آسان انتخاب کنید

توضیحات

خلاصه فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

ویلاهای بزرگ با منظره دریا در بیوک چکمجه استانبول برای فروش. خارج از برنامه در بیوک چکمجه و در نزدیکی Guzelce Marina با استخرهای خصوصی با اقساط 30 ماهه بدون بهره. املاک سرمایه گذاری با ارزش بالا در استانبول.

کلیات این ویلاهای فروشی

  • نوع: ویلایی
  • تابعیت: واجد شرایط
  • مساحت زمین: 15000 متر مربع
  • وضعیت: ساخت جدید
  • استخر: خصوصی
  • پارکینگ: خصوصی
  • امنیت: امنیت 24/7
  • تاریخ تحویل: سال 2024
  • تحویل اسناد: سپتامبر 2022
  • شروع قیمت: از 600 هزار دلار
  • نوع فروش: با اقساط 30 ماهه
فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

چرا این ویلاهای قسطی بیوک چکمجه را بخریم؟

ترک گشت خرسند است که این پروژه جدید خارج از برنامه ویلاهای بزرگ رو به دریا را برای فروش در استانبول ارائه دهد. این ویلاها در سمت اروپایی استانبول در نزدیکی دریای مرمره در بیوک چکمجه، واقع در غرب دریاچه و Guzelce Marina واقع شده‌ است.

شهر وسیع استانبول دارای خط ساحلی عظیمی است که شامل سواحل، تفرجگاه‌ و استراحتگاه است. سال‌ها پیش، سواحل بیوک چکمجه/ مرمره یک مکان بسیار محبوب برای فرار از مرکز شهر با باغ‌های چای، کافه‌ها و مناطق بازی در ساحل بود. با این حال، در سال‌های بعد، این مکان صنعتی شد و محبوبیت کمتری پیدا کرد، اگرچه امروز، خط ساحلی احیا شده است و اکنون مکانی مورد توجه برای خانه‌های ساحلی با چند مجتمع مسکونی جدید خیره‌کننده است، که برخی از آنها درست در سواحل دریای مرمره و برخی در لبه دریاچه بیوک چکمجه با خانه‌هایی می‌باشند که منظره دریا یا دریاچه و در برخی موارد هر دو را ارائه می‌دهند.

ساکنان دسترسی عالی به شهر با بزرگراه قابل توجه E-5 از طریق منطقه را دارند. آنها به راحتی به فرودگاه جدید استانبول در شمال دسترسی دارند، یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در املاک، که منطقه دریاچه کوچک چکمجه در نزدیکی آن به زودی به عنوان معتبر طبقه بندی می شود و پروژه برنامه ریزی شده کانال استانبول در مسیر خود به شمال دریای سیاه اجرا می‌شود.

فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

مکان و جزئیات فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

این ویلاهای لوکس مجزا و نیمه مجزا برای فروش در بیوک چکمجه که به تازگی راه اندازی شده است، در فاصله 5 دقیقه رانندگی در شمال خط ساحلی مرمره واقع شده است.

در یک شیب ملایم در منطقه‌ای آرام و بسیار سرسبز، با یک پیاده‌روی کوتاه یا حداقل زمان رانندگی، مساجد، مدارس و کالج‌ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، بانک‌ها، مراکز پزشکی، داروخانه‌ها، کافه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و غیره را می‌بینید. مکان های لوکس بیشتری برای صرف غذا در اسکله تفریحی یافت می شود. همچنین با حداکثر 15 دقیقه رانندگی به مراکز خرید/سرگرمی، دانشگاه ها و طیف وسیعی از بیمارستان های خصوصی و دولتی می رسید.

بین خط ساحلی و دریا، بزرگراه شلوغ E-5 قرار دارد که می‌توان در عرض 3 دقیقه از طریق جاده لغزشی به آن رسید. در مقابل، در شمال می‌توانید در عرض 10 دقیقه به بزرگراه TEM بپیوندید، هر دو مسیر از شرق به غرب در حال اجرا هستند تا تمام مناطق شهر را به فرودگاه، جاذبه‌های مرکز شهر، کانال جدید، مکان‌های استانبول آناتولی از طریق پل ها یا تونل ها و حومه های غربی دور شهر اتصال دهند.

املاک ویلای خصوصی، که در زمینی با شیب وسیع ساخته می شود تا جامعه ای محصور و دردار را ارائه دهد، 32 ویلا مجلل دارد که همگی ترکیبی از منظره دریا و طبیعت را نشان می‌دهند در میان اینها 26 ویلا نیمه مستقل و پنج خوابه و 6 ویلا مستقل و شش خوابه است، که همگی شامل زمین های محوطه سازی شده خصوصی به مساحت تقریبی 230 متر مربع، تراس های وسیع برای زندگی در فضای باز، پارکینگ خصوصی و یک استخر شنای خصوصی می‌باشد.

ساخت ویلاها توسط یک توسعه دهنده محلی قابل اعتماد در استانبول در حال انجام است که متعهد به رعایت مقررات عایق بندی و ایمنی صادر شده توسط دولت ترکیه است و اطمینان می دهد که هر ویلای جادار در مارس 2024 با استاندارد عالی تکمیل خواهد شد.

فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

قیمت فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

ویلاهای نیمه مستقل 5 خوابه با 2 نشیمن و مساحت 380 متر مربع، به قیمت 600.000 دلار

ویلاهای مستقل 6 خوابه با 2 نشیمن و مساحت 600 تا 700 متر مربع، به قیمت 950.000 تا 1.000.000 دلار

شرایط پرداخت

این ویلاهای فروشی بیوک چکمجه را می توان با پیش پرداخت فقط 40 درصد خریداری کرد و باقی آن در 30 قسط مساوی به مدت 30 ماه با نرخ های بدون بهره قابل پرداخت است، در حالی که اسناد مالکیت به زودی در پایان سپتامبر 2022 صادر می شود. مشاوران املاک استانبول برای تخفیف های احتمالی پرداخت نقدی در خدمت شما هستند.

چیدمان و ویژگی های ویلا مستقل

ویلاهای مستقل 6 خوابه در سه طبقه ساخته می شوند. آنها از کنار از طریق یک تراس ورودی سایه دار راه دارند که شامل یک درب امنیتی فولادی به یک راهرو باز بزرگ با فضایی برای انبارهای توکار، کاشی های سرامیکی سبک کف، یک سرویس بهداشتی مهمان با کاشی کامل و پله های دسترسی به طبقات بالا است.

در یک طرف راهرو یک آشپزخانه اوپن مدرن خواهید دید که واحدهای با کیفیت عالی، سطوح کار گرانیتی و یک جزیره مرکزی/بار صبحانه را ارائه می دهد. در مقابل، درهای آشپزخانه به تراس های نشیمن باز می‌شوند که برای صرف غذا در فضای باز عالی هستند.

در طرف دیگر راهرو یک سالن بزرگ / غذاخوری با کفپوش لمینت گرم و دو درب پاسیو وجود دارد که برای دسترسی به باغ ها، تراس ها و استخر باز می شود.

آخرین اتاق طبقه همکف اولین اتاق از شش اتاق خواب، یک اتاق یک نفره بزرگ با یک حملم مدرن و دوباره با دسترسی به باغ از طریق درهای پاسیو خواهد بود.

طبقه اول

در طبقه اول یک اتاق انباری سرپوشیده و چهار اتاق خواب وجود دارد. دو اتاق دو نفره عقب دارای حمام اختصاصی و بالکن فرانسوی با منظره طبیعت است.

اتاق خواب سوم در جلو، یک سوئیت دو نفره بزرگ با دسترسی به یک بالکن سایه دار خصوصی با منظره طبیعت و منظره جزئی دریا است. در مقابل، اتاق خواب پنج دارای یک اتاق خواب مستر بزرگتر با حمام اختصاصی، یک قسمت رختکن باز، و همان نماها از یک بالکن خصوصی دیگر است.

طبقه دوم و بالاتر

بالاتر از طبقه بالا، یک سالن بزرگ دوم و اتاق خواب آخر را خواهید دید، یک اتاق دو نفره جادار که یک حمام خانوادگی جداگانه و کاملاً کاشی کاری شده دارد. هم اتاق خواب و هم سالن دوم به یک تراس پشت بام بزرگ 93 متر مربعی باز می شود که منظره کاملی از دریای مرمره و مناظر سبز محلی را ارائه می دهد.

پس از تکمیل، ویلاها بدون مبله هستند. با این حال، همگی دارای نورپردازی مدرن در همه اتاق ها، فر داخل کار، اجاق گاز، هود در آشپزخانه ها و سیستم گرمایش از کف خواهند بود. در عین حال، همه به یک سیستم تلویزیون ماهواره ای مرکزی و یک ژنراتور برق متصل خواهند شد و همه به صورت شبانه روزی توسط دوربین ها و سرویس های امنیتی مشاهده می شوند.

فروش ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه

کلام پایانی این ویلاهای فروشی

به طور کلی، ویلاهای بزرگ و مجلل برای فروش استانبول، برای تعطیلات خانوادگی، زندگی در تمام طول سال، یا انتخابی عالی به عنوان یک سرمایه گذاری سطح بالا در استانبول مناسب است که درآمد اجاره سالانه بسیار بالایی را برای شما فراهم می کند. همچنین امکانات محلی در فاصله نزدیک، دسترسی آسان به تمام مناطق استانبول، نزدیکی به دریا و دریاچه بیوک چکمجه، باغ های خصوصی با استخر، فضای باز بزرگ همراه با چشم اندازهای خیره کننده دریا و طبیعت را ارائه می‌دهد.

برای خرید ویلاهای قسطی در بیوک چکمجه و کسب اطلاعات بیشتر با تیم ترک گشت تماس حاصل فرمایید. تیم مشاوران املاک استانبول ما به تمام سوالات شما در زمینه املاک استانبول پاسخ می دهند، مشاوره بی طرفانه ارائه می دهند و در هر مرحله از فرآیند خرید ملک ترکیه به شما کمک می کنند.

به این مطب امتیاز بدهید
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله اروپایی, بویوک چکمجه

جزئیات

به روز شده در سپتامبر 5, 2022 در 9:07 ق.ظ
  • قیمت: شروع قیمت ها از 10,920,000لیر
  • متراژ ملک: 380 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 5
  • سرویس ها: 5
  • پارکینگ ها: 5
  • سال ساخت: 2024
  • نوع ملک: فروش, ویلا
  • وضعیت ملک: پنج خواب, هفت خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht