آسان انتخاب کنید

منطقه اسنیورت در استانبول، زندگی و سرمایه گذاری در آن سال 99

منطقه اسنیورت در استانبول
منطقه اسنیورت در استانبول

اطلاعات بیشتر در مورد منطقه اسنیورت در استانبول ، مزایای زندگی و سرمایه گذاری در آن ، زیباترین مکان های گردشگری آن و فاصله آن با تکسیم و مرکز شهر

وقتی صحبت از معروف ترین مناطق استانبول می شود ، زمینه این گفتگو ما را به منطقه معروف اسنیورت سوق می دهد ، بنابراین ، اسنیورت در کجای استانبول قرار دارد؟ مهمترین مزیت های سرمایه گذاری و زندگی در اسنیورت چیست؟ مهمترین ویژگی ها ، بازارها و پارک های آن چیست؟ و درباره میدان اصلی اسنیورت چه می دانید؟

ترک گشت به همه این سؤالات پاسخ خواهد داد

اطلاعات در مورد منطقه اسن یورت استانبول

مساحت شهری اسن یورت در استانبول 2770 کیلومتر مربع است و طبق آخرین آماری که توسط اداره کل جمعیت و امور شهروندی صادر شده در ابتدای سال 2020 ، جمعیت اسنیورت به تعداد  954،579  رسیده است و جوانان بخش بزرگی از آن را تشکیل می دهند. جمعیتی که به 43 بخش در اسنیورت تقسیم شده اند.

اسن یورت در 22 مارس 2008 ، تحت قانون شماره 5747 به عنوان یک شهرداری مستقل تأسیس شد. با توجه به تاریخچه گسترش شهری در اسنیورت ، به قرن 19 باز می گردد و قبل از آن یک منطقه کشاورزی بود که محصولاتی را برای مناطق دیگر تولید می کرد ، و در ارتباط با یکی از صاحبان آن ” اسنیورت ” نامیده شد. برای اجاره آپارتمان و سوئیت در اسنیورت استانبول شرکت ترک گشت بهترین خدمات را به شما ارائه میکند

منطقه اسنیورت در استانبول ملک

اسنیورت کجا واقع شده است؟

اسن یورت در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و با بزرگراه E-5 با جنوب هم مرز است و در پشت آن مناطق آوجیلار و بیلیک دوزو قرار دارد و ضلع شرقی آن مشرف به دریاچه کوچک چکمجه است که دروازه ورودی به آب جدید استانبول است و دریاچه بیوک چکمجه از غرب آن است.

اسن یورت در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه استانبول و حدود 3 کیلومتری با دریای مرمره فاصله دارد و علاوه بر آن دارای یک شبکه حمل و نقل خوب ، از مکان و محیطی مهم نیز برخوردار است.

فاصله اسنیورت از منطقه تاکسیم تا چقدر است؟

اسن یورت از موقعیت خوبی و حیاتی برخوردار است زیرا دو بزرگراه بسیار مهم از آن عبور می کند ، یعنی: E80 و E5 که شاهراهای کل شهر را تشکیل می دهند و از طریق آنها می توانید از منطقه اسنیورت به سایر مناطق دیگر حیاتی شهر برسید.

اسن یورت در فاصله 31 کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد و در زمان های غیر اوج و در حدود 1 ساعت و 20 دقیقه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا استفاده از متروبوس می توانید به منطقه تکسیم برسید که یکی از مهمترین و سریعترین وسایل حمل و نقل در استانبول است.

دسترسی به منطقه اسنیورت در استانبول

مزایای زندگی در اسنیورت استانبول

در سالهای اخیر ، اسن یورت به دلیل مزایای زیادی که سرمایه گذاران و افراد زیادی را به سمت آن سوق داده است ، خواه زندگی و یا سرمایه گذاری در آن ، به یکی از مناطق پرتحرک و زنده تبدیل شده است.

برخی از مهمترین مزایای اقامت و زندگی در اسنیورت عبارتند از:

موقعیت مناسب آن از نظر مجاورت با مرکز شهر.

قیمت ملک آن نسبت به سایر مناطق رقابتی است.

اجاره ملک نسبتاً کم است.

از خدمات خوب شهری و امکانات فراوان برخوردار است.

مجاورت آن با بیلیک دوزو و باشاک شهیر مدرن است.

شبکه پویا از جاده ها و بزرگراه های مورد استفاده.

اسن یورت همچنین به دلیل بازارهای ارزان قیمت مشهور است و همچنین دارای مراکز خرید مهم بسیاری است.

بازار های منطقه اسنیورت در استانبول

بازارهای اسنیورت

اسن یورت در ضلع اروپایی استانبول علاوه بر ده ها بازار پرطرفدار دیگر و مراکز خرید مختلف ، میزبان بیش از 20 مرکز خرید بزرگ در محلات خود است.

شاید برخی از بزرگترین مراکز خرید در اسنیورت و مهمترین آنها Marmara Park Mall و Torium Mall باشند که در بزرگراه E5 واقع شده اند و در مجاورت منطقه بیلیک دوزو قرار دارند.

از مهمترین بازارهای حیاتی می توان Esenyurt Meydan اسنیورت (میدان) و پرشنبه بازار (بازار پنجشنبه) را نام برد.

منطقه اسنیورت در استانبول بازار

میدان اسنیورت

میدان اسنیورت تصویر روشنی از ماهیت و تنوع منطقه ارائه می دهد ، زیرا میدان اسن یورت یکی از مناطق فعال در اسن یورت است.

میدان در بین افرادی که به دنبال خرید در فروشگاه های مختلف آن یا غذا خوردن در رستوران های مختلف آن می روند ، بسیار محبوب است.

شما آن رستوران هایی را که غذاهای  ایرانی زیادی را که توسط اعراب در آنجا باز شده اند ، در پاسخ به خواست های روزافزون جامعه ایرانی که اسنیورت را به عنوان محل اقامت خود برگزیده اند ، از دست نخواهید داد.

میدان اسنیورت دارای مسجد اسن یورت مرکزی است که به سبک مساجد قدیمی عثمانی ساخته شده است.

پارک اردوغان منطقه اسنیورت در استانبول

پارک اردوغان

اسن یورت بیش از 60 پارک کوچک و 10 پارک بزرگ برای راحتی ساکنان خود دارد.

در میان مشهورترین پارک های اسنیورت پارک شهدا و پارک رئیس جمهور رجب طیب اردوغان وجود دارد.

پارک اردوغان در اسن یورت به دلیل وجود آب های آبی ، آبشارهای مصنوعی و فضای سبز زیبا معروف است. این پارک با امکانات فراوان ، مکانی فعال و لذت بخش را برای پیاده روی و ورزش های مختلف فراهم می کند.

پارک اردوغان در سال 2016 در زمینی به مساحت 76،877 متر مربع توسط شهرداری اسنیورت در سال 2016 ساخته و افتتاح شد ، امروز یکی از زیباترین پارک های منطقه به حساب می آید.

حمل و نقل در اسنیورت

دو بزرگراه آن ، E-5 و E-80 ، خون حیات استانبول را تشکیل می دهند ، آنها از ضلع شمالی و جنوبی اسنیورت عبور می کنند و دو جاده مهم منتهی به آن هستند.

متروبوس از بزرگراه E-5 عبور می کند که منطقه اسنیورت را به عنوان یکی از مهمترین و سریع ترین وسیله حمل و نقل در سطح شهر فراهم می کند ، همچنین آن را به سرعت و هموار به سایر مناطق و همچنین ضلع آسیایی استانبول متصل می کند.

این منطقه همچنین نزدیک به بزرگراه های D100 و TEM و جاده های مرتبط با آنها است که دسترسی به آن را از همه نقاط شهر تسهیل می کند.

هم اکنون کار ساخت مترو از طریق اسنیورت که آن را به مرکز شهر در زمان افتتاح متصل خواهد کرد ادامه دارد، این خط انتظار می رود که در روز بیش از 70000 نفر را جابجا کند.

متروبوس در منطقه اسنیورت در استانبول

مزایای سرمایه گذاری در اسنیورت

اسن یورت با افزایش تعداد مجتمع های مسکونی مدرن ، بسیاری از افرادی را که می خواهند از املاک و مستغلات برای اقامت یا سرمایه گذاری برخوردار شوند ، به خود جلب کرده است.

اسن یورت با مجتمع های مدرن خود ، قیمت های مناسب از املاک و مستغلات و آپارتمان های آن و تراکم جمعیت و به دلیل مجاورت با مهم ترین مناطق مدرن در منطقه اروپایی استانبول مانند منطقه مدرن و استراتژیک باشاک شهیر و بیلیک دوزو جذب سرمایه گذار کرده است.

مزایای خرید آپارتمان در اسن یورت

برخی از مهمترین مزیت های خرید آپارتمان در اسن یورت:

حضور بسیاری از مجموعه های مدرن.

قیمت املاک و مستغلات آن نسبتاً معقول است.

مجاورت آن با باشاک شهیر ، یکی از مهمترین و فعال ترین مناطق املاک و مستغلات است.

محل استقرار آن درست توسط بزرگراه های E5 و E80 ، که پیوندی محکم به مرکز شهر و مناطق دیگر می دهد.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه