آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید این خانه ها در ساریر استانبول

فروش آپارتمان لوکس بوتیک در استانبول با آدرسی معتبر در ساریر. با نمای جنگل بلگراد و دسترسی های عالی به شهر. املاک ایده آل آماده در استانبول مناسب شهروندی ترکیه در سال 2022.

خانه های فروشی در ساریر استانبول

کلیات آپارتمان های فروشی ساریر

  • نوع:  مسکونی
  • تابعیت:  واجد شرایط
  • مساحت زمین:  3350 متر مربع
  • وضعیت:  ساخت جدید
  • استخر:  اشتراکی
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: ۲۴/۷
  • وضعیت پروژه: آماده تحویل
  • نوع فروش: نقدی
  • شروع قیمت 2 خوابه: از 678,000 دلار
خرید خانه در ساریر استانبول

جزئیات خرید این خانه ها در ساریر استانبول

ما در ترک گشت بسیار خرسندیم که این مجموعه جدید بوتیک از آپارتمان های لوکس را برای فروش در استانبول، واقع در منطقه ثروتمند ساریر، کمی شمال مرکز شهر، نزدیک به یک جنگل انبوه و در فاصله 5 دقیقه‌ای خط ساحلی بسفر، ارائه کنیم.

همه خانه های فروشی استانبول

ساریر یکی از ثروتمندترین مناطق استانبول است و به چندین محله معتبر تقسیم شده است که شهروندان استانبول را به خود جذب می کند. خانه‌های زیادی را می‌بینید که از جنوب پل سلطان محمت فاتح تا سواحل دریای سیاه در کنار سواحل بسفر قرار گرفته‌اند، همراه با چندین منطقه که مکان‌های حومه‌ای و جنگلی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند.

همچنین، یکی از مناطق سالم‌ برای زندگی با جنگل‌های محلی است که هوای پاک و پر از اکسیژن را ارائه می‌کند، اما با وجود موقعیت سبز، به مرکز تجاری ماسلاک، طیف وسیعی از امکانات رفاهی، پارک‌های خیره‌کننده، زمین‌های فوتبال و برخی از عمارات قدیمی عثمانی که در خط ساحلی بسفر قرار دارند نزدیک است.

املاک در این منطقه از استانبول جزو بالاترین قیمت‌ها در شهر است، زیرا بسیاری از آن‌ها می‌توانند در ساختمان‌های تاریخی حفاظت‌شده قرار بگیرند تا برخی از تاریخ منحصربه‌فرد و بسیار طولانی استانبول را حفظ کنند. هرچند برای اهداف سرمایه‌گذاری ملک، این خانه‌ها برخی از بهترین اجاره‌ها را به دست می‌آورند.

خرید خانه در ساریر استانبول

مکان املاک فروشی و جزئیات مجتمع

این مجتمع بوتیک تازه تکمیل شده از آپارتمان‌های لوکس بزرگ و فروشی در ساریر در محله مادن، فقط 2 دقیقه از جنگل وسیع بلگراد، و 2 کیلومتر از بسفر و کمتر از 4 کیلومتر از قلب ساریر فاصله دارد.

خریداران این خانه ها در ساریر استانبول دارای رفت و آمد در شهر آسان هستند، زیرا در فاصله 10 دقیقه‌ای جنوب بزرگراه مارمارای شمالی و پل Yavuz Sultan Selim، و همچنین 10 دقیقه‌ای شمال بزرگراه TEM، و تنها 5 دقیقه‌ای نزدیکترین ایستگاه مترو قرار دارد. از طریق سرویس‌های اتوبوس محلی با ایستگاه‌های اتوبوس در فاصله چند دقیقه‌ای، می‌توانید فرودگاه جدید را در 25 دقیقه، سواحل دریای سیاه را در 20 دقیقه و میدان معروف تکسیم را در کمتر از 30 دقیقه پیدا کنید.

در یک سفر 10 تا 20 دقیقه‌ای، چندین بیمارستان، دانشگاه، مراکز خرید و مدارس بین‌المللی با رتبه‌های برتر را خواهید یافت. در حالی که امکانات روزمره بسیار زیاد است، که برخی با پای پیاده و برخی از طریق رانندگی بسیار کوتاه قابل دسترسی هستند. مانند مدارس محلی، مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های مختلف، بانک‌ها، مساجد، مراکز بهداشتی، داروخانه‌ها، و کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و غیره.

مجتمعی آرام و خلوت در یکی از بهترین مناطق استانبول

این مجموعه کوچک در زمینی به مساحت 3350 مترمربع، شامل 3 بلوک آپارتمانی مدرن 4 طبقه، دو بلوک کم ارتفاع‌تر و یک بلوک مرتفع‌تر، با 21 آپارتمان بزرگ با دید جنگل. خانه های استاندارد و دوبلکس با 2،3 و 5 اتاق خواب می‌باشد، که همگی بر اساس مقررات عایق کاری و ایمنی دولت ترکیه توسط یکی از توسعه دهندگان برتر استانبول ساخته شده اند و آماده جابجایی هستند.

امکانات عالی

هر سه بلوک در باغ‌های محوطه‌سازی شده مشترک با پله‌هایی قرار گرفته‌اند که به بالاترین منطقه زمین منتهی می‌شوند. جایی که یک تراس بزرگ آفتاب‌گیر و یک استخر مشترک بزرگ پیدا می‌کنید. این مجموعه همچنین یک پارکینگ بسته و یک سالن بدنسازی مجهز را ارائه می دهد که همه آنها به صورت 24 ساعته توسط یک تیم امنیتی خصوصی و دوربین های نظارتی برای ایمنی و آرامش خاطر شما نظارت می شود.

واحدهای بزرگ ساریر برای فروش و قیمت

آپارتمان های 2 خوابه از 163 متر مربع شروع قیمت قیمت 678,000 دلار

آپارتمان 3 خوابه 238 متر مربع با قیمت 991,000 دلار

آپارتمان 5 خوابه 307 متر مربع با قیمت از 1,276,000 تومان تا 1,355,000 دلار

این آپارتمان‌های لوکس دارای اسناد مالکیت آماده انتقال هستند. بنابراین، تخفیف برای خریدار نقدی یا طرح پرداخت بدون بهره در دسترس نیست. ولی ترک گشت ارائه کننده تخفیف عالی برای شما خواهد بود.

خرید خانه در ساریر استانبول

طراحی آپارتمان های ساریر

در این مجتمع آپارتمان های فروشی هر بلوک از طریق گاراژ پارکینگ یا لابی های ورودی مشترک امن وارد می‌شود و شامل پله ها و آسانسور به تمام طبقات می‌باشد. همگی واحدها درب های امنیتی فولادی دارند و با آیفون تصویری به درهای لابی متصل می شوند.

چیدمان خانه‌ها انتخابی از آشپزخانه های باز یا بسته را ارائه می دهد، همه خانه ها دارای یک آشپزخانه مدرن کاملا مجهز با واحدهای با کیفیت و فضای کاری هستند، و همه با یک اجاق گاز، هود و فر مجهز می‌شوند.

کف ها لمینت گرم دارند، به جز راهرو و حمام ها که با کاشی های سرامیکی پوشانده شده اند. حمام‌ها از کف تا سقف کاش کاری شده اند.

همه واحدها از فضای نشیمن در فضای باز با تراس های باغ خصوصی یا بالکن های شیشه ای بزرگ برخوردار هستند، واحدهای دوبلکس نیز تراس های پشت بام دارند و همگی مناظر خیره کننده از جنگل و منطقه محلی را ارائه می‌دهند.

درب پاسیو که به فضای بیرون دسترسی دارد و پنجره‌های بزرگ، نور طبیعی زیادی را در اختیار همه خانه‌ها قرار می‌دهد و همه اتاق‌ها نور مدرن عصرانه دارند.

خانه ها با سیستم گرمایش مرکزی گاز و اعلام حریق نصب شده اند و همه اتاق ها زیرساخت هایی را برای شما فراهم می کنند تا واحدهای تهویه مطبوع را نصب کنید.

جمع بندی نهایی این املاک

در مجموع، این آپارتمان‌های لوکس و با اعتبار جدید فروشی در استانبول تمام گزینه مناسب را برای تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم از شهر، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری در استانبول برای درآمد اجاره سالانه بسیار بالا، ارائه می کنند، زیرا نزدیک به انبوهی از امکانات محلی هستند و دسترسی آسان به بزرگراه‌ها و حمل‌ونقل عمومی برای اتصالات عالی به شهر و فرودگاه، امکانات در محل، فضای زندگی در فضای باز و چشم‌اندازهای زیبا از باغ‌های مشترک و جنگل‌های انبوه محلی را فراهم می‌کند.

برای خرید این خانه ها در ساریر استانبول و کسب جزئیات بیشتر، قیمت ها و موجودی، همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. یکی از مشاوران دوستانه و اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ می دهد، مشاوره جامع به شما ارائه می دهد، شما را گام به گام در تمام مراحل خرید ملک ترکیه راهنمایی می کند و به شما هنگام تجهیز خانه جدیدتان در استانبول کمک می‌کند.

محل

استانبول در شمال غربی ترکیه مملو از تاریخ است، یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان، پر از فرهنگ های متنوع، معماری خیره کننده، قدیمی و جدید، و زندگی شبانه بسیار پر جنب و جوش است.

شهری وسیع که به بخش های زیادی در اروپا و آسیا تقسیم شده است که توسط تنگه های خیره کننده بسفر از هم جدا شده است.

استانبول در سال‌های اخیر شاهد رونق عظیمی در سرمایه‌گذاری املاک بوده است، نه تنها با خریداران ترکیه‌ای، بلکه با انباشته‌ای از خریداران خارج از کشور که مبالغ هنگفتی را وارد شهر می‌کنند، که شاهد برنامه‌های بازسازی در بسیاری از مناطق است.

فاصله ها

  • فاصله تا شهر: 20 کیلومتری بسفر
  • فاصله تا ساحل: 2 کیلومتری بسفر
  • فاصله تا فرودگاه: 38 کیلومتر
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, ساریر, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در نوامبر 29, 2022 در 1:42 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 12,631,140لیر
  • متراژ ملک: 163 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 2 ~ 5
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht