آسان انتخاب کنید

توضیحات

خرید آپارتمان های آریا مارین در بیوک چکمجه استانبول با اقساط بلند

آپارتمان های مدرن خارج از پلان و فروشی در استانبول. 1 کیلومتری دریا در بیوک چکمجه. سرمایه گذاری املاک خارج از پلان و نزدیک به دریا در استانبول.

چرا این ملک را بخریم در آریا مارین ؟

ترک گشت خرسند است که پروژه آریا مارین از آپارتمان های لوکس استانبول، واقع در 1 کیلومتری خط ساحلی Marmara در منطقه خیره کننده بیوک چکمجه در سمت اروپایی شهر را برای فروش ارائه می دهد.

استانبول شهری وسیع و چشم‌نواز که هر ساله میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند و با افتتاح فرودگاه جدید استانبول، یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان، تعداد این بازدیدکننده ها افزایش می‌یابد.

این شهر در سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی بوده است، به طوری که بسیاری از نواحی و مناطق فرعی آن کاملاً بازسازی شده‌اند، بنابراین خانه‌های باکیفیت و لوکس زیادی را فراهم می‌کند. همین موضوع باعث هجوم سرمایه‌گذاران املاک خارجی، به‌ویژه از کشورهای عربی شده است و به استانبول جایگاه برتری در بازار سرمایه گذاری املاک اروپا داده است.

بیوک چکمجه منطقه‌ای است که زمانی برای گردش‌های ساحلی آخر هفته برای ساکنان شهر محبوب بود، اما بعداً به یک منطقه صنعتی تبدیل شد. امروز، ما دوباره شاهد این هستیم که این منطقه به مکانی بسیار محبوب برای تعطیلات، زندگی در تمام طول سال یا سرمایه گذاری تبدیل شده است، زیرا خانه های زیادی در نزدیکی دریا ساخته می شوند تا سبک زندگی سالم تری به دور از مناطق مرکزی و شلوغ استانبول داشته باشند.

مکان و جزئیات پروژه

این پروژه که در حال تکمیل است، فقط 1 کیلومتر تا خط ساحلی فاصله دارد و چندین ساحل زیبا در چند قدمی آن قرار دارند 🌊. همچنین غذاخوری‌های جذابی در کنار آب ارائه می‌دهد و با فقط 5 دقیقه رانندگی کوتاه به سواحل دریاچه بیوک چکمجه می‌رسید 🚗. یا با 20 دقیقه رانندگی به سمت غرب می‌توانید به دریاچه Kucukcekmece، مکان برنامه‌ریزی شده برای کانال شهر جدید، برسید 🌅.

در ضلع جنوب غربی دریاچه بیوک چکمجه، در حدود 15 دقیقه به شرق گوزلچه مارینا یا 20 دقیقه به شمال غربی West Marina می‌رسید، جایی که یک منطقه محلی تاسیس شده با امکانات رفاهی فراوان وجود دارد 🛥️. در این منطقه بسیاری از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها، داروخانه‌ها، مدارس، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها هستند که بسیاری از آنها با پیاده‌روی کوتاهی در دسترس هستند 🚶‍♂️.

با یک رانندگی کوتاه یا با استفاده از حمل‌ونقل عمومی می‌توانید چندین مرکز خرید بزرگ، بیمارستان‌های مختلف، دانشگاه‌ها و مرکز نمایشگاه Tuyap را در فاصله 10 دقیقه‌ای پیدا کنید 🏥🏫🛍️. در صورت نیاز به دسترسی به سایر مناطق استانبول، این پروژه ارتباطات عالی را ارائه می‌دهد: 5 دقیقه فاصله تا خدمات کشتی بیوک چکمجه، بزرگراه E-5 و متروبوس 🚏، یک فاصله پیاده‌روی کوتاه تا مسیرهای مختلف اتوبوس 🚌 یا 15 دقیقه تا بزرگراه TEM برای دسترسی به مرکز شهر و فرودگاه، که حدود 40-45 دقیقه زمان می‌برد ✈️.

پروژه به دلیل موقعیت استراتژیک خود متمایز است:

✈️ ۳۵ دقیقه تا فرودگاه.

🎓 ۸ دقیقه تا دانشگاه (Beykent Universitesi).

🏢 ۷ دقیقه تا شهر نمایشگاه.

🛍️ ۶ دقیقه تا مرکز خرید (Perlavista).

🛒 ۸ دقیقه تا مرکز خرید (Marmara Park).

🚏 ۸ دقیقه تا ایستگاه متروبوس.

🏥 ۳ دقیقه تا بیمارستان (Kanyon).

🌊 ۲ دقیقه تا ساحل (Büyükçekmece).

اطلاعات بیشتر پروژه

این پروژه لوکس ساحلی توسط یک توسعه‌دهنده مشهور استانبولی و در زمینی به مساحت 7800 متر مربع ساخته می‌شود 🌟. سازنده اطمینان می‌دهد که تمام مقررات ساختمانی رعایت خواهد شد و تمام خانه‌ها با استانداردهای بسیار بالایی تا آگوست 2025 تکمیل خواهند شد 🏡✅.

یک مجتمع کم‌طبقه محصور و دردار که شامل دوازده بلوک آپارتمانی شش طبقه است و مجموعاً 265 خانه لوکس جدید، آپارتمان استاندارد و آپارتمان دوبلکس را ارائه می‌دهد. خریداران حق انتخابی بین آپارتمان های 1 تا 4 خوابه و آپارتمان های دوبلکس 79 تا 210 متر مربع رل دارند. پس از تکمیل پروژه، ساکنان و مهمانان مجتمع از طیف وسیعی از امکانات در محل لذت خواهند برد.

برخی امکانات پروژه

یک استخر روباز مشترک 🏊‍♂️

پارکینگ سرپوشیده 🚗

امنیت خصوصی 🔒

نظارت دوربین مدار بسته 📹

زمین بازی بچه‌ها 🛝

مرکز تناسب اندام 🏋️‍♂️

سونا 🧖‍♀️

حمام ترکی 🧼

گرمایش مرکزی 🔥

آسانسورها 🛗

ژنراتور ⚡

تلویزیون ماهواره‌ای 📡

تلویزیون کابلی 📺

خدمات فنی 🔧

درختکاری 🌳

مخزن آب 🚰

کالاهای سفید شامل اجاق گاز، فر و هود است. 🍳

همه امکانات توسط باغ‌های محوطه‌سازی شده مشترک احاطه می شوند و سرویس‌های امنیتی 24 ساعته و 7 روز هفته از آن مراقبت می کنند تا امنیت و آرامش شما و خانواده‌تان حفظ شود.

موجودی و قیمت های سازنده

آپارتمان 1 خوابه 75 تا 80 متر مربع، قیمت از 165000 تا 185000 دلار

آپارتمان 2 خوابه 95 تا 101 متر مربع، قیمت از 185000 تا 230000 دلار

آپارتمان دوبلکس 4 خوابه، 113 تا 145 متر مربع، قیمت از 330000 تا 390000 دلار

آپارتمان دوبلکس 4 خوابه با 2 سالن، 165 تا 195 متر مربع، قیمت از 350000 تا 430000 دلار

برنامه پرداخت

گزینه 1: 50% پیش پرداخت و مابقی مبلغ با 18 قسط مساوی ماهانه

گزینه 2: پرداخت نقدی (لطفاً برای تخفیف های نقدی احتمالی با مشاوران ما تماس بگیرید)

ویژگی های املاک

هر دوازده بلوک آپارتمانی یک لابی مشترک و امن دارند و از طریق پله‌‌ها و آسانسور به تمام طبقات دسترسی دارند. همه خانه‌ها مجهز به درب‌های امنیتی فولادی و سیستم آیفون تصویری هستند که به درب لابی متصل می‌شود.

آپارتمان ها با چیدمان پلان باز یا آشپزخانه های مجزا طراحی شده اند. همه آشپزخانه‌ها واحدهای وسیع و میزهای کار با کیفیت دارند و به اجاق گاز، فر و هود مجهز هستند.

هر خانه دارای پنجره های کف تا سقف و درهای پاسیو است تا تمام اتاق ها از نور طبیعی فراوان استفاده کنند. درها به بالکن های فرانسوی، بالکن های بزرگ، تراس باغ یا تراس های پشت بام باز می شوند و همه منظره باغ و طبیعت را ارائه می‌دهند.

کف هر خانه با ترکیبی از لمینت گرم با کیفیت در قسمت های نشیمن و اتاق خواب ها پوشیده می شود. در حالی که آشپزخانه ها، راهروها و حمام ها از کف تا سقف با کاشی های سرامیکی با کیفیت و جدیدترین یراق آلات و وسایل مدرن تجهیز می شوند.

همه اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش مرکزی گازسوز خواهند بود. در حالی که همه اتاق ها دارای زیرساختی برای نصب واحدهای تهویه مطبوع هستند.

خرید آپارتمان های آریا مارین در بیوک چکمجه استانبول

در مجموع، این آپارتمان‌های خیره‌کننده تمام گزینه‌های مناسب را برای خانه های تعطیلات خانوادگی، بازدیدهای منظم از شهر، زندگی در تمام طول سال یا یک انتخاب عالی برای یک سرمایه گذاری املاک با اجاره سالانه بسیار بالا فراهم می‌کند، زیرا امکانات محلی فراوان، امکانات عالی در محل، بزرگراه های نزدیک و حمل و نقل عمومی برای دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه را ارائه می‌دهد و چشم اندازهای شگفت انگیزی از دریا و طبیعت دارد.

برای خرید آپارتمان های آریا مارین در بیوک چکمجه استانبول اطلاعات بیشتر، قیمت و موجودی همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما از مشاوران اختصاصی املاک استانبول به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ می دهد، مشاوره حرفه ای ارائه می دهد و شما را در هر مرحله از فرآیند خرید املاک ترکیه راهنمایی می کند.

 

به این مطب امتیاز بدهید

آدرس

  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در جولای 2, 2024 در 11:56 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت 5,445,000لیر
  • متراژ ملک: 75 مترمربع
  • اتاق خواب: 1-4
  • سرویس : 1-4
  • سال ساخت: 2025
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht
× گفتگوی آنلاین