آسان انتخاب کنید

خرید آپارتمان در بویوک یالی استانبول مناسب اخذ شهروندی ترکیه

  • شروع قیمت از 2,468,200لیر
زیتون برنو

توضیحات

یک زندگی خوب در اطراف بویوک یالی

چهار کلید زندگی خوب ؛ فرهنگ همسایگی که زندگی اجتماعی را پرورش می دهد ، دسترسی آسان و سریع به حمل و نقل ، دریایی شگفت انگیز که همیشه بخشی از روزهای شما خواهد بود و زمین های بازی سبز که به فرزندانتان اجازه می دهد از اوقات زندگی خود لذت ببرند. همه اینها با خرید آپارتمان در بویوک یالی گرد  در منطقه زیتون برنو هم می آیند.

یک زندگی ممتاز با خرید آپارتمان های فروشی در  بویوک یالی

فرهنگ محله ای که از دست  رفته  در Taş Meydan (میدان سنگ) احیا شده است. بناهای تاریخی که بافت شهری استانبول را به بویوکالی می رسانند ، با رویدادهای فرهنگی و اجتماعی به بخشی از زندگی روزمره تبدیل می شوند.

بناهای تاریخی در بویوک یالی Taş Meydan به طرح اولیه خود بازسازی شدند. آنها شامل یک مرکز فرهنگ و هنر ، کارگاه طراحی مد ، آموزشگاه موسیقی ، باشگاه کودکان ، رستوران ها ، بوتیک های طراحی و زیر شیروانی ها هستند.

آپارتمان های نمونه

آپارتمانهای برنده جایزه در 6 موضوع مختلف به نام کوارتز طلایی ، کوارتز پلاتین ، اوپالین سفید ، بلور کریستال ، لوفت و بویوک یالی مبله شده توسط FENDI CASA ، در دفتر فروش بویوک یالی در انتظار شما هستند.

اطلاعات کلی برای خرید ملک در بویوک یالی استانبول

پروژه بویوک یالی استانبول ، این پروژه در زمینی به مساحت 111 هزار متر مربع ساخته شده است. در مرحله اول استانبول ، استانبول ، 452 واحد برای فروش ارائه می شود. (املاک و مستغلات ترکیه)

در این پروژه ، خانه های اقامتی مارک دار وجود دارد که با اقامتگاه ها ، هتل ها و هتل ها در مفاهیم و اندازه های مختلف اداره می شوند. این پروژه شامل مناطق هنری و فرهنگی ، مناطق کودکانه و امکانات اجتماعی و همچنین مناطق تجاری قابل اجاره است.

پروژه  بویوک یالی استانبول که به عنوان یک پروژه مختلط طراحی شده است ، دارای 364 اقامتگاه ، 572 اقامتگاه و 57 تبلیغ تجاری خواهد بود. آپارتمانهای 1 + 1 ، 2 + 1 ، 3 + 1 ، 4 + 1 و 5 + 1 در  بویوک یالی استانبول وجود خواهد داشت

پروژه  بویوک یالی  برای خرید خانه در استانبول

 بویوک یالی استانبول، رستوران های عالی ، نمایشگاه ها ، کارگاه های هنری ، باغ های خصوصی و مسیرهای دوچرخه سواری ، ساکنان محله در هر سنی در حال برنامه ریزی فعالیت هایی هستند که دریچه زندگی خوب را باز می کند. لحظات پرتحرک و شادی دوران کودکی ، همسایگان همسایه همسایه ، روزهای رنگارنگ آفتاب برای بیرون رفتن به باغ ، در زمین های بازی سبز که توسط کودکان  بویوک یالی استانبول طراحی شده است ، احیا می شود.

باشگاه  بویوک یالی استانبول، که بخشی از زندگی همسایگی خواهد بود و فرهنگ ورزشی را در منطقه به ارمغان می آورد ، بر ایجاد فرصت های بی نظیر برای کودکان و بزرگسالان تمرکز دارد. زیرساخت های  بویوک یالی استانبول کلاب آماده شده است که شامل شاخه های جایگزین مانند قایقرانی ، تنیس ، شنا و همچنین شاخه های اساسی است.

محل  بویوک یالی استانبول برای خرید

حمل و نقل دریایی و دریایی ، ارائه مسیرهای مختلف حمل و نقل همراه با گزینه های سیستم زمینی ، دریایی و ریلی ، به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاهی به مکان مورد نظر برسید بدون اینکه گرفتار ترافیک استانبول شوید.

 بویوک یالی استانبول، با امکانات حمل و نقل غنی خود جلب توجه می کند و به عنوان یک منطقه دریایی در شهر ıyla طراحی شده است ، با تولید راه حل هایی برای ترافیک سنگین استانبول با گزینه های شاتل دریایی ، در زمان صرفه جویی می کند.  بویوک یالی استانبول در 3 کیلومتری بزرگراه E5 واقع شده است.

در فاصله تنها 3 کیلومتری تونل اوراسیا ، 40 کیلومتری فرودگاه استانبول ، 8 کیلومتری شبه جزیره تاریخی و کاخ توپکاپی ، 12 کیلومتری میدان تقسیم و نیسانتاسی واقع شده است.

این پروژه در یک مکان مرکزی با اتصالات مستقیم به نقاط مهمی مانند TEM ، E5 ، Bakirkoy و Yenikapi IDO واقع شده است.

ویژگی های دیگر آپارتمان های فروشی در بویوک یالی استانبول

  • امنیت 24 ساعته
  • کافه
  • امکانات
  • مرکز تناسب اندام
  • باغ
  • همام
  • استخر سرپوشیده
  • باغ مهربانی
  • استخر در فضای باز
  • پذیرایی
  • رستوران
  • سونا
  • محل خرید
  • مرکز خرید
  • سیستم خانه هوشمند
  • آبگرم
  • سوپر مارکت
  • دره پارکینگ

قیمت خرید آپارتمان های فروشی در بویوک یالی استانبول

  • قیمت خرید  آپارتمان 1 خوابه شروع از: 287،000 دلار
  • قیمت خرید  آپارتمان 2 خوابه شروع  از: 419،000 دلار
  • قیمت خرید  آپارتمان 3 خوابه شروع از: 670،000 دلار
  • قیمت خرید  آپارتمان 4 خوابه شروع از: 895،000 دلار
  • قیمت خرید  آپارتمان 5 خوابه شروع  از: 2،679،000 دلار

برخی  نکاتی که قبل از خرید آپارتمان در استانبول را باید در ذهن نگه داشت

خرید خانه به تنهایی یک فرایند چالش برانگیز است چه برسد به خرید آپارتمان در یکی از شلوغ ترین شهرهای جهان. بیش از حد فکر کردن یکی از مهمترین فرایندهایی است که قبل از اینکه تصمیم بگیرید ده ها هزار دلار هزینه کنید. شما باید تحقیق خود را در مورد قوانین ، مقررات و ارزشهای ترکیه در مورد دارایی انجام دهید.

خرید یک آپارتمان فقط در مراحل امضای سند مالکیت پس از پرداخت انجام می شود. انواع مختلفی از مشکلات می تواند وجود داشته باشد. با هر قدمی که برمی دارید مراقب باشید و همیشه به پیشنهادهایی که برای درست بودن خیلی خوب هستند مشکوک باشید. فقط به این دلیل که قیمت کمتری در یک آپارتمان ارائه می دهند ، سعی نکنید به دنبال آژانس بد بروید. اطمینان حاصل کنید که نمایندگان و مترجمان حرفه ای را انتخاب کنید که در هر مرحله به شما کمک کنند.

محیط پیرامون خود را بشناسید

موقعیت آپارتمان شاید مهمترین موضوع باشد درزمانیکه شما می خواهید خانه ای بخرید. زندگی شما این مقصد سرمایه گذاری را شکل خواهد داد. حتی اگر برای خود و خانواده خود خرید می کنید ، منطقه ای که آپارتمان شما به آن تعلق دارد می تواند آینده شما را رقم بزند.

معروفترین مناطق برای خرید ملک در استانبول

اگر به دنبال یک ویلا برای حفظ حریم شخصی و فضای بزرگ هستید ، ممکن است بخواهید استانبول ساحلی را بررسی کنید. اگرچه خانه های بسفر به دلیل قیمت و موقعیت لوکس خود معروف هستند ، اما مناطقی مانند Kadıköy ، Fatih و Küçükçekmece هنوز هم می توانند منظره ای با ارزش از جزایر پرنس را ارائه دهند.

برای مقاصد مقرون به صرفه تر ، منطقه üsküdar می تواند منظره ای شگفت انگیز از بسفر را ارائه دهد ، جایی که می توانید در بالکن خود رو به قاره اروپا باز کنید.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است. هر منطقه از این شهر ویژگی هایی دارد که آن را از منطقه دیگر منحصر به فرد می کند. این ویژگی به دلایل زیادی باعث می شود که بهترین مناطق مسکونی متفاوت باشد. خواهید فهمید که همه این مناطق از نظر زیبایی طبیعی ، شهری و همچنین اقتصادی بودن ، موفقیت در پروژه های مختلف و … متفاوت هستند.

اگر به دلیل کار خود در حال جابجایی هستید ، احتمالاً باید به یکی از مناطق مرکزی مانند Maslak ، Basın Express ، Ataşehir یا Maltepe منتقل شوید. بسته به مکانی که محل کار شما در آن قرار دارد ، ممکن است برای سهولت زندگی ، آپارتمانی را انتخاب کنید که نزدیک کار باشد. از آنجا که بیشتر نیروی کار در قسمت اروپایی فعالیت می کند ، به دلیل پروژه های مدرن منطقه Maslak بسیار توصیه می شود.

پس از دانستن اینکه کدام منطقه بهترین گزینه برای شرایط شما است ، باید در مورد محله ها به طور کامل تحقیق کنید. هر منطقه دارای ویژگی های خاص خود است. خواه بخواهید در منطقه ای مجلل در کنار دریا زندگی کنید ، یا در یک اجتماع آرام ، اطلاعات دقیق منطقه به شما کمک می کند بهترین را انتخاب کنید. خود را به یک منطقه محدود نکنید زیرا ممکن است یافتن دقیق آپارتمان مورد نظر شما در یک منطقه دشوار باشد. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که در منطقه یا منطقه خاصی که در ذهن دارید گشت بزنید تا ببینید آیا مکان برای شما مناسب است یا خیر. هر منطقه ای موافقان و مخالفان خود را دارد. بنابراین بر روی مواردی تمرکز کنید که فکر می کنید در انتخاب منطقه ضروری و مهم هستند.

انواع آپارتمان برای خرید در ترکیه

زندگی در ویلا و عمارت ، حتی اگر در یک محیط اجتماع محور باشد ، برای کسانی است که مایلند تنها بمانند. یک ویلا دارای فضای شخصی فراوانی است که می توانید پشت درهای بسته عقب نشینی کنید و از طبیعت و هر چیز دیگری که استانبول ارائه می دهد لذت ببرید.

زندگی در یک واحد مسکونی ، مانند آپارتمان ها و پروژه های اجتماعی که در مرکز شهر استانبول رو به افزایش هستند ، مهم نیست که برج چه ارتفاع دارد ، یا فضای زندگی چقدر می تواند بزرگ باشد ، در اصل احساس می شود در یک فضای کوچک بین صدها نفر دیگر تنگ شده است. این امر می تواند با شفافیت کمی در حفظ حریم خصوصی شما ، فرصت های بیشتری برای معاشرت با مردم و ایجاد دوستان جدید ایجاد کند.

به طور کلی ، ویلا برای سرمایه گذاری شخصی است ، جایی که خریدار با اطمینان از جایی برای زندگی در آینده خانواده خود سرمایه گذاری می کند و شاید بعد از 10-20 سال آن را با سود دوباره بفروشد.

از طرف دیگر ، آپارتمان ها برای سود مداوم هستند ، جایی که مدت زمان آن به محبوبیت منطقه ای که پروژه در آن بستگی دارد بستگی دارد. اگر در مناطقی مانند Kadıköy ، Beyoğlu یا Maslak باشد ، تضمین می کنید که هرگز سود سرمایه گذاری خود را از دست ندهید.

آیا ارزش مذاکره در مورد قیمت خرید آپارتمان را دارد؟

چانه زنی ممکن است همیشه احساس خوبی ندهد ، حتی در ترکیه که چانه زنی یک سنت ملی است. با این وجود ، همیشه در مورد خرید آپارتمان باید مذاکره کنید. از ارائه مبلغ کمتری متناسب با امور مالی خود نترسید. اگرچه قیمت ها معمولاً انعطاف پذیر هستند ، اما فروشنده مجبور نیست موافقت کند. حتما مبلغ مناسبی را ارائه دهید.

مالیات خرید ملک در ترکیه

در طول مراحل ثبت اسناد مالیات عوارض تمبر وجود دارد که به میزان 4.4٪ از کل قیمت آپارتمان است. اگر این آپارتمان یک فروش دست دوم باشد ، مالیات بین فروشنده و مالک جدید تقسیم می شود.

اگر در پنج سال اول مالکیت خود تصمیم به فروش خانه جدید خود بگیرید ، مالیات بر سود سرمایه برای املاک و مستغلات شما اعمال می شود.

این مالیات بر اساس درآمد ناخالص در لیر ترکیه محاسبه می شود و براساس عآپارتمانرد آپارتمان از نظر مسکونی یا تجاری تغییر می کند.

آیا ترکیه بی خطر است؟

ترکیه به عنوان کشوری که 4 فصل را در 7 منطقه خود تجربه می کند ، یک آهنربا برای گردشگری و محل زندگی بسیاری از تمدن های باستان است. بسیاری از صاحبان خانه های خارجی در سراسر کشور ترکیه را به عنوان املاک و مستغلات انتخاب می کنند و این کشور همچنان سالانه میلیون ها گردشگر را پذیرا می شود. ترکیه کشوری امن برای زندگی ، بازدید و سرمایه گذاری به عنوان یک خارجی است.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, زیتون برنو

جزئیات

به روز شده در آوریل 16, 2022 در 12:37 ب.ظ
  • قیمت: شروع قیمت از 2,468,200لیر
  • متراژ ملک: 70-400 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 1~4
  • سرویس ها: 1~3
  • سال ساخت: 2021
  • نوع ملک: آپارتمان, فروش
  • وضعیت ملک: تک خواب, چهار خواب, دو خواب, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht