آسان انتخاب کنید

اجاره آپارتمان در بشیکتاش استانبول سالیانه فول فرنیش

  • اجاره 10,000لیر
  • 400لیر/آیدات
بشیکتاش

توضیحات

اجاره آپارتمان در بشیکتاش استانبول سالیانه فول فرنیش در بهترین محله این منطقه اجاره 10000 لیر آیدات 400 لیر نیاز به کفیل دارد دارای امکانات کامل رفاهی و امنیتی

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

اطلاعات درباره زندگی و سرمایه گذاری در منطقه بشیکتاش استانبول

۱. اطلاعات در مورد منطقه بشیکتاش در استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول یکی از مناطق معتبر در این شهر دو قاره ای است ، به دلیل کاخ های مجلل و بسیاری از مساجد عثمانی و همچنین موزه های تاریخی آن یکی از مهمترین مقاصد گردشگری برای افراد داخل و خارج از ترکیه است. گالری های مختلف هنری  و بازارهای پر جنب و جوش  ، به ویژه بازار معروف ماهی و رستوران هایی که در تهیه غذاهای دریایی تخصص دارند ، همچنین نباید این موضوع را فراموش کرد ، تمامی فعالیت های استانبول شامل سرمایه گذاری ، تجاری و مسکونی در این منطقه بسیار پر جنب و جوش است.

۲. منطقه بشیکتاش در کجای استانبول واقع شده است؟

منطقه زیبای بشیکتاش بین مناطق کاباتاش و اورتاکوی واقع شده است ، منطقه بشیکتاش بعد از منطقه معروف تکسیم به عنوان دومین مرکز استانبول در نظر گرفته می شود ، همچنین منطقه بشیکتاش استانبول دارای مناظر جذاب از تنگه باشکوه بسفر دربخش اروپایی این شهر است  و فعالیت های تفریحی و فرهنگی لذت بخش را با سایر مناطق گردشگری در استانبول کامل کرده و در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

۳. چگونگی رسیدن به بندر بشیکتاش:

منطقه بشیکتاش یکی از مراکز مهم در استانبول است ، زیرا دومین مرکز بزرگ برای این شهر دو قاره ای محسوب می شود ، برای رسیدن به این منطقه و بندر آن راه های زیادی موجود است ، زیرا وسایل حمل و نقل زیادی مانند اتویوس و مینی بوس وجود دارد که به این منطقه منتهی می شوند. همچنین می توان با تاکسی مشترک و دلموش علاوه بر قایق ها و کشتی های دریایی که بندر این منطقه را به چندین منطقه از بخش آسیایی استانبول مانند کادیکوی ، اسکودار و غیره متصل می کنند ، بروید.

۴. فاصله بشیکتاش تا تکسیم چقدر است؟

منطقه معروف بشیکتاش تنها چند دقیقه با مشهورترین منطقه تکسیم فاصله دارد زیرا مسافت بین آنها کمتر از ۳.۲ کیلومتر است و بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی از ایستگاه آکارتلار تا ایستگاه تکسیم راه اندازی شده است ، همچنین با پیاده روی لذت بخش حدودا سی تا سی و پنج دقیقه  می توان از بشیکتاش به تکسیم و بلعکس رفت.

۵. مزایای زندگی در منطقه بشیکتاش استانبول

از آنجایی که این منطقه به عنوان یکی از مناطق مهم استانبول در نظر گرفته می شود ، این امر به خودی خود مزیتی است که در همه مناطق در دسترس نیست زیرا دومین مرکز مهم و پویای استانبول است و چیزی که باعث افزایش اهمیت این منطقه می شود این است که این منطقه مشرف به یکی از مهمترین تنگه های آب در سطح جهان و زیباترین آنها ، تنگه بسفر است. این منطقه همچنین شامل چندین بنای تاریخی مهم مانند کاخ معروف دلماباغچه که یکی از مهمترین ویژگی های منطقه بشیکتاش استانبول است. علاوه بر موزه دریایی ، این منطقه همچنین دارای بازارهای متنوعی است که تامین کننده تمامی نیاز مردم است.

۶. زیباترین مکان های منطقه بشیکتاش

منطقه بشیکتاش شامل برخی از مهمترین بناهای تاریخی عثمانی و مهمترین مناطق دیدنی و تفریحی در ترکیه از جمله کاخ دلمباغچه است که یکی از مهمترین کاخ های استانبول است و از سال ۱۸۵۶ تا ۱۹۹۲ مرکز اصلی اداری دولت عثمانی بوده است  که موازی منطقه اسکودار حاوی کاخ ییلدیز است که با نام سلطان عثمانی عبد الحمید دوم همراه است. این منطقه دارای بسیاری از ویژگی های خاص دیگر است که ویژگی های تاریخی را با ویژگی های مدرن ترکیب می کند و به آن تنوع شگفت انگیزی می بخشد.

۷. پارک ییلدیز در بشیکتاش

پارک ییلدیز در منطقه بشیکتاش استانبول است که در آن صدها درخت ، گیاه و گل رز از سرتاسر جهان جمع آوری شده ، مشهور است که در طول بهار به این پارک جلوه ای جذاب می بخشد و به طور چشمگیری همه بازدیدکنندگان خود را خوشحال می کند و همچنین نزدیک به کاخ زیبا ییلدیز  در ساحل بسفر قرار دارد.

بشیکتاش

۸. ساحل بشیکتاش

ساحل بشیکتاش یکی از مکانهای دیدنی منطقه است و به همین دلیل منطقه بشیکتاش استانبول علاوه بر بناهای تاریخی ، کاخ ها و باغ های خود ، بازدید کنندگان ، گردشگران و دوستداران زیبایی و مناظر جذاب را به خود جلب می کند. این منطقه در ضلع اروپایی شهر درخشان استانبول واقع شده و مشرف به بسفر زیبا است و از آنجایی که این منطقه از نظر اهمیت به عنوان مرکز دوم استانبول بعد از منطقه تکسیم قرار گرفته ، ساحل و جاذبه های گردشگری  آن در کنار بندرهای خود از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند.

۹. بازار بشیکتاش در استانبول

بازار بشیکتاش یکی از بازارهای معروف استانبول به حساب می آید ، در آنجا می توانید سبزیجات و میوه هایی را با ارزانترین قیمت خریداری کنید ، این بازار علاوه بر حبوبات انواع مختلفی از میوه و سبزیجات را نیز ارائه می دهد ، همچنین انواع کالاهایی مانند پوشاک ، محصولات چرمی و غیره ، این بازار نیز یک بازار متحرک است ، به این معنی که  در یک روز خاص  در نقاط مختلف بیشیکتاش استانبول برگزار می شود.

۱۰. مزایای سرمایه گذاری در منطقه بشیکتاش

با توجه به موقعیت حیاتی بشیکتاش در شهر دو قاره ای ، استانبول و به دلیل آنکه در این منطقه کاخ ها ، موزه ها و مساجد عثمانی قرار دارند و به دلیل داشتن باغ های معروف ، رستوران های مجلل و بازارهای معروف ، علاوه بر این آنچه به این منطقه شهرت خوبی داده  مرکز دوم استانبول است ، همه این دلایل باعث شده تا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در منطقه بشیکتاش به یک سرمایه گذاری امن و موفق تبدیل شود ، همچنین حضور مدارس ، بیمارستان ها و دانشگاه ها میزان موفقیت سرمایه گذاری را ارتقا داده اند.

۱۱. مزایای خرید آپارتمان در بشیکتاش

خرید آپارتمان در بشیکتاش به چیزی مهمتر از خرید آپارتمان در استانبول تبدیل شده است ، جایی که دائما املاک و مستغلات در این منطقه در حال افزایش هستند و این شانس سرمایه گذاری موفق را افزایش می دهد ، زیرا بسیاری از مردم می خواهند در این منطقه به دلیل ویژگی های آن زندگی کنند ، مراکز خدماتی و امکانات حیاتی گردشگری و به دلیل آنچه که این منطقه  در سطح توسعه مالی ارائه می دهد.

4.6/5 - (15 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • محله اروپایی, بشیکتاش, مرکز شهر

جزئیات

به روز شده در نوامبر 24, 2021 در 2:25 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 10,000لیر
  • متراژ ملک: 180 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • اتاق ها: 4
  • سرویس ها: 2
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: با اشیاء, سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht