آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در پروژه استون پالاس زیتون برنو

پیش فروش آپارتمان های لوکس در مرکز شهر استانبول. نزدیک به نقاط دیدنی و گلدن هورن در منطقۀ زیتین بورنو. سرمایه گذاری در املاک استانبول با وام بدون سود 18 ماهه تحویل سال 2023 شروع قیمت از 3205746 لیر مناسب شهروندی ترکیه.

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت طرح: 2596 مترمربع
  • شرایط: نوساز
  • استخر: همگانی
  • پارکینگ: شخصی
  • امنیت: 24 ساعته
خرید ملک پروژه استون پالاس زیتون برنو

چرا این ملک را در زیتون برنو بخرم؟

تیم ترک گشت مفتخر است که این مجموعه آپارتمان های لوکس را در استانبول پیش فروش نماید. این مجموعه در غرب گلدن هورن در منطقۀ زیتین بورنو و قسمت اروپایی اروپایی شهر قرار دارد و 15 دقیقه تا سلطان احمد فاصله دارد.

منطقۀ زیتین بورنو در شمال شرقی ناحیۀ مرکزی و تاریخی فاتح، در غرب کادیکوی و جنوب بایرام پاشا قرار دارد و مرزهای جنوبی آن در کنار نوار ساحلی مرمره قرار دارد. این ناحیه روز به روز محبوبیت بیشتری برای خرید ملک در استانبول پیدا می کند، زیرا فاصلۀ کوتاهی تا مرکز شهر و جاذبه های آن دارد و همچنین بسیاری از خانه ها در زیتین بورنو ویوی زیبایی از دریا دارند.

در زیتین بورنو می توان دسترسی خوبی به جاده ها و سرویس حمل و نقل عمومی به تمامی مناطق شهر داشت، زیرا به بزرگراه E-5، خط مترو و تراموا، تونل اوراسیا و ترمینال کشتی رانی نزدیک است و ظرف چند دقیقه می توان به مرکز شهر دسترسی داشت. همچنین فرودگاه جدید ظرف 40 دقیقه و مرکز تجاری باسین اکسپرس ظرف 20 دقیقه در دسترس هستند.

زیتین بورنو علاوه بر دسترسی های شهری عالی، امکانات محلی فراوانی نیز دارد، از قبیل مراکز خرید در کنار دریا، مدرسه و دانشگاه، بیمارستان های خصوصی و دولتی و امکانات جمعی عالی مانند بار و رستوران های فراوان. این امکانات تمام نیازهای شما برآورده می کنند.

موقعیت مجموعه و جزئیات خرید خانه در پروژه استون پالاس زیتون برنو

این مجموعه آپارتمان های لوکس در زیتین بورنو 3 کیلومتر تا غرب گلدن هورن، 8 کیلومتر تا شمال نوار ساحلی مرمره و 20 دقیقه تا شرق مرکز تجاری باسین اکسپرس فاصله دارند.

این مجموعه از موقعیتی مرکزی در شهر برخوردار است و تنها 1 کیلومتر تا نزدیکترین ایستگاه مترو، خط متروباس و بزرگراه اصلی E-5، 5 دقیقه تا خط تراموای مرکزی و 15 دقیقه تا ایستگاه قطار، بزرگراه TEM، ترمینال کشتی رانی و تونل اوراسیا فاصله دارد. بنابراین دسترسی خوبی برای افراد پیاده و سواره به تمام مناطق شهر وجود دارد. جاذبه های اصلی شهر نیز ظرف 15 تا 20 دقیقه در دسترس است.

امکانات این محل نیز مانند دسترسی های آن عالی است. این پروژه در چند قدمی تعداد زیادی فروشگاه، سوپرمارکت، مدرسه برای تمام سنین، ادارات دولتی مختلف، بانک، یک ادارۀ پست، داروخانه، مراکز پزشکی و چندین کافه، بار، رستوران و غیره قرار دارد. با یک رانندگی چند دقیقه ای می توان به چندین مرکز خرید، دانشگاه و تعدادی بیمارستان خصوصی و دولتی و غیره دسترسی داشت.

خرید ملک پروژه استون پالاس زیتون برنو

درباره سازنده و تاریخ تحویل

این مجموعۀ کوچک توسط یکی از سازندگان معروف و مورد اعتماد استانبول در حال احداث است و در مراحل ابدایی ساخت و ساز قرار دارد. مساحت زمین آن 2596 مترمربع است و ساخت و ساز در آن با قوانین دولتی ساختمان در مورد ایمنی و عایق بندی مطابقت دارد. این مجموعه متشکل از یک بلوک 12 طبقه با نمای سنگ است که هفت طبقۀ پایینی آن را مرکز خرید و غذاخوری تشکیل می دهد. طبقات بالایی شامل 53 خانۀ لوکس 1 تا 3 خوابه است که همگی تا پایان 2023 و با استاندارد بالایی آمادۀ تحویل خواهند بود.

این بلوک با باغچه های سرسبز همگانی احاطه شده است. با خرید ملک پروژه استون پالاس زیتون برنو پس از تکمیل مجموعه، ساکنین و مهمانان عزیز از امکانات زیر برخوردار خواهند شد:

  • یک استخر سرپوشیدۀ گرم
  • محل بازی کودکان
  • یک باشگاه مجهز
  • گاراژ پارکینگ امن
  • آسانسور
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • پذیرش/لابی 24 ساعته
  • ژنراتور پشتیبان

تمام مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و به منظور رفاه حال و امنیت شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان، مجتمع به صورت 24 ساعته با دوربین های مداربسته و نیروهای امنیتی محافظت می شود.

قیمت خرید آپارتمان در پروژه استون پالاس زیتون برنو

آپارتمان های 1 خوابه 78 مترمربع قیمت 3205746 لیر ترکیه

خانه های 2 خوابه 108 تا 121 مترمربع قیمت از 4166000 تا 5627000 لیر ترکیه

آپارتمان های 3 خوابه 136 تا 225 مترمربع قیمت از 6163000 تا 10626000 لیر ترکیه

نحوۀ پرداخت

خریداران نقدی از 7 درصد تخفیف بر روی قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید 50 درصد را به صورت پیش پرداخت و مابقی را در اقساط 18 ماهه بدون سود پرداخت نمایید.

خرید ملک پروژه استون پالاس زیتون برنو

طراحی آپارتمان ها در استون پالاس زیتون برنو

دسترسی به آپارتمان ها توسط لابی امن ورودی انجام می شود و از طریق راه پله و آسانسور می توان به طبقات مختلف رسید. خانه ها درب ورودی امنیتی فولادی دارند و با آیفون تصویری به درب های لابی وصل می شوند.

طراحی آپارتمان ها به صورت آشپزخانۀ اپن یا بسته است. این آشپزخانه ها کاملاً مجهز و مدرن بوده و کابینت و سطوح کاری باکیفیت و فراوان در آن ها نصب می شود. همچنین لوازم توکار فر، اجاق گاز و هود نیز در آن ها تعبیه می شود.

با خرید آپارتمان پروژه استون پالاس زیتون برنو پنجره ها و درب های بزرگ پاسیو نور فراوانی را در طول روز به اتاق ها وارد می کنند. درب پاسیو به فضاهای نشیمن روباز متفاوتی از جمله بالکن های فرانسوی و یا بالکن های مسقف شیشه ای، باز می شود و ویوی زیبایی از باغچه ها و شهر دارد.

خانه ها سیستم گرمایش مرکزی گازی دارند و تمامی اتاق ها و نشیمن ها زیرساخت مورد نیاز برای نصب تهویۀ هوا را خواهند داشت.

کف خانه ها با ترکیبی از سرامیک و لمینیت گرم پوشیده می شود. حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و شیرآلات مدرن در آن نصب می شود.

کلام پایانی

در کل، این آپارتمان های لوکس در استانبول تمام نیازهای شما را پوشش می دهند، برای تفریح، سفرهای کاری و زندگی دائمی مناسب بوده و یا فرصتی عالی برای سرمایه گذاری به صورت خرید و اجاره، در مرکز شهر استانبول محسوب می شوند، زیرا به امکانات فراوان و نقاط دیدنی معروف نزدیک است، دسترسی آسانی به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد و ویوی زیبایی از طبیعت و شهر دارد.

برای خرید ملک پروژه استون پالاس زیتون برنو و گرفتن جزئیات بیشتر، موجودی آپارتمان ها و اطلاع از قیمت ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. مشاوران خوب ما در استانبول به تمامی سؤالات احتمالی شما در مورد املاک پاسخ داده، به شما میزان واقعی درآمد حاصل از اجاره را می گویند و در تمام مراحل خرید ملک در ترکیه و پس از آن شما را راهنمایی می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, زیتون برنو

جزئیات

به روز شده در می 20, 2022 در 11:33 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 3,205,746لیر
  • متراژ ملک: 74 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1-4
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2023
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht