آسان انتخاب کنید

اجاره ماهیانه آپارتمان ارزان قیمت در غرب استانبول

توضیحات

A living room with a couch and a tableDescription automatically generated آپارتمان اجاره ای ما در منطقه‌ای پر رفاه واقع شده است که دارای یک مرکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن‌های زیبایی و یک مسجد در نزدیکی است.شما قادر خواهید بود از اقامت خود نهایت لذت را ببرید از راحتی داشتن همه چیزی که نیاز دارید در فاصله پیاده‌روی. خانه‌ی ما دلنشین و راحت است، با تمام امکاناتی که برای اقامتی آرام نیاز دارید. ما منتظر می‌مانیم تا میزبان شما باشیم!

درباره این هتل آپارتمان شیک برای اجاره ماهانه

هتل آپارتمان ما با تزئیناتی زیبا با تخت‌های راحت و پارچه‌های تمیز تزئین شده است تا اطمینان حاصل شود که شما شب خوبی را سپری می‌کنید. اتاق‌ها پر از نور طبیعی هستند و تمام امکاناتی که برای اقامت راحت نیاز دارید را دارند.

A kitchen with a white refrigerator and a countertopDescription automatically generated

آشپزخانه فول مبله برای اقامت راحت شما

آشپزخانه کاملاً مجهز برای آماده کردن وعده‌های غذایی مناسب است، و حمام مدرن تمیز و دلپذیر است. از وقت گذراندن در فضاهای پذیرایی دعوت‌کننده لذت خواهید برد، که برای استراحت پس از یک روز طولانی عالی هستند. ما همچنین یک ماشین لباسشویی و وای فای با سرعت بالا را فراهم می‌کنیم تا اقامت شما را هرچه ممکن است راحت کنیم. ما منتظر می‌مانیم تا میزبان شما باشیم!

A indoor swimming pool with a chairDescription automatically generated

دسترسی های مهمان به این آپارتمان

فضای ما طراحی شده است تا تجربه‌ی راحتی بی‌نظیری را برای شما فراهم کند. شما به لابی، باشگاه، استخر سرپوشیده، گاراژ ماشین، محوطه بازی کودکان و امنیت دسترسی خواهید داشت. در لابی کارکنان ما همیشه برای کمک به شما در دسترس هستند. ما همچنین خدمات ماساژ، حمام ترکی، سونا و کابین‌های تغییر لباس را ارائه می‌دهیم تا به شما در آرامش و استراحت کمک کنیم. ما منتظر می‌مانیم تا میزبان شما باشیم!

A balcony with a view of a cityDescription automatically generated

نکات دیگر

 

برای اجاره ماهیانه این هتل آپارتمان ما خانواده‌ها را می‌پذیریم و خوشحالیم که محیطی مناسب برای اقامت شما را فراهم می‌کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که مناطقی مانند اسپا، استخر و باشگاه روز چهارشنبه‌ها به طور اختصاصی برای زنان است. مردان در آن روز مجاز نیستند. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه مهمان‌های ما احساس راحتی و امنیت در طول اقامت خود داشته باشند. اگر سوال یا مشکلی دارید، لطفاً تردید نکنید که با ما تماس بگیرید. ما منتظر می‌مانیم تا میزبان شما باشیم!

به این مطب امتیاز بدهید

آدرس

  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, اسنیورت, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در آوریل 17, 2024 در 10:58 ق.ظ
  • اتاق خواب: 1
  • سرویس : 1
  • سال ساخت: 2019
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, تک خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht