعداد مناطق ممنوعه برای دریافت اقامت ترکیه افزایش داشته و این مناطق فقط برای شهروندی مناسب هستند و نه سرمایه گذاری و اقامت در استانبول. جهت دریافت مشاوره اختصاصی درباره خرید ملک در استانبول با تیم مشاور املاک ایرانی ترک گشت در ارتباط باشید.

چه نکاتی هنگام خرید ملک در ترکیه باید رعایت شود؟

کدام شهر ترکیه برای خرید ملک در سال 2024 بهتر است؟  استانبول، ازمیر، آنتالیا، آنکارا یا آنالیا کدام شهر را میخواهید برای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه را انتخاب کنید؟ شرایط هر شهر + هزینه هایی که لازم است داشته باشید متفاوت است. مثلا اقامت در استانبول هزینه بیشتری نسبت به آنتالیا و آنکارا از شما میگیرد.

  • هدف شما از خرید ملک در ترکیه  در سال 2024 چیست؟ اقامت ؟ شهروندی؟ سرمایه گزاری؟ زندگی دائم یا موقت؟
  • محلی که انتخاب میکنید ساحلی است یا داخل شهر؟
  • مراکز خرید و درمانی و آموزشی چقدر در حوالی محل سکونت شما وجود خواهد داشت؟
  • اینکه  آیا ملک آپارتمانی میخواهید یا ویلایی، اداری یا تجاری؟
  • ملک چند خواب؟ بالکن دار؟ و کدوم طبقات؟
  • چه نوع امکاناتی  خرید ملک برای شما اهمیت دارد؟
  • دقت کنید با چه فروشنده ای قرارداد میبندید؟ که بعد از خرید ملک، خانه را به نام تان بزند.
  • تحویل ملک دقیقا چه زمانی است؟ و آیا خسارت دیرکرد وجود دارد؟

این قضیه بسیار مهم است و لازم است دقت داشته باشید. گرچه قوانین و سیستم های مشخصی در ترکیه برای خرید ملک و  آپارتمان در سال 2024 هست که اگر به خوبی استفاده کنید دچار مشکل نخواهید شد و قطعا در آینده باعث تضمین آرامش و سود شما خواهد شد . اما همیشه باید احتیاط کرد. برای رفع این مشکل و مشکلات مشابه، باید از سیستم تاپوتاکاس استفاده کنید که در ادامه آمده است.

  • محل زندگی شما مانند یک شهر مدرن است یا مجتمع مسکونی یا آپارتمانی(سیته رزیدانس یا نرمال آپارتمان)؟
  •  اگر خانواده هستید و دارای فرزند… مدرسه، مهد کودک، فضای ورزشی و استخر سرپوشیده و امثالهم چقدر به محل زندگی شما نزدیک است؟
  • خانه شما چقدر به شریان های اصلی شهری مانند اتوبان، فرودگاه، مرکز شهر، مراکز خرید، دانشگاه و مترو نزدیک است؟
  • آیا ملک در محدوده ای هست که امکان پیشرفت در آینده داشته باشد و اگر خواستید تغییر مکان دهید ویا خانه خود را بفروشید آیا با مشکل روبرو خواهید شد یا خیر؟
  • آیا منطقه  توسعه مطنقه شهری  تکمیل شده مانند منطقه ساری یر و بشیکتاش و یا در حال توسعه و تکمیل است و چه روندی را طی کرده مانند کادیکوی و باکیرکوی؟

 

خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت

در سال 2024 با خرید هر ملکی در ترکیه می توانید اقامت ترکیه را بگیرید توجه داشته باشید اقامت و شهروندی دو موضوع کاملا متفاوت هستند.

البته تنها راه اخذ اقامت ترکیه خرید ملک نمی باشد

لازم به ذکر است این اقامت به خود و افراد خانواده زیر ۱۸سال تعلق میگیرد

اما اگر ملک را شریکی می خرید باید در سند خانه یا همان تاپو اسامی ذی نفعان درج شود تا بتوان برای اقامت اقدام کرد.

خرید ملک در ترکیه  در سال 2024 و دریافت پاسپورت

ارزش ملک خریداری شده  در سال 2024 باید بالای 400 هزار دلار باشد که به شما شهروندی ترکیه در سال 2024 تعلق بگیرد.

این شهروندی به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال شما نیز تعلق میگیرد.

اما اخذ شهروندی شرایطی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

شرایط خرید ملک در استانبول برای اخذ شهروندی

۱- خانه به صورت نقد خریداری شود

۲- تا سه دست قبلی به دست افراد خارجی نرسیده باشد.

نکته: اخیرا برخی شرکت های سازنده ملک در ترکیه شرایطی را ایجاد کرده اند با ۵۰% پیش پرداخت بتوانید پاسپورت ترکیه را با خرید ملک در سال 2024 دریافت کنید.

جهت اطلاع از شرایط و آشنایی با پروژه های فروشی بروز در استانبول با شرایط عالی برای سرمایه گذاری در استانبول در سال 2024 با ما در ارتباط باشد.

در صورت وجود این شرایط می توانید پاسپورت ترکیه را زیر ۳ ماه دریافت کنید.

لازم است بدانید که ملک خریداری شده برای شهروندی تا ۳ سال حق فروش آن را ندارید.

نمونه های خرید ویلا در استانبول

مدارک مورد نیاز برای شهروندی با خرید ملک در ترکیه در سال 2024 .

در پایین لیستی قرار گرفته از اسناد و مدارک مورد نیاز برای درخواست برای شهروندی با خرید ملک در ترکیه در سال 2024 از طریق سرمایه گذاری، بسته به کشوری که از آن درخواست می دهید:

  1. یک کپی از Tapu (نام سند مالکیت ملک خریداری شده)، همچنین می تواند معنای پیمانی برای فروش قرارداد با یک دفتر اسناد باشد.
  2. یک گزارش ارزشیابی مستغلات و املاک(اکسپرتیز)، این را به یاد داشته باشید که مدت اعتبار ارزشیابی های املاک و مستغلات 3 ماه می باشد. ارزشیابی نباید از ارزشی که در سند قید شده تجاوز کند. این مورد نیاز به هزینه صدور دارد و عموما در طول 2 تا 3 روز توسط یک موسسه ارزشیابی با مجوز دولت ترکیه انجام می شود.
  3. رسید اصلی پرداخت از حساب بانکی خریدار، همراه با مهر بانک برای صحت و اعتبار.
  4. رسید اصلی حساب بانکی فروشنده، همراه با مهر بانک برای صحت و اعتبار. (این رسیدهای بانکی گواه این هستند که هزینه ملک از حساب خریدار به فروشنده واریز شده.)
  5. دو کپی از وکالت دریافت شهروندی، که فرد سرمایه گذار به تیم حقوقی می دهد که پرونده ملیتی را ثبت کند و آن را با بخش های رسمی پیگیری کند. وکالت را یک دفتر اسناد در ترکیه با هزینه حدودی 600 تا 700 لیر برای هر کپی تنظیم می کند.

وقتی که همسر فرد سرمایه گذار به پرونده تابعیت اضافه می شود، هر دو فرد نیاز به یک وکیل دارند و همچنین یک وکالت مشترک برای سرمایه گذار و همسرش طرح می شود. دستمزد این وکلا بسته به پرونده و تشریفات اداری، تعداد افراد پرونده و … تغییر می کند.

  • ترجمه پاسپورت به زبان ترکی برای همه اعضای خانواده، شوهر، زن و فرزندان زیر 18 سال، که دفتر اسناد در ترکیه آن را تصدیق می کند.

مدارکی که نیاز است قبل از اعطای شهروندی با خرید ملک در ترکیه باشد

  1. فرم درخواست اقامت
  2. گواهی تطبیق (این که ملک منطبق و واجد شرایط دریافت شهروندی ترکیه است و از بخش Tabu گرفته شده).
  3. اصل + کپی پاسپورت کسی که درخواست اقامت می دهد و همچنین افرادی که باید حاضر باشند.
  4.   4 عدد عکس پرسنلی بیومتریک جدید
  5. بیمه سلامت معتبر
قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2021 و اقامت ترکیه

مدارک مورد نیاز دریافت شهروندی با خرید ملک در ترکیه در سال 2024 برای همسر و فرزندان زیر 18 سال صاحب ملک

  1. فرم درخواست کامل برای دریافت شهروندی از طریق ملک به طور استثنا (فرم باید به طور واضح و بی نقص پر شود و اشکالی در آن نباشد و توسط فرد درخواست دهنده یا وکیل او امضا شده باشد).
  2. در صورتی که مرد بخواهد تنها برای خود و فرزندانش درخواست بدهد، بدون همسرش و یا بلعکس (ممکن است طلاق گرفته یا مجرد باشد)، رضایت پدر یا مادر فرزند باید ثبت شود تا فرزند زیر 18 سالش شهروندی ترکیه دریافت کند. (این مدرک در صورتی که زوج باهم درخواست شهروندی بدهند ضروری نیست).
  3. سند وضعیت تاهل یا قرارداد ازدواج و یا هر مدرک دیگری که وضعیت درخواست دهنده را از نظر تاهل و یا تجرد ثابت کند.
  4. گواهی تولد و یا هر مدرکی که نشان دهنده اطلاعات تولد باشد، مثل دریافت سند ثبت احوال درخواست دهنده و همه اعضای خانواده (باید شامل اسامی والدین هر فرد باشد).
  5. سند بیانیه خانواده یا کتاب خانواده. (این مورد را عموما در کشورهای عربی دارند و ممکن است در کشورهای اروپایی یا غربی موجود نباشد.)
  6. 2 عدد عکس پاسپورت همه اعضای خانواده.

نکته قابل توجه این است که لازم نیست شما حتما یک ملک در ترکیه در سال 2024 خریداری کنید. میتوانید شما چند ملک که در مجموع ۲۵۰ هزار دلار ارزش دارند خریداری کنید این روش برای دوستانی که قصد کسب اجاره بیشتر از املاک خود را دارند پیشنهاد میشود.

بسیاری از مشتریان نسبت به خرید چند ملک اقدام می کنند و با سکونت در یکی از واحدها و اجاره واحدهای دیگر به درآمد خوبی برای زندگی در ترکیه می رسند.

البته به غیر از خرید ملک در ترکیه راه های دیگر نیز برای دریافت شهروندی مانند سپرده گذاری در بانک های ترکیه(500 هزار دلار) و کار در این کشور وجود دارد.

نمونه هایی از خرید ملک در بخش آسیایی استانبول

رشد قیمت ملک در ترکیه در سال 2024

در ترکیه در سال های اخیر خصوصا سال 2021 قیمت خرید ملک در ترکیه به طور قابل توجهی رشد نشان داده است.

قیمت فروش املاک در ترکیه فقط در چهار سال گذشته  ۲۳۰% افزایش یافته است. بازار املاک ترکیه عمدتا به دلیل افزایش وام های رهنی ، رشد جمعیت شهری و رشد اقتصادی مناسب بوده است

در کدام شهر ترکیه خانه بخریم؟

بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک در سال 2024 با توجه به امکانات شهری و زیرساخت های حمل و نقل عمومی شهر استانبول  در سال 2024 می باشد و درحال حاضر به دلیل اشباع بخش اروپایی بخش آسیایی بیشتر برای سرمایه گذاریت توصیه و رشد قیمت خانه در این شهر بسیار بیشتر از سایر شهرهای دیگر است.

خرید ملک در بخش اروپایی استانبول

خرید ملک در بخش آسیایی استانبول

استانبول به دلیل وجود جاذبه های زیاد اقتصادی،صنعتی و تجاری  توریستی آن همواره گزینه اول در شهرهای ترکیه برای خرید ملک در سال 2024 چه تجاری و چه مسکونی و برای سرمایه گذاری است.

همچنین با توجه به تقاضایی که در این شهر برای خرید ملک وجود دارد شما به راحتی می توانید ملک خود را در صورت نیاز به فروش برسانید.

اما به غیر از خرید ملک استانبول  در سال 2024 شهرهایی مانند آنتالیا و ازمیر و بدروم نیز به دلایل وجود جاذبه های توریستی می توانند گزینه مناسبی باشند البته آنکارا نیز در این میان مشتری های خاص خود را دارد.

برای مشاهده همه فایل های خرید ملک در استانبول در سال 2024 می توانید از لینک مشخص شده خانه ها، ویلاها و املاک تجاری را ببینید.

نمونه هایی از خرید ملک در بخش اروپایی استانبول

املاک کدام شهرهای ترکیه بیشتر میزبان خریداران خارجی در سال 2024 است؟

بر اساس آمار و ارقام میزان خرید املاک ترکیه توسط اتباع خارجی روزبه روز در حال افزایش است. اتباع خارجی به ترکیه بعنوان محلی مطمئن برای سرمایه گذاری در زمینه‌ی خرید ملک و املاک در سال 2021 نگاه کرده و حجم سرمایه گذاری در سال 2024 همچنان روند افزایشی را ادامه داده است. در این بخش از نوشته می خواهیم بررسی کنیم که خرید ملک در ترکیه در سال 2024 بیشتر در کدام شهرهای این کشور رونق پیدا کرده است.شرایط خرید ملک و مدارک لازم و محدودیت‌های موجود برای تمامی شهرهای این کشور کمابیش یکسان و مطابق آنچه در بندهای قبلی ذکر شد؛ است.

بر اساس آمار و ارقام ارائه شده توسط سازمان آمار ترکیه، ۵ شهر استانبول، آنتالیا، بورسا، آنکارا و یالووا تمرکز سرمایه گذاران خارجی ملک و املاک را بیشتر از سایر شهرهای این کشور به خود جلب کرده اند. از علل اصلی این موضوع خاصیت توریست پذیری این شهرهاست. خرید ملک توسط اتباع خارجی  عموما ایرانی ها، عراقی هل و روس هل در سالهای اخیر رکورد جدیدی در فروش ملک به خارجی‌ها در تاریخ ترکیه ثبت کرده است.در نیمه‌ی اول سال 2024 میزان فروش املاک در ترکیه از مرز ۱۵ هزار فروش عبور کرد.این آمار بر اساس داده های مرکز آمارگیری ترکیه هر سال اعلام می‌شود.

خرید ملک در ترکیه به صورت اقساطی

دو روش وجود دارد

  • شهروندان ترک
  • خارجی ها

1-خرید ملک در ترکیه توسط شهروندان ترک

  • در بسیاری از پروژه های شهرک سازی ترکیه می توان به صورت اقساطی و با وام بانکی منزل خرید.
  • وام بانکی مسکن در ترکیه میتواند حتی تا معادل ۸۰ درصد مبلغ خانه از بانک دریافت کرد.
  • و بازپرداخت وام به بانک صورت می گیرد و سند خانه در رهن بانک می ماند.
  • بهره ی این وام ها بسیار کم و در حدود ۲ درصد است.
  • بسیاری از پروژه های مسکونی نیز از مشتری سودی دریافت نمی کنند.
  • وام ها بانکی برای خرید خانه در ترکیه معمولا ۱۰ ساله هستند.

2- خرید ملک در ترکیه توسط خارجی ها

  • معمولا برای جذب سرمایه گذاران شرکت سازنده ملک بسته به اینکه پروژه در چه مرحله ای باشد خانه ها را تا اقساط ۶۰ ماهه  بدون بهره به مشتریان تحویل میدهد.
  • در این روش هرچه به پایان پروژه نزدیکتر بشویم تعداد ماه های اقساط برای خریداران جدید کمتر میشود
  • اگر نقدا خریداری کنید بین ۵ تا ۲۰% تخفیف خرید نفدی ملک دریافت خواهید کرد

نمونه هایی از خرید ملک با اقساط 48 ماهه در استانبول

خرید ملک در ترکیه و مجوز کار در سال 2024

بر خلاف بسیاری از باورهای غلط خرید ملک در ترکیه حق کار کردن برای شما ایجاد نمی کند.

با خریدن ملک زیر 400 هزار دلار در ترکیه اجازه کار کردن در ترکیه را نخواهید داشت.

اگر میخواهید از تمام حقوق شهروندی از قبیل اجازه کار و درمان رایگان در سال 2024 در ترکیه بهره مند شوید باید ملکی با ارزش حداقل 400 هزار دلار در ترکیه خریداری کنید(در واقع شهروند شوید).

البته اگر کار مناسب پیدا کنید  و صاحب کار برای شما درخواست کار بدهد میتوانید اجازه کار را نیز دریافت کنید که میتوانید مطالب کامل ما را درباره چگونگی دریافت اجازه کار را مطالعه بفرمایید.

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2021 و اقامت ترکیه

قوانین خرید ملک در ترکیه در سال 2024 چیست؟

فرد خریدار ایرانی باید قوانین و تبصره های لازم در این موضوع را بداند. طبق تبصره موجود در قوانین ترکیه به شماره ۳۵ قانون املاک و اراضی به شماره ۲۶۴۴ فقط بخشی از مهاجران خارجی امکان خرید ملک در ترکیه در سال 2024 را دارند که ایران جزء این کشور هاست. مهاجران خارجی میتوانند تا ۳۰ هکتار در ترکیه خرید کنند. ضمن اینکه کسی که زمین میخرد تا ملک بسازد، باید طی ۲ سال این کار را انجام دهد. در هر ناحیه تنها ۱۰% از زمین را مهاجران خارجی میتوانند خرید کنند. ضمن اینکه خرید هر گونه ملکی اعم از خانه، تجاری و زمین برای ایرانیان مقدور است. برای هیچ ایرانی مهاجرت کننده به ترکیه و هیچ سازمانی محدودیتی در خرید ملک نیست. لازم به ذکر است اتباع خارجی اجازه خرید ملک در نواحی نظامی و امنیتی کشور ترکیه را ندارند.

خرید ملک در ترکیه در سال 2024 به عنوان سرمایه گذاری

امروزه بسیاری از کسانی که به دنبال سود بالا در خرید آپارتمان یا ویلا و مغازه در ترکیه در سال جدید هستند، شهر استانبول را برای این کار انتخاب می کنند. چرا که شهری فوق العاده زیبا، مدرن، و اقتصادی برای خرید خانه در ترکیه محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر مقصد اکثر ایرانیان برای خرید ملک و گردش و تفریح بوده است. در این کلان شهر با جمعیتی غالب بر ۲۰ میلیون نفر که بیشتر آن ها هم قشر جوان هستند، همواره درصد تقاضا برای هر گونه ملک بالاست.

خرید ملک در ترکیه یکی از روش های حفظ ارزش پول با بازدهی مناسب می باشد.

با توجه به رشد قیمت ملک در ترکیه در سال های اخیر میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در ترکیه باشد.

اما خرید ملک در ترکیه تنها روش سرمایه گذاری در این کشور نیست.

بهتر است اینگونه توصیف کرد که چنانچه ترکیه را به بدن انسان تشبیه کنیم، استانبول قلب تپنده آن خواهد بود. این شهر بزرگترین شهر ترکیه است که اکثر سرمایه گذاران و تاجرهای مشهور و به نام دنیا در این شهر کسب و کار خود را راه اندازی و رونق داده اند. خلاصه اینکه از هر لحاظ به این شهر نگاه کنید، به چیزی جز سرمایه گذاری ایمن با خرید ملک در آن نمی رسید. جالب است بدانید که استانبول شعبه همه برندهای معروف دنیا در زمینه های مختلف را در خود جای داده است. از برندهای مشهور پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا شکلات، خودرو و سایر برندهایی که حرف اول را در حیطه ی کاری خود می زنند.

قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2021 و اقامت ترکیه

نکاتی که قبل از خرید ملک  در ترکیه در سال 2024 باید مورد توجه قرار دهید

در نظر داشته باشید که شما بعنوان یک خارجی باید در هنگام خرید املاک در ترکیه در سال 2024 بسیار دقت کنید. البته لازم است از قبل اطلاعات جامعی نسبت به خرید ملک کسب کنید و از مشاورین حرفه‌ای در این زمینه بهره بگیرید. در ادامه فهرستی از مهمترین این نکات را برای شما جمع‌آوری ‌کرده‌ایم:

  • در مورد اینکه روی ملک خریداری شده توسط شما،‌محدودیت هایی مثل رهن بانک و سایر طلبکاران مالک فعلی وجود دارد یا خیر،‌ تحقیق کنید. بدیهی است که در این صورت بعد از گذتشن موعد پرداخت بدهی یا وام، خانه توسط طلبکار یا بانک ضبط می‌شود.
  • حتما قبل از زمان انتقال سند مالکیت درخواست خود را به اداره ی ثبت اسناد ارائه دهید.
  • مراحل ثبت و انتقال مالکیت را حتما در اداره ثبت اسناد و در حضور شاهدان به انجام برسانید.
  • در مورد اینکه برای ثبت و انتقال مالکیت ملک نیاز به اجازه ی اقامت دارید یا خیر، تحقیق کنید.
  • برای خرید ملک و مشاوره در این زمینه از راهنمایی های مشاورین مجرب املاک کمک بگیرید. فراموش نکنید که کلاهبرداران همواره در کمین افراد ناآشنا هستند.

سوالات متداول خرید آپارتمان در استانبول

آیا خرید ملک در استانبول در سال 2024 ایده خوبی است؟

املاک در استانبول یکی از بهترین املاک در ترکیه است که خریداران مطمئناً از زندگی در شهر لذت خواهند برد ، همچنین سرمایه گذاران ممکن است از امکانات اجاره و چشم انداز درآمد زیادی برخوردار شوند.  خرید ملک در استانبول  در سال 2024 یک سرمایه گذاری ایده آل است زیرا این شهر قیمت های بسیار مناسبی به ویژه برای خریداران خارجی ارائه می دهد.

آیا می توانید در استانبول ملک در سال 2024 بخرید؟

بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند ، با این حال عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری ابتدا با کنسولگری خود مشورت کنید. هنگامی که واقعاً تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید ، مطمئن شوید که با یک مشاور املاک محلی در محله ای که می خواهید خرید کنید تماس بگیرید.

چگونه در سال 2024 در ترکیه ملک بخرم؟

مرحله 1 – تحقیق کنید
مرحله 2 – نماینده یا مشاور املاک مناسب را پیدا کنید.
مرحله 3 – با نماینده املاک خود صحبت کنید و روابط خوبی ایجاد کنید.
مرحله 4 – از ترکیه دیدن کنید.
مرحله 5 – به یک سفر بازرسی املاک در ترکیه بروید.
مرحله 7 – در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید.

چرا ملک در ترکیه در سال 2024 همچنان نسبت به ایران بسیار ارزان تر است؟

بازار املاک و مستغلات ترکیه دیر وارد بازار بین المللی شد. از این رو قیمت های پایین خانه ها به سرعت خارجی ها را از ملیت های مختلف جذب می کند. … قیمت پایین بسیاری از مشتریان را قادر به خرید کامل ملک بدون رهن یا اعتبار بانکی کرده است.

قیمت متوسط خرید هر مترمربع ملک در ترکیه  در سال 2024 چقدر است؟

متوسط قیمت در سراسر ترکیه 1000دلار برای هر متر مربع تعیین شده است که از سال گذشته 100 درصد افزایش مشاهده شده است.

 

ترکیه بازده عالی به سرمایه گذاران ملک در سال های اخیر ارائه کرده است

کشور ترکیه مکانی فوق العاده برای زندگی است. و در این میان خرید ملک در استانبول یک موضوع مهم و البته چالش برانگیز است.

به همین مناسبت در این مقاله قصد داریم صفر تا صد خرید ملک در استانبول را با یکدیگر مرور کنیم.

خرید ملک در استانبول آرزویی که می تواند به حقیقت تبدیل گردد

خرید ملک در کشور ترکیه مزایای فراوانی دارد و به همین دلیل در سالیان گذشته شاهد مهاجرت خیل از کثیری از هموطنان به این کشور بوده ایم.

با خرید ملک در استانبول از چه مزایایی می توان بهره برد؟

با خرید آپارتمان در استانبول از چه مزایایی می توان بهره برد؟

1. اخذ اقامت ترکیه:

این مورد از مهمترین مزیت های خرید ملک در این کشور اوراسیایی است. گفتنی است که فرقی ندارد ملک خریداری شده توسط شما چقدر ارزش و قیمت داشته باشد. تحت هر شرایطی با خرید ملک در این کشور و مخصوصا با خرید ملک در استانبول میتوانید از حق اقامت ترکیه آنهم به صورت قانونی بهره مند شوید.

حق اقامت به چه معناست؟

گفتیم که با خرید ملک در ترکیه می توان حق اقامت گرفت. با بهره مندی از این حق میتوانید یک سال تمام در این کشور بمانید و یا هر زمان که مایل بودید از مرزهای آن خارج و دوباره به خاک آن بازگردید. گفتنی است که پس از گذشت یک سال و در صورت تمایل می توانید درخواست تان را تمدید نمایید و مجددا حق اقامت بگیرید.

2. اخذ پاسپورت کشور ترکیه:

در صورتی که ارزش ملک خریداری شده توسط شما از یک محدوده ای بالاتر باشد. دولت ترکیه به شما حق شهروندی و پاسپورت می دهد. دریافت حق شهروندی مزایای زیادی دارد با بهره مندی از این حق افراد می توانند در انتخابات شرکت کنند، از بیمه های درمانی استفاده نمایند و از همه مهمتر بطور قانونی از حق کار برخوردار گردند. گفتنی است که سفر بدون نیاز به ویزا به صدها کشور مختلف و مهاجرت آسان به اروپا و آمریکا از دیگر مزایای مهم اخذ پاسپورت کشور ترکیه می باشند.

3. اخذ پاسپورت برای همسر و فرزندان زیر سن قانونی:

با خرید خانه در استانبول، علاوه بر اینکه خودتان حق شهروندی ترکیه را دریافت میکنید، این حق به همسر و فرزند زیر سن قانونی تان نیز تعلق خواهد گرفت. از این رو آنها می توانند پاسپورت بگیرند و از حمایت دولت ترکیه بهره مند گردند.

البته گفتنی است که برای دریافت این مهم لازم است تا ارزش ملک شما از چهارصد هزار دلار  بیشتر باشد.

4. دریافت وام های بانکی

کشور ترکیه برای آسانتر کردن پروسه ی خرید ملک به متقاضیان وام بانکی می دهد. چنین وامی معمولا بهره مناسبی دارد و با استفاده از آن می شود در طی مدت زمان کوتاه صاحب خانه شد و از مزایای خرید ملک در استانبول ترکیه بهره مند گشت.

5. امکان سرمایه گذاری:

چنانچه شهروند کشور ترکیه شوید می توانید در این سرزمین سرمایه گذاری کنید.

ترکیه کشوری است که تمایل زیادی به ارتباط با جهان دارد. از اینرو سرمایه گذاری در آنجا می تواند بسیار سودآور و پر مزیت تلقی گردد. با این تفاسیر خرید ملک در استانبول یکی از راه های سرمایه گذاری در این کشور است.

البته این مهم در صورتی به واسطه ی خرید ملک امکان پذیر است که ارزش ملک خریداری شده توسط شما از 250 هزار دلار بیشتر باشد.

نکته: یکی از مهمترین شرایط سرمایه گذاری در این روش این است که مالک نباید ملک خریداری شده را به مدت 3 سال به فروش برساند.

6. افتتاح حساب بانکی:

اگر بخواهید در کشور ترکیه حساب بانکی داشته باشید باید مقیم و یا شهروند این کشور کشور شوید. پر واضح است که خرید خانه حق اقامت و حق شهروندی را برایتان به همراه خواهد آورد.

خرید ملک در استانبول چه منافعی دارد؟

خرید آپارتمان در استانبول چه منافعی برای ایرانیان دارد؟

نزدیکی به ایران:

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت است. همانطور که میدانید مهاجرت با حس دلتنگی و احساس غربت همراه است. با این حال چنانچه کشور مقصد نزدیک باشد می توانید هر زمان که مایل بودید به دیدار عزیزان آمده و از حس دلتنگی و احساس غربت بکاهید.

قیمت منطقی ملک:

گفتنی است که قیمت ملک در شهر استانبول با اختلاف اندکی نزدیک به قیمت ملک در شهر تهران است. و این در حالی است که کیفیت زندگی در کشور ترکیه به نحو قابل توجهی بالاتر از کیفیت زندگی در کشور ایران می باشد. از اینرو اگر شما توان مالی دارید احتمالا خرید ملک در استانبول برایتان یک گزینه ی منطقی و به صرفه باشد.

بهره مندی از آزادی های فردی:

ترکیه کشور آزادی است و زندگی در آن از نظر عقیده، پوشش، بیان و… برای شما محدودیتی را به وجود نخواهد آورد. از اینرو بهره مندی از آزادی های فردی از مهمترین مزایای خرید خانه در استانبول است.

دسترسی به مارکت های بین المللی:

  • تامین نیازهای اولیه جزو ابتدایی ترین خواسته های بشر است. لذا کیفیت تامین این نیازها موضوعی مهم است. زندگی در کشور ترکیه امکان دسترسی به مارکت های بین المللی را برای شما فراهم می آورد و دسترسی به این مارکت ها کیفیت زندگی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

فرصت های شغلی فراوان:

فرصت های شغلی فراوان از اصلی ترین عوامل مهاجرت به کشور ترکیه و شهر استانبول است. این کشور اقتصاد خوبی دارد و در صورتی که شما در این کشور اجازه ی کار داشته باشید، قطعا بیکار نخواهید ماند. و همین نکته ی مهم سبب میشود تا دخل و خرج تان با هم بخواند و مشکلی از این بابت پیدا نکنید.

بالا بودن کیفیت زندگی:

عوامل متعددی باعث می شوند تا کیفیت زندگی در کشور ترکیه و شهر استانبول بالا باشد. و همین مورد عاملی تشویق کننده است که سبب می شود سالیانه عده ی زیادی به این کشور مهاجرت کنند. در همین زمینه گفتنی است که در شهر استانبول خبری از بحران، تنش، ناآرامی و اضطراب نیست. و همین باعث می شود تا افراد با آرامش بیشتری برای ادامه زندگی برنامه ریزی نمایند.

آب و هوای خوب:

شهر استانبول دارای آب و هوای مدیترانه ای است و همین موضوع باعث شده تا این شهر هم در تابستان و هم در زمستان، شرایط جوی بسیار مناسبی داشته باشد. لازم به ذکر است که تابستان های این شهر خیلی گرم نیستند و در زمستان ها نیز هوا مطبوع و قابل قبول است و خبری از سرما، برف و کولاک نیست.

جاذبه های گردشگری فراوان

جاذبه های گردشگری فراوان:

ترکیه و شهر استانبول جاذبه های گردشگری متعددی را درون خودشان جای داده اند. سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از این جاذبه ها به کشور ترکیه سر می زنند. با این حساب فکرش هم اغوا کننده است که در جایی نزدیک به این جاذبه ها مقیم باشید و هر زمان که مایل بودید از آنها دیدن نمایید. در ادامه بعضی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر استانبول را برای شما معرفی میکنیم.

  • کاخ دلما باغچه: این مکان زیبا و اشرافی از آثار باقی مانده دوران عثمانی است. دلما باغچه امروز یکی از مهمترین جاذبه های شهر زیبای استانبول است. از اینرو با خرید ملک در استانبول میتوانید در ایام فراغت به این کاخ باشکوه و تاریخی سر بزنید.
  • خیابان استقلال: قطعا نام این خیابان بارها به گوشتان رسیده است. استقلال در بخش اروپایی شهر استانبول واقع گشته و یکی از معروف ترین مکان های این شهر است. زندگی در این خیابان همیشه در جریان است و مردم این شهر برای انجام بسیاری از کارهای مهم از این خیابان عبور می کنند. در واقع استقلال تنها یک خیابان نیست بلکه با برخورداری از کافه ها، رستوران ها، گالری ها، موزه ها و… به بخش مهمی از این شهر تبدیل گشته است.
  • مسجد ایاصوفیه: ایاصوفیه آنقدر معروف است که به یکی از نمادهای اصلی شهر استانبول تبدیل گشته. زیبایی، منحصر به فرد بودن، و با شکوه بودن از ویژگی های این مکان توریستی هستند.
  • دریای مرمره و دریای سیاه: خرید ملک در استانبول مختص به کسانی است که به زندگی در کنار دریا علاقه دارند. دریای مرمره در کنار زیبایی و جذابیت، بخش های آسیایی و اروپایی کشور ترکیه را از هم جدا نموده است. این دریا با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد میتواند شرایط را برای انجام تفریحات آبی، کشتی سواری و قایق سواری، ماهیگیری، تفریحات ساحلی و… تسهیل نماید.
  • بازارهای استانبول: خرید کردن در شهر زیبای استانبول، نوعی تفریح است. مخصوصا اینکه به دلیل توریستی بودن بسیاری از برندهای بزرگ، در این شهر شعبه دارند. پس با خرید ملک در استانبول به راحتی می توانید با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید. قطعا دسترسی به مارکت های جهانی یکی از این هدف ها خواهد بود.
مراحل خرید ملک در استانبول

مراحل خرید ملک در استانبول

قطعا آگاه بودن نسبت به مراحل خرید، چشمان شما را باز می کند. به شما کمک می کند تا اقدامات لازم را به درستی انجام داده و نسبت به قدم های بعدی آگاهی بیشتری داشته باشید. به طور کلی آگاهی نسبت به مراحل به شما کمک می کند تا آسوده تر و با خاطر جمع تر در این مسیر گام بردارید.

مرحله ی اول: پیدا کردن ملک مورد نظر

برای اجرای این مرحله دو راه پیش رو دارید. 1 خودتان شخصا ملک مورد نظر را پیدا کنید 2 از کارشناسان بنگاه های معاملات املاک بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهند.

در حالت اول لازم است تا خودتان به کشور ترکیه رفته و ملک مورد نظرتان را پیدا کنید. گفتنی است که برای انجام این کار لازم است تا حتما زبان ترکی را بلد باشید. اگر ترکی بلد نیستید می توانید از یک مترجم راهنمایی بگیرید و از او بخواهید تا در تمامی مراحل همراه شما باشد.

اما در حالت دوم تنها کافی است تا مشخصات ملک مورد نظر را به اطلاع کارشناسان مربوطه رسانده و از آنها بخواهید تا بر اساس هدف، نیاز و بودجه ملکی را برای شما پیدا کنند.

مرحله ی دوم: بازدید از ملک

در این مرحله بایستی ملک را از نزدیک ببینید. آن را بسنجید و شرایط موجود را با نیازهای خودتان مطابقت دهید. همچنین لازم است تا هر آنچه که در سند قید گشته است را با واقعیت تطبیق دهید.

بازدید از ملک

بازدید از ملک

در زمان بازدید از ملک، در نظر گرفتن کدام فاکتورها اهمیت دارد؟
  • همسایه ها: اگر قصد شما از خرید ملک در استانبول، سکونت در منزل است. حتما به همسایه ها و فرهنگ آنها توجه کنید. گفتنی است که همسایه نقش مهمی در آرامش خانه دارد.
  • امکانات رفاهی: دسترسی به امکانات رفاهی مهم است. شرایط باید به گونه ای باشد که برای تامین نیازهای اولیه مجبور به طی کردن مسافت زیاد نباشید.
  • دسترسی به وسایل حمل و نقل: در زمان خرید ملک در استانبول به فاکتور دسترسی به وسایل حمل و نقل توجه کنید. ایستگاه تاکسی، ایستگاه اتوبوس و مترو از جمله مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی هستند.
  • سال ساخت ساختمان: خانه های کهنه ساز، خرج و مخارج بیشتری نسبت به خانه های نوساز دارند. دلیل آنست که بیشتر وسایل در این خانه ها کهنه بوده و به تعویض یا تعمیر نیاز دارند. پس اگر توانایی مالی دارید حتما خانه نوساز بخرید. با این حال اگر خواستید خانه ی قدیمی ساز بخرید به استهلاک و فرسودگی وسایل توجه نمایید.
  • وضعیت ایمنی ساختمان: این مسئله به نظر کارشناس نیاز دارد. با این حال در زمان خرید ملک در استانبول حتما به وضعیت ایمنی ساختمان توجه نمایید. اگر می توانید یک کارشناس را به این منظور همراه خودتان ببرید. بررسی ستون های هر واحد، بررسی ستون های پارکینگ، بررسی کیفیت ساخت و… از مصادیق ایمنی ساختمان هستند.
  • وضعیت پارکینگ: پارکینگ و نوع تقسیم محیط آن بین ساکنین از اهمیت خاصی برخوردار است. همچنین مسقف بودن و یا نبودن آن مهم است و بایستی مورد توجه قرار بگیرد.
  • وضعیت کنتورها: فراموش نکنید که درباره مجزا بودن و یا اشتراکی بودن کنتورها از صاحب خانه سوال بپرسید. اگر کنتورها جدا نیستند نحوه ی حسابرسی را از مدیر ساختمان و یا مالک جویا شوید.

گفتنی است که لازم است در زمان بازدید از ملک، نکات و فاکتورهای متعددی را بررسی نمایید. در این بخش ما بطور خلاصه به ذکر بعضی از مهمترین آنها پرداختیم.

مرحله ی سوم: عقد قرارداد

پس از بازدید ملک و در صورت مثبت بودن نظر خریدار لازم است تا میان او و مالک قراردادی نوشته شود. با این حال ممکن است که خریدار قصد داشته باشد تا پروژه ای نیمه ساز را خریداری کند که در این صورت قرارداد میان او و سازنده ی پروژه بسته خواهد شد. گفتنی است که اگر شما یک فرد ایرانی باشید که قصد خرید ملک در استانبول را دارید این قرارداد به دو زبان فارسی و ترکی میان شما منعقد می گردد. در این قرارداد همه چیز از جمله مشخصات ملک، شرایط تحویل آن، امکانات مجتمع، تاریخ ثبت سند و… به دقت ذکر گشته است. همچنین این قرارداد مقرر می دارد که در یک تاریخ خاص شما که شخص خریدار هستید مالک ملک شده اید.

پرداخت مبلغ

پرداخت مبلغ

آیا در زمان عقد قرارداد باید مبلغ را یکجا واریز کرد؟

در هر قرارداد باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت پرداخت نمود. شما نیز می توانید بخشی از ارزش کلی ملک را به صورت پیش پرداخت، پرداخت کرده و مابقی را بعدا واریز کنید. گفتنی است که برای اجرای این ایده باید نظر مثبت مالک را جلب نمایید. لذا تفاهم میان مالک و خریدار، ملاک اصلی برای نحوه ی پرداخت هزینه است.

مرحله ی چهارم: درخواست انتقال سند

در این مرحله لازم است تا خریدار به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ترکیه مراجعه کند و درخواست خود مبنی بر اقدامات انتقال سند را ارائه نماید. گفتنی است که عدم انجام این مرحله، یا با تاخیر انجام دادن آن، در روند انتقال سند مشکل ایجاد خواهد کرد.

برای انتقال سند به چه مدارکی نیاز است؟
برای انتقال سند به چه مدارکی نیاز است؟
  • ارائه سند ملک یا نامه ای که به تایید سازمان ثبت اسناد رسیده باشد ( نوشته شدن مشخصات ملک در این نامه اهمیت دارد)
  • همراه داشتن پاسپورت ( این آیتم باید به زبان ترکی ترجمه شده باشد)
  • داشتن برگه پایان کار
  • ارائه برگه تسویه حساب مالیات و عوارض شهرداری
  • ارائه بیمه نامه ملک
  • داشتن عکس شش در چهار از فروشنده
  • داشتن عکس شش در چهار از خریدار ( دو قطعه عکس که دست کم مربوط به یکسال گذشته باشد)
  • حاضر کردن یک مترجم رسمی به زبان ترکی استانبولی
  • حاضر کردن دو شاهد
  • اگر خریدار یا فروشنده وکیل داشته باشند ( ارائه اصل و کپی وکالت نامه ترجمه شده با مهر تایید وزارت خارجه و وزارت دادگستری)

مرحله پنجم: پرداخت هزینه ملک

در این مرحله از خرید ملک در استانبول، هزینه ملک بر اساس و مطابق با شرایط امضا شده پرداخت خواهد شد. گفتنی است که انتقال پول از طریق بانک ها و موسسات خصوصی انجام می شود.

مرحله ششم: اخذ مالکیت

پس از انجام مراحل مختلف و بعد از کسب پاسخ مثبت از طرف سازمان های مربوطه و همچنین بعد از پرداخت عوارض و مالیات، خریدار می تواند اسناد اصلی را دریافت نماید. در این اسناد مالکیت ثبت شده و انتقال مالکیت مورد تایید قرار گرفته است.

گفتنی است که مالکیت به معنای یک حق است که بعد از انعقاد قرارداد خرید و فروش به تثبیت می رسد و امکان به چالش کشیدن آن نیز وجود ندارد. همچنین گفتنی است که مالکیت می تواند متعلق به یک فرد و یا بطور همزمان متعلق به چند فرد باشد.

نکته

  • در زمان خرید ملک در استانبول، ثبت سند و اخذ مالکیت باید چه نکاتی را مورد نظر قرار داد؟
  • باید دقت داشته باشید که ملک مورد نظر به منظور پرداخت بدهی و یا رهن و وام در گرو نباشد.
  • حتما از دفاتر ثبت اسناد رسمی در این باره پرس و جو کنید
  • اگر شما خارجی هستید برای اجاره ملک در کشور ترکیه حتما بایستی اجازه اقامت داشته باشید و این در حالی است که برای خرید ملک به چنین اجازه ای نیاز نیست
  • در رابطه با موضوع خرید ملک در استانبول ترجیحا هیچ گاه بدون کسب مشورت و بدون اطلاعات جلو نروید و حتما از یک کارشناس نظرخواهی کنید. گفتنی است که مشورت گرفتن از شرکت های مشاوره املاک در این زمینه بسیار راهگشا است.

آیا می توان به صورت قسطی در شهر استانبول صاحب ملک شد؟

بله، افراد می توانند با اخذ وام از بانک و یا با پیش خرید املاک در شهر استانبول صاحب خانه شوند.

خرید اقساطی بیشتر مناسب چه کسانی است؟

افرادی که هزینه نقد کافی برای خرید خانه ندارند می توانند آن را به صورت اقساط خریداری کنند.

پیش خرید کردن واحد های مسکونی در شهر استانبول:

این روش کاملا قانونی و منطقی است. از اینرو ممکن است که مالک یا کارفرما در حین ساخت پروژه های مسکونی با مشکلات مالی درگیر شوند. پیش فروش کردن واحد ها یا فروختن آنها زودتر از موعد، یکی از روش های منطقی برای جبران کسری مالی است. از اینرو خانه هایی که پیش فروش می شوند معمولا ارزان تر از واحد هایی هستند

که بعد از تکمیل به فروش می رسند. همچنین لازم به ذکر است که اگر به دنبال خرید ملک ارزان در استانبول هستید، این روش یک روش خوب و مطمئن است.

خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول و آشنایی با بعضی از مناطق این شهر

خرید آپارتمان در استانبول می‌تواند بسیاری از مزایای اقتصادی و اجتماعی را به دنبال داشته باشد. به دلیل وضعیت جغرافیایی استانبول و جذابیت آن برای توریست‌ها و مهاجران، این شهر به یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان تبدیل شده است و این باعث شده است که خرید و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن استانبول جذابیت بسیاری داشته باشد. در زیر به برخی از مزایای خرید آپارتمان در استانبول اشاره می‌کنیم:

1- قیمت مناسب: با توجه به نرخ ارز مناسب لیر ترکیه و قیمت مناسب ملک‌ها در استانبول، خرید آپارتمان در این شهر برای خریداران خارجی جذاب است.

2- بازده سرمایه‌گذاری: با توجه به رشد اقتصادی و توسعه بخش مسکن در استانبول، خرید ملک در این شهر به عنوان یک سرمایه‌گذاری پایدار و با بازده مناسب محسوب می‌شود.

3- وضعیت جغرافیایی: استانبول یکی از شهرهای پرجاذبه جهان است و به دلیل موقعیت جغرافیایی برای توریست‌ها و مهاجران بسیار جذاب است.

4- فرهنگ و تاریخ: استانبول دارای تاریخچه و فرهنگ غنی است و با بیش از ۱۴۰۰ سال تاریخ، مسجد‌ها، قلعه‌ها، موزه‌ها و دیگر اماکن تاریخی و فرهنگی برای بازدید کنندگان فراوان می‌باشد.

5- مراکز خرید و تجاری: استانبول دارای مراکز خرید و تجاری بزرگ و مدرنی است که شامل برندهای معروف جهانی و محلی می‌شود.

6- شبکه حمل و نقل عمومی: استانبول دارای شبکه حمل و نقل

 
 

انتخاب محله از مهمترین فاکتورهای خرید ملک در هر کجاست. این مورد کاملا سلیقه ای است. البته توانایی مالی، وضع اقتصادی و بودجه نیز در انتخاب این مهم اثر گذارند. در ادامه بعضی از مهمترین محله های شهر زیبای استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

گفتنی است برای اینکه دستتان در انتخاب باز باشد هم محله های ارزان و هم محله های گران را به شما معرفی می کنیم:

محله های گران برای خرید آپارتمان در استانبول:

خرید ملک لوکس در استانبول ( محله ببک ) Bebek

ببک از محله های گران شهر استانبول است. این محله در منطقه بشیکتاش و در ساحل اروپایی تنگه بسفر قرار دارد. خرید ملک در این محله از یک مزیت عمده بهره می برد. چرا که ببک جزو مناطق توریستی شهر استانبول بوده و همین موضوع دسترسی به امکانات متعددی را برای ساکنان فراهم می آورد.

گفتنی است که bebek park، دانشگاه بسفر، مرکز خرید TRU و… بعضی از امکانات این محله و از جمله جاذبه های آن به حساب می آیند.

با این تواصیف اگر مایل هستید تا در محله ای اعیانی و لوکس خانه بخرید، خرید ملک در ببک استانبول انتخابی خوب و منطقی است.

همچنین به دلیل مهاجرپذیر بودن کشور ترکیه، ببک جزو محله هایی است که ملیت های متنوعی را درون خودش جای داده است. با این حال با خرید خانه در این محله می توانید از فرصت زندگی در کنار ملیت های مختلف بهره ببرید. همچنین باید گفت که ببک از امن ترین محله های شهر استانبول نیز می باشد.

خرید آپارتمان های خاص در استانبول (نیشان تاشی) Nişantaşı

خیابان نیشان تاشی یکی از لوکس ترین و گران ترین مناطق در شهر استانبول است. لازم به ذکر است که نیشان تاشی در بخش اروپایی این شهر واقع گشته.

در باب معروف بودن این محله باید گفت که بسیاری از افراد معروف (از جمله ستارگان فیلم های ترکی) در آنجا زندگی می کنند. با این حال اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید حتما سری به خیابان نیشان تاشی بزنید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت خانه در این منطقه یکسان نبوده و شما با هر مقدار سرمایه می توانید در نیشان تاشی ملک تهیه کنید.

خرید ویلاهای رویایی در استانبول ( فلوریا ) Florya

فلوریا نیز از محله های گران شهر استانبول می باشد. این منطقه در ساحل دریای مرمره قرار گرفته است.

در باب جذابیت املاک این محله همین بس که خانه های ساخته شده در منطقه فلوریا اکثرا مشرف به ساحل دریای مرمره هستند و به همین دلیل از مناظر منحصر به فردی برخوردارند.

از اینرو این منطقه برای افرادی که به زندگی در کنار ساحل علاقه دارند یک انتخاب خوب است. پس چنانچه به خرید خانه در نزدیکی ساحل دریای مرمره علاقه مند هستید و به مشاهده ی غروب خورشید از فراز آب علاقه دارید حتما به منطقه فلوریا سر بزنید.

ساریر

خرید خانه های مدرن در استانبول ( ساریر) Sarıyer

ساریر نیز از مناطق اعیان نشین شهر استانبول است. این منطقه از موقعیت جغرافیایی خوب، آب و هوای عالی و منحصر به فرد، و همچنین اشراف به یک ساحل زیبا برخوردار می باشد. خرید ملک در منطقه ی ساریر استانبول بیشتر مناسب کسانی است که قصد سرمایه گذاری، دریافت اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دارند.

به عنوان یک نکته ی جالب لازم به ذکر است که فیلم ترکی عشق ممنوع در منطقه ساریر فیلم برداری شده و لوکیشن اصلی این فیلم که یک ویلا می باشد در این منطقه واقع است.

خرید املاک همه کاره در استانبول ( شیشلیSisli

Sisli یا شیشلی جزو محله های نزدیک به تنگه بسفر است و با محله ی بشیکتاش مرز مشترک دارد.

بطور کلی شهر استانبول 32 منطقه را درون خودش جای می دهد و Sisli یا شیشلی یکی از معروف ترین آنهاست.

گفتنی است که این محله لوکس و اعیانی بوده و جزو مناطق آرام و امن شهر استانبول نیز می باشد. خانه آتاتورک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه است. مراکز خرید متعدد، موزه ارتش و کلیساهای تاریخی از دیگر جاذبه های موجود در منطقه شیشلی هستند.

به عنوان یک نکته ی مهم لازم به ذکر است که این منطقه امکانات خوبی را برای حمل و نقل به ساکنین ارائه می دهد و ایستگاه مترو از جمله این تسهیلات در این منطقه می باشد.

محله های ارزان تر شهر استانبول

محله های ارزان تر شهر استانبول:

خرید آپارتمان های ارزان در استانبول ( اسن یورتEsenyurt

در منطقه استانبول اروپایی، اسن یورت یکی از معروفترین محلات است. اسن یورت از شرق با آوجیلار Avcılar، از غرب با بویوک چکمجه Büyükçekmece ، از شمال با باشاک شهر Başakşehir و آرناووت کوی Arnavutköy و از جنوب با بیلیک دوزو Beylikdüzü مجاورت دارد.

چهار مرکز فرهنگی، چهار پارک، سه مرکز خرید، و یک دانشگاه از جمله امکانات و تسهیلات درون منطقه اسن یورت هستند.

همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر پروژه های ساخت و ساز فراوانی در این منطقه در حال انجامند. از اینرو اگر به خرید خانه در اسن یورت فکر می کنید می توانید از این پروژه ها بازدید نمایید.

خرید ملک در آرناواتکوی استانبول  Arnavutkoy

این محله در نزدیکی فرودگاه جدید واقع گشته است. همچنین گفته می شود که Arnavutkoy از مناطق مهاجر پذیر شهر است و افراد غیر بومی زیادی در این محله ساکنند. با این حال چنانچه به دنبال خرید خانه ارزان در استانبول هستید حتما به این محله سر بزنید.

خرید ملک در استانبول ( بیلیک دوزوBeylikdüzü

در بیلیک دوزو می توان به راحتی خانه ارزان پیدا کرد. چرا که بیلیکدوزو جزو مناطق قیمت مناسب شهر استانبول می باشد. این منطقه از امکانات و تسهیلات شهری خوبی نیز برخوردار است. همچنین گفته شده که ساخت و ساز در Beylikdüzü منظم بوده و اکثر املاک در این محله با فاصله ی مناسب و استاندارد در جوار یکدیگر قرار گرفته اند.

با این تفاسیر اگر به دنبال خرید خانه ارزان در شهر استانبول هستید و کیفیت ساختمان نیز برایتان اهمیت دارد حتما به محله ی بیلیک دوزو سر بزنید.

خرید ملک در سنجاق تپه استانبول  Sancaktepe

سنجاق تپه منطقه ای است که در بخش آسیایی شهر استانبول قرار گرفته. گفتنی است که سنجاق تپه در سال 2009 با برخورداری از شهرداری و سایر امکانات رفاهی مستقل به یک منطقه تبدیل شد. از اینرو می توان گفت که سنجاق تپه یک منطقه نوظهور و تازه در دل شهر استانبول است.

املاک در این منطقه از قیمت خوبی برخوردار هستند. از اینرو اگر به دنبال خرید ملک ارزان در استانبول هستید سنجاق تپه برای شما یک گزینه خوب و منطقی است.

خرید ملک در سلطان قاضی استانبول  Sultangazi

این محله در بخش اروپایی شهر استانبول قرار گرفته. همجواری همزمان به کوه و دریا از ویژگی های بارز آن است. گفتنی است که این همجواری باعث شده تا محله ی سلطان قاضی از آب و هوای خوبی نیز برخوردار باشد.

در کنار همه ی این مزیت ها و ویژگی ها باید گفت که پروژه های ساخت و ساز فراوانی در این محله در حال اجرا هستند. از اینرو می توان سلطان قاضی را برای کسانی که به قصد سرمایه گذاری به شهر استانبول می آیند بهترین انتخاب دانست. ناگفته نماند که زمین در این منطقه قیمت معقولی دارد از اینرو ملک در آنجا ارزان تر از سایر جاها است.

جمع بندی و نتیجه گیری:

  • خرید ملک در کشور ترکیه مزایای فراوانی دارد و به همین دلیل در سالیان گذشته شاهد مهاجرت خیل از کثیری از هموطنان به این کشور بوده ایم.
  • اخذ اقامت ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه، دریافت وام بانکی از بانک های ترکیه، ایجاد حساب بانکی در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه و… از مزایای خرید ملک در استانبول هستند.
  • در رابطه با موضوع خرید ملک در استانبول ترجیحا هیچ گاه بدون کسب مشورت و بدون اطلاعات جلو نروید و حتما از یک کارشناس نظرخواهی کنید. گفتنی است که مشورت گرفتن از شرکت های مشاوره املاک در این زمینه بسیار راهگشا است.

اینستاگرام ترک گشت

 
4.7/5 - (93 امتیاز)

Join The Discussion

18 thoughts on “قیمت خرید ملک در ترکیه به تومان در سال 2024 و قوانین جامع و قیمت مناطق استانبول”

    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت بخیر
      در جداول جدیدی که در سال 2023 قرار دادیم
      میتونید رشد قیمت ها رو در 4 سال گذشته بررسی کنید
      ولی معمولا املاک مرکز و آسیایی برای خرید و فروش مناسب تر از غرب استانبول هستند
      در حال حاضر منطقه مال تپه و کارتال و پندیک برای سرمایه گذاری شرایط مناسبی دارند.

      Reply
  • Avatar
    neda

    سلام شما گفته بودید قیمت خانه ها را به تومان شرح دادید ولی همه به لیر بود و چون لیر پول رایج نیست تبدیل ان به تومان خیلی سخت تر از دلار و یورو است

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت بخیر
      در جداول جدید سال 2023 قیمت خرید مناطق استانبول به تومان قرارداده شده
      و همین طور محلات مهم هر منطقه رو هم به لیر و تومن قرار دادیم
      همچنین بررسی رشد قیمت در 4 سال گذشته برای هر منطقه
      با تشکر از شما

      Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت بخیر
      در جداول جدیدی که در سال 2023 قرار دادیم
      میتونید رشد قیمت ها رو در 4 سال گذشته بررسی کنید
      ولی معمولا املاک مرکز و آسیایی برای خرید و فروش مناسب تر از غرب استانبول هستند
      باز نظر شخصی شما تعیین کننده هست.

      Reply
  • Avatar
    شهناز منادی

    سلام
    روز بخیر
    من قصد خرید ملک در یکی از مناطق اسنیورت، بیلیک دوزو یا بیوک چکمجه رو دارم.
    بودجه من حدودا 100 هزار دلار است.شما پیشنهادی دارید؟
    با تشکر

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت شما بخیر
      بله هم نرمال آپارتمان داریم وهم تعدادی پروژه
      لطفا جهت مشاوره تماس بگیرید
      همکاران واحد فروشمون در استانبول اطلاعات کامل را در اختیارتون قرار میدند

      Reply
  • Avatar
    دکتر فروزان فر

    سلام لطفا قیمت جدید مناطق آتاشهیر و عمرانیه رو هم قرار بدید.
    و اگه امکانش هست چندتا پروژه خوب هم معرفی کنید
    با تشکر

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت بخیر
      قیمت های فروش مربوط به این مناطق در حال بروز رسانی هست و در چند روز آینده در سایت قرار داده میشوند
      لطفا جهت آشنایی با پروژه های این مناطق با تیم ما در ارتباط باشید.
      با تشکر

      Reply
  • Avatar
    alireza sardar

    سلام روز خوش
    من امریکا زندگی میکنم و قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه را دارم.
    لطفا بفرمایید کدام شهرها و مناطق مناسب خرید آپارتمان هستند؟
    با تشکر

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا برای اطلاعات کامل و مشاوره خرید با همکاران فروش ما در ارتباط باشید

      Reply
  • Avatar
    آرزو مشفق خانی

    من قصد خرید ملک در پروژه عمار اسکور را دارم ولی قیمت هایی که از سایت ها دیدم و بعد تماس گرفتم کاملا متفاوت بوده
    لطفا قیمت و شرایط خرید یک واحد 3 خوابه را اعلام میکنید؟
    من درحال حاضر استانبول هستم
    با تشکر

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت بخیر
      در همه برج های پروژه بزرگ عمار واحد 3 خوابه دارم.
      هم واحد صفر کلید نخورده هم واحد دست دوم
      لطفا جهت دریافت لیست قیمت فروش با کارشناسان فروش ما در استانبول در ارتباط باشید.
      با تشکر

      Reply
  • Avatar
    حسنا شاکری

    سلام روزتون خوش
    من قصد خرید ملک شهروندی در منطقه تکسیم را داشتم
    ولی متاسفانه میانگین قیمت این منطقه را توی سایتتون ندیدیم
    لطفا عکس و قیمت واحد 3 خوابه 150 متری را برای من ارسال کنید

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت شما بخیر
      آپارتمان های نو و دست دوم فروشی زیادی توی منطقه بی اوغلو داریم
      لطفا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید با تشکر

      Reply
  • Avatar
    majid

    سلام اگر خانه ای مثلا به ارزش 1 میلیون لیر بخرم بعدا امکان فروشش هست؟ تو مناطق ممنوعه هم میشه خرید یا نه؟ میخواستم برا هر 3 ماه که میرم میام جایی داشته باشم به این خاطر میپرسم

    Reply
    • Avatar
      Turkgasht

      سلام وقت شما بخیر
      بله امکان فروشش هست ولی یکم سخت فروش میره صادقانه
      معمولا این قیمت سمت غرب استانبول پیدا میشه
      بله در مناطق ممنوعه هم میتونید خرید کنید فقط اقامت بهتون تعلق نمیگیره
      ولی میتونید همون 3 ماه 3 ماه استفاده کنید

      Reply

Compare listings

Compare
error: Alert: محتوا محافظت شده میباشد!!