آسان انتخاب کنید

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟

مزایای خرید ملک در ترکیه کشوری که به سرعت در حال پیشرفت بیشمار است، همانطور که در مقاله ما از آن صحبت می کنیم ، از کاهش مالیات ، گرفتن تابعیت و محیط اجتماعی و غیره

مزایای خرید ملک در ترکیه و اقامت در آن چیست؟ مهمترین امکاناتی که توسط قوانین ترکیه به خارجی ها داده می شود که به ویژه در ترکیه دارایی دارند. این همان چیزی است که در سطرهای بعدی درباره آن صحبت می کنیم.

مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه و اقامت در آنجا

دولت ترکیه با ارائه برخی مشوق هایی که سرمایه گذاران خارجی را ترغیب به سرمایه گذاری در ترکیه می کند ، در سالهای اخیر مجموعه ای از تصمیمات جدی و جسورانه را برای ارتقاء بخش املاک و مستغلات اتخاذ کرده است. با این حال ، این تصمیمات به نفع سرمایه گذار است ، از یک طرف ، حمایت از اقتصاد ترکیه و بخش املاک و مستغلات آن از طرف دیگر.

برخی از مهمترین عواملی که نقش موثری در حمایت از این روند داشته اند عبارتند از:

کاهش مالیات:

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه کاهش مالیات ابزاری مؤثر برای تصمیم گیران اقتصادی برای تحریک اقتصاد داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی است.

این کاهش ها شامل مجموعه تصمیماتی بود که به طور خاص با بخش املاک و مستغلات در ترکیه صورت می گرفت ، که نقش موثر و مثبتی در ایجاد انگیزه سرمایه گذار خارجی برای دستیابی به املاک بیشتر داشت و به طور کلی در احیای بازار املاک و مستغلات نقش بسیار چشم گیری داشت.

مهمترین کاهش مالیات ، معافیت خارجی ها از مالیات بر ارزش افزوده ناشی از دارایی است.

تابعیت ترکیه در ازای املاک و مستغلات:

شاید به جرات بتوان گفت یکی از محبوترین مزایای خرید ملک در ترکیه اصلاحات در قانون شهروندی ترکیه و تصمیم به اعطای تابعیت به کسانی که ملکی به ارزش 250 هزار دلار خریداری می کنند ، فرصتی استثنایی است که نباید از دست داد.

تصمیم طبیعی سازی شامل کلیه اعضای خانواده جدید مالک ، از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال است.

اجازه اقامت و تمدید هر ساله با خرید ملک در ترکیه:

صاحبان خارجی املاک کمتر از 250،000 دلار به اجازه اقامت تجدیدپذیر سالانه اعطا می شود. اما اقامت املاک و مستغلات در ترکیه به صاحب ملک ، همسر و فرزندان زیر 18 سال اعطا می شود.

املاک و مستغلات ارزان تر از ایران:

علاوه بر این ، قیمت املاک در ترکیه به طور قابل توجهی ارزان تر از قیمت های ایران است و ویژگی های زیرساختی مشابه قیمت کشورهای توسعه یافته اروپا دارد.

جاذبه های متنوعی که در ترکیه جلب توجه می کند ، از یک موقعیت آب و هوای شگفت انگیز ، یک اقتصاد امیدوار کننده ، یک بازار بزرگ املاک و مستغلات و بسیاری از جاذبه های توریستی و تاریخی که باعث جذب گردشگر از سراسر جهان می شود ، همه این موارد باعث می شود سرمایه گذاری و اقامت در ترکیه به معنای یک انتخاب سودآور و ایده آل باشد.

بازده خوب سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه ، براساس جذابیت گردشگری در ترکیه ، که به بهترین وجه در دوره ها و فصول توریستی نشان داده می شود ، مزایای خرید ملک در ترکیه از طریق تقاضا برای اجاره در آن فصول در طول سال بازده سودآوری خوبی را به دست صاحبان ملک در ترکیه میرساند.

سرمایه گذاری قابل توجه در املاک و مستغلات که در فصول گردشگری در ترکیه بسیار پر طرفدار است می تواند سود دلگرم کننده و بازده خوبی برای سرمایه گذاری ایجاد کند.

سبک زندگی و فرهنگ مشابه به ایران:

جامعه ترکیه یکی از نزدیکترین جوامع به محیط وفرهنگ ایران است و آداب و رسوم و رسوم ترکیه با برخی آداب و رسوم منطقه ایران مطابقت دارد. موضوعی که در هنگام تصمیم گیری برای خرید ملک در ترکیه احساس آرامش و امنیت را فراهم می آورد.

هزینه های زندگی کمتر:

هزینه نسبتاً پایین زندگی در ترکیه در مقایسه با بقیه اروپا و کشورهای همسایه ، با در اختیار داشتن رفاه و سیستم های پیشرفته زندگی ، اقامت خوبی را در ترکیه فراهم می کند.

کاملاً مشهور است که معالجه پزشکی در ترکیه ارزان تر از همه کشورهای اروپا است ، که به بخش پزشکی در ترکیه رونق و تقاضای بی سابقه ای در سال های اخیر داده است.

طبیعت و آب و هوای معتدل ترکیه:

یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه این است که ترکیه زیبایی هایی متنوعی دارد ، طبیعت جذاب ، یافتن آب و هوای نسبتاً معتدل و نادر در جهان ، همراه با تمدن باستانی و شهرهای تاریخی باشکوه ترکیه که اثرات آن تا کنون گواه آن است ، به دلیل غنای آن با جاذبه های لذت بخش به این کشور ویژگی توریستی متمایز می دهد.

در ترکیه بخرید و زندگی کنید ، یکی از 10 مقصد برتر املاک و مستغلات در سراسر دنیا

در مقاله ای که توسط سرمایه گذاری املاک ایالات متحده و مشاوره املاک و مستغلات ، با عنوان “10 مکان برتر برای خرید املاک و مستغلات خارج از کشور در سال 2019” منتشر شده است ، ترکیه در بین بهترین کشورها برای مالکیت املاک قرار گرفت.

“استانبول پیش از برلین ، بارسلونا ، رم ، لس آنجلس و سایر شهرهای مهم گردشگری در رتبه نهم در بین پربازدیدترین کشورها در سال 2018 قرار دارد.”

مزایای خرید ملک در ترکیه علاوه بر رشد گردشگری در ترکیه ، به ویژه از گردشگران ایرانی ، استانبول و شهرهای ترکیه به طور کلی از گزینه های اقتصادی قدرتمند با ویژگی جذاب گردشگری و سرمایه گذاری برخوردار هستند.

شهر استانبول یکی از بزرگترین نقاط فروش و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه است.

به این مطب امتیاز بدهید

مقایسه ملک ها

مقایسه