آسان انتخاب کنید

اجاره آپارتمان در کادیکوی استانبول آسیایی

  • اجاره 8,000لیر
  • 500لیر/آیدات
کادیکوی
سه خواب آیدات 500 لیر اجاره 8000 لیر اجاره سالیانه
اجاره آپارتمان در کادیکوی استانبول آسیایی
کادیکوی
  • اجاره 8,000لیر
  • 500لیر/آیدات

توضیحات

این واحد برای اجاره دیگر موجود نمی باشد لطفاً جهت بازدید از واحد های به روز با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید فایل های به روز لطفاً اینستاگرام ما را دنبال بفرمایید.

https://www.instagram.com/turkgasht/

لطفاً در نظر داشته باشید طبق قوانین جدید کشور اجاره آپارتمان در منطقه اسنیورت و فاتح اقامت به افراد سال اولی داده نمی شود.

برای اجاره سالیانه آپارتمان در استانبول متقاضی حتماً باید در استانبول حضور داشته باشد زیرا اعتبار فایل ها فقط ۲۴ ساعت است.

اجاره سالیانه در استانبول از راه دور در بیشتر مواقع به دلیل انتخاب بر اساس عکس نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد.

لذا توصیه می گردد که برای اجاره سالیانه در استانبول حداقل یک هفته تا ۱۰ روز مکانی را اجاره کوتاه مدت کنید تا با خیال راحت به بازدید و انتخاب خانه مورد نظر بپردازید.

همچنین اخیراً به علت مشکلات فراوانی که خارجی ها در اجاره خانه در استانبول به وجود آوردن اکثر مالک ها حداقل ۶ ماه تا یکسال اجاره را به صورت پیش می خواهند لطفاً برای این شرایط آمادگی داشته باشید.

توضیحات اجاره آپارتمان در استانبول آسیایی

مکان: استانبول / آسیایی

منطقه: کادیکوی

نوع آپارتمان: 3 خوابه + 1 اتاق نشیمن

اندازه: 160 متر مربع

طبقه: چهارم

مبلمان: مبلمان نشده

نوع قرارداد اجاره آپارتمان در استانبول آسیایی: سالیانه

قیمت اجاره آپارتمان در استانبول آسیایی ماهانه: 8000 لیر

دپوزیت: 16000 لیر

اجاره آپارتمان در استانبول آسیایی

بعد از یک روز شلوغ و طولانی ، آرامش و آرامش تمام آنچه شما نیاز دارید است. در اینجا می توانید این احساس را بسیار عمیق داشته باشید. همه چیز در این خانه حس کیفیت بالا را القا می کند. این آپارتمان با متراژ قابل استفاده 160 مترمربع دارای 3 اتاق خواب ، 1 اتاق نشیمن ، 2 حمام واقع در کادیکوی است. کاملاً مبله و آماده استفاده شماست. تنها 5 دقیقه با معروف ترین رستوران ها و مارک های معتبر خیابان بغداد فاصله دارید. این ساختمان دارای یک گاراژ پارکینگ ، دو آسانسور ، سرویس دربان و همچنین هر اتاق دارای تهویه مطبوع است.

مترو:500 متر

پل بوگازیچی: 7 کیلومتر راه است

پل سلطان محمت فاتح: 20 کیلومتر

تونل اوراسیا: 17 کیلومتر است

شهر مالی: 8 کیلومتر

فرودگاه استانبول: 56 کیلومتر است

فرودگاه صبیحا: 30 کیلومتر فاصله دارد

خیابان بغداد: 4 کیلومتر است

بیمارستان: 2 کیلومتر

میدان تقسیم: 17 کیلومتر است

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ترک گشت در ارتباط باشید

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

استانبول یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است و از این رو در این شهر محله ها و اماکن بسیار قدیمی و تاریخی بسیاری وجود دارد ، محله کادیکوی یکی از این مکان ها است و در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و از جمله قدیمی ترین محله های استانبول محسوب می شود که در سال های اخیر پیشرفت های بسیار قابل توجهی کرده و مراکز خرید و بازارهایی بسیاری در آن به وجود آمده و مرکز خرید کوزی یکی از آن ها است ، در این محله پاساژهای بسیار قدیمی مانند پاساژ اوپرا اونور وجود دارد که مکانی مناسب برای خرید انواع پوشاک با برندهای مختلف می باشد ، در این محله سه شنبه بازارها بسیار رونق دارد و توریست های زیادی را در اینجا خواهید دید ، علاوه بر مراکز خرید دوست داشتنتی ، این محله مناطق دیدنی و تاریخی بسیار زیبا و جذابی هم دارد که از دید گردشگران پنهان نمانده و بسیاری از آژانس های مسافرتی بازدید از این محله را در برنامه تور استانبول قرار می دهند. یکی از این جاذبه های تاریخی دهکده باستانی حلسدون است و تعداد زیادی از مقبره ها و یادبودهایی که از جنگ کریمه به جای مانده در این محله قرار دارند ، یکی از خیابان های معروف محله کادیکوی استانبول ، خیابان بغداد است که بسیار هم طولانی است و برای تفریح و خرید و گشت و گذار جای بسیار مناسبی می باشد .

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

با محله کادیکوی استانبول آشنا شوید

همان طور که گفتیم Kadiköy یکی از قدیمی ترین مکان ها و از جمله محله های معروف و شلوغ استانبول است و جالب است بدانید اولین مسجد این شهر در همین محله ساخته شده است ، این محله همچنین پر از صومعه های متعددی است که در باغ های تاریخی ساخته شده اند و یک کلیسای قرن پنجمی هم در آن وجود دارد ، مقبره‌ هایی که در این محله وجود دارند مکان دفن سربازان انگلیسی و فرانسوی هستند که در جنگ کریمه جان خود را از دست داده بودند ، در اینجا موزه ای وجود دارد که در حقیقت اتاق فلورانس نایتینگل است ، کسی که در جنگ کریمه که در قرن نوزدهم رخ داد از مجروحان پرستاری می کرد ، ایستگاه های بگهاد و حیدرپاشا نیز در این محله قرار دارند و یکی از مهم ترین تفرجگاه های استانبول یعنی فنر باغچه در همین محله و در خیابان بگهاد قرار دارد.

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

درباره منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول و مهمترین نقاط دیدنی آن ، زیباترین مناطق و ماهیت زندگی و سرمایه گذاری در آن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، یک راهنمای کامل از شرکت ترک گشت

منطقه کادیکوی که به معنای دهکده قاضی است ، در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و توسط مناطق اسکودار ، آتاشهیر و مالتپه احاطه شده ، از جنوب مشرف به دریای مرمره است و منظره ای جذاب دارد. نزدیک به پل بسفر و کیزکولسی است که آن را به یک منطقه متمایز و حیاتی برای گردشگران تبدیل کرده است.

منطقه کادیکوی به دلیل تعداد زیاد فضای سبز در باغ ها و پارک های آن یکی از زیباترین مناطق گردشگری در بخش آسیایی استانبول است که در آن می توانید پیاده روی یا پیک نیک داشته باشید. این بخش شهر همچنین دارای ساحل خیره کننده از دریای مرمره است.

از منظر تاریخی ، منطقه كادیكوی شاهد چندین تمدن باستانی و مذاهب مختلف توحیدی بود كه از تمدن بیزانس و روم و سلجوقی گرفته تا تمدن عثمانی. به همین دلیل ، این منطقه دارای کلیساها و کنیسه های بسیاری است ، علاوه بر آن آثار تاریخی زیادی وجود دارد که حاکی از فرهنگ ها و تمدن هایی است که این منطقه در دوره های مختلف شاهد آن بوده است.

از مهمترین مواردی که می توان از اطلاعات مربوط به کادیکوی یاد کرد این است که در خانه های آن بیش از نیم میلیون نفر زندگی می کنند و سبک زندگی آنها از نظر طبیعت ، جمعیت و جو آن اکثراً اروپایی است.

اطلاعات در مورد منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول

کادیکوی در بخش آسیایی استانبول یکی از مناطق مرتفع است ، جایی که با تلفیق همزمان تاریخ و مدرنیته همزمان مشخص می شود و همین امر باعث می شود که اولین انتخاب برای گردشگران در استانبول باشد و این یکی از مزایای زندگی در منطقه کادیکوی استانبول است.

یکی از مزایای زندگی در کادیکوی دسترسی آسان است ، به طوری که دارای چندین وسیله حمل و نقل از طریق زمین ، هوا و دریا است ، با فرودگاه سبیها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و علاوه بر بندر دریایی برای کشتی های امینونو، ایستگاه قطار حیدرپاشا در مرکز آن واقع شده است.

یكی از مزایای زندگی در كادیكوی موقعیت ویژه جغرافیایی ، خصوصیات اجتماعی و فرهنگی و تاریخ باستانی آن است كه در آن تمدن های باستانی تاریخ یكی پس از دیگری به وجود آمده است.

اطلاعات در مورد کادیکوی

زیباترین مناطق کادیکوی استانبول

منطقه زیبا و باشکوه کادیکوی در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و از فضای جذاب طبیعت سبز لذت می برد و همچنین در مقایسه با بخش اروپایی استانبول نسبتاً آرام است. اگرچه این منطقه شامل برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری مانند ایستگاه حیدارپاشا ، تپه چاملیجا و پارک بوستانجی است ، اما مکان های بسیاری برای کشف در کادیکوی وجود دارد مانند:

بازار کادیکوی

بازار کادیکوی یک بازار سنتی پرطرفدار و یکی از بازارهای متنوع استانبول است ، مساحت ۱۲ هزار متر مربع را در بر می گیرد ، محصولات خود را به شکلی کاملا منظم به نمایش می گذارد و طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا مانند لباس ، گل ، لوازم جانبی ، مواد آرایشی و مواد غذایی را به شما ارائه می دهد.

منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول

خیابان چتری کادیکوی

خیابان چتری کادیکوی یکی از باشکوه ترین خیابان های شهر استانبول است ، دلیل نامگذاری آن این است که صاحبان مغازه تصمیم گرفتند برای کاهش گرمای خورشید تعداد زیادی چترهای رنگارنگ را در خیابان آویزان کنند و به خیابان شخصیتی مجزا بدهند.

زندگی در کادیکوی

بازار ماهی کادیکوی

در بازار ماهی کادیکوی ، انواع ماهی ها را مشاهده می کنید ، آنها در غذاهای خوشمزه تازه سرو می شوند ، که باعث می شود بسیاری از گردشگران به کادیکوی بیایند و از این بازار دیدن کنند ، بنابراین ، یک بشقاب یک ماهی تازه بخورید که مزه آن مانند چیزهایی که قبلاً چشیده بوده اید نخواهد بود.

سرمایه گذاری در کادیکوی

خیابان بغداد کادیکوی

خیابان بغداد از ناحیه کادیکوی شروع می شود تا منطقه مالتپه به موازات دریای مره مره ، گروهی از کافه ها ، رستوران ها و مغازه های مختلف را شامل می شود ، همچنین خدمات بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می دهد زیرا یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است  و یک مرکز خرید در کادیکوی وجود دارد.

املاک و مستغلات کادیکوی

ساحل کادیکوی استانبول

ساحل کادیکوی استانبول یکی از بهترین مکان ها برای گردشگری استانبول است ، که با سواحل و آب تمیز آن مشخص می شود و یکی از سواحلی است که دارای خدمات یکپارچه ای است که گردشگران هنگام مراجعه به آن نیاز دارند.

چگونه می توانم از تکسیم به کادیکوی بروم؟

پس از خواندن این اطلاعات مفید و یادگیری در مقاله ما در مورد مزایای زندگی در منطقه کادیکوی و مکانهای دیدنی و گردشگری آن ، بدون تردید که شما قصد بازدید از این منطقه حیاتی را دارید و تعجب می کنید که چگونه می توانم به کادیکوی بروم؟ پاسخ آسان است ، پس از رسیدن به تکسیم ، می توانید از طریق مترو ، قطار و چندین اتوبوس به کادیکوی برسید.

سرمایه گذاری در کادیکوی

 با توسعه زیرساخت های منطقه کادیکوی و افزایش تعداد پروژه های عظیم توسعه در زیرساخت های آن ، مالکیت املاک و مستغلات در این منطقه بسیار امن شده و سرمایه گذاری در کادیکوی اخیراً شاهد تقاضای بی سابقه ای بوده است.

املاک و آپارتمان های کادیکوی

املاک و ساختمان ها بین قدیمی و مدرن در منطقه کادیکوی متفاوت است ، جایی که اخیراً قیمت املاک و مستغلات و آپارتمان های ارائه شده برای فروش شاهد افزایش تدریجی بوده و فرصت های سرمایه گذاری نیز به ویژه با بهبود زیرساخت ها افزایش یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات کادیکوی می توانید با شرکت ترک گشت تماس بگیرید.

4.9/5 - (10 امتیاز)
  • شهر استانبول
  • استان استانبول
  • محله آسیایی, کادیکوی

جزئیات

به روز شده در نوامبر 24, 2021 در 2:25 ب.ظ
  • قیمت: اجاره 8,000لیر
  • متراژ ملک: 160 مترمربع
  • اتاق خواب ها: 3
  • سرویس ها: 2
  • پارکینگ ها: 2
  • نوع ملک: آپارتمان, اجاره سالیانه
  • وضعیت ملک: سه خواب

مقایسه ملک ها

مقایسه
Turkgasht
  • Turkgasht