آسان انتخاب کنید

خرید ملک در گونشلی باجیلار در استانبول برای شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 3,000,000لیر
باجیلار

توضیحات

خلاصه خرید ملک در گونشلی باجیلار

پیش فروش آپارتمان های لوکس در استانبول. نزدیک به باسین اکسپرس در گونشلی با اقساط دو ساله بدون سود. موقعیت سرمایه گذاری خوب در استانبول.

کلیات این املاک:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 1700 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24 ساعته

چرا این ملک را در گونشلی باجیلار بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که آپارتمان هایی لوکس و بزرگ در استانبول را پیش فروش نماید. این آپارتمان ها در بخش اروپایی استانبول و در منطقۀ خوب باجیلار و نزدیک به مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس قرار دارند.

باجیلار منطقه ای خوب برای سرمایه گذاری در املاک استانبول است. این منطقه فاصلۀ کمی با جدیدترین مرکز تجاری استانبول در جادۀ باسین اکسپرس دارد. همچنین این محل در کنار بزرگراه TEM قرار دارد و با استفاده از این بزرگراه و جادۀ باسین اکسپرس و خدمات حمل و نقل عمومی، دسترسی خوبی به طول و عرض شهر وجود دارد و می توان به تمام نقاط استانبول رسید.

این منطقه برای اجارۀ طولانی و کوتاه مدت ایده آل است و تاجران، کارمندان و خانواده های مرفه را به خود جذب می کند. امکانات رفاهی فراوانی برای زندگی دائمی وجود دارد، از قبیل مراکز خرید بزرگ به همراه امکانات تفریحی، بیمارستان های خوب، چندین دانشگاه و مدرسه برای تمام سنین که همگی فاصلۀ کوتاهی تا مجموعه دارند و با پای پیاده می توان به آن ها رسید.

خانه ها در مجموعه های مدرن قرار دارند و امکانات ورزشی و تفریحی خوبی در مجموعه وجود دارد. همچنین شما می توانید در این رزیدانس ها در باجیلار از یک زندگی لوکس برخوردار شوید. دسترسی به مرکز شهر، فرودگاه و هر آنچه که برای زندگی دائمی، تفریحات آخر هفته یا سفرهای کاری لازم داشته باشید، آسان است.

موقعیت مجموعه و جزئیات خرید ملک در گونشلی باجیلار

این مجموعه آپارتمان های مدرن در باجیلار استانبول و محلۀ خوب گونشلی قرار دارند و 3 کیلومتر تا شرق جادۀ باسین اکسپرس و 9 کیلومتر تا شرق دریاچۀ کوچوک چکمجه فاصله دارند.

با خرید ملک در گونشلی باجیلار جادۀ باسین اکسپرس استانبول و شمال بزرگراه TEM در تقاطعی به هم می رسند که فقط 5 دقیقه با پروژه فاصله دارد. همچنین بزرگراه TEM و خط متروبوس در جنوب به هم می رسند که فقط 10 دقیقه با شما فاصله دارند. ایستگاه قطار مرمره 15 دقیقه با شما فاصله دارد و با یک پیاده روی کوتاه می توان به ایستگاه اتوبوس محل و نزدیک ترین ایستگاه مترو رسید. بنابراین دسترسی به تمام نقاط شهر با سرعت انجام می شود. برای رسیدن به فرودگاه باید 36 کیلومتر به سمت شمال و برای رسیدن به شبه جزیرۀ تاریخی معروف باید 17 کیلومتر به سمت جنوب شرقی بروید.

جزئیات بیشتر منطقه

امکانات زیادی در گونشلی باجیلار وجود دارد که بیشتر آن ها با پای پیاده در دسترس هستند: فروشگاه، سوپرمارکت، داروخانه، بانک، پارک، مدرسه، کافه بار و رستوران. نزدیک ترین مرکز خرید و بیمارستان ظرف 2 تا 3 دقیقه و بسیاری از امکانات دیگر و دانشگاه ها ظرف 15 دقیقه در دسترس هستند.

این پروژۀ کوچک هم اکنون در حال ساخت است و به یک پارک بزرگ و سرسبز نزدیک است. این پروژه در زمینی به مساحت 1700 مترمربع و توسط یکی از سازندگان مورد اعتماد شهر ساخته می شود. وی متعهد می شود که ساخت و ساز بر طبق قوانین و مقررات دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی صوت و حرارت انجام شود. تاریخ پایان مجموعه نیز انتهای دسامبر 2022 است.

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و تنها یک بلوک 14 طبقه در آن وجود دارد. این بلوک 50 آپارتمان بزرگ 3 خوابه با متراژ 196 تا 392 مترمربع دارد. علاوه بر این، چندین واحد تجاری نیز وجود دارد که به فروشگاه، کافه و رستوران مجموعه اختصاص داده شده است. تمام واحدها با استاندارد بالایی ساخته شده و با باغچه هایی سرسبز و زیبا احاطه می شوند.

این مجموعه پس از تکمیل، با خرید خانه در گونشلی باجیلار امکاناتی را در اختیار ساکنان و مهمانان قرار می دهد:

  • یک محل بازی برای کودکان
  • محل نشستن در باغچه برای استراحت
  • باشگاه
  • حمام ترکی
  • سونا
  • اتاق بخار
  • زمین بسکتبال
  • گاراژ پارکینگ سرپوشیده
  • پارکینگ روباز برای مهمانان و مشتریان فروشگاه ها
  • آسانسور
  • ژنراتور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

برای رفاه حال شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان، این مجموعه توسط دوربین مداربسته و نیوروهای امنیتی محافظت می شود.

قیمت فروش آپارتمان ها در گونشلی باجیلار

آپارتمان های 3 خوابه 196 تا 392 مترمربع قیمت از 185000 تا 435000 دلار آمریکا

نحوۀ پرداخت

خریداران نقدی از 10 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند.

طرح های اقساطی بدون سود

گزینۀ 1: 35 درصد پیش پرداخت و مابقی در 12 قسط ماهانه

گزینۀ 2: 50 درصد پیش پرداخت و مابقی در 24 قسط ماهانه

ویژگی این آپارتمان ها درگونشلی باجیلار

با خرید این املاک در گونشلی باجیلار ورودی بلوک از لابی انجام می شود و با استفاده از راه پله و آسانسور می توانید به تمام طبقات بروید. هر واحد درب ورودی فولادی و ضد سرقت دارد و با آیفون تصویری به درب های لابی متصل می شود.

آپارتمان ها دارای آشپزخانۀ بسته هستند. این آشپزخانه ها کاملاً مجهز و مدرن بوده و کابینت های فراوان و مدرن و سطوح گرانیتی در آن نصب شده است و فضای خوردن صبحانه در آن وجود دارد. همچنین لوازم توکار اجاق گاز، فر و هود نیز در آشپزخانه ها تعبیه شده است.

اتاق ها در طول روز نور طبیعی فراوانی دارند که از پنجره ها و درب های بزرگ پاسیو وارد می شود. همچنین واحدها ویوی باغ و پارک محله را دارند و بالکن ها به صورت شیشه ای هستند که برای نشستن در بیرون مناسبند.

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب شده است. کف بقیۀ فضاها نیز ترکیبی از سرامیک و لمینیت است.

با خرید این خانه ها در گونشلی تمام آپارتمان ها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و زیرساخت نصب تهویۀ هوا در تمام اتاق ها وجود دارد.

در کل این آپارتمان های مدرن و بزرگ در استانبول تمام نیازهای شما را برآورده می کنند. برای تفریحات، سفرهای کاری، زندگی دائمی یا سرمایه گذاری ایده آل هستند، زیرا اجارۀ ماهانۀ آن بالاست، با خرید این آپارتمان ها در گونشلی باجیلار در استانبول به شهر و فرودگاه دسترسی آسان دارید، امکانات محلی آن فراوان است، امکانات خود مجموعه نیز فراوان است، ویوی طبیعت دارید و موقعیت آن برای سرمایه گذاری عالی است.

برای خرید ملک در گونشلی باجیلار و کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن قیمت و موجودی واحدها، همین الان با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاورین املاک باتجربه، به سؤالات شما در حین خرید ملک پاسخ داده و در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را یاری می کنند.

هر آنچه باید در مورد منطقۀ باجیلار بدانید

مطمئناً تابحال در مورد منطقۀ باجیلار در استانبول اروپایی شنیده اید، آیا این محل برای زندگی مناسب است؟ آیا این محل برای سرمایه گذاری در ملک مناسب است؟ آیا خرید ملک در باجیلار استانبول کار درستی است؟ ما در ادامۀ این مقالۀ جالب در مورد این اطلاعات با شما صحبت می کنیم:)

منطقۀ باجیلار در زمان های قدیم

باجیلار در دورۀ عثمانی و دهۀ پنجاه در قرن پیش، یکی از دهکده هایی بود که یونانیان در آن زندگی می کردند. این دهکده، کوچک و نامنظم بود و تمام امکانات اجتماعی (مانند داروخانه، مرکز برق، مهمان خانه و غیره) در قصری بزرگ که آن را به مرکز فرماندهی خود تبدیل کردند، وجود داشت.

در دهۀ نود این دهکده گسترش یافت و در آن خیابان هایی منظم ساخته شد و مشکل نامنظم بودن آن کاهش یافت. پروژۀ گسترش هنوز هم یکی از پروژه هایی است که پس از شهری شدن این ناحیه تا به حال متوقف نشده است.

موقعیت منطقۀ باجیلار

باجیلار موقعیتی استراتژیک دارد و به بسیاری از زیرساخت های شهری و مناطق اداری نزدیک است، زیرا دریاچۀ کوچوک چکمجه در غرب آن و منطقۀ باشاک شهیر در شمال و چسبیده به آن، مناطق آرناووتکوی، باهچه لی اولر و وینی بوسنا در جنوب و در شرق آن نیز منطقۀ عثمان پاشا قرار دارد. می توان گفت که این ناحیه یا منطقۀ مرکزی مهم است که با معروف ترین مناطق استانبول احاطه شده است.

چه چیز شما را به خریدن ملک در باجیلار تشویق می کند؟

باجیلار در لیست بهترین مناطق استانبول قرار دارد و اهمیت زیادی برای هر دو هدف سرمایه گذاری و یا ثبات و خانه دار شدن دارد، زیرا شبکۀ حمل و نقل قوی دارد که در آن همه نوع وسیله وجود دارد و در رأس آن ها شبکۀ مترو است که با داشتن چندین ایستگاه، دسترسی به نواحی مختلف استانبول را در بهترین زمان میسر می سازد.

علاوه بر این، اتوبوس های عمومی، دلموش ها(یک وسیله حمل و نقل عمومی است که تقریبا در تمامی شهرهای ترکیه وجود دارد و مسافران را سریع و آسان به مقصد می‌رساند.) و سایر وسایل حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد که رفت و آمد به این منطقه را تسهیل می کند.

منطقۀ باجیلار نوعی سرمایه گذاری است

این منطقه از نظر ساخت و ساز جزو پیشرفته ترین مناطق است، زیرا پروژه های املاک آن بسیار گسترده و متنوع است. این پروژه ها بسیار عالی هستند و درآمد حاصل از اجارۀ آن ها تضمین شده است و برخی به مبلغ 10درصد نیز می رسند.

به علاوه، قیمت ها در آن مدام در حال افزایش است. پروژه های در حال ساخت محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران دارند، زیرا می توانند سودی دوچندان تا زمان تحویل پروژه برای خریدار داشته باشند.

نکتۀ مهم دیگر در مورد این منطقه آن است که نزدیک بودن آن به جادۀ اصلی باسین اکسپرس موقعیتی خاص از نظر سرمایه گذاری به آن بخشیده و آن را از دید سرمایه گذاران اصلی ارزشمند و مهم کرده است. به همین دلیل نیز برخی به آن مسلک دوم می گویند.

ارزش زیاد جادۀ باسین اکسپرس به این است که مسیر مرکزی شهر است و استانبول را از شمال به جنوب به دو بخش تقسیم می کند و خطی سر راست را شکل می دهد که از باقرکوی نزدیک به فرودگاه قدیمی آتاتورک آغاز شده و به فرودگاه جدید استانبول در منطقۀ آرناووتکوی می رسد.

امکانات عمومی در منطقۀ باجیلار

امکانات عمومی در این محل بسیار خوب است و هرچیزی که ساکنان به آن احتیاج دارند در اینجا وجود دارد.

بیمارستان در باجیلار:

در باجیلار معروف ترین بیمارستان های دولتی و خصوصی، مانند بیمارستان مدیپل، بیمارستان خصوصی 34 و بیمارستان معروف مدی جانا، وجود دارد.

آموزش در باجیلار:

از نظر آموزشی نیز شهرداری باجیلار تعداد کافی مدارس عمومی از قبیل 24 مدرسۀ عمومی، 16 مدرسۀ خصوصی و 6 مدرسۀ تجاری تأسیس کرده است. علاوه بر این، معروف ترین مدارس بین المللی نیز در این منطقه قرار دارند که در آن ها کادر حرفه ای انجام وظیفه می کنند و به شما اطمینان می دهند که بهترین فرصت های آموزشی را در اختیار فرزندتان قرار دهند.

از نظر جنبه های اسلامی و فرهنگی نیز منطقۀ باجیلار مساجد و مراکز فرهنگی بسیاری دارد. دو مرکز فرهنگی در این ناحیه وجود دارد که در آن ها فعالیتهای زیادی انجام می شود. 23 بوک بار در موضوعات مختلف نیز وجود دارد که اجازۀ استفادۀ رایگان از کتاب ها را به بازدیدکنندگان می دهند.

در این ناحیه 81 مسجد وجود دارد که در 22 محلۀ مختلف قرار دارند. مهم ترین آن ها از این قبیلند:

  • 100 ییل محلسی
  • فوضی چاکماک محلسی
  • گونشلی محلسی
  • اینونو محلسی
  • محموتبی محلسی
  • مرکز محلسی
  • یاووز سلیم محلسی

مراکز صنعتی و مراکز خرید

باجیلار مراکز صنعتی، تجاری، عمده فروشی متعدد و یک مرکز تجاری بزرگ به نام «استوج» دارد. مراکز زیادی وجود دارد که مواد اولیه تولیدی ها با ویژگی های مختلف در آن فروخته می شود و یک بازار عمده فروشی نیز وجود دارد که لوازم خانه مانند بطری، قابلمه، مجسمه و غیره در آن فروخته می شود. لباس های کتان و غیره را نیز می توان در آن پیدا کرد.

از همه مهم تر آن که در این بازارها بهترین قیمت ها و بهترین اجناس وجود دارد. بنابراین مرکز استوج بزرگترین بازار عمده فروشی در استانبول است.

بازارها در باجیلار

از نظر مراکز خرید، ذکر این نکته حائز اهمیت است که بازار بزرگ 212 در باجیلار قرار دارد. این بازار یکی از بزرگترین و معروف ترین بازارها در مرکز استانبول است که در محلۀ محموت بی واقع شده و تخفیف هایی بی نظیر دارد و بهترین برندهای بین المللی و گران قیمت در آن قرار دارند که از این نظر برای ساکنان محل و محله های اطراف خوب است و می توانند از تخفیف های آن بهره ببرند.

بازار استانبول در باجیلار

در باجیلار بازار استانبول یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در ترکیه است و مهم ترین برند های جهان در آن حضور دارند. بازار استانبول پویایی خاصی دارد، زیرا در آن رستوران ها و فروشگاه های بزرگ وجود دارد که خرید را با هنرهای سنتی ترکیب می کند و فضایی مناسب با هر دو دارد. راهروهایی عریض و طرح هایی بی نظیر دارد و سقف آن شیشه ای است و نور خورشید را از خود عبور می دهد تا به نحو احسن از روشنایی روز استفاده شود.

خریدن ملک در گونشلی باجیلار

منطقۀ باجیلار پروژه های بزرگ و مهم مسکونی با سبک امروزی دارد. برخی از آن ها هنوز در حال ساخت است و بقیه آمادۀ سکونت هستند. بنابراین اگر به دنبال خرید ملک در این ناحیه هستید، ما لیستی از مجموعه های خاص را برای شما تهیه کردیم. تردید نکنید و با ما تماس بگیرید.

ما در شرکت املاک ترک گشت مفتخریم تا شما را در سفری برای خرید ملک در ترکیه همراهی کرده و خدماتی را ارائه نماییم تا این پروسه خرید ملک در استانبول را بسیار راحت و آسان انجام دهید. ما همیشه آماده ایم تا بهترین انتخاب ها را برای سکونت و سرمایه گذاری در اختیار شما قرار داده و به کسانی که به دنبال دریافت حق شهروندی ترکیه هستند نیز کمک کنیم.

خدمات ما برای خرید ملک در گونشلی باجیلار در استانبول

  • مشاورۀ حقوقی
  • مدیریت ملک
  • خدمات پس از فروش
  • خدمات حقوقی و گرفتن حق شهروندی
  • خرید و فروش املاک در ترکیه

برای گرفتن جزئیات بیشتر از طریق کانال های ارتباطی یا شمارۀ واتساپ موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

تماس از طریق اینستاگرام ترک گشت

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, باجیلار, گونشلی

جزئیات

به روز شده در مارس 7, 2022 در 12:10 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 3,000,000لیر
  • متراژ ملک: 196 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 3
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht