آسان انتخاب کنید

اجاره سالیانه آپارتمان 3 خوابه مبله در آتاشهیر

  • اجاره 16,500لیر
  • 50لیر/آیدات
آتاشهیر
با اشیاء سه خواب
اجاره سالیانه آپارتمان 3 خوابه مبله در آتاشهیر
آتاشهیر
  • اجاره 16,500لیر
  • 50لیر/آیدات

توضیحات

اجاره سالیانه نرمال آپارتمان 3 خوابه مبله شیکر در منطقه آتاشهیر استانبول در بخش آسیایی شهر با ویوی شهر و بالکن و تراس بزرگ

اجاره سالانه ملک مبله در آتاشهیر جفت مترو و اتوبان نرمال آپارتمان 3 خوابه بزرگ 160 متری دلباز و سنتی.

برای اجاره سالیانه این آپارتمان در آتاشهیر استانبول پیش پرداخت یکسال اجاره الزامی نیست.

متر مربع: (ناخالص) 160

متر مربع: (خالص) 145

تعداد اتاق: 3+1

سن ساختمان: 20 سال

طبقه: 2

تعداد طبقات: 3

گرمایش: مستقل

تعداد حمام: 2

بالکن: بله

مبله: فول مبله با لوازم شیک

در سایت: خیر

نام سایت: ندارد

قرارداد: سالیانه

اجاره ماهی: 16500 لیر

دپوزیت(پول پیش): 33000 لیر

آیدات(شارژ): 50 لیر

جهت دریافت فایل های بیشتر اجاره سالیانه در آتاشهیر استانبول با ما در ارتباط باشید.

اجاره سالیانه آپارتمان 3 خوابه مبله در آتاشهیر
اجاره سالیانه آپارتمان 3 خوابه مبله در آتاشهیر

درباره این آپارتمان اجاره ای در آتاشهیر

آپارتمان 3+1 و دارای بالکن بزرگ است. از آنجایی که هر اتاق به اندازه خواب به اندازه اتاق نشیمن است، برای دانشجویان و یا کارمندانی که قصد زندگی اشتراکی را دارند نیز بسیار مناسب است. یک سرویس خواب دو نفره، یک تخت یک نفره و یک تخت 1.5 نفره در خانه وجود دارد. علاوه بر این، خانه دارای یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فر، هود، تلویزیون، فرش و پرده، کابینت کفش، 2 میز کار، میز و صندلی آشپزخانه می باشد. در اتاق نشیمن، یک ست نشیمن وجود دارد، در حالی که آشپزخانه به  کابینت به طور کامل مجهز به میز 8 نفره است. خانه در طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه با نورگیر جنوب می باشد. در لبه e5 به عنوان یک مکان. E5 از بالکن قابل مشاهده است. بنابراین، تا هر دو ایستگاه اتوبوس، مینی‌بوس، مترو و متروبوس در فاصله چند قدمی شما قرار دارند. 3 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروگوزتپه. 5 دقیقه تا متروبوس. با حمل و نقل عمومی 10 دقیقه تا عمرانیه فاصله دارد. دانشگاه مرمره، دانشگاه تمدن، دانشگاه باهچه شهیر، به مکان هایی مانند پردیس گوزتپه بسیار نزدیک است. دبیرستان ها، مراکز بهداشتی و بیمارستان ها (پارک پزشکی و غیره) در سراسر خیابان وجود دارد. خانه آماده زندگی است. کافی است افرادی که می آیند وسایل شخصی و اثاثیه خود را بیاورند. همچنین هیچ گونه آیداتی وجود ندارد. نه تنها برای دانشجویان، بلکه برای خانواده ها  انتخابی عالی میباشد.

آتاشهیر کجاست؟

آتاشهیر (به ترکی استانبولیAtaşehir ) منطقه‌ای در سمت آناتولی استانبول است. در نیمه شرقی استانبول، در قسمت غربی شبه جزیره کوچالی، که در واقع بخش آسیایی استانبول است اما باید بگوییم این منطقه ساحلی ندارد. در ششم مارس سال 2008، با پیوستن به برخی از محلات عمرانیه و اسکندر، یکی از 39 منطقه استانبول شد. این منطقه از سمت جنوب غربی با کادیکوی همسایه است، از غرب توسط اوسکودار مرزبندی شده، از شمال نیز توسط عمرانیه و از شرق و جنوب شرقی به سانجاک تپه و مال تپه محدود شده است.

حمل و نقل در منطقه آتاشهیر استانبول

بیشتر حمل و نقل های منطقه آتاشهیر استانبول به وسیله ی ماشین های شخصی صورت میگیرد، به همین دلیل وسیله های حمل و نقل عمومی در این منطقه کمتر به چشم میخورند، اگرچه با گذشت زمان دسترسی به آنها ساده تر شده است برای مثال خط 4 مترو استانبول

برای افرادی که از ماشین شخصی خود استفاده میکنند، دسترسی ها به نقاط مختلف به این صورت میباشد

  •  10 دقیقه ازپل محمد سلطان فاتح
  • 3 دقیقه از بزرگراه دی 100
  • 15 دقیقه تا خیابان بغداد
  • 20 دقیقه تا فرودگاه صبیحا گوکچن  که این فرودگاه دومین فرودگاه بین المللی استانبول میباشد

آتاشهیر و برج متروپل

برج متروپل استانبول که یک مجموعه مختلط با سه برج و یک مرکز خرید است. این برج بعنوان بلندترین آسمان خراش استانبول و ترکیه با 70 طبقه و ارتفاع 301 متر در در آتاشهیر احداث شده است.

در حال حاضر متوسط متراژ ملکی که برای فروش موجود است 115 متر مربع است.

از جمله مراکز خرید معروف این منطقه می‌توان به پالادیوم، نووادا، واترگاردن (رقص آب در این مرکز خرید یکی از جاذبه‌های این منطقه میباشد) و اوپتیموم اشاره کرد.

بزرگترین شعبات مارکت های شوک، بیم، کارفور و میگروس نیز در این منطقه می باشد. علاوه بر این دسترسی به فروشگاهها و رستوران های خیابان بغداد نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. در محله های منطقه آتاشهیر نیز بازارهای محلی برای خرید های روزانه برقرار می باشد.

منطقه آتا شهیر استانبول همچنین به دلیل ورزش و سرگرمی، زمین های تنیس، سالن های ورزشی و سالن های سینما مشهور است. ماشین شخصی مناسب ترین نوع رفت و آمد در این جزیره است زیرا محدودیت وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد.

با این حال، به نظر می رسد با مترو M4 استانبول، حمل و نقل عمومی در حال بهبود است. برای مالکان ماشین شخصی آتاشهیر از مکان های مهم مانند پل فاتح سلطان محمت، بزرگراه D-100 ، بزرگراه TEM، خیابان بغداد، منطقه کادیکوی و فرودگاه صابیها در فاصله نزدیک 3 تا 20 دقیقه ای قرار دارند​.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آتاشهیر, آسیایی

جزئیات

به روز شده در نوامبر 1, 2022 در 10:22 ق.ظ
  • قیمت: اجاره 16,500لیر
  • متراژ ملک: 160 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • سال ساخت: 2000
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht