آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

  • شروع قیمت ها از 3,960,000لیر
کوچوک چکمجه
دو خواب سه خواب
خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه
کوچوک چکمجه
  • شروع قیمت ها از 3,960,000لیر

توضیحات

خلاصه خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

آپارتمان های رو به اتمام لوکس و مدرن برای فروش درهالکالی کوچوک چکمجه استانبول. 800 متر دور تر از کانال جدید باسین اکسپرس، پیوندهای شهری عالی، 0% بهره و اسناد مالکیت آماده. سرمایه گذاری ملک در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه.

کلیات این آپارتمان های فروشی کوچوک چکمجه

  • نوع: آپارتمانی
  • مساحت زمین: 1350 متر مربع
  • وضعیت: ساخت جدید
  • پارکینگ: گاراژ
  • امنیت: 24/7
  • تاریخ تحویل: سپتامبر 2022
  • شرایط فروش: 50 درصد نقد مابقی 12 ماهه
  • شروع قیمت: واحد های 2 خوابه از 226,500 دلار
خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

چرا این ملک را در هالکالی کوچوک چکمجه بخریم؟

ترک گشت خرسند است که این مجتمع تقریباً تکمیل شده آپارتمان های مدرن در استانبول را برای فروش ارائه می دهد که در سمت اروپایی شهر در منطقه مطلوب هالکالی کوچوک چکمجه واقع شده است و بسیار نزدیک به دریاچه وسیعی که دهانه کانال جدید شهر خواهد بود قرار دارد.

منطقه کوچوک چکمجه بخشی از آن چیزی است که اکنون “استانبول جدید” نامیده می شود، منطقه ای در حال توسعه که در جنوب فرودگاه جدید استانبول قرار دارد. این مکان همچنین مجموعه ای از امکانات رفاهی، مدارس، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مراکز خرید بزرگ و بسیاری موارد دیگر را به همراه دریاچه زیبای خود به همین نام ارائه می دهد.

کوچوک چکمجه نه تنها پیوندهای عالی به فرودگاه دارد، بلکه از طریق بزرگراه های TEM و E-5 که در امتداد لبه منطقه قرار دارند، همراه با سیستم مترو و بسیاری از آنها، پیوندهای بسیار خوبی به مرکز شهر تاریخی و جاذبه های معروف آن دارد. خدمات اتوبوس منظم نیز از طریق این منطقه انجام می شود و شما را در کمترین زمان به بسیاری از مکان های دیگر استانبول متصل می کند.

بازسازی مداوم حومه، مجتمع‌های مسکونی مدرن و عالی را فراهم کرده است، که برخی از آنها از مناظر زیبای دریاچه کوچوک چکمجه و دریای مرمره برخوردار هستند و ثابت کرده‌اند که برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و بسیاری از کارگران شهری بسیار محبوب هستند، زیرا این منطقه بسیار نزدیک به مرکز تجاری جدید باسین اکسپرس است و همه از زندگی به دور از شلوغی مرکز شهر لذت می‌برند، همچنین با سرمایه‌گذاران ملکی خارج از کشور از درآمدهای سالم از اجاره‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت در این منطقه برخوردار هستند.

خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

مکان پروژه کوچوک چکمجه و جزئیات

این مجموعه تقریباً کامل مدرن از آپارتمان‌های مدرن در کوچوک چکمجه در 800 متری شرق دریاچه در محله مطلوب هالکالی، با فاصله‌ای نزدیک‌تر به پارک سبز آتاتورک و فقط 5 دقیقه از غرب بزرگراه باسین قرار دارد، برای فروش ارائه می‌شود.

به دنبال ملکی در استانبول باشید که اتصال آسان به تمام مناطق شهر را ارائه می دهد. این ملک می تواند برای شما مناسب باشد، زیرا بین دو بزرگراه اصلی شهر قرار دارد، که هر دو در 10 دقیقه به آن می رسند، در حالی که ایستگاه های اتوبوس در نزدیکی آن هستند، و می توان با 600 متر پیاده روی به ایستگاه قطار رسید. بنابراین، شما می توانید در عرض 15 دقیقه به مرکز نمایشگاه CNR، و 40 دقیقه به فرودگاه و تقریباً 35-40 دقیقه به بسیاری از جاذبه های مرکز شهر برسید.

بیمارستان‌های دولتی یا خصوصی، دانشگاه‌ها و برخی از مراکز خرید عالی را می‌توان در نزدیکی با سفری 8 تا 15 دقیقه‌ای پیدا کرد، در حالی که با یک پیاده‌روی کوتاه یا رانندگی کم می‌توان به مجموعه وسیعی از امکانات روزمره دسترسی داشت.

استاندارها و زمان تحویل آپارتمان ها

این مجموعه در زمینی به مساحت 1350 متر مربع توسط یک توسعه دهنده برجسته استانبولی ساخته شده است که به آخرین مقررات ساختمانی دولت برای ایمنی و عایق بندی پایبند بوده است. در حال حاضر در حال انجام کارهای نهایی است و در تاریخ تعیین شده برای پایان سپتامبر 2022 آماده است است.

یک مجتمع مسکونی بدون حاشیه با دیوار و محصور است که شامل یک بلوک آپارتمانی مدرن 15 طبقه است، تنها دارای 56 آپارتمان با 2 و 3 اتاق خواب، خانه های استاندارد و دوبلکس همراه با تعداد کمی از واحدهای تجاری است که با بالاترین استانداردها تکمیل خواهد شد، در حالی که امکانات محدود در محل شامل یک کافه، فروشگاه، یک پارکینگ زیرزمینی امن، باغ های کوچک مشترک، یک سیستم تلویزیون ماهواره ای مرکزی، یک لابی ورودی مشترک امن با آسانسور به تمام طبقات است، که همه آنها باید توسط یک سیستم دوربین و یک تیم امنیتی برای آرامش خاطر شما تحت نظارت 24/7 می‌باشند.

خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

آپارتمان‌های برای فروش و قیمت آنها

  • واحدهای 2 خوابه 122 متر مربع با قیمت 226,500 تا 240,500 دلار
  • آپارتمان های 2 خوابه دوبلکس 140 تا 142 متر مربع با قیمت 337,200 تا 351,200 دلار
  • خانه های 3 خوابه 156 متری با قیمت 281,850 تا 310,850 دلار
  • آپارتمان های 3 خوابه دوبلکس 185 متری با قیمت 448,000 دلار

جزئیات پرداخت

اسناد مالکیت موجود بوده و بدون هیچ هزینه ای آماده تحویل به خریداران می باشد. توسعه دهنده همچنان به خریداران نقدی تخفیف 10 درصدی یا طرح پرداخت بدون بهره با 50 درصد پیش پرداخت و 12 قسط ماهانه مساوی برای 50 درصد باقی مانده ارائه می دهد.

خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

طراحی آپارتمان ها در هالکالی

همه واحدها دارای یک درب امنیتی فولادی و یک سیستم آیفون تصویری است که به درهای ورودی لابی امن متصل است، در حالی که همه با یک آشپزخانه بسته طراحی شده اند که با واحدهای مدرن جادار، سطوح کار با کیفیت و فر، اجاق گاز و هود مجهز شده‌اند.

در این آپارتمان های فروشی تمام حمام‌های مدرن از کف تا سقف کاشی‌کاری شده‌اند، در حالی که سایر قسمت‌های کف ترکیبی از لمینت گرم یا کاشی‌های دیگر را ارائه می‌دهند. آپارتمان‌ها با سیستم گرمایش مرکزی گاز کامل و زیرساخت واحدهای تهویه مطبوع در همه قسمت‌های نشیمن و اتاق خواب ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها از طریق پنجره‌های کف تا سقف مملو از نور روز می‌شوند، در حالی که سالن پذیرایی/غذاخوری‌ها میزبان درهای پاسیو هستند که به بالکن‌های شیشه‌ای سایه‌دار گوشه باز می‌شوند تا از منظره شهر، باغ‌ها و طبیعت لذت ببرید.

در مجموع این آپارتمان‌های مدرن فروشی در هالکالی استانبول، تمام گزینه‌های مناسب را برای استراحت‌های شهری معمولی یا سفرهای کاری، خانه‌های تمام سال یا به‌عنوان ملک سرمایه‌گذاری در استانبول برای درآمد بالای اجاره سالانه ارائه می‌دهد، زیرا در فاصله چند قدمی تا طیف وسیعی از امکانات محلی است، اتصالات عالی به شهر و فرودگاه دارد، امکانات محدود در محل برای هزینه های عمومی کم را فراهم میکند و همراه با مناظر شهر و طبیعت نزدیک به کانال جدید است.

برای خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه و کسب اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی، همین امروز با ترکگشت تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در هنگام خرید ملک در استانبول پاسخ می دهند، به شما مشاوره عینی می دهند و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید ملک ترکیه راهنمایی می کنند.

خرید آپارتمان در هالکالی کوچوک چکمجه

محل

استانبول شهری پرجنب‌وجوش و فرهنگی در شمال غربی ترکیه است که اغلب به عنوان پایتخت در نظر گرفته می‌شود. با این حال، آنکارا در شرق از سال 1923 پس از پیروزی در جنگ استقلال، این نام را به عنوان پایتخت ترکیه جایگزین کرد.

استانبول مدرن یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است که معماری باستانی و معاصر خارق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد و در سال‌های اخیر شاهد توسعه‌های عظیمی بوده است که به شهر رونق قابل‌توجهی در بازار ملک داده است. جایی که سرمایه‌گذاران خارجی برای خرید بسیاری از آپارتمان های لوکس برای درآمدهای اجاره ای سالم هجوم آورده‌اند و با رشد شهر، تقاضا برای خانه های با کیفیت در همه مناطق افزایش می یابد.

فاصله ها

  • فاصله تا شهر: 28 کیلومتری سلطان احمد
  • فاصله تا ساحل: 800 متری دریاچه کوچوک چکمجه
  • فاصله تا فرودگاه: 40 کیلومتر
به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کوچوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در آگوست 25, 2022 در 1:44 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 3,960,000لیر
  • متراژ ملک: 122 مترمربع
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • سال ساخت: 2022
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht