آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه

  • شروع قیمت از 5,180,000لیر
بیلیک دوزو

توضیحات

ویژگی های اصلی خرید آپارتمان در بیلیک دوزو

  • بالکن
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • سینما
  • پنجرۀ دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخانۀ مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح کاری مرمری

ویدیوی خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه

توضیحات خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول

ترک گشت مفتخر است که این مجموعه از آپارتمان های آمادۀ تحویل را در بیلیک دوزو استانبول به فروش برساند. این آپارتمان ها در قسمت اروپایی شهر و در منطقۀ در حال توسعۀ بیلیک دوزو قرار دارند و دارای ویوی دل انگیز دریا هستند.

بیلیک دوزو مانند بسیاری دیگر از مناطق استانبول توسط دولت ترکیه نوسازی شده است و مناطق خارج شهر با ساخت مجتمع های اقامتی، مراکز خرید، مدرسه، بیمارستان و غیره به منطقه ای مدرن برای خرید ملک در استانبوب تبدیل شده است.

با رشد بی نظیر حمل و نقل عمومی در استانبول، امروزه اکثر مناطق با استفاده از مترو دسترسی آسانی به مرکز شهر و بسیاری از مناطق دیگر این شهر شلوغ دارند و با تغییرات بسیاری که در بیلیک دوزو انجام شده، هم اکنون این محله به محله ای عالی با دسترسی آسان به فرودگاه تبدیل شده است. اخیراً پروازهای بین المللی نیز از این باند فرودگاهی انجام می شود و پیش بینی می شود که همین امر تعداد توریست های شهر را افزایش دهد.

به دلیل اینکه این محل به تفرجگاه غربی و دریاچۀ کوچوک چکمجه نزدیک است و قسمتی از کانال جدید محسوب می شود که به آن بسفروس ثانی می گویند، برای سرمایه گذاری بسیار خوب است. این محل در آینده ای نه چندان دور به یکی دیگر از مناطق باپرستیژ شهر تبدیل خواهد شد.

محل مجموعه و جزئیات بیشتر خرید ملک در بیلیک دوزو

مجموعۀ جدید از آپارتمان های لوکس در بیلیک دوزو برای خرید در فاصلۀ کوتاهی از شمال خط ساحلی مرمره قرار دارد و با ماشین ظرف 1 دقیقه و با پای پیاده ظرف 12 تا 15 دقیقه می توانید به آن رسید. این محل همچنین نزدیک به تفرجگاه غربی است و با پای پیاده ظرف 20 الی 25 دقیقه می توان به آن رسید.

20 دقیقه تا غرب دریاچۀ کوچوک چکمجه، 25 دقیقه تا خود دریاچه، 20 دقیقه تا اتوبوس دریایی بویوک چکمجه، 12 دقیقه تا بزرگراه E-5 و متروباس به سمت شمال، 50 دقیقه تا فرودگاه جدید، حدود 1 ساعت تا مناطق دیدنی مرکز شهر و 40 دقیقه تا مرکز تجاری باسین اکسپرس فاصله است.

امکانات رفاهی بسیاری در محل وجود دارد. فروشگاه های بسیار، سوپرمارکت، مدرسه، رستوران، کافه و غیره با یک پیاده روی کوتاه در دسترس است و با یک رانندگی کوتاه می توانید به چندین مرکز خرید، چندین بیمارستان دولتی و خصوصی و تعدادی دانشگاه برسید.

این مجموعه دیوارکشی شده و گیت ورودی دارد و شامل دو فاز است که فاز اول آن شامل آپارتمان هاست که هم اکنون تکمیل شده و آمادۀ سکونت است. فاز دوم شامل ویلاهای لوکس است که برآورد می شود تا پایان دسامبر 2020 تکمیل شود. کل مجموعه در زمینی به مساحت 10000 مترمربع ساخته شده که شامل 80 خانه با ویوی بی نظیری از دریا با 3 تا 7 اتاق خواب است و مطابق با جدیدترین آیین نامه های دولتی امنیت و عایق کاری ساخته شده و از استاندارد بالایی برخوردار است.

با خرید این خانه ها در بیلیک دوزو پس از تکمیل مجموعه در آن فضاهای سبز و آب نماهای حرفه ای ساخته خواهد شد و ساکنین مجموعه و مهمانان می توانند از امکانات موجود در محل برخوردار شوند،

از جمله امکانات این آپارتمان ها در بیلیک دوزو :

  • استخر روباز بزرگ
  • استخر کودکان
  • تراس های آفتاب گیر
  • زمین بازی
  • باشگاه
  • سونا
  • زمین تنیس
  • اتاق جلسات
  • اتاق مینی سینما
  • مسیر پیاده روی
  • پارکینگ روباز برای مهمانان
  • گاراژ پارکینگ برای ساکنین، دارای فضای مجزا برای هریک از آپارتمانها
  • ژنراتور پشتیبان
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی

به منظور آرامش و امنیت خاطر شما عزیزان تمام مجموعه با استفاده از دوربین های مداربسته و نیروهای امنیتی به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

خانه های موجود و قیمت خرید آپارتمان در بیلیک دوزو

شرایط فروش املاک به دلیل نوسانات دلار و لیر ترکیه و مشکلات اقتصادی متغیر میباشد لطفا جهت اطلاع از قیمت واحدهای صفر و دست دوم موجود با ما در ارتباط باشید.

فروش آپارتمان های 3 خوابه 165 مترمربع قیمت 280 هزار دلار (2 آپارتمان باقی مانده)

آپارتمان های باغچه دار 4 خوابه 189 تا 198 مترمربع قیمت 350 هزار دلار (5 آپارتمان باقی مانده)

خرید آپارتمان های تراس دار 4 خوابه 185 مترمربع قیمت 370 هزار دلار لیر ترکیه (1 آپارتمان باقی مانده)

خرید ویلاهای 5 خوابه 312 مترمربع قیمت از 800.000 تا 650.000 دلار (3 ویلا باقی مانده)

فروش ویلاهای 7 خوابه دارای 2 نشیمن 624 مترمربع قیمت 1.600.000 دلار (1 ویلا باقی مانده)

شرایط پرداخت و خرید این آپارتمان ها در بیلیک دوزو

خریداران نقدی این املاک در بیلیک دوزو از 10% تخفیف بی نظیر در قیمت های بالا برخوردار می شوند. همچنین شما می توانید شرایط پرداخت خود را از بین یکی از موارد زیر انتخاب کنید. دقت کنید که تمام موارد بدون بهره هستند:

  1. 50% پیش پرداخت و مابقی در 12 قسط مساوی ماهانه (فقط برای ویلاها)
  2. 35% پیش پرداخت و مابقی در 6 قسط مساوی ماهانه (فقط برای ویلاها)
  3. برای آپارتمان ها تنها پرداخت نقدی پذیرفته می شود.

نکته مهم برای خریداران محترم ملک در استانبول

لطفاً توجه داشته باشید که موجودی آپارتمان ها و قیمت و شرایط فروش تنها برای یک هفته معتبر میباشد. در طول زمان شاهد تغییر قیمت ها، موجودی آپارتمان ها فروشی و همچنین تغییر شرایط فروش خواهیم بود. لذا جهت اطلاع از آخرین واحدهای موجود و شرایط فروش و قیمت دقیق آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 به دلیل حجم زیاد پروژه ها و تغییر مداوم موجودی و قیمت ها و شرایط فروش سازنده امکان بروز رسانی همه پروژه ها به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد لذا خواهشمند است جهت دریافت آخرین قیمت ها و موجودی آنها در استانبول حاضر بوده و با کارشناسان ما به صورت حضوری در ارتباط باشید.

طراحی آپارتمان ها در بیلیک دوزو

دسترسی به آپارتمان ها در هر بلوک از طریق یک لابی ورودی امنیتی انجام می شود و از طریق راه پله ها یا آسانسور می توان به طبقات مختلف رسید. هر آپارتمان مجهز به درب ورودی فولادی و آیفون تصویری است که به درهای لابی ورودی وصل شده اند.

تمام آپارتمان ها در بیلیک دوزو دارای طراحی خانوادگی با فضاهای بزرگ هستند و آشپزخانه/ناهارخوری مجزا و مدرن با تجهیزات فراوان و سطوح کاری باکیفیت و ناهارخوری روشن مدرن و جادار دارند. نشیمن/ناهارخوری ها و آشپزخانه/ناهارخوری ها هر دو به یک بالکن مسقف یا تراس باغچه دار با ویوی دریا باز می شوند که فضای باز زیادی برای نشستن در آن وجود دارد.

اتاق خواب ها بزرگ و دو برابر یک اتاق خواب معمولی هستند و دارای امکانات شخصی هستند یا برخی از آنها حمام خانوادگی را در خود جای داده اند. تمام بالکن ها، تراس های باغچه دار یا تراس های روی بام خصوصی یا مشاع، از ویوی دریا برخوردار هستند.

تمام حمام ها مدرن است و از کف تا سقف کاشی کاری شده است. بقیۀ فضای آپارتمانها ترکیبی از سرامیک در آشپزخانه و راهروها و لمینیت گرم در نشیمن/ناهارخوری و اتاق خواب ها است. در هر خانه ترکیبی از سیستم سرمایشی گرمایشی وجود دارد و آشپزخانه ها تکمیل هستند و تجهیزات توکار فر، اجاق گاز و هود در آنها وجود دارد.

کلام آخر برای خرید ملک در بیلیک دوزو

به طور خلاصه، این آپارتمان های لوکس در بیلیک دوزو استانبول تمامی نیازهای شما را از جمله استفاده در تعطیلات، تفریحات آخر هفته، زندگی دائمی و سرمایه گذاری در استانبول به علت داشتن اجاره بهای زیاد، برطرف می کند. همچنین داشتن دسترسی آسان به شهر و فرودگاه، امکانات فراوان محلی، امکانات موجود در مجموعه، فضای نشیمن بیرون از منزل با ویویی بسیار زیبا از دریا و طبیعت از جمله مزایای دیگر این مجموعه هستند.

برای خرید این آپارتمان ها در بیلیک دوزو استانبول و کسب جزئیات بیشتر ، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک و حتی پس از آن هنگام خرید وسایل برای منزل کنار دریای زیبایتان در استانبول، شما را راهنمایی می کنند.

منطقه بیلیک دوزو در استانبول کجا واقع شده است؟

بیلیک دوزو در غرب استانبول واقع شده است، هم مرز با منطقه آوجیلار از شرق، اسن یورت در شمال، و به بیوک چکمجه به غرب، و از جنوب به دریای مرمره، که همه ما بر روی نقشه  بیلیک دوزو را میبینیم:

خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه
خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه

بسیاری می پرسند: بیلیک دوزو تا تکسیم تا چه حد فاصله دارد؟

با شرکت ترک گشت برای معرفی منطقه بیلیک دوزو استانبول همراه باشید

کسانی که در آپارتمان های بیلیک دوزو زندگی می کنند ، انواع امکانات کاری، توریستی ، خدماتی ، اجتماعی و تفریحی را پیدا می کنند که در آنها نیازی به مراجعه به مرکز شهر نخواهد بود. در حالی که وقتی هوای تازه استانبول شما را به عنوان مثال به میدان سلطان احمد و میدان تقسیم می برد ، شبکه های حمل و نقل مدرن از متروبوس به تراموا و حتی به بزرگراه ها به سرعت شما را به آنجا می رسانند ، اما شما باید از رفت و آمد در ساعات اوج و ازدحام خودداری کنید!

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بیلیکدوزو

امروز ، بیلیک دوزو با در نظر گرفتن مزایای کلی سرمایه گذار در خرید ملک در ترکیه ، شاهد رونق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با کیفیت بالا است. در مقایسه با سایر حومه شهر استانبول ، دارای بالاترین کیفیت و از لحاظ توسعه شهری از لحاظ ساختاری بسیار عالی است ، انتظار می رود سرمایه گذاری های املاک و مستغلات در این منطقه به رکوردهای بالایی از سود برسد.

انتظار می رود با افزایش سرعت ساخت و ساز و پیشرفت حفاری به خط مترو جدید Incirli- Beylikduzu ، تقاضا برای فروش آپارتمان در استانبول و در بیلیک دوزو افزایش یابد. اگر سهم زمین در منطقه مورد توجه قرار گیرد ، به راحتی می توان گفت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بیلیک دوزو در دوره های آینده سود بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه

مراکز خدماتی باعث افزایش سرمایه گذاری در بیلیک دوزو می شوند

گسترش بیمارستان ها ، مراکز خرید ، کارخانه ها ، پروژه های جدید املاک و مستغلات ، مسیرهای حمل و نقل ، دبیرستانها ، دانشگاهها و وجود مراکز خرید در بیلیک دوزو نیز به اهمیت روزافزون این موضوع کمک کرده است. گسترش مدارس و دانشگاه های بین المللی در بیلیک دوزو باعث افزایش تقاضا برای اجاره واحدهای مسکونی شده است ، این امر در هجوم اخیر سرمایه گذاران و ساکنان به بیلیک دوزو منعکس شده است.

ورود خط مترو نیز قیمت آپارتمان ها در بیلیک دوزو را تحت تأثیر قرار داده است. در ارزیابی املاک و مستغلات که توسط شرکت های املاک و مستغلات انجام شده ، حاشیه قیمت املاک و مستغلات در منطقه بیلیک دوزو ترکیه با توجه به نزدیکی و فاصله از خط متروبوس در بزرگراه (E5) به بیش از 56 درصد در هر متر مربع رسیده است.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه
ساحل گورپینار در منطقه بیلیک دوزو استانبول

منطقه بیلیک دوزو در نظر سرمایه گذاران

منطقه بیلیک دوزو استانبول قبلاً با علاقه سرمایه گذاران و خریداران ملک فاصله زیادی نداشت ، زیرساخت های منطقه علاوه بر مرکز شهر ، در مراحل ابتدایی خود قرار دارند ، اما اکنون شاهد یک توسعه شهری منظم تر و با کیفیت تر در مقایسه با سایر مناطق در استانبول هستیم، و وجود ویلا های فروشی در بیلیک دوزو مورد توجه سرمایه گذاران بخش املاک و مستغلات قرار گرفته است ، خصوصاً پس از رفع مشکل حمل و نقل و پیوند آنها از طریق خط اتوبوس “متروبوس” به مرکز شهر خرید آپارتمان در بیلیک دوزو استانبول تضمین کننده سرمایه گذاری مطمعن در ترکیه میباشد.

گسترش منظم در بیلیک دوزو

در سالهای اخیر این منطقه با گسترش ساختمانهای باکیفیت و مقاوم در برابر زلزله شاهد گسترش سازماندهی شده ای بوده است که ارزش آن را افزایش داده و آن را به یکی از جذاب ترین مناطق استانبول تبدیل کرده است. گسترش مجتمع های مسکونی در بیلیک دوزو از جمله مراکز تفریحی اجتماعی ، تفریحی و ورزشی ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، مراکز تفریحی کودکان ، باغها و سایر امکانات و خدمات اجتماعی ، باعث شده است تا آنها نسبت به سایر املاک واقعی سرمایه گذاران در ترکیه جذاب تر شوند.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه
آپارتمان های بیلیک دوزو

مهاجرت مسکن و املاک و مستغلات به بیلیک دوزو

تأسیس مزرعه بزرگ 450،000 هکتار زمین کشاورزی به بیلیک دوزو اضافه کرده است. با گذشت زمان و پس از آغاز حرکت ساخت و ساز و سازماندهی، ساکنان محلات قدیمی استانبول و کسانی که از شهرهای دیگر می آیند.

که مساحت بالای خانه های تابستانی در سواحل غربی استانبول گزینه ای بسیار مناسب برای سکونت در یک محیط جدید به دور از ازدحام جمعیت ، طبیعت زیبا و قیمت های رقابتی است.

برخی از تازه واردان محله  Gürpınar Mahallesi (گورپینار محلسی) را به دلیل سه عامل اصلی انتخاب کردند:

محیط دلباز.

خاک حاصلخیز.

ساحل تمیز بیلیک دوزو.

با این کار ، این منطقه به تدریج از یک منطقه تفریحی تک فصلی به یک محیط قابل زندگی برای تمام فصول تبدیل شد. با اتخاذ یک سبک بازار آزاد در ترکیه و ایجاد دولت مسکن در سال 1984 در زمان رئیس جمهور پیشین تورگوت اوزال ، ایده مسکن جمعی و ایجاد مجتمع های مسکونی پدیدار شد. بیلیک دوزو با سرزمین پهناوری خود یکی از مناسب ترین مناطق برای استقرار و تجمع این مجتمع ها بود. تأسیس آنها نقطه عطف بزرگی در منطقه بود و باعث جذب سرمایه گذاران در بیلیک دوزو در دهه های اخیر شده است خرید ملک در بیلیک دوزو در ۱۰ سال اخیر از رشد بالایی برخوردار بوده است.

با نخستین شروع این پروژه ها ، ده ها هزار نفر از ساکنان استانبول برای زندگی جدید خود به این شهر رفته و برنامه ریزی کرده اند.

نکته دیگر در عطف مهم در سال 1989 با افتتاح شهرداری گورپینار محلسی بود. بلافاصله پس از آن ، یاکوپلو و کاواکلی اولین قدمهای خود را در مسیر از دو روستای کوچک به دو منطقه سازمان یافته بیلیک دوزو آغاز کردند که ویلاهای بیلیک دوزو ، به ویژه در نزدیکی ساحل ، با احیای صنعتی همراه با سرعت بالای رفت و آمد به این مناطق بودند.

سرمایه گذاری در بیلیک دوزو استانبول
خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه

محله های مهم بیلیک دوزو در استانبول؟

این منطقه به 10 محله اصلی تقسیم شده است که کلیه آنها آپارتمان برای فروشی در بیلیک دوزو دارند ، یعنی:

1barış Mahallesi
2Cumhuriyet Mahallesi
3Gürpınar Mahallesi
4marmara Mahallesi
5yakuplu Mahallesi
6Adnan Kahveci Mahallesi
7Büyük Şehir Mahallesi
8Dereağzı Mahallesi
9Kavaklı Mahallesi
10Sahil Mahallesi

بیلیک دوزو استانبول… مرکز اقتصادی

منطقه بیلیک دوزو استانبول با داشتن فرصت های بالقوه و سرمایه گذاری ، یک مرکز اقتصادی قوی است. این منطقه بزرگترین بندر تجاری کانتینر تجاری در ترکیه با مساحتی در حدود 1.5 میلیون متر مربع دارد. علاوه بر دومین واحد صنعتی خود ، “شهر صنعتی بیزان” که دارای مساحت 450 هکتار و بسیاری از مناطق صنعتی و تجاری دیگر است. علاوه بر دومین منطقه شهر صنعتی ، منطقه بزرگ صنعتی آن 1600 هکتار دارد.

خرید ملک در بیلیک دوزو استانبول مناسب اخذ پاسپورت ترکیه
محل برگزاری نمایشگاه در بیلیک دوزو استانبول

بیلیک دوزو سازمان یافته ترین منطقه در استانبول است

در اینجا بیلیک دوزو سازمان یافته ترین منطقه در استانبول ، اروپا است ، با ظرفیت بالا برای توزیع و پر کردن سوخت ، با نیروگاه حرارتی خود ، که برق را با گاز طبیعی و سوخت تولید می کند . با دسترسی آسان جاده ها به دریا و فرودگاه ها ، با بازار ماهی ، بزرگترین بازار ماهی ترکیه با داشتن فضاهای بی نظیر ساخت و ساز مسکونی و حرفه ای ، و با Tüyap مرکز نمایشگاه های بین المللی.

بیلیک دوزو یک منطقه  شهری است که ماهی ها را در دریای خود ، میوه ها  را از درختان باغ های خود و میوه های طبیعی موجود در مزارع خود قرار دارد را مورد استفاده قرار میدهد. در کنار آن مراکز خرید ، دفاتر لوکس و باغ های بزرگ که کاملاً تحت پوشش شبکه های اینترنتی هستند را با آخرین تجهیزات ورزشی در فضای باز ترکیب کرده است.

این منطقه همچنین شامل مناطق وسیع سبز ، باغها و جنگلهای متنوع است که مهمترین آنها دره زندگی – بیلیکدوزو یا پارک دره سبز است. چنان که برخی آن را این گونه می نامند ، که شامل تعدادی از باغ های همجوار است که در مناطق بزرگی در منطقه بیلیک دوزو مجاور دریای مرمره ترکیه امتداد دارد.

این باغ ها دارای مجموعه ای بی نظیر از بازی های رایگان کودکان ، آبشارها و فواره های پر زرق و برق است.

همچنین یک پارک خصوصی به نام باغ ژاپنی وجود دارد که کلبه های سنتی ژاپنی در آن ساخته شده، جایی که ماهی های زیبا و رنگارنگ زیادی در آن شنا می کنند وجود دارد.

خدمات پزشکی در بیلیک دوزو استانبول

بیلیک دوزو دارای 4 بیمارستان خصوصی ، 34 درمانگاه دندانپزشکی ، 13 درمانگاه دندانپزشکی ، 3 درمانگاه ، مرکز دیالیز و 3 کلینیک عمومی است. خدمات درمانی در بیمارستان دولتی ارائه می شود که به ساکنان داخل و اطراف بیلیکدوزو خدمات می دهد.

تاریخچه بیلیک دوزو استانبول

بیلیک دوزو اسمی مدرن نیست. این نام در اسناد رسمی مربوط به سال 1839 ذکر شده است ، و مهاجران هسته اصلی جمعیت را تشکیل می دهند. از مهاجرت های مبادله شده با یونان تا امروز ، جایی که مردم با نژادها ، رنگ ها و فرهنگ های مختلف خود زندگی می کنند.

تاریخچه آن از ترکها تا بیزانس ، از امپراتوری عثمانی تا جمهوری ترکیه گسترش یافته است و امروز یکی از زیباترین و منظم ترین مناطق استانبول است و دارای آثار باقی مانده است:

کاخ سلطان عبدالعزیز

این قدمت به امپراتور بیزانس رومن دیژوئن در اواخر قرن یازدهم باز می گردد. سلطان عبدالعزیز عثمانی به دلیل فراوانی پرندگان در منطقه ، یک کاخ شکار را در دست گرفت و امروز یک جاذبه توریستی برای بازدید کنندگان است.

درباره آب در مزرعه گلابی

معروف به: “بهار مادربزرگ عایشه” گفته می شود كه در دوره دولت عثمانی به دلیل موقعیت بسیار زیاد و هوای تمیز مناطقی از بستری و احتقان بود.

فعالیت های فرهنگی در بیلیک دوزو استانبول در طول سال

در طول سال بسیاری از رویدادها و جشنواره های فرهنگی در منطقه برگزار می شود.

جشنواره بین المللی بازی های محبوب ماه جولای.

جشنواره موسیقی کلاسیک در ماه اوت.

فروم عشق و صلح در ماه سپتامبر.

جشنواره بین المللی مجسمه سازی در ماه اکتبر.

برای خرید آپارتمان در بیلیک دوزو میتوانید با کارشناسان ترک گشت تماس حاصل فرمایید

4.8/5 - (33 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بیلیک دوزو

جزئیات

به روز شده در اکتبر 17, 2022 در 12:05 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 5,180,000لیر
  • متراژ ملک: 165 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3~7
  • سال ساخت: 2020
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: چهار خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht