آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید مستقیم از پروژه ها بدون واسطه  بدون پرداخت کمیسیون و کارمزد با کمترین بودجه وتحویل سند در کمتر از یک هفته به نام شما فقط با ترک گشت

درباره عمار EMAAR

کمپانی عمار واقع در دبی یکی از بزرگترین شرکت های املاک و مستغلات در جهان است و دارای پروژه های بزرگ و تجربه در زمینه  ساخت مراکز خرید، گردشگری، بخش های سرگرمی و خدمات مالی و ارائه پروژه های نمادین است.

کمپانی عمار به سادگی املاک و مستغلات را توسعه نمی دهد، اما ارائه کننده یک سطح کاملا جدید از خدمات با ارزش است که نیازهای افراد با استفاده از محل را برآورده می کند. Emaar در سال 1997 تاسیس شد و فعالیت هایش در کشور ترکیه در سال 2006 آغاز نمود.

کمپانی عمار در ترکیه ابتدا پروژه دره توسکان را تحویل داد و در سال 2016 Land Of Legends را با همکاری ریکسوس تحویل داد. مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول سومین و بزرگترین پروژه شرکت در کشور ترکیه، تقریبا یک محله جدید را در سمت آناتولی های استانبول ایجاد می کند.

این پروژه در 66 هکتار زمین در Çamlıca ساخته شده است و به شیوه ای طراحی شده است که هتل ها، دفاتر، خوابگاه ها و مرکز خرید را در بر می گیرد.

EMAAR عمار یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانی‌های ساخت املاک و مستقلات در جهان

بهترین شرایط خرید ملک در استانبول فقط با عمار EMAAR

قیمت‌های واقعی از 250000 دلار

شرایط پرداخت 10 ساله با اقساط برابر

پرداخت 25 درصد مبلغ کل ملک

تضمین سود 7 درصد سالیانه

دریافت فوری سند مالکیت

اقدام فوری برای اخذ شهروندی ترکیه

پرواز و هتل رایگان برای خریدارن

عمار طراحی شده توسط بهترین معماران جهان

FOSTER + PARTNERS, UK

Hirsch Bedner Associates, Singapore

İkİ design group, Turkey

DP ARCHITECTS, Singapore

KTGY, USA

SWA, USA

معرفی پروژه عمار EMAAR Square

پروژه مسکونی تجاری دفتری Emaar Square ، عمار اسکوئر در زمینی به مساحت 66 هزار متر مربع ساخته شده که متشکل از یک هتل 5 ستاره ، مرکز خرید ، بلوک اداری ، بلوک های مسکونی که از 1000 واحد تشکیل شده است. ، این پروژه 90 متر تا مترو ، 25 کیلومتر تا فرودگاه صبیحا ، 11 کیلومتر تا تاکسیم ، 10 کیلومتر تا بشیکتاش ، 4 کیلومتر تا خیابان بغداد فاصله دارد. و در 7 کیلومتری از پل بسفر و 11 کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد. در این پروژه انواع واحد ها با تعداد خواب 1 تا 5 وجود دارد که انواع نیازها را برآورده می کند.

مرکز خرید عمار اسکوئر EMAAR SQUARE

عمار اسکوئر در تاریخ 28 آوریل سال 2017 افتتاح شد و سالانه به طور متوسط ​​25 میلیون نفر بازدید کننده دارد.
در یک مکان واحد، عمار اسکوئر  مجموعه ای از نام تجاری را ارائه می دهد که می تواند برای هر بودجه یا هر سلیقه‌ای مناسب باشد. این مرکز هم محل های خرید داخلی و هم در فضای باز دارد و مارک های لوکس را که قبلا در ترکیه در دسترس نبودند به ارمغان می آورد. 

داری 10 سالن سینما با 2400 نفر صندلی است که شامل اولین تئاتر IDX 4 طرف آسیایی، آکواریوم و باغ وحش ، مناطق تفریحی، بیش از 100 رستوران و کافه، یک بازار سنتی ترکیه و مرکز مد همه در مرکز خرید عمار اسکوئر مال استانبول در انتظار شماست.

رزیدانس های عمار اسکوئر Emaar Square Residences

رزیدانس های Square Emaar به گونه ای طراحی شده اند که سبکی از زندگی را ارائه می دهند که به طور هماهنگ سنت و انحصار را در هم می آمیزد.

زندگی و سبک زندگی لوکس ، چهار ساختمان کم ارتفاع که شامل رزیدانس‌های از پنج تا چهارده طبقه و با استایلی برجسته است که منعکس کننده سبک زندگی ساکنان آنها است.

 این واحدها با توجه به خانواده هایی که دارای کودکان هستند و به دنبال یک محیط زندگی بزرگ با آشپزخانه کاملاً محصور، از فضاهای نشیمن گرفته تا محل انباری آنهاست طراحی شده اند. نمای اقامتگاه ها منعکس کننده خطوط محلات سنتی معتبر استانبول مانند Nişantaşı و Baatdat Caddesi است.

رزیدانس‌های واقع در Square Emaar در مجموع 420 واحد از آپارتمانهای یک خوابه تا چهار اتاق خواب و همچنین پنت هاوس های لوکس را در خود جای داده است. 

EMAAR SQUARE RESIDENCES بلوک های رزیدانس عمار اسکوئر A,B,C

برجتعداد اتاقحداقل متراژحداکثر متراژشوع قیمتحداکثر قیمت
EMAAR SQUARE RESIDENCES1+154.01 مترمربع104.62 مترمربع282.000 USD517.000 USD
EMAAR SQUARE RESIDENCES2+1137.65 مترمربع154.66 مترمربع600.000 USD807.000 USD

EMAAR SQUARE RESIDENCES بلوک D فول مبله عمار اسکوئر

برجتعداد اتاقحداقل متراژحداکثر متراژشوع قیمتحداکثر قیمت
EMAAR SQUARE RESIDENCES1+182.95 مترمربع82.95 مترمربع503.000 USD558.000 USD
EMAAR SQUARE RESIDENCES2+1147.16 مترمربع157.60 مترمربع954.000 USD1.024.000 USD
EMAAR SQUARE RESIDENCES3+1187.34 مترمربع187.61 مترمربع1.137.000 USD1.138.000 USD

✓ لیست قیمت فوق بر اساس پرداختهای 10 ساله هستند . برای پرداخت نقدی تخفیف در نظرگرفته میشود.

✓ پرداخت تنها 25 درصد از کل مبلغ برای عقد قرارداد و دریافت سند مالکیت کافی است.

✓ طیف قیمت ها بر اساس منظره، طراحی داخلی و طبقه متفاوتند.

برج‌های عمار اسکوئر هایتز EMAAR SQUARE HEIGHTS

برج مسکونی HEIGHTS با 33 طبقه در بالای مرکز خرید با طراحی معماری برجسته و معاصر واقع شده است. این سطح جدیدی از سبک زندگی لوکس  را به آنچه ارائه می شود اضافه می کند و گزینه های جدیدی را برای صاحبان ایجاد می کند. Heights از 333 واحد مسکونی از واحدهای یک خوابه تا پنج خوابه مجهز به جدیدترین فناوریها را ارائه می دهد.

یک مرکز تفریحی اختصاصی که در سطح ویژه‌ایی قرار دارد و دارای استخر روباز ، کلوپ تفریحی، کلوپ بچه ها و استودیوهای بدنسازی و سالن ورزشی است که زندگی خاصی را برای ساکنان خود فراهم می کند. لابی ورودی با یک سالن زیبا که به آسانسور منتهی می شود ، مبله شده است. یک استخر روباز دوم در بالای یکی از برج ها واقع شده است و دارای چشم انداز پانورامای چشمگیر شهر است.

برجتعداد اتاقحداقل متراژحداکثر متراژشوع قیمتحداکثر قیمت
هایتز Heights1+150.85 مترمربع87.65 مترمربع278.000 USD564.000 USD
هایتز Heights2+1108.46 مترمربع141.70 مترمربع593.000 USD775.000 USD

✓ لیست قیمت فوق بر اساس پرداختهای 10 ساله هستند . برای پرداخت نقدی تخفیف در نظرگرفته میشود.

✓ پرداخت تنها 25 درصد از کل مبلغ برای عقد قرارداد و دریافت سند مالکیت کافی است.

✓ طیف قیمت ها بر اساس منظره، طراحی داخلی و طبقه متفاوتند.

برج عمار اسکوئر آدرس EMAAR SQUARE ADDRESS

برج عمار اسکوئر آدرس دارای ۴۶ طبقه و سه قسمت کاملاً مجزا از هم دیگر است و تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی تحویل داده می شود.

از طبقه اول تا طبقه یازدهم یک هتل پنج ستاره زنجیره ای و فوق لوکس است که شامل ۱۸۰ اتاق فوق العاده لوکس با تمامی امکانات برترین هتل های ۵ ستاره دنیا است.

طبقه دوازدهم تا طبقه بیست و نهم مجتمع مسکونی فوق العاده حرفه ای و لوکس آن است که افراد ساکن در این طبقات و این برج امکان استفاده از امکانات هتل ۵ ستاره را نیز دارا هستند واحدهای این طبقات از یک تا پنج خوابه هست.

از طبقه سی تا چهل و پنجم قسمت اسکای ویو نامیده می شود ورودی این قسمت از باقی مجتمع جدا است و در اینجا شما لوکس ترین و مجهزترین آپارتمان های دنیا را خواهید داشت تعداد خواب های آنها بین یک تا پنج است و در اینجا شما تمام استانبول را خواهید دید بیمه شما تنگه بسفر است

 طبقه چهل و ششم عمار اسکوئر آدرس پنت هوس آن محسوب می شود

برجتعداد اتاقحداقل متراژحداکثر متراژشروع قیمتحداکثر قیمت
برج آدرس ADDRESS1+182.6 مترمربع104.31 مترمربع757.000 USD1.163.000 USD
برج آدرس ADDRESS2+1137.53 مترمربع185.47 مترمربع1.261.000 USD1.937.000 USD
برج آدرس ADDRESS3+1201.24 مترمربع221.36 مترمربع1.845.000 USD2.469.000 USD
برج آدرس ADDRESS4+2416.44 مترمربع504.81 مترمربع4.553.000 USD5.613.000 USD

✓ لیست قیمت فوق بر اساس پرداختهای 10 ساله هستند . برای پرداخت نقدی تخفیف در نظرگرفته میشود.

✓ پرداخت تنها 25 درصد از کل مبلغ برای عقد قرارداد و دریافت سند مالکیت کافی است.

✓ طیف قیمت ها بر اساس منظره، طراحی داخلی و طبقه متفاوتند.

رنج قیمت خرید خانه در استانبول

یکی از بهترین گزینه ها هم از لحاظ قیمت خرید خانه در استانبول و هم راحتی و امکانات، انتخاب محله های خوش آب و هوای این شهر است که در حال توسعه می باشند. بنابراین می توانید محله های خوش آب و هوای این شهر را جستجو نموده و سرمایه گذاری خود را در این مناطق انجام دهید.

رنج قیمت خرید خانه در استانبول

استانبول از آن دسته شهرهایی است که همه ساله پذیرای مسافران بسیار زیادی از جای جای دنیا و تمام کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد. پذیرش مسافر و گردشگر به این شهر زیبا در سال به میلیون ها نفر می رسد. حضور حداکثری گردشگران در شهر استانبول دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد و هر کس با هدف خاصی راهی این شهر میشود. از جمله این دلایل می توان به معقول و نسبتا پایین بودن قیمت خرید خانه در استانبول و نیز آسان گرفتن قوانین و مقررات مهاجرت توسط دولت این کشور اشاره نمود. کسانی که به این شهر جذاب و مدرن سفر یا مهاجرت می کنند و قصد دریافت اقامت دارند بایستی شرایط و ضوابط حاکم در آن را برای خود ایجاد کنند، یکی از شرایط اخذ شهروندی در استانبول، خرید خانه از جمله خانه، ویلا، زمین، خانه و … است. با این روش علاوه بر سودی که از خرید خانه در استانبول نصیبتان میشود، می توانید اقامت موقت خود را نیز تمدید کنید. بیشتر کسانی که چنین قصد و نیتی دارند، ممکن است هنگام خرید خانه با قیمت مناسب و در محله ای خوب، دچار سردرگمی شوند.

رنج قیمت خرید خانه در استانبول
رنج قیمت خرید خانه در استانبول

بنابراین قیمت خرید خانه در استانبول و محله ای که در آن واقع است برای  این افراد بسیار مهم و حساس است. استقبال چشمگیر اتباع خارجی از اقامت این کشور، موجب شده بازار خرید و فروش خانه و به خصوص خانه در استانبول در سال های اخیر رونق زیادی داشته باشد. البته بیشتر این افراد، با اطلاع از سود بسیار بالایی که خرید خانه در این شهربه همراه دارد ، به چشم یک سرمایه گذاری پرسود و مطمئن به آن نگاه می کنند.

قیمت خرید خانه در استانبول، بر اساس محله های مختلف این شهر

یکی از بهترین گزینه ها هم از لحاظ قیمت خرید خانه در استانبول و هم راحتی و امکانات، انتخاب محله های خوش آب و هوای این شهر است که در حال توسعه می باشند. بنابراین می توانید محله های خوش آب و هوای این شهر را جستجو نموده و سرمایه گذاری خود را در این مناطق انجام دهید. با پیشرفتی که این مناطق به صورت روزافزون دارند، شک نکنید که مبلغ پولی که با خرید خانه سرمایه گذاری نموده اید، به مراتب بیشتر و بیشتر خواهد شد.

همچنین اگر به فکر سرمایه گذاری در این شهر با سود دهی بالا هستید، پیشنهاد میکنیم خانه های قسطی را هم در اولویت بررسی های خود قرار دهید. ممکن است این نوع واحدهای خانهی با توجه به موقعیت پروژه گزینه پر سود و مناسبی برای سرمایه گذاری باشند. پس حتما قبل از خرید خانه در ترکیه تمامی جوانب و راه های احتمالی را بررسی کنید و سپس اقدام نمایید، تا برنده این خرید شما باشید.

استانبول تنها شهری است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است. این شهر به طور کلی ۳۹ محله دارد که به دو دسته آسیایی و اروپایی طبقه بندی می شوند. توصیه میکنیم هنگام خرید خانه در هر یک از این محله ها، دسترسی به مترو و اتوبوس، مراکز خرید و سرویس های شهری، بیمارستان و درمانگاه، باشگاه و … را در نظر داشته باشید.

قیمت خرید خانه در استانبول
قیمت خرید خانه در استانبول

ملاک های مختلف قیمت خرید خانه در استانبول

قیمت خرید خانه در استانبول نسبت به محله ها، نوع خانه یا مجتمع، تعداد خواب های خانه و سایر امکانات آن، متغیر خواهد بود. مثلا واحدهای رو به ساحل که ویوی فوق العاده زیبایی دارند، قیمت بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند. بنابراین پیشنهاد می شود با توجه به بودجه ای که برای خرید خانه در استانبول در نظر گرفته اید، توجه مخصوصی به انتخاب محله آن داشته باشید. یا اگر نوساز بودن خانه برایتان خیلی مهم است و بودجه نسبتا پایینی هم برای خرید دارید می توانید از محله های اطراف استانبول مثل ساری یر، بیلک دوزو و … برای خرید خانه استفاده کنید.

ملاک های مختلف قیمت خرید خانه در استانبول
ملاک های مختلف قیمت خرید خانه در استانبول

این نکته را هم در نظر داشته باشید که در این در شهر زیبا، اصطلاحاتی مثل بالا شهر و پایین شهر چندان مرسوم نیست و امکان دارد در یکی از محله های آن، خانه ها و خانه های گران قیمتی را ببینید، در حالی که یک کوچه پایین­تر و یا نزدیک آن، خانهی با واحد های ارزان قیمت تر ببینید و خوشتان بیاید. ارزانترین واحدهای این شهر را هم میتوانید در ایلچه‌های آرناووت کوی و اسنیورت پیدا کنید، در این مناطق عمدتا خانه­ها نوساز و مدرن ساخته شده اند و در کل بافت جدید شهری به شمار میروند. دلیل اصلی پایین بودن قیمت خرید خانه در استانبول در این محله ها را هم می توان دوری از مرکز شهر عنوان کرد. گران قیمت ترین خانه‌های این شهر زیبا و پر طرفدار هم در محله های بشیکتاش، باکرکوی ، شیشلی، اسکودار واقع شده اند. پس حتما قبل از اقدام به خرید، اطلاعات کاملی از تمامی محله های این شهر و قیمت خانه های هر کدام به دست آورید تا با خیال راحت و مطمئن، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

4.9/5 - (9 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • محله آسیایی, اسکودار

جزئیات

به روز شده در آگوست 6, 2021 در 11:31 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,200,000لیر
  • متراژ ملک: 60 مترمربع
  • اتاق خواب: 1
  • اتاق ها: 2
  • سرویس : 1
  • نوع ملک: فروش
  • وضعیت ملک: با اشیاء, بدون اشیاء, تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

املاک مشابه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht