آسان انتخاب کنید

ویلای فروشی لوکس در اولوس بشیکتاش با ویوی بسفر

  • قیمت 382,617,330لیر
بشیکتاش
چهار خواب
ویلای فروشی لوکس در اولوس بشیکتاش با ویوی بسفر
بشیکتاش
  • قیمت 382,617,330لیر

توضیحات

ویلای فروشی لوکس در اولوس بشیکتاش با ویوی بسفر

فروش ویلای لوکس 3 خوابه در منطقه بشیکتاش، با چشم انداز بسفر. در باغی وسیع و محوطه سازی شده همراه با استخر و سونا. سرمایه گذاری با کیفیت بالا در استانبول.

قیمت: 12753911 یورو

• نوع: ویلایی

• تابعیت: واجد شرایط

• استخر: خصوصی

• پارکینگ: گاراژ

جزئیات ویلای اولوس بشیکتاش

این ویلای استانبولی با دید بسفر در یک موقعیت عالی در محله اولوس در بشیکتاش و در نزدیکی پل بسفر در سمت اروپایی استانبول قرار دارد.

بشیکتاش یک منطقه محبوب با مهاجرانی است که با خانواده های خود زندگی جدیدی در ترکیه آغاز کرده اند. موقعیت عالی اینجا، رفت و آمد در این شهر وسیع را فوق العاده آسان می کند و مدارس بین المللی در این منطقه آموزش برای همه سنین، از پیش دبستانی تا دانشگاه را ارائه می دهند.

این ویلا در اولوس، نزدیک به تمام امکانات محلی، با مدارس، بیمارستان ها و مراکز خرید کاملاً نزدیک است. همچنین دارای اتصالات عالی است که به شما امکان دسترسی به بسیاری از مناطق شهر را می دهد. به راحتی می توان به تکسیم رسید و فرودگاه تنها 25 کیلومتر با شما فاصله دارد.

این ویلا که در فاصله بسیار کمی از بسفر واقع شده است، یک سبک زندگی منحصر به فرد را در منطقه ای آرام ارائه می دهد، با مناظر خارق العاده از بسفر تا سمت آسیایی شهر و باغ‌ها و مناظر زیبایی که دارد.

طراحی ویلای بشیکتاش

این ویلای لوکس با 450 متر مربع و 3 طبقه در یک زمین خصوصی وسیع با استخر و گاراژ سرپوشیده ساخته شده است. یک تراس ورودی در عقب دارد که شامل درب امنیتی فولادی است که به راهرو طبقه اول باز می شود. راهروی ورودی میزبان پله های پیچ در پیچ به طبقات بالا و پایین و یک WC است و به یک منطقه ناهار خوری بزرگ و یک سالن منتهی می شود.

فضای سالن بزرگ با کفپوش لمینت پوشیده شده و دارای یک شومینه است. همچنین پنجره‌های بزرگ و درهای پاسیو دارد که به بالکن بزرگی مشرف به باغ و بسفر باز می‌شوند.

با رفتن از پله ها به طبقه باغ، یک آشپزخانه مجزا و بزرگ پیدا می کنید که دارای واحدهای با کیفیت بالا با میز کار گرانیتی و لوازم الکتریکی یکپارچه است. آشپزخانه دارای یک ناهار خوری و یک در تراس برای دسترسی به باغ است.

چیدمان طبقه باغ نیز دو اتاق خواب دارد که هر دو اتاق‌های دو نفره جادار است و یک اتاق دوش خانوادگی مدرن و کاملاً کاشی کاری شده را ارائه می دهد. از این طبقه به باغ و تراس دسترسی دارید.

طبقه بالا دارای یک اتاق خواب بزرگ با سقف شیبدار است. این اتاق دارای یک اتاق دوش اختصاصی در کنار سونا است. همچنین از یک تراس پشت بام خصوصی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز بسفر و طبیعت دارد.

ویلای فروشی لوکس در اولوس بشیکتاش با ویوی بسفر

در مجموع، این خانه مجلل شگفت انگیز در استانبول، برای زندگی در تمام طول سال یا سرمایه گذاری گران قیمت مناسب است، زیرا دسترسی آسان به شهر و فرودگاه دارد و امکانات محلی فراوان، استخر شنا و سونا در کنار چشم اندازهای شگفت انگیز بسفر و طبیعت را ارائه می‌دهد.

برای ویلای فروشی لوکس در اولوس بشیکتاش با ویوی بسفر و جزئیات بیشتر همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما پاسخ می دهد، مشاوره جامع ارائه می دهد و شما را در تمامی جنبه های فرآیند خرید ملک ترکیه راهنمایی می کند. ما اینجا هستیم تا به شما در مورد تمامی الزامات فروش املاک استانبول کمک کنیم.

اطلاعات بیشتر محل ویلاها

استانبول یکی از معدود شهرهای جهان است که در دو قاره قرار دارد. نیمی از آن در اروپا و نیمی دیگر در آسیا است و تنها توسط تنگه بسفر که دریای سیاه را به شمال شهر و دریای مرمره در جنوب متصل می کند، از هم جدا شده است.

هر دو طرف شهر مراکز شلوغ خاص خود را دارند. آنها از راه های مختلفی با عبور از پل های معلق بر روی بسفر ، از طریق یک تونل زیر آب یا چندین سرویس کشتی معمولی به بنادر مختلف در هر دو طرف به یکدیگر متصل می شوند. هر دو دارای چندین ناحیه دیگر هستند که منطقه وسیعی را در بر می گیرند و یکی از بزرگترین شهرهای جهان از نظر جمعیت است.

فاصله ها

مرکز شهر: 7 کیلومتری تکسیم

ساحل: 1.3 کیلومتر

فرودگاه: 24 کیلومتر

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 13, 2023 در 11:35 ق.ظ
  • قیمت: قیمت 382,617,330لیر
  • متراژ ملک: 450 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • اتاق ها: 5
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht