آسان انتخاب کنید

بهترین 5 منطقه برای خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول؟

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول کجاست؟
بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول کجاست؟

با شروع جستجوی برای خرید آپارتمان جدید در شهر زیبای استانبول ، سؤال اینکه بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مطرح می شود.

استانبول حیاتی ترین شهر ترکیه است. بیشتر سرمایه گذاری های برای خرید آپارتمان و املاک و مستغلات به دلیل تاریخ و تمدن توسعه یافته به آن گرایش دارند و آن را تبدیل به یک مرکز گردشگری و یک بازار پر جنب و جوش می کنند. جهت اجاره آپارتمان روزانه و ماهیانه در استانبول با ترک گشت تماس بگیرید

آمار املاک و مستغلات از طرف آژانس های رسمی افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در استانبول ، به ویژه از سرمایه گذاران خارجی را نشان می دهد.

با این وجود ، گسترش مناطق شهری و تنوع املاک آن ، مستلزم بررسی و بحث در مورد مهمترین مناطق در حال تجربه یک رشد شهری و تقاضا برای املاک است که در این مقاله در شرکت ترک گشت به آنها خواهیم پرداخت.

بهترین 5 منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول کجاست؟

بهترین 5 منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول کجاست؟

استانبول از 39 ناحیه تشکیل شده است ، که 27 تای آنها به بزرگی شهر هستند.

بخش آسیایی دارای 14 منطقه و طرف اروپایی 25 منطقه باقیمانده را در خود جا داداه است که توسط تنگه بسفر جدا شده اند.

هر منطقه یا شهرداری شهری خصوصیات خاص خود را برای خرید آپارتمان دارد.

کاملاً مشهور است که شهر استانبول تمام نیازهای جمعیت خود را برطرف می کند از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری و مهمترین فعالیت های اقتصادی و پروژه های مهم املاک و مستغلات را که در آن طبیعت زیبا ، بازارهای شکوفا ، ساختمانهای مرتفع مسکونی و غیر مسکونی و برجسته ترین پروژه های ترکیه.

در اینجا در مورد مهمترین و معروف ترین مناطق در دو طرف شهر صحبت خواهیم کرد تا درک کلی از این مناطق و برخی از مزایای سکونت و خرید آپارتمان را برای شما رقم بزنیم.

بهترین 5 منطقه برای خرید آپارتمان در استانبول اروپایی

سمت اروپایی این شهر بیشترین بخش فروش املاک و مستغلات را برای کسانی که مایل به مالکیت آپارتمان و دریافت در استانبول هستند را به خود جلب می کند ، بنابراین ، این بخش به دلیل فعالیت تجاری بزرگ در بخش های وسیعی از مناطق خود ، شاهد توسعه شهری عظیم بوده است.

مهم ترین مناطق و فعالیت های املاک و مستغلات در طرف اروپایی:

Başakşehir خرید آپارتمان باشاک شهیر

Başakşehir خرید آپارتمان باشاک شهیر

منطقه باشاک شهیر نقش تاج و تخت مناطق بسیار حیاتی بخش اروپایی شهر استانبول را در دست دارد ، که شامل 39 منطقه (شهری) است.

پس از جدا شدن از شهرداری کوچوک چکمجه ، شهرداری باشاک شهیر در سال 2008 تاسیس شد. این بخش در شمال با آرناوت کوی هم مرز است ، ایوپ از شمال شرقی ، سلطان قاضی و اسنلر از شرق ، باجیلار ، کوچوک چکمجه و آوجیلار از جنوب و اسنیورت از جنوب غربی.

دارای یکی از پیشرفته ترین زیرساخت های شهری در جهان، منطقه باشاک شهیر یکی از مناطق مدرن و با ساختاری گسترده است.

منطقه باشاک شهیر نه تنها به دلیل ساختمان های مدرن با بالاترین استانداردها آسایش و رفاه، بلکه به دلیل زیرساختهای قوی ، اجتماعی ، فرهنگی ، درمانی و آموزشی که از جذاب ترین دلایل برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند بدل شده است و آن را از دیگر مناطق ترکیه متمایز کرده و آن را به مانند بسیاری از همتایان بخش اروپایی خود ، تبدیل به رقیبی جدی برای سایر مناطق مهم دیگر برای خرید آپارتمان در استانبول کرده است.

Bakirkoy خرید آپارتمان در باکرکوی

Bakirkoy خرید آپارتمان در باکرکوی

باکرکوی واقع در بخش اروپایی استانبول ، دارای بخش طولانی با ساحل دریای مرمره است که بدون شک به تعدیل آب و هوا و زیبایی های طبیعی آن کمک می کند، و آن را به مقصدی برای آنهایی که مایل هستند شادترین اوقات خود را در استخرهای منحصر به فرد و با امکانات خود بگذرانند تبدیل کرده است.  

هنگامی که عناصر طبیعی مانند یک مکان استراتژیک ، منظره مستقیم دریا و هوای معتدل در دسترس هستند ، دست انسان همچنان بر لمس های متخصص خود می افزاید. نتیجه یک زیرساخت حیاتی با یک زیرساخت منسجم است که قادر به میزبانی انواع فعالیت ها است. این دقیقاً همان کاری است که در سالهای اخیر در منطقه باکرکوی استانبول انجام شده است.

این امر با پذیرش منطقه از پروژه های منحصر به فرد به وسعت فرودگاه بین المللی آتاتورک ، واقع در منطقه ییشلیکوی منطقه باکرکوی ترکیه مشهود است.

هنگامی که عناصر طبیعی مانند یک مکان استراتژیک ، منظره مستقیم دریا و هوای معتدل در دسترس هستند ، انسان تلاش میکند که با این عناصر و با تکیه بر دانش خود یه نتیجه خارق العاده ایجاد کند. نتیجه آن یک بنای مطمعن با یک زیرساخت منسجم است که قادر به پذیرش انواع فعالیت ها است. این دقیقاً همان کاری است که در سالهای اخیر در منطقه باکرکوی استانبول انجام شده است.

یکی از نقاط دیدنی در تاریخ معماری ترکیه در دهه 1980 ، یکی از اولین ساختمان های مدرن ترکیه و اولین مجتمع خرید مدرن در استانبول به حساب می آید. و برای کسانی که به دنبال مراکز خرید در استانبول هستند ، گالریا آتاکوی بازار Galleria Atakoy Mall یکی از مهمترین مراکز استانبول است. در اکتبر 1987 افتتاح شد ، این مجتمع تجاری به توصیه نخست وزیر وقت آن زمان تورگوت اوزال ، که ایده را از مجموعه هوستون گالریا در تگزاس کپی و تأسیس شد.

این مرکز در منطقه شهرداری آتاکوی باکرکوی واقع شده است و بیش از 130 فروشگاه متنوع از مارک های بین المللی و محلی و همچنین رستوران ها ، کافه ها ، سینما ها ، بازی های کودکان و مراکز تفریحی را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین از بولینگ و اسکی بهره می برد.

Bahcesehir خرید آپارتمان در باهچه شهیر

Bahcesehir خرید آپارتمان در باهچه شهیر

Bahcesehir (یا باغ شهر) ، همچنین به عنوان شهر شگفت انگیز شناخته می شود ، در یک نقطه استراتژیک در شمال غربی دریاچه کوچوک چکمجه واقع شده است. این منطقه نخستین بار توسط گروه مسکن جمعی منتصب به نخست وزیر ترکیه از طریق ساخت یک سری پروژه های پیشرو در املاک و مستغلات افتتاح شد.

باهچه شهیر در قلب استانبول در ضلع اروپایی این شهر واقع شده است ، در مرزهای شهرداری های باشاک شهیر ، منطقه باهچه شهیر و اسپارتاکوله نزدیک به مناطق مگا پروژه شهری قرار دارد، مانند پروژه پل سوم استانبول ، سومین پروژه فرودگاهی استانبول، هواایست Havaist  که پارسال افتتاح شد و پروژه بزرگراه مارمارا شمالی که این دو پروژه بزرگ را پیوند می دهد ، که همچنین در آینده سرمایه گذاری بر قیمت املاک و مستغلات منطقه تأثیر بی‌نظیری می گذارد.

Beylikduzu خرید آپارتمان در بیلیک دوزو

Beylikduzu خرید آپارتمان در بیلیک دوزو

بیلیک دوزو یک شهر حومه ای زیبا از استانبول است که دارای خیابان های وسیع و فضای سبز فراوان است. مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی دارای محیطی تمیز ، ساختمانهای با کیفیت ، امکانات عالی پزشکی و آموزشی و روشنفکران اجتماعی است.

بیلیکدوزو در غرب استانبول واقع شده است ، هم مرز با منطقه Avcilar از شرق ، Esenyurt از شمال ، و Buyukcekmece از غرب ، و از جنوب دریای مرمره است.

حدود 20 کیلومتر فاصله بین مرکز شهر استانبول و منطقه بیلیک دوزو است.

و بسیاری می پرسند: بیلیک دوزو تا تکسیم چه حد فاصله دارد؟

در حقیقت ، کسانی که در آپارتمان های بیلیکدوزو زندگی می کنند ، انواع امکانات توریستی ، خدماتی ، اجتماعی و تفریحی را پیدا می کنند که در آنها نیازی به مراجعه به مرکز شهر نخواهد بود. در حالی که وقتی هوای تازه استانبول شما را به عنوان مثال به میدان سلطان احمد و میدان تقسیم می برد ، شبکه های حمل و نقل مدرن و حتی بزرگراه ها از متروبوس تا تراموا به سرعت شما را به آنجا می رسانند!

Kucukcekmece خرید آپارتمان دركوچوک چكمجه

Kucukcekmece خرید آپارتمان دركوچوک چكمجه

شهرداری كوچوک چكمجه و منطقه هالکالی شاهد شتاب بزرگی در رشد املاک و مستغلات آن هستیم. مشرف به دریاچه Kucukcekmece كوچوك چكمجه با منظره ای جذاب است که انتظار می رود با اتمام پروژه کانال جدید رونق یابد.

مجتمع های مسکونی بزرگ آن ، پروژه های كوچوک چكمجه Kucukcekmece و مدرن املاک و مستغلات را که طبق فن آوری های نوآورانه ساخته شده اند ، توصیف کرده و به یکی از بهترین مناطق مسکونی استانبول تبدیل شده است. یک مقصد جدید برای اقامت آرام و مجلل ، نزدیک به منطقه معروف باشاک شهیر Basaksehir.

مراکز خرید اصلی آن شامل مرکز پارک آرنا ، مرکز ترانیول و مرکز هالکالی و همچنین مدارس مهم بین المللی و موسسات آموزشی معتبر مانند دانشگاه صباح الدین زعیم است.

نزدیکی منطقه با بزرگراه های TEM و E5 اهمیت آن را افزایش داده و این اطمینان را از اتصال یک منطقه به بقیه استانبول به روشی سریع فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آپارتمان با بخش کارشناسان شرکت ترک گشت تماس حاصل فرمایید

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه