آسان انتخاب کنید

اجاره روزانه و ماهانه خانه لوکس در میدان تکسیم استانبول

  • روزانه 2,600لیر
  • 0لیر/ماهیانه
گالاتا
اجاره روزانه و ماهانه خانه لوکس در میدان تکسیم استانبول
گالاتا
  • روزانه 2,600لیر
  • 0لیر/ماهیانه

توضیحات

با تشکر از شما برای بازدید از سایت ترک گشت لازم است چند نکته را در مورد اجاره کوتاه مدت ملک در استانبول به خدمت شما برسانیم:

  1. قیمت ها برای اجاره کوتاه مدت به صورت حدودای ذکر شده است لذا برای دریافت قیمت دقیق با ما تماس گرفته و ضمن بیان تاریخ دقیق، مدت اقامت و تعداد نفرات قیمت دقیق واحدها را برای اجاره کوتاه مدت از ما دریافت کنید.
  2. مجموعه ترک گشت دارای خانه های کوتاه مدت بسیار زیادی است که در سایت ذکر نشده است لطفاً جهت دریافت فایل های بیشتر و متنوع تر با ما در ارتباط باشید.
  3. توجه داشته باشید که موجودی خانه ها و در دسترس بودن آنها وابسته به تاریخ مورد نظر شما می باشد و ممکن است در آن تاریخ هیچ کدام از این خانه ها موجود نباشد و خانه های دیگری برای اجاره کوتاه مدت شما در استانبول موجود باشد.
  4. برای اجاره کوتاه مدت در استانبول چه برای ویلا و چه برای خانه‌های آپارتمانی لطفاً از یک ماه قبل از آن با ما در ارتباط باشید برای اینکه قیمت و موجودی خانه ها از چند ماه قبل مشخص نمی باشد
  5. توجه داشته باشید که اگر برای خرید ملک به استانبول تشریف می آورید مجموعه ترک گشت طرف قرارداد بسیاری از شرکت های بزرگ ساختمانی در استانبول می باشد و بدون دریافت کمیسیون و هزینه‌های جانبی تیم وکلا و کارشناسان ما خرید شما را از پروژه های معتبر انجام خواهند داد. برای خرید ملک دست دوم در استانبول هم شرکت ما دارای بهترین آپارتمان ها با کمترین قیمت است.
  6. امور اقامتی و شهروندی شما را تیم ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و خانواده محترمان  توسط وکلای ترک ما انجام خواهد شد.
  7. خرید ملک در استانبول از طریق ترک گشت دارای گارانتی اجاره بلند مدت ملک و تضمین ارزش افزوده بالای ملک شما را به همراه دارد.
  8. اگر جهت تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنید مجموعه ما برگزارکننده تورهای متفاوت و ارزان قیمت در استانبول برای شما می باشد.

اجاره آپارتمان کوتاه مدت ما در طبقه سوم است. از یک ساختمان بزرگ قرن 19 با نقوش شیر ، درست در کنار برج زیبای گالاتا. از بعضی پنجره ها احساس می کنید می توانید برج را لمس کنید. اتاق نشیمن مشرف به میدان پر جنب و جوش پیاده روی زیر است ، در حالی که آشپزخانه و یک اتاق خواب نگاهی اجمالی به شاخ طلایی دارند.

اجاره آپارتمان لوکس روزانه دارای اتاق های خواب شیک: دو تخته دو نفره و یک عدد دوقلو ، هرکدام از آنها دارای سر تابلوهای مخملی شیک و پارچه های سفید نرم و مرغوب هستند. یکی از دوبل ها بسیار بزرگ است و فضای زیادی برای یک تخت تاشو اضافی دارد. یک آشپزخانه مجهز و مدرن با شیک و مدرن با وسایل پیشرفته از جمله ظرفشویی وجود دارد. فضای غذاخوری جداگانه درست بیرون آشپزخانه است. در اتاق نشیمن راحت ، مبل بالش دار ، صندلی و میز میله ای با چهارپایه مشرف به برج وجود دارد. اتاق دوش دارای یک دوش باران هوشمند همراه با یک اتاق خواب است و یک دومین حلقه جداگانه در امتداد راهرو بزرگ وجود دارد.

اجاره کوتاه مدت این آپارتمان که در کل 120 متر مربع بزرگ است. با پنجره های بزرگ و سقف های زیبا و دوست داشتنی و نورپردازی . اتاق نشیمن دارای سقف گچ سفید و تزئینی اصلی است و احساس کلی آن فضای و ظرافت است. اتاق های خواب به راحتی شش نفر را در خود جای می دهد.

با اجاره روزانه و ماهیانه در این خانه ها، مهمانان از حریم کامل کل آپارتمان برخوردار خواهند بود.

برای اجاره کوتاه مدت در استانبول همه ما به اندازه نیاز به شما کمک خواهیم کرد و همیشه فقط با یک تماس تلفنی یا ایمیل فاصله داریم.

گالاتا جامعه ای اصیل ، بسیار خوشامد و متنوع با ترکیبی جذاب از کافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه های کوچک مواد غذایی و بوتیک های هنری دارد. ساختمانهای ظریف قرن نوزدهم در خیابان های سنگفرش شده قرار گرفته اند و کشفیات در گوشه گوشه آن منتظرند. مهم نیست که در کجا سرگردان باشید ، همیشه به برج گالاتا که در 700 سال گذشته یکی از مکانهای محبوب بوده است ، راه خود را پیدا خواهید کرد.

ایستگاه های مترو ، اتوبوس ، تراموا و کشتی فقط چند دقیقه با راه فاصله دارند. خیابان معروف استقلال حدود 5 دقیقه پیاده روی است. با حمل و نقل عمومی یا 25 دقیقه پیاده در حدود 20 دقیقه می توانید در سلطان احمد (برای دیدنی های بزرگ ایاصوفیه، توپکاپی، مسجد آبی و غیره) باشید. در مسیر دیگر ، با مترو ، می توانید 10 دقیقه در شیشلی (برای بزرگترین مرکز خرید استانبول) یا در 15 دقیقه در لونت(برای منطقه تجاری استانبول) باشید.

بسیاری از صفوف تاکسی در اطراف و برخی پارکینگ های امن نیز وجود دارد.

آیا ماندن شما در کنار ما تغییری ایجاد می کند؟ امیدواریم…

با تهیه غذای مناسب در جامعه محلی ، به سرعت از فروشگاه های مواد غذایی کوچک و سایر مشاغل خانوادگی پشتیبانی خواهید کرد. شما به زودی با این افراد دوست رابطه برقرار خواهید کرد و درک اصیل از فرهنگ اطراف خود را ایجاد خواهید کرد. مطمئن هستیم که در نتیجه برخوردهای خود با خاطرات خاص و چشم اندازهای پیشرفته تر خواهید رفت.

ما از خدمات نگهداری و نظافت محلی برای آپارتمان ها استفاده می کنیم و از این طریق درآمد خوبی برای 2 خانواده ای که در این نزدیکی زندگی می کنند تأمین می کنیم. ما همه تلاش خود را می کنیم تا تمام ویژگی ها و مواد اصلی در آپارتمان ها حفظ شود. در صورت نیاز به مواد جدید ، ما آنها را به صورت محلی تأمین می کنیم و اولویت محصولاتی هستیم که در ترکیه طراحی یا تولید شده اند.

1.7/5 - (3 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, استقلال, بی اوغلو, تکسیم, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در اکتبر 21, 2022 در 10:29 ق.ظ
  • قیمت: روزانه 2,600لیر
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره روزانه

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht