آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه خرید ملک در کاییت هانه استانبول

آپارتمان های لوکس فروشی در مرکز شهر استانبول با بهره صفر درصد یکساله. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری در منطقه‌ی کاییت هانه ‌ این ملک را در استانبول از هر جهت ایده آل می‌کند.

جزئیات پروژه:

  • نوع: آپارتمان
  • مساحت زمین: ۴۵۰۰ مترمرب
  • شرایط: تازه‌ساز
  • استخر: مشترک
  • پارکینگ: گاراژ
  • نگهبانی: ۲۴ ساعت هفته

چرا این ملک را در کائیت هانه خریداری کنیم؟

تیم ترک گشت برای معرفی این پروژه آپارتمان‌های لوکس فروشی در استانبول به شما خرسند است. این منطقه در قسمت اروپایی نشین شهر در منطقهی مرکزی کاییت هانه واقع شده است.

منطقه‌ی کاییت هانه به خاطر موقعیت مرکزی بسیارعالی، سیستم حمل‌ونقل فوق العاده در طول تمامی مناطق شهری و اینکه قرار است به منطقه‌ای مرکزی برای فرودگاه جدید استانبول به شمال تبدیل شود که شاهد افزایش تعداد توریست با ظرفیت مسافران سالیانه تا ۱۵۰ میلیون نفر انتظار می‌رود، در طول سالیان اخیر به منطقه‌ای مطلوب تبدیل شده.

ناحیه‌ای با طبقه کارکنان و کارگران جایی که بیشتر کارمندان شهری این منطقه را برای اقامت یکساله و رفت‌وآمد کمتر به اداره در مرکز شهر نزدیک به منطقه‌ی مالی مسلک انتخاب می‌کنند. دارای امکانات رفاهی فراوان برای زندگی روزمره با فروشگاه‌های بزرگ، بیمارستان نایتینگل فلورانس معروف، چندین دانشگاه و مدرسه برای تمامی سنین این منطقه را برای خانواده‌ها و تفریحات شهری یا قرارهای کاری از هر نظر بی‌نقص می کنند.

دسترسی به منطقه‌ی کاییت هانه از مناطق دیگر آسان است، زیرا این منطقه به سومین پل استانبول نزدیک است و به قسمت آسیایی شهر دسترسی دارد و بزرگراه های ایفای و تم همچنین به این منطقه نزدیک هستند تا دسترسی سریعتری به فرودگاه و ایستگاه متروی کاییت هانه که مسافت را از مناطق محمود بی و مجیدیه کوی کاهش داده‌اند برای شما فراهم کند.

اطلاعات سازه و منطقه‌ای فروش آپارتمان در کاییت هانه استانبول

این مجتمع مدرن در حال ساخت از آپارتمان‌های لوکس فروشی در منطقه کاییت هانه دسترسی عالی به تمامی جاذبه‌های مرکزی معروف شهر دارد. این منطقه نزدیک به رود کاییت هانه است که به درون شاخ طلایی می ریزد. لین منطقه کمتر از ۸ کیلومتر از غرب ساحل بسفر و کمی بیشتر از ۲۰ دقیقه تا شمال میدان شلوغ تکسیم فاصله دارد.

به بزرگراه اصلی تم می توان در سه دقیقه که به پل سلطان مهمت بر روی بوسفر به قسمت آسیایی شهر راه دارد رسید. شما می‌توانید بزرگراه ای فایو و خطوط‌ مترو در ۱۰ دقیقه و دوباره سه دقیقه به نزدیکترین استگاه مترو برسید. فرودگاه در ۴۰ دقیقه‌ای از شما، مرکز مالی مسلک در ۱۵ دقیقه ای و کمی آنطرف تر به سمت شمال به جنگل انبوه بلگراد می‌رسید.

امکانات رفاهی محلی زیادی در این منطقه وجود دارند. شما با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به چندین فروشگاه بزرگ و مدرن و مراکز سرگرمی، دانشگاه‌ها‌ و بیمارستان‌ها برسید. با پیاده روی مسافتی کوتاه می توانید به عمده‌ای از مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها، مدارس برای تمام سنین و پارک‌های بزرگ سرسبز برسید. شما همینطور می‌توانید به تعدادی کافی شاپ با کافه و رستوران دسترسی داشته باشید.

ساخت در حال توسعه‌ی محله سیران تپه در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع مجتمع مدرن شامل بلوک آپارتمان‌های نه طبقه‌ای و به طور کلی ۴۷ آپارتمان لوکس یک الی دو خوابه هستند. به علاوه، واحدهای تجاری ۹ طبقه‌ای برای راحتی و خرید و سالن غذاخوری در محل که همگی مطابق با سازنده‌ی معتبر استانبول ساخته شده اند، و به شما تضمین می‌دهد که تمامی این آپارتمان‌ها مطابق با آخرین استانداردهای ساخت و ساز دولت ترکیه برای امنیت و عایق بندی هستند. این خانه‌ها در دسامبر سال ۲۰۲۲ آماده تحویل هستند.

این مجتمع شامل درب ورودی و دور تا دور آن دیوار شده است. ساکنین آپارتمان‌ها می توانند از امکانات رفاهی در محل شامل:

  • استخر گرم داخلی
  • منطقه بازی کودکان
  • باشگاه مجهز
  • سونا
  • آسانسور در هر آپارتمان
  • پارکینگ داخلی
  • ژنراتور برق
  • ماهواره مرکزی

شما و خانواده‌تان را در طول ۲۴ ساعت هفته ازطریق دوربین‌ها و خدمات امنیتی در این مجتمع محافظت می‌کنیم.

قیمت‌های خرید خانه در کائیت هانه استانبول

توجه داشته باشید که قیمت های خرید خانه در کاییت هانه و سایر مناطق به دلیل تغییرات قیمت لیر و دلار و همچنین گرانی مسکن در سال ۲۰۲۲ در استانبول و ترکیه تغییرات چشمگیری داشته است لطفاً جهت اطلاع از قیمت به روز و شرایط فروش واحد های کاییت هانه استانبول با شرکت ترک گشت در ارتباط باشید

قیمت فروش آپارتمان‌های یک خوابه ۷۴ الی ۹۱ متری. شروع قیمت از یک میلیون و ۴۹۶ هزار لیر ترکیه تا ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار لیر ترکیه.

قیمت فروش آپارتمان‌های دوخوابه ۸۸ الی ۱۳۰ متری با شروع قیمت از یک میلیون و ۸۵۶ هزار لیر ترکیه تا ۳ میلیون و ۳۷ هزار لیر ترکیه.

شرایط پرداخت سازنده

برای خرید ملک در کاییت هانه استانبول سازنده‌ی این آپارتمان‌ها به شما خریدی نقدی با تخفیف عالی ۱۵ درصد از لیست قیمت‌های بالا را پیشنهاد می‌دهد. یا این که شما می‌توانید با پیش پرداخت ۵۰ درصد و پرداخت مابقی ۵۰ درصد بصورت اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره استفاده کنید.

طراحی آپارتمان در کاییت هانه استانبول

با خرید خانه در کاییت حانه استانبول ساکنین این آپارتمان‌ها دارای دسترسی امن از ورودی لابی مشترک در هر بلوک آپارتمان هستند. هر دوی این آپارتمان‌ها دارای پله‌ها و آسانسورهایی هستند که به تمامی طبقات دسترسی دارند. در حالیکه هر خانه دارای درب استیل ضد سرقت و آیفون تصویری متصل به درب‌های لابیست.

چیدمان این خانه‌ها طوری طراحی شده که با تمام سلایق اوکی است. برخی از چیدمان این خانه‌ها دارای اتاق نشیمن بزرگ و برخی دیگر دارای آشپزخانه جداگانه هستند که هر کدام از این واحدها دارای آشپزخانه‌ای کاملاً مجهز با امکانات با کیفیت فراوان و سطوح کاری بوده که همه شامل وسایل توکار اجاق گاز، هود و تهویه مطبوع هستند.

تمام این خانه‌ها دارای بالکن‌های فرانسوی با دربهای پاسیویی از زمین تا سقف و پنجره‌های بزرگ با مناظر زیبای شهری و مناطق سرسبز محلی هستند.

یک سیستم گرمایش مرکزی گازی در تمامی خانه‌ها کار گذاشته شده. زیرساخت‌های مربوط به تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌های نشیمن و اتاق‌های خواب به کار رفته است.

پوشش کف زمین ترکیبی از کاشی‌های سرامیک و لمینت گرمتر است. حمام خانه‌ها از سقف تا زمین کاشی‌کاری شده‌اند و دارای مدرن‌ترین وسایل هستند.

با خرید این املاک در کاییت هانه استانبول در کل اینکه این آپارتمان‌های لوکس فروشی در مرکز شهر استانبول دارای تمامی شرایط لازم برای تفریحات شهری و سفرهای کاری هستند‌ این منطقه برای اقامت یکساله و فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول با درآمد اجاره سالانه بالا به حساب می‌آید، که دسترسی عالی به فرودگاه، شهر، جاذبه‌های گردشگری، امکانات رفاهی محلی و امکانات رفاهی در مجتمع با مناظر شهری و طبیعی را برای شما فراهم می‌کند .

برای خرید آپارتمان در کاییت هانه استانبول همین امروز با آژانس ترک گشت برای جزئیات بیشتر، اطلاع از قیمت‌ها و دسترسی به خانه‌ها تماس بگیرید، یکی از مشاورین صمیمی ما در املاک استانبول به تمامی سوالات شما راجع به خانه‌ها پاسخ می‌دهد، شمارا مشاوره منصفانه می کنند و در طول تمامی مراحل خرید ملک در استانبول راهنمایی کرده و تا مبله کردن خانه جدیدتان در استانبول شما را یاری می‌کنند.

5/5 - (11 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, کایتهانه, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در ژانویه 13, 2022 در 2:02 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 1,450,000لیر
  • متراژ ملک: 63 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1 ~ 2
  • پارکینگ: 1
  • سال ساخت: 20222
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, دو خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht