آسان انتخاب کنید

خرید خانه در استانبول (ترفندها، اماکن، فرآیند خرید)

خرید خانه در استانبول (ترفندها، اماکن، فرآیند خرید)

خرید خانه در استانبول هر چیزی که لازم است

در اینجا می توانید نکات بسیار مفیدی را در مورد روش تحقیق و یافتن ملک ایده آل خود برای خرید خانه در استانبول پیدا کنید ، از جمله کاهش قیمت ها ، تماس با ما برای خدمات فارسی زبان ، وام مسکن ، چک های قانونی و غیره. اطلاعات زیر هم برای کسانی که در ترکیه و هم برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و مایل به خرید ملک در استانبول هستند بسیار مفید است.

برای بسیاری از افراد محلی در استانبول ، خرید یک ملک از ابتدای مراحل تحقیق و تا خرید نهایی ممکن است تا یک هفته طول بکشد. با این حال ، اگرچه در مدت زمان کوتاهی می توان خرید خانه در استانبول را انجام داد ، اما توصیه می کنیم حداقل سه تا شش ماه به خودتان زمان بدهید تا برای املاک ایده آل که بهترین سرمایه گذاری شماست ، تصمیم درستی بگیرید.

استانبول طیف گسترده ای از پروژه های جدید املاک و مستغلات را ارائه می دهد که برای هر بودجه بسیار مناسب است. خرید خانه در استانبول علاوه بر پروژه های جدید در بسیاری از مناطق و محلات محبوب استانبول ، پروژه های تحول شهری نیز فرصت های بسیار خوبی را برای این بخش فراهم می کند. ساختمان های بازسازی شده برای فروش نیز گزینه بسیارمناسبی به شمار می آیند.

علاوه بر این ، کاهش ارزش لیر ترکیه در حدود 40 درصد در برابر ارزهای اصلی خارجی در دو سال گذشته ، یک فرصت عالی را برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است.

و اگر بحران بخش املاک و مستغلات را با استفاده از میلیون ها ساختمان تازه ساخته اضافه کنیم ، خانه ها و آپارتمان ها برای 2 سال با کاهش قیمت در انتظار خریداران احتمالی خود هستند ، برای خرید ملک در استانبول می توانید از این منظر دو بار سود ببرید. مالکان که قیمت ها را کاهش داده اند و منتظر خریدارانشان هستند و افت ارزش لیر برابر دلار!

همچنین تعداد زیادی از املاک وجود دارد که در این مدت فروخته نمی شود و هم شرکت ها و هم افراد محلی درگیر یک زنجیره وام مسکن مالی هستند ، به این معنی که آنها برای فروش ملک خود عجله زیادی دارند. و بنابراین می توانید معامله خوبی داشته باشید.

این بستگی به این دارد که چرا می خواهید ملک در استانبول بخرید. برای زندگی یا برای سرمایه گذاری؟

بهترین مکان ها برای زندگی در استانبول

اگر مشتاق واقعی زندگی در کلان شهرها هستید ، از شبهای پر جنب و جوش شهر ، خیابانهای پر جنب و جوش ، بودن در مرکز شهر لذت ببرید ، به طور ایده آل با پیاده روی به تمامی امکانات لازم دسترسی داشته باشید، پس مناطق و محلات زیر را به شما توصیه می کنیم. .

اگر مشغول کار و فعالیت هستید ، باید به کار خود نزدیک باشید تا خود را از ترافیک مشهور جهان استانبول در امان نگه دارید.

طرف اروپایی

بیوغلو ، شیشلی ، جهانگیر ، بشیکتاش ، اورتاکوی ، سارییر ، باکرکوی ، یشیل کوی ، فاتح

طرف آسیایی

اسکودار ، کادیکوی ، مودا ، آجی بادم ، بوستانسی ، آتاشهیر ، سوادیه ، مالتپه

بهترین مکان برای سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول

طرف اروپایی

بشیکتاش ، تاکسیم ، شیشلی ، باکرکوی ، باشاک شهیر ، بیلیکدوزو ، آرناووتکووی (در نزدیکی فرودگاه IST) ، باهچه لیولر، کوچوک چکمجه و اسنیورت

طرف آسیایی

اسکودار ، کادیکووی ، چکمه کوی ، عمرانیه ، آتاشهیر ، بوستانچی ، مالتپه ، کارتال ، پندیک

روند خرید ملک در استانبول و همچنین در کل ترکیه بسیار شبیه به کشور ایران است.

پس از عقد قرارداد با نماینده املاک و خرید خانه در استانبول، باید مبلغ واریزی را پرداخت کنید.

پرداخت نهایی در رابطه با انتقال اعمال عنوان (Tapu به زبان ترکی) داده می شود.

مدارک مورد نیاز

گذرنامه شما به همراه فتوکپی گذرنامه

شش عکس در اندازه گذرنامه

حساب بانکی در بانکی واقع در ترکیه

شماره مالیات ترکیه

در صورت خرید خانه در استانبول از طریق نماینده املاک ، یک کارمند دولتی با دفتر اسناد رسمی

هزینه های خرید

تمبر حدود 100 یورو

مترجم حدود 50 یورو

عکاسی در حدود 10 یورو

هزینه معامله حدود 3 درصد از ارزش ارزیابی شده ملک است

عقد قرارداد

به محض تصمیم نهایی خود برای خرید ملک ، توافقنامه خرید منعقد می شود. و باید در این زمان پیش پرداختی را به صاحب ملک پرداخت کنید.

مبلغ سپرده از ملک به ملک متفاوت است ، اما به عنوان یک قاعده کلی ، حداکثر 10 درصد از قیمت ملک است.

به محض اینکه همه طرفین توافق نامه را امضا کرده و واریز وجه را دریافت می کنند ، این توافق نامه لازم الاجرا می شود.

به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم دارید قرارداد خود را بعداً فسخ کنید ، پس حق دریافت وجه را ندارید. اما اگر صاحب ملک از توافق خارج شود ، از آنجایی که شما باید وجه پیش پرداخت واریزی را پس بگیرید ، در چنین رویدادی بند مجازات نیز اعمال می شود.

پس از اتمام مراحل توافق ، خریدار و صاحب دارایی (یا وکیل آنها) برای انتقال سند انجام شده در دفتر رسمی ثبت سازمان زمین به صورت حضوری ملاقات می کنند. این روند حدوداً یک ساعت طول می کشد. خریداران خارجی خرید ملک در استانبول نیز برای تأیید ثبت نام و خرید خانه در استانبول موظف به داشتن مترجم همراه هستند.

لازم است قبل از امضای نهایی ، مالیات ها و هزینه های مربوط به (حدود 4 درصد ارزش ارزیابی شده اموال) را پرداخت کنید که توسط قانون تعریف شده است. به محض اینکه همه طرفین قرارداد را امضا کردند ، روند خرید کامل است.

امضای قرارداد و گرفتن سند ملک به این معنی است که اکنون ملک و مالکیت به شما واگذار شده است و شما در دفتر ثبت اسناد ثبت می شوید.

پس از انتقال عنوان سند ، لازم است مبلغ باقی مانده ملک خریداری شده را به فروشنده بپردازید.

اگر این اولین بار است که ملک را در استانبول خریداری می کنید ، یا مایل به خرید ملک از خارج از کشور هستید ، توصیه می کنیم برای یافتن ملک ایده آل خود در استانبول شرکت ملک چیان تماس حاصل فرمایید.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه